BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 december 2010 - 10:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd" (Goal.com)

ar
 ar - maandag 03 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik denk dat Fer wel gaat bijtekenen.
Vnny
 Vnny - dinsdag 04 januari 2011 - 07:49   quote  deeplink  
lekker oppleuren met die gasten die niet willen bijtekenen, ren maar weg als het een seizoen slecht gaat. Joden gedrag, dit soort lui liever niet in een Feyenoordshirt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2011 - 09:42   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133526

Het woord egoist komt in me op.

Georginio Wijnaldum is tevreden over zijn eigen prestaties van de laatste weken voor de winterstop. Feyenoord haalde in deze periode nauwelijks punten, maar volgens de aanvallende middenvelder betekent dat niet dat iedere speler ook maar direct slecht speelde. Ik maak stappen, zegt Wijnaldum in een interview met NUSport.

Feyenoord staat dertiende in de Eredivisie en kan moeilijk tevreden zijn, maar Wijnaldum is dat wel over zijn eigen prestaties. Ik heb enkele goede wedstrijden gespeeld, vooral sinds ik als nummer tien speel, zegt hij. Maar als je als ploeg geen punten pakt, hoor je daar niemand over. Dan wordt er al snel gezegd dat je niet goed speelt. Zelf vind ik dat ik het niet slecht doe.

Natuurlijk komt ook een mogelijk nieuw contract bij Feyenoord ter sprake: Maar ik laat de randzaken aan mijn zaakwaarnemer over. Het enige waarmee ik me nu bezighoud is Feyenoord helpen, want we hebben de punten hard nodig. Ik denk wel dat je ook als jonge vader best naar het buitenland kunt gaan. Royston Drenthe heeft het ook gedaan en je kunt niet zeggen dat hij het nu slecht doet.
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133526

Het woord egoist komt in me op.

Georginio Wijnaldum is tevreden over zijn eigen prestaties van de laatste weken voor de winterstop. Feyenoord haalde in deze periode nauwelijks punten, maar volgens de aanvallende middenvelder betekent dat niet dat iedere speler ook maar direct slecht speelde. Ik maak stappen, zegt Wijnaldum in een interview met NUSport.

Feyenoord staat dertiende in de Eredivisie en kan moeilijk tevreden zijn, maar Wijnaldum is dat wel over zijn eigen prestaties. Ik heb enkele goede wedstrijden gespeeld, vooral sinds ik als nummer tien speel, zegt hij. Maar als je als ploeg geen punten pakt, hoor je daar niemand over. Dan wordt er al snel gezegd dat je niet goed speelt. Zelf vind ik dat ik het niet slecht doe.

Natuurlijk komt ook een mogelijk nieuw contract bij Feyenoord ter sprake: Maar ik laat de randzaken aan mijn zaakwaarnemer over. Het enige waarmee ik me nu bezighoud is Feyenoord helpen, want we hebben de punten hard nodig. Ik denk wel dat je ook als jonge vader best naar het buitenland kunt gaan. Royston Drenthe heeft het ook gedaan en je kunt niet zeggen dat hij het nu slecht doet.
gini rot dan lekker op!!!
wat een zelf ingenomen zakkewasser zeg :S..
wat is dat toch met de jeugd tegenwoordig..
geld geld geld, feyenoord hart ho maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door el1986 --
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 07:49 schreef Vnny het volgende:
lekker oppleuren met die gasten die niet willen bijtekenen, ren maar weg als het een seizoen slecht gaat. Joden gedrag, dit soort lui liever niet in een Feyenoordshirt.
idd!!..ik snap dr ook geen hol van
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133526

Het woord egoist komt in me op.

Georginio Wijnaldum is tevreden over zijn eigen prestaties van de laatste weken voor de winterstop. Feyenoord haalde in deze periode nauwelijks punten, maar volgens de aanvallende middenvelder betekent dat niet dat iedere speler ook maar direct slecht speelde. Ik maak stappen, zegt Wijnaldum in een interview met NUSport.

Feyenoord staat dertiende in de Eredivisie en kan moeilijk tevreden zijn, maar Wijnaldum is dat wel over zijn eigen prestaties. Ik heb enkele goede wedstrijden gespeeld, vooral sinds ik als nummer tien speel, zegt hij. Maar als je als ploeg geen punten pakt, hoor je daar niemand over. Dan wordt er al snel gezegd dat je niet goed speelt. Zelf vind ik dat ik het niet slecht doe.
Hahaha, lekker veel rendement heb je ook Wijnaldum
Milo
 Milo - dinsdag 04 januari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Gini wie??????????
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Wat mij betreft pleurt Been die gozer meteen op de bank.
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 11:02 schreef Milo het volgende:
Gini wie??????????
gini de wegloper
craven
 craven - dinsdag 04 januari 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Gini neppert, onder je feyenoord shirt draag je een 020 huid....
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 11:38 schreef craven het volgende:
Gini neppert, onder je feyenoord shirt draag je een 020 huid....
haha
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Hij zou een keer een voorbeeld moeten nemen aan Coen! Pleur hem inderdaad maar gelijk op de bank wat MMM zegt!!
Milo
 Milo - dinsdag 04 januari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
mag ik fluiten? of is dat snavelgedrag?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Zolang die in een Feyenoord-Shirt loopt zou ik nooit fluiten, maar dat shirt is ie wel onwaardig.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Georgino Wijnaldum hoopt dat zijn loopbaan lijkt op die van Robin van Persie en Dirk Kuyt. De middenvelder wil net als het duo eerst slagen bij Feyenoord en pas daarna de stap naar het buitenland maken.

"Pas als ik hier ben uitgeleerd, wil ik de stap maken", zegt Wijnaldum in Sportweek. "Het liefst vertrek ik als aanvoerder uit de Kuip, net als Dirk Kuyt destijds. Hij was echt heel groot hier. Wilde hij zich doorontwikkelen, dan móést hij de stap naar het buitenland wel maken. Als je dan een mooie transfer maakt, blijven de mensen bij Feyenoord je waarderen. Ja, hier weggaan zoals Kuyt, dat zou heel mooi zijn."


Een tussenstap wil het achttienjarige talent in elk geval niet maken. "Net als Robin van Persie en Kuyt wil ook ik straks in één keer van Feyenoord naar een buitenlandse topclub. Ik weet dat het erin zit. AC Milan, Barcelona, Arsenal, Manchester United Ik vind het allemaal mooi. Bij Real Madrid samenspelen met mijn vriend Royston Drenthe zou helemaal fantastisch zijn."

Wanneer hij klaar is voor een transfer naar het buitenland weet de middenvelder niet. "Ik kan niet in een glazen bol kijken. Wie weet wat voor speler ik over twee jaar ben? Misschien heb ik me dan heel goed ontwikkeld en ben ik een heel goede speler. Misschien ben ik dan wel blijven steken in mn ontwikkeling. Ik ga niks forceren, leg mezelf geen tijdsdruk op."

April 2009..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Quiroz --
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:21 schreef Quiroz het volgende:
Hij zou een keer een voorbeeld moeten nemen aan Coen! Pleur hem inderdaad maar gelijk op de bank wat MMM zegt!!
ja, vind ik dus ook..
coentje werd groot bij feyenoord, zelfde als gini snavelnaldum, verschil is alleen, dat coentje wel een feyenoord hart had en bleef, gini daarin tegen vertikt het gewoon denk ik, als die redelijk is, tekend die minimaal 1 jaar bij, like dirk!!
gini; maatenaaier
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Klopt, moet wel bij gezegd worden dat Coen in een andere tijd leefde...
el1986
 el1986 - dinsdag 04 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:47 schreef Quiroz het volgende:
Zolang die in een Feyenoord-Shirt loopt zou ik nooit fluiten, maar dat shirt is ie wel onwaardig.
ik zou blij zijn als die bleef idd, fluiten zal ik ook niet, nooit naar iemand met een feyenoord shirt, dat deed ik zelfs ook niet bij charisteas.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:53 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik zou blij zijn als die bleef idd, fluiten zal ik ook niet, nooit naar iemand met een feyenoord shirt, dat deed ik zelfs ook niet bij charisteas.
Bij Lulring moest ik me echt wel inhouden hoor. Elke keer als die de bal kreeg kwam er een beetje braaksel omhoog.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Wordt er een beetje treurig van.....
Maximus
 Maximus - dinsdag 04 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Niet bijtekenen??? Opdonderen!!! Het liefste in de winterstop al!!! Kots en KotsZIEK word ik er van!!! Wat denkt die wel wie die is?
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Je speelt graag voor Feyenoord, zo niet dan rot je het liefst vandaag nog op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door MMM --
Sjerrie
 Sjerrie - dinsdag 04 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
hij wil het liefste blijven zodat meneer over anderhalf jaar transfervrij is en zijn zakken kan vullen. (guzman geval)
En hij weet dat ie bij een wat grotere club op de bank beland.

Het is of bijtekenen of oprotten/wegrotten op de bank
Feyenoord wees a.u.b. baas in eigen huis!
Els
 Els - dinsdag 04 januari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=133526

Het woord egoist komt in me op.

Georginio Wijnaldum is tevreden over zijn eigen prestaties van de laatste weken voor de winterstop. Feyenoord haalde in deze periode nauwelijks punten, maar volgens de aanvallende middenvelder betekent dat niet dat iedere speler ook maar direct slecht speelde. Ik maak stappen, zegt Wijnaldum in een interview met NUSport.

Feyenoord staat dertiende in de Eredivisie en kan moeilijk tevreden zijn, maar Wijnaldum is dat wel over zijn eigen prestaties. Ik heb enkele goede wedstrijden gespeeld, vooral sinds ik als nummer tien speel, zegt hij. Maar als je als ploeg geen punten pakt, hoor je daar niemand over. Dan wordt er al snel gezegd dat je niet goed speelt. Zelf vind ik dat ik het niet slecht doe.

Natuurlijk komt ook een mogelijk nieuw contract bij Feyenoord ter sprake: Maar ik laat de randzaken aan mijn zaakwaarnemer over. Het enige waarmee ik me nu bezighoud is Feyenoord helpen, want we hebben de punten hard nodig. Ik denk wel dat je ook als jonge vader best naar het buitenland kunt gaan. Royston Drenthe heeft het ook gedaan en je kunt niet zeggen dat hij het nu slecht doet.
Het gevoel 'koop een spiegel' komt bij mij op. Totaal geen zelfkennis en zelfkritiek. Hij komt totaal niet tot zijn recht op 10, heeft daar in mijn ogen zeer weinig laten zien. Hoe zelfingenomen kun je zijn.
Hij, en velen met hem, zouden idd een voorbeeld moeten nemen aan Coen. Uiteraard mag hij zich ook spiegelen aan Dirk Kuijt, dus als de sodemieter tekenen, en een beetje behoorlijk gaan spelen.
En Royston heeft het goed gedaan???? Die heeft een dreigend arbeidsconflict, en de afgelopen jaren nauwelijks gespeeld. Maar wel miljoenen op de bank, en de nodige boetes..... tja, het is maar wat je goed bezig vindt.
Els
 Els - dinsdag 04 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:44 schreef Milo het volgende:
mag ik fluiten? of is dat snavelgedrag?
Voor deze ene keer, en bij hoge uitzondering: ja.
Els
 Els - dinsdag 04 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:52 schreef Quiroz het volgende:
Klopt, moet wel bij gezegd worden dat Coen in een andere tijd leefde...
Is uiteraard zo, maar Coen kon ook bij diverse clubs blanco cheques tekenen......
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:02 schreef Els het volgende:

[..]

Maar wel miljoenen op de bank, en de nodige boetes..... tja, het is maar wat je goed bezig vindt.
Blijkbaar gaat het tegenwoordig daarom ?!?!?!?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Toch blijf ik er bij dat hij nog erg jong is en alleen maar af gaat op wat anderen hem vertellen (waaronder zijn zaakwaarnemer). Wat hij nu zegt zal ik niet goed praten, maar zijn prestaties mag je vind ik niet bekritiseren. Normaal had deze jongen nooit een dragende basisspeler geweest en had hij de goede lijn van vorig seizoen door kunnen zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'









0.0105772