|
|
|
D.B.
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Die gozer zei zelf dat hij het best te vergelijken is met Christiano Ronaldo !! FFS. We hebben Frankie nu, dus nu gaan we eigen jeugd opstellen...hij is net een paar maandjes te laat ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik moet bekennen dat ik VVV niet erg volg, dus ken ik Musa niet goed. Wel lees ik elke maandag in de krant dat hij meestal bij de betere VVV-spelers zit. Nou ja, gezien de laatste paar jaar zou het wel iets voor Ajax zijn om zo'n talent (als Musa dat echt is, tenminste) niet op te merken. Dat moet je het scoutingsapparaat aanrekenen en daarover had ik al eens geschreven, dat ik dat maar matig vind functioneren bij Ajax. Maar: de tijden gaan veranderen... Frank de Boer aan het roer en zeven ex-voetballers in de ledenraad!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die Musa kan zeker wat. Ik woon in de buurt van Venlo en kijk wel eens een wedstrijdje van VVV. Hij is pas 18 jaar en wanneer hij speelt, kun je zien dat hij wel wat heeft. Bij momenten is het slordig, maar ineens zie je zijn klasse. Hij is snel en doelgericht. Op zo'n jonge leeftijd is het moeilijk om te beoordelen hoe zijn toekomst word, maar de voorbodenen zijn er mijns inziens. Babangida vertelde onlangs;
Een van de grootste talenten van Nigeria, Ahmed Musa, had de kans om bij Ajax te gaan voetballen. Althans, dat vertelt Tijani Babangida aan allnigeriasoccer.com. De oud-Ajacied vertelt dat hij met Ajax heeft gesproken over een overgang, maar dat Musa zelf koos voor VVV-Venlo. De Nigeriaan werd afgelopen dinsdag gepresenteerd door de Venlose club.
"Mijn contacten in Nederland zijn erg goed," vertelt Babangida tegenover de website. "Dat soort contacten heb ik zelfs niet in mijn eigen land Nigeria. Ik heb met Ajax gesproken over een transfer van Musa. Toen ik daarna contact zocht met de speler vertelde hij me dat ik met zijn coach van de Aminchi Football Academy moest praten. Nadat ik hem had beloofd om te zorgen dat Musa goed terechtkomt, mocht ik gaan onderhandelen."
"Na verdere gesprekken met Ajax heb ik Musa een paar keer gebeld en meerdere malen een sms gestuurd, maar hij weigerde mijn hulp. Ik zou willen dat hij naar mij had geluisterd. Dat had het een stuk gemakkelijker voor hem gemaakt. Hij zou bij Ajax hetzelfde zijn behandeld als Nwankwo Kanu en George Finidi. Hij moet nu bij VVV veel spelen om de aandacht te trekken van grote Europese clubs," aldus Babangida.
"Als Musa blessurevrij blijft en goed wordt begeleid, kan hij de top bereiken. Hij heeft de snelheid die Europese coaches zoeken. Ik wens hem het allerbeste. Zijn carrière moet in de gaten worden gehouden want hij is de toekomst van het Nigeriaanse voetbal," zegt Babangida tenslotte. |
|
|
|
|
|