BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suarez wil weg vanwege El Hamdaoui'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Suarez wil weg en kan niet samenwerken met Elhamdaoui
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Volgens diverse Uruguyaanse media baalt de aanvaller vooral van ploeggenoot Mounir El Hamdaoui. Suarez vindt zijn collega veel te zelfzuchtig en kan daardoor niet meer in zijn eigen spel komen.

Suarez heeft zich tegenover lokale media laten ontvallen dat hij het absoluut niet meer naar zijn zin heeft in Amsterdam. Vorig jaar had hij in Marko Pantelic nog een prima partner in de aanval, dit jaar is dat volledig omgeslagen met de komst van El Hamdaoui.

Het egoïstische gedrag van de Marokkaan is een doorn in het oog van de aanvoerder van Ajax. Aangezien Suarez van de clubleiding heeft vernomen dat El Hamdaoui niet dit seizoen al van de hand wordt gedaan, wil de Uruguyaan nu zelf vertrekken.

WAT DENKEN JULLIE ROMMELT HET TUSSEN DIE TWEE OF LOOPT DE MEDIA TE FUCKEN.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door verbrande harry --
Ride
 Ride - vrijdag 17 december 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Media fucking style.

vertrouw ze nooit, elke keer roepen ze wat in de winter.

Heb je het interview van Suarez op Ajax.nl gezien?
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:07 schreef Ride het volgende:
Media fucking style.

vertrouw ze nooit, elke keer roepen ze wat in de winter.

Heb je het interview van Suarez op Ajax.nl gezien?
niet gezien maar wel over gehoord,hij wou al dat het weer februari was zodat hij weer kon spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:33   quote  deeplink  
het enige dat ik hierin geloof, zijn de uitspraken van Suarez die ik kan zien, iedere gek kan wel zeggen dat Suarez zus of zo heeft gezegd, ik geloof alleen dat wat ik zie..
Rogier
 Rogier - vrijdag 17 december 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Nou ja...Suarez zal ook geen 2 of 3 seizoenen meer blijven dus om daar nu je beleid van af te hangen gaat ook veel te ver. En volgens mij zoekt De Boer ook een ander soort spits als Suarez en Hammie.
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:33 schreef Rogier het volgende:
Nou ja...Suarez zal ook geen 2 of 3 seizoenen meer blijven dus om daar nu je beleid van af te hangen gaat ook veel te ver. En volgens mij zoekt De Boer ook een ander soort spits als Suarez en Hammie.
Dat is niet wat de Boer heeft gezegd, hij zei, dat hij als liefste met beide spelers zal willen spelen, maar dat de ploeg hier nog niet aan toe is, er moeten eerst 100% duidelijke afspraken zijn in het veld, en iedereen moet dat eerst nakomen, dat waren de woorden van de Boer
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 december 2010 - 18:10   quote  deeplink  
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Ik twijfel omdat ik de gezichten van die twee wel eens in de gaten houd wanneer zij samen in het veld staan en die gelaatsuitdrukkingen spreken vaak boekdelen... Het lijkt er verdacht veel op dat er weinig chemie (zoals dat zo mooi heet) tussen die twee is.
In diverse topics heb ik ook menigmaal aangegeven, dat ik er geen fan van ben om beiden tegelijk te laten spelen, zeker op de manier waarop zij tot nu toe speelden. Suárez moet je laten staan, dat is een gegeven en mijns inziens moet de technische staf Mounir "omscholen" tot een diepe spits, tot het type speler zoals Marko Pantelic vorig seizoen bij ons functioneerde. Mounir is er slim genoeg voor om dat aan te kunnen.
astra
 astra - vrijdag 17 december 2010 - 18:35   quote  deeplink  
laat ons eerlijk zijn zelfzuchtig is hij zelf ook.
als die de bal heeft is zijn blik alleen naar de goal.zonder naar zijn mede spelers te kijken
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Dat hoortr een echte wereld voetballer ook te hebben, zodra messi begint te dribbelen gaat ook hij vaak zelf voor de goal, dat hoort nu eenmaal bij zo'n speler, sterker nog, het maakt hem tot de speler die hij is
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 18:10 schreef Pietje het volgende:

Suárez moet je laten staan, dat is een gegeven en mijns inziens moet de technische staf Mounir "omscholen" tot een diepe spits, tot het type speler zoals Marko Pantelic vorig seizoen bij ons functioneerde. Mounir is er slim genoeg voor om dat aan te kunnen.
EENS
joduh
 joduh - zaterdag 18 december 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 18:10 schreef Pietje het volgende:
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Ik twijfel omdat ik de gezichten van die twee wel eens in de gaten houd wanneer zij samen in het veld staan en die gelaatsuitdrukkingen spreken vaak boekdelen... Het lijkt er verdacht veel op dat er weinig chemie (zoals dat zo mooi heet) tussen die twee is.
In diverse topics heb ik ook menigmaal aangegeven, dat ik er geen fan van ben om beiden tegelijk te laten spelen, zeker op de manier waarop zij tot nu toe speelden. Suárez moet je laten staan, dat is een gegeven en mijns inziens moet de technische staf Mounir "omscholen" tot een diepe spits, tot het type speler zoals Marko Pantelic vorig seizoen bij ons functioneerde. Mounir is er slim genoeg voor om dat aan te kunnen.
ik vind mounir geen spits...sorrie!en hij wordt nooit een ajaxspits..... het enige waar we hem voor kunnen gebruiken is mijns inziens de plek van luis......maar luis staat bij mij buiten kijf man....die is de absolute nummer 1!!!!!
jacqueline
 jacqueline - zaterdag 18 december 2010 - 19:58   quote  deeplink  
luis is jaloers.. in- en in-triest dat ie dan vanwege EH weg zou willen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Suarez wil weg vanwege El Hamdaoui'

0.0139720