|
|
astra
|
|
|
joduh is een echte urby fan en dat ken :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahaa en jij kan rijmen... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Afgelopen week heeft de kerstman GENOTEN, Ajax Schopt AZ naar de KLOTEN!! Vlak daarna voerde hij zijn rendieren BIKS, voor Feyenoord geld weer eens een jaar helemaal NIKS!!De Kerstman,die vind Jol een OEN, want met deze selectie wordt Ajax ieder jaar KAMPIOEN!!Nou, genoeg GESLIJMD, genoeg GERIJMD, want Ajax speelt met Frank De Boer weer heel VERFIJND...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Afgelopen week heeft de kerstman GENOTEN, Ajax Schopt AZ naar de KLOTEN!! Vlak daarna voerde hij zijn rendieren BIKS, voor Feyenoord geld weer eens een jaar helemaal NIKS!!De Kerstman,die vind Jol een OEN, want met deze selectie wordt Ajax ieder jaar KAMPIOEN!!Nou, genoeg GESLIJMD, genoeg GERIJMD, want Ajax speelt met Frank De Boer weer heel VERFIJND...... Hé, Remco, je hebt talent man!!! :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en deze dan? wat een aantal kakkerlakken op ons forum hadden gehoopt? is niet doorgegaan want ajax heeft az gesloopt. en het geen wat er in de arena is gebeurt is dat ajax ,az de beker uit heeft gepleurt en zoals gewoonlijk was het weer een makkie dat kon ik heel goed zien vanuit mijn vakkie ik had heel graag nog die trieste koppen van 010 groot op het beeldscherm in de arena willen zien maar van die shemale die hier loopt te stoken had ik het liefst nog heel ff snel zijn/haar neus gebroken maar het doet mij in ieder geval heel erg goed dat 010 al lang met niks meer mee doet de aanstaande kampioen dat is nu haast wel zeker dat is de grootste en mooiste club van nederland AJAX ,en die wint ook nog de beker..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 17:48 schreef joduh het volgende:en deze dan? wat een aantal kakkerlakken op ons forum hadden gehoopt? is niet doorgegaan want ajax heeft az gesloopt. en het geen wat er in de arena is gebeurt is dat ajax ,az de beker uit heeft gepleurt en zoals gewoonlijk was het weer een makkie dat kon ik heel goed zien vanuit mijn vakkie ik had heel graag nog die trieste koppen van 010 groot op het beeldscherm in de arena willen zien maar van die shemale die hier loopt te stoken had ik het liefst nog heel ff snel zijn/haar neus gebroken maar het doet mij in ieder geval heel erg goed dat 010 al lang met niks meer mee doet de aanstaande kampioen dat is nu haast wel zeker dat is de grootste en mooiste club van nederland AJAX ,en die wint ook nog de beker..... Prachtig, joduh!!! Whahaha. Het is schitterend, man. Jij hebt ook al talent. En bovendien is het helemaal waar wat je rijmde :-))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mijn dank is groot pietje!!;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Van mij ook een poging :-) We zouden er een topic voor moeten openen, genaamd "lyrische Ajax-gedichten" Hahaha..
Ajax, de mooiste club van ons land Schuif je niet zomaar even aan de kant. Dat heeft AZ gisteren wel kunnen merken Zij probeerden de schade slechts te beperken. De prachtige lob van Sulejmani Vol passie en een hele hoop branie. Ik heb in de ArenA gesmuld van aanvallend spel en daarom brul ik deze yell: AJAX is mijn club en mijn passie en draag daarom hun naam op mijn jassie. Het winnen van de dubbel dit seizoen: de beker en de kampioen Dat is wat mijn club gaat doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 17:48 schreef joduh het volgende:en deze dan? wat een aantal kakkerlakken op ons forum hadden gehoopt? is niet doorgegaan want ajax heeft az gesloopt. en het geen wat er in de arena is gebeurt is dat ajax ,az de beker uit heeft gepleurt en zoals gewoonlijk was het weer een makkie dat kon ik heel goed zien vanuit mijn vakkie ik had heel graag nog die trieste koppen van 010 groot op het beeldscherm in de arena willen zien maar van die shemale die hier loopt te stoken had ik het liefst nog heel ff snel zijn/haar neus gebroken maar het doet mij in ieder geval heel erg goed dat 010 al lang met niks meer mee doet de aanstaande kampioen dat is nu haast wel zeker dat is de grootste en mooiste club van nederland AJAX ,en die wint ook nog de beker..... Whahahahaha, Joduh, je hebt je roeping gemist man.. Hahahahaahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:05 schreef Pietje het volgende:Van mij ook een poging :-) We zouden er een topic voor moeten openen, genaamd "lyrische Ajax-gedichten" Hahaha.. Ajax, de mooiste club van ons land Schuif je niet zomaar even aan de kant. Dat heeft AZ gisteren wel kunnen merken Zij probeerden de schade slechts te beperken. De prachtige lob van Sulejmani Vol passie en een hele hoop branie. Ik heb in de ArenA gesmuld van aanvallend spel en daarom brul ik deze yell: AJAX is mijn club en mijn passie en draag daarom hun naam op mijn jassie. Het winnen van de dubbel dit seizoen: de beker en de kampioen Dat is wat mijn club gaat doen. Whahahahaah, Geniaal jongens, voor het eerst dit seizoen merk ik veel posiieve dingen onder de supporters en betrap ik mijzelf ook weer op vel normaler gedrag dan voorheen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:05 schreef Pietje het volgende:Van mij ook een poging :-) We zouden er een topic voor moeten openen, genaamd "lyrische Ajax-gedichten" Hahaha.. Ajax, de mooiste club van ons land Schuif je niet zomaar even aan de kant. Dat heeft AZ gisteren wel kunnen merken Zij probeerden de schade slechts te beperken. De prachtige lob van Sulejmani Vol passie en een hele hoop branie. Ik heb in de ArenA gesmuld van aanvallend spel en daarom brul ik deze yell: AJAX is mijn club en mijn passie en draag daarom hun naam op mijn jassie. Het winnen van de dubbel dit seizoen: de beker en de kampioen Dat is wat mijn club gaat doen. whahaaa pietje! gaan we doen man!!!geweldig!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaah, Geniaal jongens, voor het eerst dit seizoen merk ik veel posiieve dingen onder de supporters en betrap ik mijzelf ook weer op vel normaler gedrag dan voorheen.. grappig he?hoop frustratie eruit man!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaah, Geniaal jongens, voor het eerst dit seizoen merk ik veel posiieve dingen onder de supporters en betrap ik mijzelf ook weer op vel normaler gedrag dan voorheen.. Dat is de "schuld" van Frank de Boer's visie. En de kerstgedachte, natuurlijk. Whahahah ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt in ieder geval zeker weten.......MAN.....:-)
Maar het is inderdaad zo, dat wanneer het slecht gaat met ons clubbie, dat het dan ook gewoon slecht gaat met mij, niet te genieten op het werk, niet te genieten thuis, en urenkan ik dan met het clubbie bezig zijn... Nu ga ik met veel meer vertrouwen zitten als we moeten spelen...
Wat er nu gebeurt is ook dat wat ik vaker tegen bijvoorbeeld jou heb gezegd.
Met goed voetbal komen de resultaten vanzelf, iedereen gaat er dan ook makkelijker achter staan, en het is gewoon veel leuker om naar te kijken, alleen resultaatvoetbal staat mij gewoon niet aan, en hoeven ze bij Ajax gewoon niet mee aan te komen, daarom ben ik geen supporter van A'dam geworden, ik eis gewoon een poging tot goed voetbal van onze club. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Toppie rijmelarij hier, laat die hoer/queer van een Jachalsine opdonderen naar die Kakkerlakken sites |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:05 schreef Pietje het volgende:Van mij ook een poging :-) We zouden er een topic voor moeten openen, genaamd "lyrische Ajax-gedichten" Hahaha.. Ajax, de mooiste club van ons land Schuif je niet zomaar even aan de kant. Dat heeft AZ gisteren wel kunnen merken Zij probeerden de schade slechts te beperken. De prachtige lob van Sulejmani Vol passie en een hele hoop branie. Ik heb in de ArenA gesmuld van aanvallend spel en daarom brul ik deze yell: AJAX is mijn club en mijn passie en draag daarom hun naam op mijn jassie. Het winnen van de dubbel dit seizoen: de beker en de kampioen Dat is wat mijn club gaat doen. HAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEELUUUUUUUUUUUUUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die suleimani en die branie is wel heel erg goed gevonden pietje!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 18:27 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt in ieder geval zeker weten.......MAN.....:-) Maar het is inderdaad zo, dat wanneer het slecht gaat met ons clubbie, dat het dan ook gewoon slecht gaat met mij, niet te genieten op het werk, niet te genieten thuis, en urenkan ik dan met het clubbie bezig zijn... Nu ga ik met veel meer vertrouwen zitten als we moeten spelen... Wat er nu gebeurt is ook dat wat ik vaker tegen bijvoorbeeld jou heb gezegd. Met goed voetbal komen de resultaten vanzelf, iedereen gaat er dan ook makkelijker achter staan, en het is gewoon veel leuker om naar te kijken, alleen resultaatvoetbal staat mij gewoon niet aan, en hoeven ze bij Ajax gewoon niet mee aan te komen, daarom ben ik geen supporter van A'dam geworden, ik eis gewoon een poging tot goed voetbal van onze club. precies!resultaatvoetbal is pisvee,vechtvoetbal is 010.......dus duidelijk geen voetbal!!!ajax is elan!!!!!!!!!!!klasse,technisch,bravoure,branie,elegant.......hahahah ook ik ben blijer man als het goed gaat met mijn cluppie!!!!tralalalaaaaa ajax amsterdammmmmmmm en proosssst maar weer,ikgooi er nog een paar colacognacies bijman ..... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mannen... schitterende rijmelarij
Lach me een breuk, geweldig gevonden.
Inderdaad Remco, grappig nu het beter gaat ook wij weer positiever zijn.
Nogmaals, die kakkerlakken hebben zichzelf in de vingers gesneden toen ze hun eigen spelers gingen bedreigen om te verliezen van Twente zodat Ajax geen kampioen kon worden. Dat je zo ver durft te gaan. Je wilt toch dat je club altijd wint. Ongeacht de tegenstander of de gevolgen.
De bekerfinale is niet onze schuld. Ik had al de kaarten gekocht. Was er zeker heen gegaan. Maar ze wilden zelf niet dat wij kwamen zo bang waren ze dat ze gingen verliezen.
Hahaha
19 januari wordt een prachtige avond. 11-0.. minimaal.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik wil niet slijmen, maar het zijn geweldige rijmen;-) |
|