BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voorstander meldingsplicht,en wat is jullie mening is dit een oplossing ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Ajax is voorstander van een meldingsplicht voor supporters met een stadionverbod. "Het is een initiatief van de gemeente Amsterdam dat wij heel erg zien zitten", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. "De voetbalwet is er, maar van ons mag die - naar Engels voorbeeld - nog wel iets strenger. Formeel moeten we nog met Amsterdam, justitie en politie bespreken of de meldingsplicht haalbaar is."

Overigens hoeft niet elke fan met een stadionverbod zich van Van den Boog te melden op het politiebureau. "Alleen voor de 'zware gevallen', waarbij er kans op herhaling is. Of bij een dusdanig ernstig vergrijp, dat het ook is gerechtvaardigd."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:31   quote  deeplink  
200% mee eens
Adica
 Adica - vrijdag 17 december 2010 - 16:36   quote  deeplink  
ook 200% mee eens!
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:31 schreef remco k het volgende:
200% mee eens
ja je kan er mee eens zijn,maar is dit een/de oplossing?
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:37 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja je kan er mee eens zijn,maar is dit een/de oplossing?
Voor "zware" gevallen is het een oplossing, je weet zo in ieder geval zeker dat deze jongens niet in het stadion zitten. Of het DE oplossing is tegen voetbalgeweld? dat lijkt me niet, maar dat is de voetbalwet zoals die in Engeland gehanteerd wordt wel..

Ik weet overigens niet precies hoe de nieuwe voetbalwet die er nu ook in NL geldt uitziet...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor "zware" gevallen is het een oplossing, je weet zo in ieder geval zeker dat deze jongens niet in het stadion zitten. Of het DE oplossing is tegen voetbalgeweld? dat lijkt me niet, maar dat is de voetbalwet zoals die in Engeland gehanteerd wordt wel..

Ik weet overigens niet precies hoe de nieuwe voetbalwet die er nu ook in NL geldt uitziet...
ja dat heb ik ook ik zie dit zeker niet als oplossing,ik ken er een paar en die deinsen nergens voor terug dus ook deze voetbalwet niet.
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:42 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook ik zie dit zeker niet als oplossing,ik ken er een paar en die deinsen nergens voor terug dus ook deze voetbalwet niet.
De voetbalwet zoals die in Engeland wordt gebruikt is perfect, ik hang net een maatje op die overigens aangaf, dat er maar weinig verschillen tussen de engelse en onze voetbalwet zitten. Dat zou dus een goed teken zijn, en dan kunnen mensen wel niet terug willen deinzen, maar met die voetbalwet zie je gewoon nooit een wedstrijd weer en ga je ff een mooi poosje op vakantie..

Hoorde net dat daar op betrokkenheid bij mogelijk voetbalgeweld een boete staat van 1000 engelse pond, dat dient binnen een week betaald te worden, gebeurt dat niet kun je 2 maanden brommen met een stdionverbod voor het leven...

Zo dat zijn nog eens maatregelen...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

De voetbalwet zoals die in Engeland wordt gebruikt is perfect, ik hang net een maatje op die overigens aangaf, dat er maar weinig verschillen tussen de engelse en onze voetbalwet zitten. Dat zou dus een goed teken zijn, en dan kunnen mensen wel niet terug willen deinzen, maar met die voetbalwet zie je gewoon nooit een wedstrijd weer en ga je ff een mooi poosje op vakantie..

Hoorde net dat daar op betrokkenheid bij mogelijk voetbalgeweld een boete staat van 1000 engelse pond, dat dient binnen een week betaald te worden, gebeurt dat niet kun je 2 maanden brommen met een stdionverbod voor het leven...

Zo dat zijn nog eens maatregelen...
hang jij net een maatje op...ach arme jongen.
dan moet die betrokkenheid(in wat voor vorm dan ook) wel bewezen worden anders heeft politie en justitie geen poot om op te staan.
zoals ik die jongens ken gaat deze nieuwe voetbalwet voor hun niet werken,ik weet hoe ze denken...
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 december 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Ik vind het uitstekend! Laat het tuig met een stadionverbod zich maar melden. Die gasten sporen niet, want die realiseren zich dondersgoed dat zij het voor anderen gigantisch verzieken, plus het feit dat zij hun club naar de verdommenis helpen.
Of het DE oplossing is weet ik natuurlijk ook niet, maar het helpt in ieder geval wel om het kaf van het koren te scheiden.
Inderdaad, Remco in Engeland werkt het erg goed. Je ziet het ook in de stadions daar: geen of weinig hekken (meer) en de supporters zitten of staan dicht op het veld, vlakbij hun helden! En zo hoort het te zijn.
joduh
 joduh - vrijdag 17 december 2010 - 18:41   quote  deeplink  
vind het heel goed man....vooral omdat ze daar nu pas mee beginnene hahahahaha
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 16:59 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hang jij net een maatje op...ach arme jongen.
dan moet die betrokkenheid(in wat voor vorm dan ook) wel bewezen worden anders heeft politie en justitie geen poot om op te staan.
zoals ik die jongens ken gaat deze nieuwe voetbalwet voor hun niet werken,ik weet hoe ze denken...
Dat dachten de "zware" jongens in Engeland ook, en die piepen over het algemeen nu wel anders, overigens zijn de echte voetbalhooligans in Engeland wel iets meer gewend dan de Nederlandse..
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat dachten de "zware" jongens in Engeland ook, en die piepen over het algemeen nu wel anders, overigens zijn de echte voetbalhooligans in Engeland wel iets meer gewend dan de Nederlandse..
let's wait and see
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 18:47 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

let's wait and see
We gaan het meemaken, zeg ik het trouwens goed dat je niet zoveel problemen hebt met het agressieve gedrag van voetbalsuporters??
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

We gaan het meemaken, zeg ik het trouwens goed dat je niet zoveel problemen hebt met het agressieve gedrag van voetbalsuporters??
ik heb al in een andere post(weet niet meer welke) aangegeven dat ik geen lieverdje ben geweest,maar je word ouder en gaat dan beseffen dat ik het niet goed heb gedaan in het verleden.
ik zal nu zeker geen shit meer uithalen(bij zeer hoge uitzondering)vroeger lag ik daar dus niet wakker van,wat ik al een keer gepost heb "ik stond voor me club" of wel"stand youre ground"
ik ga niet uitwijden over het hoe en wat,maar het was niet misselijk heb er ook geen spijt van want ik was toen gewoon zo.
ja ik was gewoon zo lag nergens wakker van niks intereseerde me, alleen het bij me club zijn en er voor me club zijn.
nogmaals ajax is alles voor me ik kan me geen leven bedenken zonder de mooiste club van dit land vandaar dat ik 4 tattoo's heb.
het oude ajax logo linkerboven arm,afca in letters op rechterboven arm,ajax in letters aan de rechteronderarm aan de binnenkant,en mokum in letters aan de linkeronderarm aan de binnenkant.
deze tattoo's heb ik niet voor niks laten zetten hier mee uit ik mijn liefde voor mijn club die nooit zal verdwijnen.

afca cbs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 19:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik heb al in een andere post(weet niet meer welke) aangegeven dat ik geen lieverdje ben geweest,maar je word ouder en gaat dan beseffen dat ik het niet goed heb gedaan in het verleden.
ik zal nu zeker geen shit meer uithalen(bij zeer hoge uitzondering) vroeger lag ik daar dus niet wakker van,wat ik al een keer gepost heb "ik stond voor me club" of wel"stand youre ground"
ik ga niet uitwijden over het hoe en wat,maar het was niet misselijk heb er ook geen spijt van want ik was toen gewoon zo.
Ik denk dat hier uberhaubt maar weinig jongens lopen die heilig zijn, jaja, zelf ik ben geen lieverdje geweest, en ben meerdere malen op "vakantie" geweest, gelukkig had dat nooit met voetbal te maken, ik heb namelijk nog nooit goed gesnapt waarom je zou moeten vechten om je voetbalclub..... Maar goed dat is weer een andere discussie...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hier uberhaubt maar weinig jongens lopen die heilig zijn, jaja, zelf ik ben geen lieverdje geweest, en ben meerdere malen op "vakantie" geweest, gelukkig had dat nooit met voetbal te maken, ik heb namelijk nog nooit goed gesnapt waarom je zou moeten vechten om je voetbalclub..... Maar goed dat is weer een andere discussie...
ik denk dat jou beleving als ajax supporter anders is dan de mijne,ik sta voor me club en jij doet dat op een andere manier.
joduh
 joduh - vrijdag 17 december 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 19:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik zal nu zeker geen shit meer uithalen(bij zeer hoge uitzondering)vroeger lag ik daar dus niet wakker van,wat ik al een keer gepost heb "ik stond voor me club" of wel"stand youre ground"
ja ik was gewoon zo lag nergens wakker van niks intereseerde me, alleen het bij me club zijn en er voor me club zijn.
nogmaals ajax is alles voor me ik kan me geen leven bedenken zonder de mooiste club van dit land vandaar dat ik 4 tattoo's heb.
het oude ajax logo linkerboven arm,afca in letters op rechterboven arm,ajax in letters aan de rechteronderarm aan de binnenkant,en mokum in letters aan de linkeronderarm aan de binnenkant.
deze tattoo's heb ik niet voor niks laten zetten hier mee uit ik mijn liefde voor mijn club die nooit zal verdwijnen.

afca cbs
daar score je geen punten mee hiero man....
joduh
 joduh - vrijdag 17 december 2010 - 20:18   quote  deeplink  
misschien jij wel,ikke dus niet man hahahaha ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 17 december 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 20:17 schreef joduh het volgende:

[..]

daar score je geen punten mee hiero man....
punten nee die hoef ik niet,maar als hij een vraag stelt krijgt hij gewoon eerlijk antwoord...it's a simpel
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 19:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik denk dat jou beleving als ajax supporter anders is dan de mijne,ik sta voor me club en jij doet dat op een andere manier.
Ik sta ook zeker voor me club, en heb ook echt wel her en der veel moeten verduren, en ja ook ik stond vaak zat bij de zingende schreeuwende supporters. Je doet nu overigens wel voorkomen alsof mijn manier niet goed zou zijn, vergeet aub niet dat er minder supporters zijn zoals jij, dan dat er zijn zoals jij, en juis beide kampen maken ons Ajax groot.
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 20:19 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

punten nee die hoef ik niet,maar als hij een vraag stelt krijgt hij gewoon eerlijk antwoord...it's a simpel
Niet altijd weet je nog:-). Maareh je bent echt niet de enige met Ajax tattoeages, mijn zoon heeft er ook twee, en zelf heb ik er een tijd lang over nagedacht, maar uiteindelijk het toch niet gedaan, vraag me niet waarom, misschien durfde ik wel niet Whahahahaha
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 17 december 2010 - 23:49   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door FsideVak129 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 18 december 2010 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik sta ook zeker voor me club, en heb ook echt wel her en der veel moeten verduren, en ja ook ik stond vaak zat bij de zingende schreeuwende supporters. Je doet nu overigens wel voorkomen alsof mijn manier niet goed zou zijn, vergeet aub niet dat er minder supporters zijn zoals jij, dan dat er zijn zoals jij, en juis beide kampen maken ons Ajax groot.
huh?
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 18 december 2010 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 03:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

huh?
das logisch toch
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 03:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

huh?
Heel duidelijk toch??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voorstander meldingsplicht,en wat is jullie mening is dit een oplossing ?

0.0068771