|
|
Robertos90
|
|
|
Jongens vraagje? Hoe is het mogelijk dat fc twente - heravles almelo door het weeralarm is afgelast? Terwijl die clubs nog geen 15 km van elkaar afliggen! Terwijl Mvv- Fc Zwolle wel doorgaat? Die jongens van zwolle rijden dan gewoon langs het almelo en twente stadion heen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die jongens rijden over de A50 naar Maastricht, dat is dus zo'n 70 KM langs het stadion in zowel Almelo als Enschede, en dus niet bepaald er langs. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Jij neemt het wel erg serieus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry:-) Ik reageer alleen op wat je zegt.....
Ik vind het wel normaal dat er wedstrijden worden afgelast, heb er niet zo'n probleem mee.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Wat ik er mee bedoel is als een wedstrijd voor het weeralarm wordt afgelast dat je het dan niet kan maken een ander team een paar 100 kilometer ( jij zal het wel precies weten:p) door het land te laten rijden. Dat is toch krang? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
niet te druk om maken heeft geen nut. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar wat kan de KNVB hier aan doen??? Als je het er niet mee eens bent, moet je de weergoden maar een boze brief / e-mail sturen. Ik weet niet hoe het in het westen is, maar hier bij Utrecht ligt een enorm pak sneeuw en het is spek- en spekglad. Ik vermoed dat het verder naar het oosten nog wat problematischer zal zijn! In de Jupiler League ligt (bija) alles eruit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik snap z'n punt wel, alleen omschrijft hij die niet goed.
Alles zou gewoon afgelast moeten worden, waarom gaat MVV wel door ??
tja, meer kan ik er niet van maken.....slotje dan maar? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 20:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik snap z'n punt wel, alleen omschrijft hij die niet goed. Alles zou gewoon afgelast moeten worden, waarom gaat MVV wel door ?? tja, meer kan ik er niet van maken.....slotje dan maar? ja een groot hangslot denk ik. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
in het oosten ligt stukken minder sneeuw! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vermoedde het ook alleen maar... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 19:59 schreef Pietje het volgende:Maar wat kan de KNVB hier aan doen??? Als je het er niet mee eens bent, moet je de weergoden maar een boze brief / e-mail sturen. Ik weet niet hoe het in het westen is, maar hier bij Utrecht ligt een enorm pak sneeuw en het is spek- en spekglad. Ik vermoed dat het verder naar het oosten nog wat problematischer zal zijn! In de Jupiler League ligt (bija) alles eruit. Hier in Nw-Vennep ligt plms 20 cm, misschien beter om alles af te lasten, maar wij zitten zondag in ArenA (dat dan weer wel) dus kunnen lekker ballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 19:31 schreef Robertos90 het volgende:Wat ik er mee bedoel is als een wedstrijd voor het weeralarm wordt afgelast dat je het dan niet kan maken een ander team een paar 100 kilometer ( jij zal het wel precies weten:p) door het land te laten rijden. Dat is toch krang? Ach Zwolle staat gewoon voor met 1-0 en zal wel weer gaan winnen waardoor ze nog steviger aan kop komen:-) |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 20:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hier in Nw-Vennep ligt plms 20 cm, misschien beter om alles af te lasten, maar wij zitten zondag in ArenA (dat dan weer wel) dus kunnen lekker ballen Maar ook in de ArenA kunnen ze het dak niet dagenlang dicht houden met die sneeuw toch? Ik heb zojuist weer een filmpje gezien op Youtube van een stadion in Amerika waarvan het dak in elkaar is gestort door de sneeuw.
Maar vooralsnog ga ik er idd ook wel vanuit dat er zondag gevoetbald kan worden in de ArenA, misschien wel de enige wedstrijd dit weekend... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 21:10 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Maar ook in de ArenA kunnen ze het dak niet dagenlang dicht houden met die sneeuw toch? Ik heb zojuist weer een filmpje gezien op Youtube van een stadion in Amerika waarvan het dak in elkaar is gestort door de sneeuw. Maar vooralsnog ga ik er idd ook wel vanuit dat er zondag gevoetbald kan worden in de ArenA, misschien wel de enige wedstrijd dit weekend... Volgens mij staat hij juist nu open toch, en gaat hij zaterdag avond laat pas dicht, dan gaan ze het veld proberen op te ruimen, en moet het verwamde veld zelf verder de rest doen, want zoals je zegt, het dak kan niet te veel sneeuw aan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en anders kunnen we nog altijd sneeuwballen gaan gooien....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 21:10 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Maar ook in de ArenA kunnen ze het dak niet dagenlang dicht houden met die sneeuw toch? Ik heb zojuist weer een filmpje gezien op Youtube van een stadion in Amerika waarvan het dak in elkaar is gestort door de sneeuw. Maar vooralsnog ga ik er idd ook wel vanuit dat er zondag gevoetbald kan worden in de ArenA, misschien wel de enige wedstrijd dit weekend... Ik heb dat filmpje gisteren of eergisteren ook op TV gezien, Harm. Dat dak leek wel van papier.... |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Robertos90 je hebt zwaar gelijk |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij staat hij juist nu open toch, en gaat hij zaterdag avond laat pas dicht, dan gaan ze het veld proberen op te ruimen, en moet het verwamde veld zelf verder de rest doen, want zoals je zegt, het dak kan niet te veel sneeuw aan.. arena is op dit moment al dicht ,zag ik vanmiddag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok, ik dacht dat het namelijk de normale gang van zaken was met dit soort weer... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zondag gewoon voetballen hoor.. |
|
|
|