|
|
Stylzz
|
|
|
Metgod...mwah de rest ok. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach, hij was tenminste fanatiek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Net als die dikke van Noordwijk, die nerd vlemmink en de " professionele medische staf" op de bank Zet echte Feyenoorders naast Mario op de bank, Metgod als assistent, de Wolf als team manager en haal mijnheer Meijer terug. En Joszef en Fraser voor de moraal. En Uli als looptrainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Net als die dikke van Noordwijk, die nerd vlemmink en de " professionele medische staf" op de bank Zet echte Feyenoorders naast Mario op de bank, Metgod als assistent, de Wolf als team manager en haal mijnheer Meijer terug. kappe he met de dood van pilala (metgod) op de bank te zetten naast Been hahahaha God daar heb ik mij ook de pleuris aan geergerd..kwa voetballer///HELD!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kappe he met de dood van pilala (metgod) op de bank te zetten naast Been hahahaha God daar heb ik mij ook de pleuris aan geergerd..kwa voetballer///HELD!! Toen ie in de spits moest hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoor jack spijkerman in me rug
Spijkerman///tering Jood... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kappe he met de dood van pilala (metgod) op de bank te zetten naast Been hahahaha God daar heb ik mij ook de pleuris aan geergerd..kwa voetballer///HELD!! Werd bloednerveus van hem, altijd maar kappen en draaien in z'n eigen strafschopgebied. Maar het ging wel vaak goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Precies... Kijk dus lord of the rings. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: beter hahahaha welk deel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 22:02 schreef Els het volgende:[..] Werd bloednerveus van hem, altijd maar kappen en draaien in z'n eigen strafschopgebied. Maar het ging wel vaak goed. Ja hij is geen El Ahmadi hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mmmmm dan blijf ik maar hier haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Loopt goed af hoor. Sauron dood, Frodo saves the day.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Toch vind ik die Frodo een homo, ook toen ie bij de I.C.F. Zat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb verschillende keren tijdens de film gedacht dat Frodo Sam vol op de bek zou zoenen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In het boek is het in ieder geval niet zo'n jankmuil |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: daar was ie toch zogenaamd hooligan van de hammers? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, Amerikaan op doorreis oid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door Els -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nie echt overtuigend he hahaha dacht wat doet die hobbit nou tussen de bubbleblowers.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wel een echte hobbitnaam. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hehehe dat dan weer wel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als die gandalf zo great wasz had die film in 5mins gekund. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jij hebt dus echt geen romantische ziel. En geen commercieel inzicht. Maar deel 3 is wel een beetje raar, dacht in de bios wel 3 keer dat het afgelopen was, maar nee, weer 5 minuten extra verhaal.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ze gezien en gelezen, inclusief de hobbit. De boeken zijn 10x beter |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: idd, maar de film is makkelijker consumeren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hobbits die rollebollen op bed, ik haak even af.... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
zit de DVD toen was geluk nog heel gewoon te kijken .is ook mooooi . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
vreselijk zoetsappig, je hebt gelijk. En zo gaan Arwen en Aragorn zoenen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Arwen wil ik ook wel zoenen, enzo.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die legoland is ook een slijmjurk |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar ik sta daar wat triviaal tegenover. Heb m'n kat naar hem vernoemd. Ook een slank, wit, smal ventje. En sexloos. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
A oké, maar Frodo stapt net op de boot naar het perfide albion om te rellen met z'n green street Matties. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Bruins lijkt wel wat op die frodo:) |
|
|
|