BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Been: 'We gaan voor de winst'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 18 december 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Feyenoord is qua resultaten op de weg omhoog. Trainer Mario Been wil ook met de opbouw van achteruit 'naar het niveau toegroeien' dat Ajax in San Siro liet zien.

Feyenoord is qua resultaten op de weg omhoog. Trainer Mario Been wil ook met de opbouw van achteruit 'naar het niveau toegroeien' dat Ajax in San Siro liet zien.

Noodgedwongen beperkte de voorbereiding van Feyenoord op het duel met Ajax zich tot een individueel programma en het bekijken van videobeelden. Door de hevige sneeuwval was een training op het veld in De Kuip geen optie.

'Niet ideaal, maar ook niet onoverkomelijk', oordeelde Mario Been. Onder de indruk van het Amsterdamse spel in het Champions League-duel met AC Milan nam de Feyenoord-trainer Ajax als voorbeeld voor zijn ploeg. 'Je ziet dat die ploeg verder is dan wij in de opbouw. Wij moeten zorgen dat wij naar zo'n niveau toegroeien.'

De resultaten van de laatste weken laten zien dat Feyenoord op de goede weg is. 'Qua prestaties zijn we aan de beterende hand, maar er is nog veel winst te boeken in de manier waarop wij spelen', aldus Been. 'Ook vandaag weer hebben wij naar de spelers toe de nadruk gelegd op de opbouw van achteruit. Het gaat om de keuzes die de spelers in het veld maken.'

Feyenoord gaat in Amsterdam geen afwachtende rol aannemen. Door de opkomende backs Gregory van der Wiel en Urby Emanuelson ziet Been kansen op de vleugels. 'Het is belangrijk dat wij zelf ook durven te voetballen zondag. We zullen voor de winst spelen.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door verbrande harry --
joduh
 joduh - zaterdag 18 december 2010 - 12:27   quote  deeplink  
grapjas he?hahaha ach,je moet ook wel wat zeggen........maar dat niemand het gelooft lijkt me wel duidelijk man....wat een leipo....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 18 december 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 12:27 schreef joduh het volgende:
grapjas he?hahaha ach,je moet ook wel wat zeggen........maar dat niemand het gelooft lijkt me wel duidelijk man....wat een leipo....
ja ik las het en dacht ik moet hier even een topic van maken.
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 12:29 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja ik las het en dacht ik moet hier even een topic van maken.
Als ik zo rondkijk, moet jij wel van meer dingen een topic maken, WHAhahahaha, je bent er maar druk mee.....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 18 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik zo rondkijk, moet jij wel van meer dingen een topic maken, WHAhahahaha, je bent er maar druk mee.....
dit kon ik niet laten lopen dat hij dit uit ze giegeltje weet te krijgen,echt dit was zo komisch....
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - zaterdag 18 december 2010 - 15:44   quote  deeplink  
hmm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door $-Smurf-$ --
MikeAFCA
 MikeAFCA - zaterdag 18 december 2010 - 15:51   quote  deeplink  
grapjas mario hakbeen
alibabba
 alibabba - zondag 19 december 2010 - 04:39   quote  deeplink  
Been: 'We gaan voor het minst' jemig wat bezielt deze man/vrouw... Inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Been: 'We gaan voor de winst'

0.0072829