|
|
Maximus
|
|
|
Hierbij een mogelijkheid om je spullen aan te bieden tbv VVF. Ik trap af met een Shirt met handtekeningen van de selectie. Bieden vanaf 25 euro. Opbrengst gaat naar Vrienden van Feyenoord.Bied je meer dan 25 zet dan in je post de naam van de aanbieder gevolgd door een omschrijving van het aangebodene gevolgd door je bod. (bv Maximus - Shirt - 30)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Maximus -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Handtekeningen van de spelers van dit seizoen? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: nope... 2008-2009
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Maximus -- |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
maximus
ff een linkje erbij zetten
goed initiatief vind ook dat er een soort veiling opgezet kan worden
Vind dat we te weinig horen van VVF |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 00:40 schreef Ronnie W het volgende:maximus ff een linkje erbij zetten goed initiatief vind ook dat er een soort veiling opgezet kan worden Vind dat we te weinig horen van VVF Ik bied m hier aan... heb m nergens anders staan oid... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
1 euro zodat ik hem op nieuwjaar in brand kan steken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: met je gezwel der bij ofneit? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een grap over ovens en schoorstenen ligt voor de hand...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
nou ik bied 30 euro dan wie gaat erover heen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door gekzat -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Volgens mij is er allang iemand met het geld VvF vandoor. Je hoort er niets meer over! Misschien volgend jaar een kaart met de groeten uit Monte Carlo? |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Maximus - 35 Euro. (welke maat) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: t is een xl en shirt is met 100 jaar feyenoord-logo! met fortis reclame.. (dus NIET van dit seizoen maar 2008-2009)
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hééé, las net dat je hier niet meer postte en alleen maar snavels zat te treiteren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Els -- |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Sander
|
|
|
€ 80,-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Sander -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
maximus zit ook op het 020 forum! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaan wel meer mensen vreemd hoor. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: vreemd? Gewoon mooi om er is een paar met de NEUS op de feiten te drukken:) Die jacqueline heult met de vijand. Volges mij is t een vent... (KKL?) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Volgende item! 3-daags ontspanningsarrangement (2 overnachtingen) voor 2 personen met een welkomstdrankje bij aankomst en vrij gebruik van de Finse sauna, het Turks stoombad en de massagestoel. Gratis gebruik van wandelkaart en gratis reizen met de bus door het Sauerland. geldig tot 24-06-2011 en 15km van Winterberg! Bieden vanaf 50 euro! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Maximus