BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al 1 miljoen door supporters bijeengehaald, valt toch tegen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
gfvp1
 gfvp1 - zondag 19 december 2010 - 08:36   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=13267

Als er dan potentieel 1,7 miljoen Feyenoordsupporters zijn, waarvan velen roepen dat ze alles voor de club over hebben, heb je met een minimum inleg van 10 euro, theoretisch 17 miljoen euro dat je bij elkaar kunt krijgen. Dan vind ik "een kleine 1 miljoen" in 2 weken erg matig......! (zeker omdat er wordt gesproken van een evt groei naar "3 miljoen"..... in welk tijdsbestek dan???)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 december 2010 door Boudewijn --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:38   quote  deeplink  
Enige realiteitszin is jou vreemd zeker? 1.7milj supporters zijn er niet. Wel misschien dat volume dat enige affiniteit met Feyenoord heeft maar die trekken echt allemaal de knip niet.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:08   quote  deeplink  
Nee en in december heeft iedereen geld zat zeker gfvp1???.... Hebben ze allemaal honderden euro's over azijnzeiker
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Laten we zeggen 1,7 miljoen supporters. Daar zitten er een aantal van in hetzelfde gezin. Niet elke gezinssamenstelling betreft volwassen, zelfverdienende leden. Voor die 3 miljoen is ruim 1,5 jaar uitgetrokken. In 2 weken 1/3 binnen is dus tamelijk indrukwekkend. Enig idee hoe de inzamelingsactie bij Willem II is verlopen?
Niet meer zo dom reageren.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Ik vind het goed... Mijn geld komt weer bijna en ik ga weer storten...Maar word wel tjd dat blokland even weer zijn gezicht ergens laat zien en een tussenstand verteld en even weer iedereen motiveerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door gekzat --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:34   quote  deeplink  
Ik denk op de nieuwjaarsreceptie.
gfvp1
 gfvp1 - zondag 19 december 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:08 schreef gekzat het volgende:
Nee en in december heeft iedereen geld zat zeker gfvp1???.... Hebben ze allemaal honderden euro's over azijnzeiker
Ik vind de qualificatie "azijnzeiker" een beetje overdreven. Het gaat mij er juist om dat ik had verwacht gezien de achterban van Feyenoord als club met landelijke dekking van supporters(van Dokkum tot Maastricht) dat er wel mede gezien de penibele financiele situatie van club sneller dan nu een miljoen bijeen was geraapt. Ondanks het feit dat december een"dure" maand is, zijn het juist de "gewone" supporters die veel voor hun club over hebben. Eea is niet negatief bedoeld omdat Blokland en co. uietraard al een enorme kapitaalinjectie geven, maar je niet kan spreken van het gewenste sneeuwbaleffect.

overigens jammer dat de klassieker is afgelast. hopen dat we in jan met de terugkeer van enkele geblesseerden wel wat meer kunnen...
vries60
 vries60 - zondag 19 december 2010 - 09:44   quote  deeplink  
1 miljoen in twee weken tijd is mooi en kan redelijk snel uitgroeien naar de 3 miljoen omdat ik verwacht dat veel supporters meerdere malen 10 tot 50 euro zullen storten.
Misschien als er een mailing de deur uit zou gaan op grote schaal dat er nog meer binnenkomt. Ik denk dat er veel meer bekendheid aan gegeven kan worden.
gfvp1
 gfvp1 - zondag 19 december 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:44 schreef vries60 het volgende:
1 miljoen in twee weken tijd is mooi en kan redelijk snel uitgroeien naar de 3 miljoen omdat ik verwacht dat veel supporters meerdere malen 10 tot 50 euro zullen storten.
Misschien als er een mailing de deur uit zou gaan op grote schaal dat er nog meer binnenkomt. Ik denk dat er veel meer bekendheid aan gegeven kan worden.
hoop ik ook en ben het er mee eens dat Feyenoord/Blokland en co een mailing zouden moeten doen
gfvp1
 gfvp1 - zondag 19 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:
Enige realiteitszin is jou vreemd zeker? 1.7milj supporters zijn er niet. Wel misschien dat volume dat enige affiniteit met Feyenoord heeft maar die trekken echt allemaal de knip niet.
als je de VI van een aantal maanden geleden had bekeken dat had je geweten dat er 1,7 miljoen potentiele supporters zijn, volgens hun survey weliswaar.
020 zou er 3 miljoen hebben....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door gfvp1 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:50   quote  deeplink  
De kwalificatie supporter is niet juist in mijn ogen. Er zit een verschil tussen fan en supporter.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:53   quote  deeplink  
ik denk dat er in dat onderzoek had moeten staan dat feyenoord 1.7 miljoen feyenoordsympathisanten heeft en geen aanhangers of supporters of fans
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Dat is wat ik ook bedoelde in de eerste post.
Ik bedoel ik vind ook Celtic een mooie club en leuk om naar te kijken, maar geef er geen cent aan uit.
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 19 december 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Ik vind het juist vrij snel gaan.Had ik totaal niet verwacht.De supporters worden voor de zoveelste keer aangesproken en toch wordt er veel geld gestort.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:48 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

als je de VI van een aantal maanden geleden had bekeken dat had je geweten dat er 1,7 miljoen potentiele supporters zijn, volgens hun survey weliswaar.
020 zou er 3 miljoen hebben....
Ooit wel eens rekening mee gehouden dat daar ook kinderen van een jaar of 10 bij zitten?
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 december 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Kinderen van 10 die voor 020 zijn....... De wereld gaat naar de klote...
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:
Kinderen van 10 die voor 020 zijn....... De wereld gaat naar de klote...
Daar begint het bederf van onze jeugd...... Schijnt voornamelijk aan de ouders te liggen.
Toch eens bij Leon informeren ;-)
gfvp1
 gfvp1 - zondag 19 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:
Kinderen van 10 die voor 020 zijn....... De wereld gaat naar de klote...
Dit is naatuurlijk de spijker op zijn kop!! Deze uitspraak is tevens de reden dat ik dit topic begon!! hahaha....
craven
 craven - zondag 19 december 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:15 schreef Els het volgende:

[..]

Daar begint het bederf van onze jeugd...... Schijnt voornamelijk aan de ouders te liggen.
Toch eens bij Leon informeren ;-)
aigh voelbaar...
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Auw...
Ik heb een dochter die roept wel Feyenoord.
maar ook vooral NIET GOAL KIJKEN.
PieterBos
 PieterBos - zondag 19 december 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Als je nagaat dat de vorige actie na een halfjaar 5 ton of zo heeft opgeleverd is dit toch een stuk beter.
Straks krijgt iedereen zijn eindejaarsuitkering of de kinderbijslag, dan zal het wel weer even stijgen.
Robert010
 Robert010 - zondag 19 december 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Ook al zou het bij 1 miljoen blijven, dan nog is het mooi meegenomen. Als je totaal, dus met de actie investeerders, 25 miljoen zal binnen halen is dit een prima resultaat. Scheelt je ook weer ruim een miljoen aan rentelasten per jaar. Nu als extra bonus nog even het bericht dat Tomasson zijn contract inlevert, scheelt ook weer minimaal een half miljoen.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 19 december 2010 - 17:57   quote  deeplink  
alle beetjes helpen

op naar de volgende miljoenen
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 20 december 2010 - 00:09   quote  deeplink  
laten we gewoon elke maand een tientjej overmaken
zijn we van al dat gezeur af en zijn we halverwege volgend jaar gezond als club
craven
 craven - maandag 20 december 2010 - 00:16   quote  deeplink  
Journalist Emile Schelvis beweerde deze week in het programma Voetbal International dat de Feyenoord fans al een miljoen hebben binnengehaald met de actie Supporters steunen Feyenoord.

Feyenoord laat weten dat het bedrag dat op RTL7 werd genoemd lager ligt en absoluut niet klopt.

Door een te hoog bedrag te noemen schaadt Schelvis Feyenoord, want fans zouden het idee kunnen krijgen dat er al genoeg is opgehaald en doneren niet meer nodig is.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 20 december 2010 - 00:55   quote  deeplink  
dacht ik al, je mag blij zijn als je uiteindelijk die 1 miljoen haalt
MrChriz
 MrChriz - maandag 20 december 2010 - 03:02   quote  deeplink  
Die miljoen komt er wel :) Straks na de dure decembermaand als het qua uitgaven iets rustiger wordt moeten ze gewoon nogmaals de hele actie groot in de publiciteit brengen, dan kunnen een stuk meer mensen wel een tientje (of meer) missen.
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 20 december 2010 - 08:12   quote  deeplink  
Voor mij is het nou ook niet echt dat ik iedere maand geld opzij kan zetten om mijn club te steunen, Zeker niet met 2 kleine kinderen en SINTERKLAAS!!!

Oftewel ikzelf wacht bijv. ook op mijn december salaris incl. 13e maand en winstuitkering. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die dit in gedachte heeft.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 28 december 2010 - 00:12   quote  deeplink  
En wat is de stand nu naar ongeveer een maand
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 december 2010 - 00:28   quote  deeplink  
Moet je ff op teletekst kijken. Pagina 819.
biak
 biak - dinsdag 28 december 2010 - 00:36   quote  deeplink  
leg al dat statiegeld van die lege kratten bier is op zij.
ik denk dat we dan in de goede richting komen.
En dat gelul van ik heb zoveel kinderen daar krijg je ook kinderbijslag voor.
Vroeger was het altijd druk in de kroeg als de kinderbijslag uitgekeerd werdt dan zaten ze aan de bar het te verzuipen en de kindertje zagen er niet uit die hadden geen schoentjes aan hun voetjes.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 28 december 2010 - 06:59   quote  deeplink  
Je veroordeeld dus dat mensen in de kroeg hun geld over de balk smeten maar vind het wel nodig dat Feyenoord geholpen word. Natuurlijk zit Feyenoord in je bloed en is het een deel van je leven, maar ik denk dat als je in een dergelijke situatie terechtkomt je het niet kan maken om geld aan Feyenoord te geven, want zijn wij verantwoordelijk voor dat gekut in het maasgebouw dan?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 28 december 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 06:59 schreef Quiroz het volgende:
Je veroordeeld dus dat mensen in de kroeg hun geld over de balk smeten maar vind het wel nodig dat Feyenoord geholpen word. Natuurlijk zit Feyenoord in je bloed en is het een deel van je leven, maar ik denk dat als je in een dergelijke situatie terechtkomt je het niet kan maken om geld aan Feyenoord te geven, want zijn wij verantwoordelijk voor dat gekut in het maasgebouw dan?
En de kroegbazen hebben het ook niet gemakkelijk tegenwoordig
Milo
 Milo - dinsdag 28 december 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 00:28 schreef Stylzz het volgende:
Moet je ff op teletekst kijken. Pagina 819.
hehehehe
plannetje
 plannetje - dinsdag 28 december 2010 - 15:20   quote  deeplink  
die spelers verdienen zat laat die maar 1000 eurie storten.... als je toch meer geld wilt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 december 2010 - 15:46   quote  deeplink  
laten we van de kuip een buurtcentrum maken voor marokkaanse jeugd en junks dan komt er veel geld binnen van de gemeente.Probleem gevallen krijgen in deze stad altijd geld
Dus waarom nu niet eens vanuit de gemeente de brave burgers welke zondags naar de kuip gaan belonen met een injectie met geld (er zijn meer goede supporters dan hooligans)
Jan Raas
 Jan Raas - dinsdag 28 december 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Vlak na de start van de campagne van de vrienden heb ik het bekende machtigingsformulier op gestuurd met de machtiging een bepaald bedrag van mijn rekening af te schrijven. Inmiddels drie weken later is dit nog steeds niet gebeurd. Als dit voor anderen ook geldt kan er nog heel veel geld onderweg zijn of het wordt niet opgehaald.!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 16:31 schreef Jan Raas het volgende:
Vlak na de start van de campagne van de vrienden heb ik het bekende machtigingsformulier op gestuurd met de machtiging een bepaald bedrag van mijn rekening af te schrijven. Inmiddels drie weken later is dit nog steeds niet gebeurd. Als dit voor anderen ook geldt kan er nog heel veel geld onderweg zijn of het wordt niet opgehaald.!
220px-Jan_Raas_Postcard_1983.jpg
Waarom nou....
 Waarom nou.... - dinsdag 28 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Joh, bekijk het vanuit je eigen positie en vooral de realiteit, kijk niet naar 1,7 miljoen supporters en wat ze doen. Ik gaat voor me eigen en mijn koters (2 stuks) maandelijks 3 tientjes aan de VvF doneren. Dat ben ik van plan te doen tot aan de zomerstop, en dit kan ik missen. Wat een ander doet zal me verder aan mijn reet roesten. Links om Rechts om, Feijenoord komt er echt wel weer bovenop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 december 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 17:22 schreef Waarom nou.... het volgende:
Joh, bekijk het vanuit je eigen positie en vooral de realiteit, kijk niet naar 1,7 miljoen supporters en wat ze doen. Ik gaat voor me eigen en mijn koters (2 stuks) maandelijks 3 tientjes aan de VvF doneren. Dat ben ik van plan te doen tot aan de zomerstop, en dit kan ik missen. Wat een ander doet zal me verder aan mijn reet roesten. Links om Rechts om, Feijenoord komt er echt wel weer bovenop.
je heb helemaal gelijk.....
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 29 december 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 - 15:20 schreef plannetje het volgende:
die spelers verdienen zat laat die maar 1000 eurie storten.... als je toch meer geld wilt.
Zo'n Biseswar verdient 7 ton per jaar om de bank warm te houden, daar kan makkelijk 2 ton vanaf denk ik zo.

Gaat het wel een stuk harder zo

1000 euro is voor de spelers een schijntje, die gasten krijgen per maand meer dan het merendeel van de supporters per jaar verdienen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 december 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Doe maar wakker worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 december 2010 - 18:25   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 30 december 2010 - 02:20   quote  deeplink  
Stylzz pik wordt eens volwassen met je kinderachtige opmerkingen hahaha

Volgens mij heb jij met je grote bek nog geen euro over gemaakt. Maar wel op iedereen commentaar leveren.
Dat kan je als de beste.

jammer dat er nog geen tussenstand bekend is van hoe de actie loopt.

En ik kon het niet terug vinden op pagina 819 van teletekst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Ronnie W --
de flh
 de flh - donderdag 30 december 2010 - 02:21   quote  deeplink  
Net acceptgiro thuis gekregen.. komt volgende maand wel.. december was best een dure maand..
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 30 december 2010 - 02:23   quote  deeplink  
Iedereen is vrij om te geven

Zou alleen maar mooi wezen als we een ongekend bedrag zouden ophalen

Wilde zelf mijn premie effect opsturen maar daar hadden ze op dit moment nog niets aan.
Daar zou nog een terug koppeling op komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 december 2010 door Ronnie W --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 december 2010 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 02:20 schreef Ronnie W het volgende:
Stylzz pik wordt eens volwassen met je kinderachtige opmerkingen hahaha

Volgens mij heb jij met je grote bek nog geen euro over gemaakt. Maar wel op iedereen commentaar leveren.
Dat kan je als de beste.

jammer dat er nog geen tussenstand bekend is van hoe de actie loopt.

En ik kon het niet terug vinden op pagina 819 van teletekst
Joh echt niet? Wat gek, de stand staat daar toch echt.
Verder is de enige die hier commentaar heeft jijzelf.
Jij zorgt er persoonlijk voor dat mensen juist geen cent meer willen over maken met je gezanik.
Hahahahaa... lul.
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 30 december 2010 - 11:28   quote  deeplink  
jaja ik ben een lul

Weet je nog hoe je dacht over het plan van Bram.
Nu hebben andere mensen hetzelfde ondernomen en nu ben je iets positiever
Je bent gewoon een achterbakse vent. (lijkt wel een jood hahaha)

He vriend het is gewoon te hopen dat onze club zo snel mogelijk uit de financiele shit komt.
Dat is het belangrijkste niet hoe wij denken
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Joh echt niet? Wat gek, de stand staat daar toch echt.
Verder is de enige die hier commentaar heeft jijzelf.
Jij zorgt er persoonlijk voor dat mensen juist geen cent meer willen over maken met je gezanik.
Hahahahaa... lul.
Kan niet geloven dat mensen door dit soort calvinistische zeveraars geen cent meer over zouden willen maken.
Milo
 Milo - donderdag 30 december 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 11:28 schreef Ronnie W het volgende:
jaja ik ben een lul

Weet je nog hoe je dacht over het plan van Bram.
Nu hebben andere mensen hetzelfde ondernomen en nu ben je iets positiever
Je bent gewoon een achterbakse vent. (lijkt wel een jood hahaha)

He vriend het is gewoon te hopen dat onze club zo snel mogelijk uit de financiele shit komt.
Dat is het belangrijkste niet hoe wij denken
nee hoor hij is niet achterbaks, maar recht voor zijn raap! ronnie jij bent idd een lul!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al 1 miljoen door supporters bijeengehaald, valt toch tegen!









0.0079541