BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al 1 miljoen door supporters bijeengehaald, valt toch tegen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - donderdag 30 december 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 11:28 schreef Ronnie W het volgende:
jaja ik ben een lul

Weet je nog hoe je dacht over het plan van Bram.
Nu hebben andere mensen hetzelfde ondernomen en nu ben je iets positiever
Je bent gewoon een achterbakse vent. (lijkt wel een jood hahaha)

He vriend het is gewoon te hopen dat onze club zo snel mogelijk uit de financiele shit komt.
Dat is het belangrijkste niet hoe wij denken
Heel slecht voorbeeld!
Els
 Els - donderdag 30 december 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 11:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan niet geloven dat mensen door dit soort calvinistische zeveraars geen cent meer over zouden willen maken.
Kan er geen calvinisme in ontdekken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 december 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Calvinisme is in dit geval de puritein uithangen: ik vind dat jij dat moet doen, omdat ik dat ook doe.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 december 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 december 2010 - 11:28 schreef Ronnie W het volgende:
jaja ik ben een lul

Weet je nog hoe je dacht over het plan van Bram.
Nu hebben andere mensen hetzelfde ondernomen en nu ben je iets positiever
Je bent gewoon een achterbakse vent. (lijkt wel een jood hahaha)

He vriend het is gewoon te hopen dat onze club zo snel mogelijk uit de financiele shit komt.
Dat is het belangrijkste niet hoe wij denken
Goed, ik ga hier nog 1 keer op reageren, want blijkbaar weet je echt niets. (best jammer)
We waren allemaal enthousiast over bram zn idee, we hebben er met zn allen meerdere malen over gesproken. Mijn avatar zou het logo worden van "het idee" zelfs. Maar uiteindelijk bleek het idee (en de man er achter waarschijnlijk ook) een luchtkasteel.

De vrienden komen gelukkig met een gelijkwaardig idee en iedereen is dus VRIJ om hier een donatie aan te doen, bekend of onbekend, bemiddeld of onbemiddeld, IEDEREEN. Maar het is een vrije keuze.

Je kan het mensen dus niet opdringen, nog kan je mensen er van betichten te weinig Feyenoord gevoel te hebben als ze het niet doen. Het is dan ook belachelijk om van werknemers van Feyenoord een bedrag te vragen, omdat ze alleen maar op de tribune zitten en dus niet spelen. Dat is namelijk niet hun keuze. Het is ook niet de schuld van deze jongens dat Feyenoord zo diep in de shit zitten en wie weet maken zij al offers om Feyenoord er boven op te helpen.

Verder zit ik hiet niet om dik te doen hoeveel geld ik aan Feyenoord gegeven heb, ga geven of misschien wel helemaal niet! Dus van mij zal je niet horen hoe veel of hoe vaak ik wat gegeven heb. Verder zoek je het maar uit, veel succes met je "acties" om mensen te bewegen meer geld over te maken, bij mij werkt het in ieder geval alleen maar averechts.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al 1 miljoen door supporters bijeengehaald, valt toch tegen!









0.0059418