BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rondom tien: de Kerstgedachte, Feyenoorders praten met kanslozen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:56   quote  deeplink  
Sukkels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door Stylzz --
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:06   quote  deeplink  
ze zijn daar in die poel des verderf bang dat die geweldige supporters niet komen omdat het weer koud is...net als tegen NEC was dat geloof ik...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 19 december 2010 - 09:08   quote  deeplink  
JODEN LOPEN ALTIJD WEG!!!!!!!!
Milo
 Milo - zondag 19 december 2010 - 09:09   quote  deeplink  
IDD BANGERIKEN!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Niet zo dapper. Ik vind t namelijk ook prima.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Waarom stylzz?
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Waarom stylzz?
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Zou het gemis van El Hamdaoui echt zo zwaar wegen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 19 december 2010 - 09:14   quote  deeplink  
WIJ ZIJN ER ALTIJD!!!!!
Weer of geen weer!
LAFAARDS!!
bjorn
 bjorn - zondag 19 december 2010 - 09:15   quote  deeplink  
ik vind het ook prima, dan zijn er meschien wat spelers die geblesseerd zijn terug
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:16   quote  deeplink  
Een een beetje raar dat dat argument voor Excelsior niet gold, 2 weken geleden.
Bovendien is er geen weerwaarschuwing en zit je daar prachtig overkapt. Daarom bouwen ze toch die overkapte stadions, zodat je geen last hebt van de weersomstandigheden.
Raar verhaal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:14 schreef gekzat het volgende:
Waarom stylzz?
Een maand de tijd om de selectie op orde te krijgen.
Blessures. Hoofd legen in de winterstop.
Man dit is een zegen.
FTID en Milo schreeuwen om t schreeuwen. als ze na denken zijn ze t er gewoon mee eens.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Wanneer mag de schwalbekoning weer spelen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:16 schreef Els het volgende:
Een een beetje raar dat dat argument voor Excelsior niet gold, 2 weken geleden.
Bovendien is er geen weerwaarschuwing en zit je daar prachtig overkapt. Daarom bouwen ze toch die overkapte stadions, zodat je geen last hebt van de weersomstandigheden.
Raar verhaal.
T gaat er om dat je er ook veilig moet kunnen komen.
Supporters en selecties. Dat schijnt niet t gevaal te zijn.

BOEIUH! IK VIND T FANTASTISCH
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:18 schreef gekzat het volgende:
Wanneer mag de schwalbekoning weer spelen?
Mag ook dan nog niet mee doen.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een maand de tijd om de selectie op orde te krijgen.
Blessures. Hoofd legen in de winterstop.
Man dit is een zegen.
FTID en Milo schreeuwen om t schreeuwen. als ze na denken zijn ze t er gewoon mee eens.
Mijn eerste reactie was ook 'mooi', maar dan ga je nadenken. Suarez geschorst (inhaalwedstrijd ook) El Hamdaoui ziek, matige wedstrijd tegen Vitesse.
Maar als JDT, Fer en Cisse terug zijn, heb je helemaal gelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:24   quote  deeplink  
De vrij ook nog. Wie weet wat der toch nog gebeurd in de winterstop
Ik vind t prima
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:25   quote  deeplink  
http://dld.bz/BEH9
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Nou ik heb er nog eens over na zitten denken... Ik ben er niet blij en waarom niet??? geen idee ik heb me helemaal ingesteld vandaag.. Maar omdat die ..... weer bang zijn dat er geen "supporters"komen is het afgelast. Bij ons word het bijna nooit afgelast omdat het glad is onderweg... Ik krijg er een nare bijsmaak van
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T gaat er om dat je er ook veilig moet kunnen komen.
Supporters en selecties. Dat schijnt niet t gevaal te zijn.

BOEIUH! IK VIND T FANTASTISCH
Dat je er veilig moet kunnen komen vind ik een prima argument, maar datzelfde argument vond in de ogen van de KNVB weinig genade toen het om Excelsior ging. Sterker nog, er werd gedreigd met een boete. Er is geen weer of verkeersalarm.
Argument is oa dat er beperkt treinverkeer is tussen Utrecht en Amsterdam, maar toen door het slechte weer de supporterstrein van PSV de Arena niet kon bereiken, was dat ook geen argument.
Op zich vind ik het prima, maar ik denk dat een aantal clubs cq speelsteden wel heel veel kunnen leren van deze situatie en moeten analyseren waarom de KNVB niet genegen is naar hun argumenten te acteren, en wel naar deze.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:31   quote  deeplink  
Jezus. Piep piep hallo
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:32   quote  deeplink  
juist helemaal mee eens

quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:29 schreef Els het volgende:

[..]

Dat je er veilig moet kunnen komen vind ik een prima argument, maar datzelfde argument vond in de ogen van de KNVB weinig genade toen het om Excelsior ging. Sterker nog, er werd gedreigd met een boete. Er is geen weer of verkeersalarm.
Argument is oa dat er beperkt treinverkeer is tussen Utrecht en Amsterdam, maar toen door het slechte weer de supporterstrein van PSV de Arena niet kon bereiken, was dat ook geen argument.
Op zich vind ik het prima, maar ik denk dat een aantal clubs cq speelsteden wel heel veel kunnen leren van deze situatie en moeten analyseren waarom de KNVB niet genegen is naar hun argumenten te acteren, en wel naar deze.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Ik vind dat sommigen wel elk argument aangrijpen om te "bewijzen" dat de knvb pro020 is en anti_ons.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een maand de tijd om de selectie op orde te krijgen.
Blessures. Hoofd legen in de winterstop.
Man dit is een zegen.
FTID en Milo schreeuwen om t schreeuwen. als ze na denken zijn ze t er gewoon mee eens.
Jij loopt ook een beetje te schreeuwen de enige die weer terug van de blessures terug zijn is misschien Fer. Cisse en JDT halen januari niet
Milo
 Milo - zondag 19 december 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een maand de tijd om de selectie op orde te krijgen.
Blessures. Hoofd legen in de winterstop.
Man dit is een zegen.
FTID en Milo schreeuwen om t schreeuwen. als ze na denken zijn ze t er gewoon mee eens.
Wat klink je onderdanig man, met dit is een zegen! je vertoont jodengedrag!
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:
Jezus. Piep piep hallo
Hoezo? Nergens Calimero gedrag, allemaal feiten. Je kunt er op 2 manieren naar kijken. Het is op z'n minst leerzaam om eens heel goed de succesvolle argumenten van nu te bekijken en je af te vragen waarom het nu wel lukt om de KNVB te overtuigen, en het 2 weken geleden Excelsior niet is gelukt. Je kunt op z'n minst concluderen dat Amsterdam z'n lobby beter op orde heeft.
En jij bent toch blij dat die wedstrijd is afgelast omdat we de volgende datum misschien meer kans hebben. Hoe noem je dat dan?
Gio02
 Gio02 - zondag 19 december 2010 - 09:38   quote  deeplink  
Waarom ging Ajax-NEC wel door.
Toen was er ook veel sneeuw....
Zijn ze nu bang dat die paar supporters die er toen wel waren,nu ook niet komen???
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat sommigen wel elk argument aangrijpen om te "bewijzen" dat de knvb pro020 is en anti_ons.
Ik heb nergens gezegd dat de KNVB anti-ons is. Door blessures cq afwezigen kun je discussieren voor wie uitstel het gunstigst is, en het muntje lijkt naar de kant van Feynoord te vallen. Maar ik vind het geval Excelsior wel heel erg opvallend. Of zie jij daar wel andere omstandigheden waardoor het in eerste instantie afwijzen van het verzoek verklaard wordt?
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:35 schreef Milo het volgende:

[..]

Wat klink je onderdanig man, met dit is een zegen! je vertoont jodengedrag!
Goed. Tuurlijk allemaal ontzettend dapper doen.
We hadden geen kans vandaag. NUL.

dat je een maand extra de tijd hebt is voor dit Feyenoord inderdaad een zegen.
En dan niet alleen omdat de geblesseerden terugkomen, maar er zit nu nul voetbal en vertrouwen in de ploeg.
jodengedrag sodemieter op man, elk jaar denk ik dat we een kans hebben en elk jaar is t janken met de pet op.
Nu is de situatie zo erg bij Feyenoord dat ik inderdaad DOLBLIJ ben vandaag niet afgestraft te worden.

denk er over hoe je wilt. zoek t uit zou ik zeggen.
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:44   quote  deeplink  
kansloze argumenten vriend.. idd joden gedrag... Na de winterstop zijn veel beter we spelen we ineens als barcelona en fer ontpopt zich als de nieuwe messie want die is terug na de winterstop... en de rest heeft allemaal bijgetekent en is er rust terug in het team? Na de winterstop is het nog huilen met de pet op met nog meer onrust omdat niemand bij gaat tekenen
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:40 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat de KNVB anti-ons is. Door blessures cq afwezigen kun je discussieren voor wie uitstel het gunstigst is, en het muntje lijkt naar de kant van Feynoord te vallen. Maar ik vind het geval Excelsior wel heel erg opvallend. Of zie jij daar wel andere omstandigheden waardoor het in eerste instantie afwijzen van het verzoek verklaard wordt?
40.000 man of 5000 scheelt ook nog.
Plus ik moest gisteren bij mijn schoonouders in A'veen zijn en de wegen rond Amsterdam zijn echt HEEL slecht. A7 A10 en A9 waren bijna niet te rijde gisteravond. zout hielp al niet meer t bevroor gewoon.

maar goed.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:44 schreef gekzat het volgende:
kansloze argumenten vriend.. idd joden gedrag... Na de winterstop zijn veel beter we spelen we ineens als barcelona en fer ontpopt zich als de nieuwe messie want die is terug na de winterstop... en de rest heeft allemaal bijgetekent en is er rust terug in het team? Na de winterstop is het nog huilen met de pet op met nog meer onrust omdat niemand bij gaat tekenen
De argumenten snijden echt wel hout
Ik vind t in ieder geval positief om bijna 30 dagen uitstel te hebben.
In ieder geval voor mijn eigen gemoedstoestand want ik ga de wedstrijd dan hoe irrationeel ook hoogstwaarschijnlijk wel met vertrouwen tegemoet itt vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Stylzz --
gekzat
 gekzat - zondag 19 december 2010 - 09:51   quote  deeplink  
wat is er anders dan over 30 dagen leg mij dat eens uit. Ik wil net zo positief worden dan jou ik snap alleen nog niet waarom?
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:51 schreef gekzat het volgende:
wat is er anders dan over 30 dagen leg mij dat eens uit. Ik wil net zo positief worden dan jou ik snap alleen nog niet waarom?
De spelers kunnen hopelijk t hoofd een beetje leeg maken.
Ttrainingskamp in de winterstop kan positief werken.
fer terug scheelt hopelijk. misschien kunnen ze in die 30dagen achterhalen wat er mis is met de Vrij.
wie weet komt Cisse sneller terug. raakt van beukering topfit. krijgt Gini weer lekkere knuffels van zn oma en tekent iedereen bij!

joh weet ik t, maar vandaag had ik echt NUL vertrouwen en met mij velen heb ik gisteren gezien gelezen en gehoord.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

40.000 man of 5000 scheelt ook nog.
Plus ik moest gisteren bij mijn schoonouders in A'veen zijn en de wegen rond Amsterdam zijn echt HEEL slecht. A7 A10 en A9 waren bijna niet te rijde gisteravond. zout hielp al niet meer t bevroor gewoon.

maar goed.
Stylzz, je kijkt te vooringenomen naar mijn berichten. Ik zeg niet dat het onterecht is dat er nu wordt afgelast. Veiligheid van spelers en toeschouwers is belangrijker dan wat dan ook. De feiten waren voor beide wedstrijden hetzelfde: slechte weersomstandigheden, sneeuw en aangevroren wegen, waardoor de weg opgaan eigenlijk onverantwoord is. Zowel bij de wedstrijd van Excelsior-Nac als bij Ajax-Feyenoord is contact opgenomen met de KNVB om de wedstrijd af te gelasten vanwege weersomstandigheden. Bij Ajax-Feyenoord is dat oke, bij Excelsior-Nac niet, en wordt er met een boete gedreigd. Een opvallend verschil. Je kunt de weg van de minste weerstand kiezen en zeggen dat het aan de KNVB ligt, ze zijn gewoon een klote organisatie en luisteren altijd naar de grote clubs en de kleine clubs moeten bloeden omdat de KNVB ook wel eens z'n tanden wil laten zien. Je kunt ook verstandig reageren en je afvragen hoe het komt, zijn de commerciele belangen gewoon groter, waardoor de KNVB nu coulanter is, is het met Excelsior altijd wat, en zijn ze dat nu wel zat, of heeft Amsterdam het misschien beter aangepakt: korte analyse van verkeerssituatie ter plekke, veiligheidsanalyse, verklaring van Feyenoord, Ajax en burgemeester van Amsterdam en heeft Excelsior alleen maar Simon Kelder laten bellen met de mededeling dat het niet gaat. Ik weet het niet, maar als ik Excelsior en Rotterdam was, zou ik het eens analyseren. Ik vind Rotterdam niet echt uitblinken in zijn lobby naar andere instanties.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:51 schreef gekzat het volgende:
wat is er anders dan over 30 dagen leg mij dat eens uit. Ik wil net zo positief worden dan jou ik snap alleen nog niet waarom?
Da's nou ook weer een beetje vragen naar de bekende weg. We hopen wat gelesseerden terug te hebben, en positief en vol vertrouwen uit de winterstop te komen. Aanname, maar goed mogelijk, en uiteindelijk het argument van het invoeren van buitenlandse tripjes in de winterstop.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 10:00   quote  deeplink  
VVV-Utrecht ook afgelast.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
VVV-Utrecht ook afgelast.
Ik ga er nu van uit dat alles afgelast wordt, lijkt me ook logisch.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 09:57 schreef Els het volgende:

[..]

Stylzz, je kijkt te vooringenomen naar mijn berichten. Ik zeg niet dat het onterecht is dat er nu wordt afgelast. Veiligheid van spelers en toeschouwers is belangrijker dan wat dan ook. De feiten waren voor beide wedstrijden hetzelfde: slechte weersomstandigheden, sneeuw en aangevroren wegen, waardoor de weg opgaan eigenlijk onverantwoord is. Zowel bij de wedstrijd van Excelsior-Nac als bij Ajax-Feyenoord is contact opgenomen met de KNVB om de wedstrijd af te gelasten vanwege weersomstandigheden. Bij Ajax-Feyenoord is dat oke, bij Excelsior-Nac niet, en wordt er met een boete gedreigd. Een opvallend verschil. Je kunt de weg van de minste weerstand kiezen en zeggen dat het aan de KNVB ligt, ze zijn gewoon een klote organisatie en luisteren altijd naar de grote clubs en de kleine clubs moeten bloeden omdat de KNVB ook wel eens z'n tanden wil laten zien. Je kunt ook verstandig reageren en je afvragen hoe het komt, zijn de commerciele belangen gewoon groter, waardoor de KNVB nu coulanter is, is het met Excelsior altijd wat, en zijn ze dat nu wel zat, of heeft Amsterdam het misschien beter aangepakt: korte analyse van verkeerssituatie ter plekke, veiligheidsanalyse, verklaring van Feyenoord, Ajax en burgemeester van Amsterdam en heeft Excelsior alleen maar Simon Kelder laten bellen met de mededeling dat het niet gaat. Ik weet het niet, maar als ik Excelsior en Rotterdam was, zou ik het eens analyseren. Ik vind Rotterdam niet echt uitblinken in zijn lobby naar andere instanties.
Advies kwam van burgemeester en politie. Plus de NS die geen treinen liet rijden tussen utrecht en amsterdam.
ik weet niet wie er in Rotterdam t aevies gegeven had en of de criteria gelijkwaardig zijn/waren.
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Aan de ene kant jammer omdat die marokkaan er niet bij is bij hun, verder tsja..
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 19 december 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Kan je toch zien dat de KNJB met 2 maten meet!! En dit kwam 020 ook niet slecht uit...aantal zieke, geschorste half geblesseerde!
Eerst de reprimande richting excelsior omdat ze niet voldoende aan hebben gedaan om het door te laten gaan, de pisvee supporters trein die het niet konden redden om naar het pannekoekenhuis af te reizen wegen minder zwaar schijnbaar dan dat er minder treinen rijden tussen utrecht en 020, volgens mij is dat elke zondag zo!

Misschien een voordeel voor ons dat tegen die tijd Cisse en JDT en FER weer fit zijn?!! Had er toch een goed gevoel over vandaag...Jammer en dit bewijst eens te meer dat die hoge pieten bij de KNJB de pet op hebben van die club uit 020!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 19 december 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
VVV-Utrecht ook afgelast.
KUT,was net onderweg daar naartoe!
aad 64
 aad 64 - zondag 19 december 2010 - 10:13   quote  deeplink  
Wat heb je dan aan een dak als je er toch niet kan komen.
finsend
 finsend - zondag 19 december 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Wat moet ik nu eens gaan doen vanmiddag...
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:15 schreef finsend het volgende:
Wat moet ik nu eens gaan doen vanmiddag...
Nou inderdaad!
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Ook geen Chelsea - Manchester

Saai weekend zo..
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Vind woensdagavond wel een mindere inhaaldag
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Vind woensdagavond wel een mindere inhaaldag
Ja, maar hebben wij weinig last van. We kunnen er toch niet heen.
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 10:32   quote  deeplink  
Dat dan weer wel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Vind woensdagavond wel een mindere inhaaldag
Wel mooie avond om voetbal op tv te kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rondom tien: de Kerstgedachte, Feyenoorders praten met kanslozen.









0.0065388