|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 16:15 schreef de flh het volgende:Verkeersdoorstroming in A'dam is belabberd in vergelijking met Rotterdam. En de kwaliteit van hun OV is helemaal zielig in vergelijking met de onze.. De KNVB heeft in elk geval heel veel vertrouwen in de stuurmanskunsten van de doorsnee Excelsiorsupporter.... en weinig in die van de Ajaxfans. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 16:34 schreef Els het volgende:[..] De KNVB heeft in elk geval heel veel vertrouwen in de stuurmanskunsten van de doorsnee Excelsiorsupporter.... en weinig in die van de Ajaxfans. Ze waren zeker bang dat Marco Bakker en Patrick Kluivert naar de Arena zouden komen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat onze Jappie er niet meer is!!!! Vorig jaar 400 KM afgelegd in de sneeuw ombij de wedstrijd te kunnen zijn.. Hij was pas s `morgens om een uur of 4 thuis...
Uit de grond van mijn hart JAPPIE///HELD!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha +1 een dikke,op zekers |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
uitstel van weer een dikke nederlaag want twee keer in het zelde jaar met dikke cijfers verliezen kan de 010 fan niet aan en hij is trouwens afgelast omdat feyenoord geen geld meer heeft voor winterbanden onder de spelersbus |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:01 schreef gabri het volgende:uitstel van weer een dikke nederlaag want twee keer in het zelde jaar met dikke cijfers verliezen kan de 010 fan niet aan en hij is trouwens afgelast omdat feyenoord geen geld meer heeft voor winterbanden onder de spelersbus rot op naar je eigen graf verrekte mongol en ehhhh wij wouden wel hoor?..moet je toch zijn bij jullie eiggen bestuur etc.. vervuilende stinkende gas-neus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook goedemorgen,
Je weet dat die wedstrijd al bijna een week geleden is?
En ik heb al een waslijst aan kutopmerkingen voor je klaarliggen, maar ach, ik heb vakantie en de kerst gedachte zit hoog :P |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:11 schreef Bosifyable het volgende:Ook goedemorgen, Je weet dat die wedstrijd al bijna een week geleden is? En ik heb al een waslijst aan kutopmerkingen voor je klaarliggen, maar ach, ik heb vakantie en de kerst gedachte zit hoog :P haha |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
liever een gas neus dan ongedierte en de gemeente en knvb heeft beslist en dat voor gelegd bij bestuur. maakt niet uit laat 010 het maar is op het veld zien dan in de jupiler leage |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:13 schreef gabri het volgende:liever een gas neus dan ongedierte en de gemeente en knvb heeft beslist en dat voor gelegd bij bestuur. maakt niet uit laat 010 het maar is op het veld zien dan in de jupiler leage Ok..
Trouwens.. Het is koud, het is guur... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:13 schreef gabri het volgende:liever een gas neus dan ongedierte en de gemeente en knvb heeft beslist en dat voor gelegd bij bestuur. maakt niet uit laat 010 het maar is op het veld zien dan in de jupiler leage hahahahaha hoe oud ben je? mm toch zijn we onverwoestbaar. jij bent te vergassen, neus. update: 020/joden/knvb= KNJB+joden club= 1 pot nat
en nou optyve
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
bloed aan de palééééénnnnnnn, joden aan het gas, gabri zit met zijn NEUS in het gras. oléeee oléee oléeee verjoode gabri, aan het gas
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wanhopige Joden op een vrijdagochtend..
"McDonald's deuntje"
I'm lovin' it. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
-
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: haha.. doe maar niet, dalijk komt onze jhon ook nog voorbij, kan niet snel genoeg gaan.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zijn kerstgedachte is McDonald's ;) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: haha, of zijn wens? kan zijn dat die van de naam'' burgerking'' genoeg heeft? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
MCdonalds ja daar kwam ik van neukering tegen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Even terugkomen op gabri;
Feyenoord heeft supporters, Ajax heeft fans. Of je even je berichtje wil aanpassen..?
Of een slotje, is ook een idee. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: volgens mij heb je net zo kromme benen als gabri, en zo lelek dat je moeder je niet eens meer wou hebbe.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was je niet in de war met mido? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: haha, ja of die dolfijn, |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ja el 1986 en volgens mij zijn jullie allemaal blind dat je naar degredatie voetbal gaat kijken en nog steeds zeggen dat het een top(b) club zijn |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
oja wie heeft 010 in de beker en europa geloot oneen was mat 10 wedstrijden al beslist 010 overal al uit en spelen voor handhaving in eredivisie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:31 schreef gabri het volgende:ja el 1986 en volgens mij zijn jullie allemaal blind dat je naar degredatie voetbal gaat kijken en nog steeds zeggen dat het een top(b) club zijn Bij jullie zou er inderdaad niemand meer zitten.. Paar weken geleden tegen NEC, 22.000 hahaha.. Lachwekkend publiek hebben jullie ook |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
daar zijn die kenker gasten weer uit 020! zeker niks te beleven bij jullie? kenker op naar jullie eigen forum sukkels! en als je stoer wil doen, stuur dan ff een pbtje naar me! |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bedankt voor je bijdrage. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:31 schreef gabri het volgende:ja el 1986 en volgens mij zijn jullie allemaal blind dat je naar degredatie voetbal gaat kijken en nog steeds zeggen dat het een top(b) club zijn wie hoor je dat zeggen??? ons niet iig..als je iets beweerd, zorg dan dat je het goed hebt. daarbij, kijken wij altijd omhoog, zoals t hoort, dat is de realiteit. wij speculeren nooit dat we kampioen gaan worden, zoals jullie.. wij hopen. wij hebben een bepaalde doelstelling, en dat behoort helaas al een aantal jaar niet tot t kampioenschap. jullie daarin tegen beweren al ehmmm 6 jaar?? dat jullie kampioen worden en de beste van NL zijn?..zal ik je een geheimpje vertellen stink neus; weer geen kampioen, al 6 jaar niet..wordt je nooit moe van de overschatte doelstellingen daar in 020?..
verschil tussen jullie en ons. wij hopen maar kennen de realiteit zoals; hopen; dat we kampioen worden realiteit; worden we niet jullie: hopen; al 6 jaar kampioen worden realiteit; weer geen kampioen
arrogant vies mannetje, bah |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:34 schreef MMM het volgende:[..] Bij jullie zou er inderdaad niemand meer zitten.. Paar weken geleden tegen NEC, 22.000 hahaha.. Lachwekkend publiek hebben jullie ook en dan tegen az, op papier mooie wedstrijd, WEER niet vol hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: hier lachen we altijd, ook al voetballen we kut, wij blijven de moet erin houden, lopen niet weg zoals jullie..wij blijven trouw met soms pijn in ons hart, maar met een smile op onze mond, dat maakt ons feyenoord.
020-aanhanger-wanneer-het-goed-gaat |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:35 schreef el1986 het volgende:[..] wie hoor je dat zeggen??? ons niet iig..als je iets beweerd, zorg dan dat je het goed hebt. daarbij, kijken wij altijd omhoog, zoals t hoort, dat is de realiteit. wij speculeren nooit dat we kampioen gaan worden, zoals jullie.. wij hopen. wij hebben een bepaalde doelstelling, en dat behoort helaas al een aantal jaar niet tot t kampioenschap. jullie daarin tegen beweren al ehmmm 6 jaar?? dat jullie kampioen worden en de beste van NL zijn?..zal ik je een geheimpje vertellen stink neus; weer geen kampioen, al 6 jaar niet..wordt je nooit moe van de overschatte doelstellingen daar in 020?.. verschil tussen jullie en ons. wij hopen maar kennen de realiteit zoals; hopen; dat we kampioen worden realiteit; worden we niet jullie: hopen; al 6 jaar kampioen worden realiteit; weer geen kampioen arrogant vies mannetje, bah idd 2002 voor het laatst is volgens mij meer dan 6 jaar! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: moet je na gaan..dan bespaar ik hem nog eens grotere tijd.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
hoeft ook niet in 010 is het altijd vol omdat het zelden is dat jullie zo een wedstrijd mogen spelen maar ondanks alles fijne dagen en een voorspoedig uiteinde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:40 schreef gabri het volgende:hoeft ook niet in 010 is het altijd vol omdat het zelden is dat jullie zo een wedstrijd mogen spelen maar ondanks alles fijne dagen en een voorspoedig uiteinde Haha wat een onzin.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wat moeten die gasten steeds hier? als ze willen rellen moeten ze ff een pbtje sturen maar dat durven de homo's niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die jongen is misschien net 14.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: jullie zijn te vervangen, want bij jullie loopt het aan en loopt het weg, zoals gewoonlijk.
bij ons komen er alleen maar echte supp..en loopt er niemand weg beter (homo's? lopen :-S ) hand in hand, samen 1, dan-20-op-afstand-te-ruiken-gas-fans die weglopen en vervolgens terug keren wanneer het eindelijk weer eens goed gaat
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:40 schreef gabri het volgende:hoeft ook niet in 010 is het altijd vol omdat het zelden is dat jullie zo een wedstrijd mogen spelen maar ondanks alles fijne dagen en een voorspoedig uiteinde hahaha..wtf? heb jij last van een dubbele persoonlijkheid? van een tuin kabouter en een jood waarschijnlijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: kan me geen reet schelen! gewoon je smoel houden en oprotten! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 10:17 schreef el1986 het volgende:bloed aan de palééééénnnnnnn, joden aan het gas, gabri zit met zijn NEUS in het gras. oléeee oléee oléeee verjoode gabri, aan het gas dat je elkaar niet moet als fans ala.maar dit kan echt niet... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ja wtf, je weet toch dat je niet moet kloten over en weer??? ook als je 14 bent weet je dondersgoed dat je zulke dingen niet moet lopen roepen zoals zoals hij doet.. hij mag best wat zeggen, maar hou t normaal en enigzins zoverje dat kan opbrengen''respect vol'' |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik hou mn mond wel, dalijk heb ik weer woute aan mn deur staan :-S mr die jood moet gwn opzoute |
|
|
|