|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
sjon
|
|
|
Ryan Koolwijk (excelsior)??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
koolwijk is volgens mij een middenvelder! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
Gianni zuiverloon mag verhuurd worden hij speelt niet veel. Hij kan back spelen en in het centrum. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jan Kromkamp (psv), hoewel m.i. niet multi-inzetbaar? Tim Cornelisse (Utrecht)? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kromkamp past hier wel, altijd geblesseerd... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
de geruchten gaan dat Kevin Hofland terug komt. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had ook nooit weg moeten gaan!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als dat zo is...Zou heel mooi zijn, heel mooi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kevin hofland uuuuuuuuuuuuuuuh kweet niet of die de redder kan worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is nog niet nederlands, slimmerd. Speciaal nieuws voor jou: hij wil ook niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hij is ook volgens mij blessure gevoelig |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
quote: waarom zou iemand niet naar feyenoord willen???? |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Volgens Been speelt ie in de Eredivisie. Hofland valt dus af! Patrick Paauwe |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
UEFA cup Held Patrick Paauwe |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik denk Alje Schut, voor de broodnodige goals |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat ie het salaris te hoog vindt en de kop van Beenhakker hem niet aanstaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eredivisie? Heb ik 'm anders niet horen zeggen...
Hofland Pauuwe (zou kunnen) Loovens...Nou.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
nee, ik zei maar wat over Hofland. Maar ik was vóór het seizoen de enige die het erg jammer vond dat Kevin Hofland vertrok, en hem zelfs gelijkwaardig vond met Bahia, al dan niet beter. Ik denk in ieder geval dat hij een aanwinst zal zijn voor dit Feyenoord.
En over Pa.Pa. gesproken, Feyenoord geschiedenis, en wast voor een. en nodige ervaring. Bovendien heeft hij een aardige trap in het linkerbeen. maar of het nou nog zo'n echte atleet is!? Nee, Doe maar Brunoooooooo ! |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of is plots Nederlands? Maar...moet ook kunnen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
WAarom hebben ze dan Hofland weggedaan.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Omdat hij niet goed genoeg was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uitstekende vraag idd. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: Hij wilde graag salarisverhoging, maar dat kon niet dus vertrok hij, heb ik ergens gelezen |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
volgens mij wou die zelf weg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mwah, net boven de ondergrens. Geen vaste waarde bij Ado, maar dat zegt ook niets meer. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: En nu kunnen ze een betere halen? Lijkt me niet.. |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
ja maar waar ligt onze grens VAN BURGERKING als die al komt ligt die grens bij ons heel ver |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 23:00 schreef feyenoord droom club het volgende:ja maar waar ligt onze grens VAN BURGERKING als die al komt ligt die grens bij ons heel ver Ook al zo'n rare actie.. Makaay afkraken en dan met van Beukering aankomen. |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
makaay had nu goed bij ons gepast |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 23:00 schreef feyenoord droom club het volgende:ja maar waar ligt onze grens VAN BURGERKING als die al komt ligt die grens bij ons heel ver De lat ligt laag. Dat zie je al aan spelers als Schaken, Auassar, Lumb, Smolov. Graties halen, en vooral geluk hebben. |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
ach over 3 jaar zijn wij weer financieel gezond en dan is 020 aan de beurt net als alle andere clubs |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 22:53 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] Hij wilde graag salarisverhoging, maar dat kon niet dus vertrok hij, heb ik ergens gelezen Voortaan beter lezen. Z'n contract liep nog door, maar Feyenoord wilde graag van zijn salarispost af (dus géén salarisverhoging, maar gewoon wat contractueel afgesproken was) Larnaca betaalt nu grotendeels zijn salaris, en Feyenoord legt nog wat bij. Aan het einde van het seizoen loopt het contract met Feyenoord af. We hebben trouwens ook nog lange tijd het uitgestelde salaris van Makaay en Gio moeten betalen, maar het restant is nu ingebracht bij de vrienden van Feyenoord. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
|
|
|
Els