|
|
Martijn
|
|
|
quote: Ja, in eigen doel bedoel je. Nee dank je.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
geven we m hele tijd shirt van tegenstander.. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Ik zet mijn geld op Tim Cornelisse van Fc Utrecht. Is geen topper maar wel beter (als verdediger) dan Leerdam. Mag bovendien gratis weg uit Utrecht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zomer? . . . mwah, . . zou zomaar kunnen |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 23:59 schreef Jeli het volgende:Ik zet mijn geld op Tim Cornelisse van Fc Utrecht. Is geen topper maar wel beter (als verdediger) dan Leerdam. Mag bovendien gratis weg uit Utrecht. Aaaah, dat zou wel eens goed kunnen. |
|
|
|
|
3036
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
t moet dus een jongen zijn die òf reserve is bij zijn club òf hij heeft een aflopend contract.
Misschien die Hooiveld van Celtic. Speelt bijna nooit. Loovens wel, die is pas een paar wedstrijden reserve. Voor de rest zou ik het qua Nederlanders in het buitenland niet weten (die haalbaar zijn en goed genoeg). Bruma wordt volgens mij niet verhuurd en bovendien hebben we ervaring nodig. Dus spelers als Boulahrouz, Mtiliga, Brouwers etc lijkt me niet.
In Nederland kom ik uit bij Jaliens eigenlijk. Reserve bij AZ en heeft wel ervaring. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: dat zou ook nog eens goed kunnen. wat een inzicht heb je! (Y) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ja he? Maar of Jaliens een versterking zou zijn is de vraag. Wel een voordeel dat hij zowel centraal kan spelen als rechtsback, dus in die zin een aardig toevoeging. Ook een Rotterdammer, alleen staat me nog een uitspraak van hem bij van een aantal jaar terug, in de zin van: 'Liever op de bank bij AZ, dan basis bij Feyenoord'. Na effe googlen blijkt ook dat ie een paar dagen terug heeft aangegeven te willen vertrekken bij AZ. http://wwww.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/17/2264988/bankzitter-jaliens-denkt-over-vertrek-bij-az
Verder heb je ook nog bijvoorbeeld Luirink of Sander Keller die weinig spelen, maar dan kom je echt in de C-garnituur... |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Misschien Edson Braafheid |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik mag hopen dat et niet hooyveld of loovens wordt. Deze gasten bakken er niets van bij celtic als ze er al instaan! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Het niveau schiet naar beneden bij feyenoord! |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Loovens bakt er niets van??? Is door van Marwijk niet voor niets opgeroepen!! Beetje Karakter mag hier wel.. Dus.... Doe dan maar: Braafheid, Loovens en Zuiverloon... samen met Vlaar en de Vrij... Oeps.. ik word wakker..... maar klinkt wel goed toch!!!
Bijna 2011 ... laten we vooruit kijken... we gonna walk and don't look back! Fijne Kerstdagen en een vele malen beter 2011 |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
denk kleiner....zoals Feyenoord doet.
dus denk aan een Lamey of zo... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 09:39 schreef NickyTee het volgende:Loovens bakt er niets van??? Is door van Marwijk niet voor niets opgeroepen!! Beetje Karakter mag hier wel.. Dus.... Doe dan maar: Braafheid, Loovens en Zuiverloon... samen met Vlaar en de Vrij... Oeps.. ik word wakker..... maar klinkt wel goed toch!!! Bijna 2011 ... laten we vooruit kijken... we gonna walk and don't look back! Fijne Kerstdagen en een vele malen beter 2011 Loovens is 10 keer niks. |
|
|
|
|
Robinho91
|
|
|
Volgens mijn bron ( AD Medewerker ) gaat het om Kaj Ramsteijn |
|
|
|
|
Robert010
|
|
|
quote: Dat zou een logische keuze zijn, Feyenoord kan op zijn beurt dan 1 of 2 spelers bij Excelsior onderbrengen. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Nieveld wordt terug gehaald van excelsior ofzo... |
|
|
|
|
hammetje
|
|
|
wat te denken van civard sprockel (vitesse) |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
trouwens excelsior zou niet kunnen want feyenoord heeft toch gezegd dat ze in de winter niks van excelsior terug gingen halen?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: lekker laten zitten.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ad is betrouwbaar....NOT... |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Been en Beenhakker hebben nu wel bewezen het koningskoppel te zijn als het om miskopen gaat. Schaken halen als je Tim Vincken hebt. Prachtig kwartet binnengehaald dit jaar: Schaken, Auassar, Smolov, Lumb, maar Pedro weg en het beste talent loopt duidelijk bij Excelsior. Hadden ze Been geen coach van het jaar kunnen maken? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Beenhakker heeft gister nog gezegd dat hjij niet bij Excelsior gaat shoppen.
Jaliens, Nuytink, van Eijden Kum Swinkels Drost Wormgoor Buijs(graafschap) Dit zijn denk ik de enige haalbare multifunctionele NLse verdedigers die in de Eredivisie spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: idd man van glas, kom op! |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
fernandez heeft hele slappe glas |
|
|
|
|
feyenoord droom club
|
|
|
fernanez speelt nooit mees weggegooid geld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 14:31 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Been en Beenhakker hebben nu wel bewezen het koningskoppel te zijn als het om miskopen gaat. Schaken halen als je Tim Vincken hebt. Prachtig kwartet binnengehaald dit jaar: Schaken, Auassar, Smolov, Lumb, maar Pedro weg en het beste talent loopt duidelijk bij Excelsior. Hadden ze Been geen coach van het jaar kunnen maken? Vincken en Pedro zijn niet goed genoeg. Bovendien raakt Vincken al geblesseerd als het te hard waait.
Wie is trouwens het beste talent die bij Excelsior loopt? Vindt alle Feyenoord huurlingen die daar nu spelen vooralsnog tekort komen voor Feyenoord 1. Fernandez is een counterspits en bovendien heeft ie pas 5x gescoord. in de eerste 4 wedstrijden 4x, maar sinds eind augustus heeft ie maar 1 eredivisiegoal gemaakt. in 4 maanden tijd 1 goal. Bovendien is hij afgelopen wedstrijd notabene gepasseerd, omdat ie te weinig brengt.
Enige Excelsior speler die op korte termijn een versterking voor Feyenoord zou kunnen zijn, is in mijn ogen Koolwijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
iemand van het niveau beukering! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote: speelt die in de eredivisie? |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik zeg toch; André Ooijer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Peter van den Berg laten terugkeren in de voetballerij! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Of;
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of het is een Belg! Claeys terughalen hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis de kop van Alexander die ut um doet. Alle jonkies baard laten groeien!!! |
|
|
|
|
hammetje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alje Schut, scorende verdediger. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik hoop eigenlijk op Leonard... Mijn jeugdheld! Verdediger - De Belgische international Philippe Léonard kwam dankzij een aflopend contract transfervrij over van Standaard Luik. Feyenoord hoopte gratis een ervaren linksback binnen te hebben gehaald, maar al spoedig bleek dat de Belg weinig in De Kuip te zoeken had. Léonard kwam met name snelheid tekort. Geboortedatum: 14 februarie 1974 (Luik, België) Competitiewedstrijden: 2 (0 doelpunten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik verwacht eigenlijk dat Jordy Buijs terugkomt van De Graafschap.. Kan zowel op de back positie als centraal achterin en zijn contract loopt af.
(Serieus bedoeld)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
leen van steensel wordt ingevlogen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 18:11 schreef MMM het volgende:Ik verwacht eigenlijk dat Jordy Buijs terugkomt van De Graafschap.. Kan zowel op de back positie als centraal achterin en zijn contract loopt af. Sowieso nooit begrepen dat ie destijds weg moest. Kwamen verdedigers te kort en in plaats van er nog één bij te komen ging hij weg en kwam Bosz met middenvelder nummer 19; Landzaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 18:11 schreef MMM het volgende:Ik verwacht eigenlijk dat Jordy Buijs terugkomt van De Graafschap.. Kan zowel op de back positie als centraal achterin en zijn contract loopt af. (Serieus bedoeld) Kan me niet voorstellen dat De Graafschap 'm zomaar laat gaan. Is toch vaste waarde daar? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 18:11 schreef MMM het volgende:Ik verwacht eigenlijk dat Jordy Buijs terugkomt van De Graafschap.. Kan zowel op de back positie als centraal achterin en zijn contract loopt af. (Serieus bedoeld) Heb nooit begrepen dat ze die lieten gaan. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Gyan ?:) Nee ik denk Daan Bovenberg |
|
|
|