|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal leuk en aardig maar wie de fok is t nou. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin? of een andere Jupiler/topklasse-ster? Moet je toch niet aan denken. |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik denk dan eigenlijk aan Chadli, de Zeeuw en Mertens, maar ik snap dat jij geen Jupiler spelers wil in dit geweldige elftal... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 22:09 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik denk dan eigenlijk aan Chadli, de Zeeuw en Mertens, maar ik snap dat jij geen Jupiler spelers wil in dit geweldige elftal... Noem jij eens een talent uit die Jupiler-league voor ons fantastische elftal? |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
volgens mij was deze jonge 1 of 2 jaar geleden wel in trek van verschillende clubs |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
en slechter als bahia kan bijna niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, maar ondertussen NIET meer in trek. Dat zegt wel wat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
in de jupiler league lopen heus wel talenten, maar kan je ze de tijd geven... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: pfffffffff nou met auassar hebben ze ook zeën van tijd ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die kan er echt helemaal niks van hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jonge talenten moet je er niet weghalen, behalve als je spelers met die specifieke kwaliteiten niet in je eigen jeugd hebt rondlopen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 22:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jonge talenten moet je er niet weghalen, behalve als je spelers met die specifieke kwaliteiten niet in je eigen jeugd hebt rondlopen. misschien een met winnaars mentaliteit.... |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote: die 2 van VVV Venlo waren ook belachelijke aankopen. Been had zich beter kunnen op verdedigers. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het waren de enige 2 die gratis waren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je d'r één ziet, bel Leo. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Becks zoekt ook een club..:) |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hoor je hem al in de pers....
Zucht, die Hotjumpert, kan nu wel zeggen dat Wayne Rooney graag naar Feyenoord komt omdat het drinkebroers zijn, maar wij weten toch dat er op Katendrecht niks meer te hoeren en snoeren valt dus dat is onhaalbaar. Als ik Wayne volgende week bij De hoeren tegenkom zal ik hem vragen te stoppen met dit soort berichten, dat geeft alleen maar onrust bij de club..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 18:11 schreef MMM het volgende:Ik verwacht eigenlijk dat Jordy Buijs terugkomt van De Graafschap.. Kan zowel op de back positie als centraal achterin en zijn contract loopt af. (Serieus bedoeld) Maar weet niet of hij wat toevoegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ra ra ra, wie zal 't zijn? gewoon maar afwachten, . . we kunnen wel met namen blijven gooien. uiteindelijk zullen we wel zien wie 't is en wat ie wel of niet kan toevoegen. en als 't weer tegen valt, . . nou ja, . . . . dan hebben we wel weer wat om over te kankeren! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik hoop dan op Jaliens, die zou de broodnodige ervaring mee brengen en kan de boel ook neer zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, jammer dat ie niet kan verdedigen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 01:10 schreef sterski010 het volgende:Ik hoop dan op Jaliens, die zou de broodnodige ervaring mee brengen en kan de boel ook neer zetten. Jaliens rot op! liever op de bank bij az, dan in de basis Bij Feyenoord! Uitspraak van 2 seizoenen geleden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Patrick Pothuizen
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Swinkels is transfervrij aan het einde van het seizoen, dus dat zou ook een mogelijkheid zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die kan er helemaal niks van. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Nee i know, maar het zal me niks verbazen .. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
ik vrees dat het Wielaert is ... is besmet... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
civard sprockel word het,voel ik aan mn water,mag/wil weg bij vitesse,dit word hem let maar op. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
die Swinkels is geen slechte, zou normaal gesproken natuurlijk nooit ons niveau zijn, maar tegenwoordig .... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
de kromme 73, wat krijgen we nou ? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 17:22 schreef de kromme 73 het volgende:civard sprockel word het,voel ik aan mn water,mag/wil weg bij vitesse,dit word hem let maar op. dan liever swinkels :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik mis de kromme 3 t/m 72 nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Zou ook nog eens kunnen zijn dat Mario "Boula de Bulldozer" op het oog heeft, schijnt dat vfb Stuttgart van hem af wil in de winterstop:
VI: "VfB Stuttgart wil Khalid Boulahrouz in de winterstop verkopen. De 28-jarige Nederlandse verdediger voldoet niet aan de verwachtingen en moet wijken voor nieuwe aankopen" |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leo moet ook lekker weggaan. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Jan Wuijtens van Utrecht,mischien alleen al omdat hij hardop in de VI in z'n tijd bij Heracles geroepen heeft dat spelen voor een volksclub als Feyenoord hem 10 x mooier lijkt dan voor het zakelijke 020.Heeft zich bij Utrecht aardig ontwikkeld en alleen al de wil hier te komen vind ik belangrijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 20:23 schreef Wolfmen het volgende:Jan Wuijtens van Utrecht,mischien alleen al omdat hij hardop in de VI in z'n tijd bij Heracles geroepen heeft dat spelen voor een volksclub als Feyenoord hem 10 x mooier lijkt dan voor het zakelijke 020.Heeft zich bij Utrecht aardig ontwikkeld en alleen al de wil hier te komen vind ik belangrijk Goede verdediger, daar niet van, maar tis ten eerste een Belg (dus met hem zijn ze sowieso niet bezig) en bovendien heeft hij nog een contract tot 2013 en dus onhaalbaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dan heb je wel een echte Feyenoorder te pakken is alleen jammer dat hij al bejaard is! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|