|
|
bj..
|
|
|
Ik las vanavond dit bericht:
Wissel Elia: "Ik weet niet of ik bij HSV blijf" Eljero Elia houdt alle opties open. De aanvaller van Hamburger SV weigert een transfer in januari uit te sluiten nu hij zijn basisplaats is kwijtgeraakt.
"Ik ben al een tijdje fit", aldus Elia in de Hamburger Morgenpost. Toch mocht Elia dit weekend pas voor het eerst dit seizoen negentig minuten spelen. "Ik heb de afgelopen weken veel op de bank gezeten en dat was moeilijk voor me."
Elia werd vorig seizoen al aan een aantal topclubs gelinkt. Nu zou VfL Wolfsburg concrete interesse hebben. Gevraagd over een vertrek verwijst de international door naar de clubleiding van HSV. "Als je daarover meer wil weten zul je met meneer Hoffman (directeur, red.) moeten praten", aldus de vleugelspits.
"Zelf weet ik niet of ik blijf. We zullen afwachten wat er gebeurt", gaat Elia verder, die de afgelopen twee wedstrijden twee keer scoorde.
Lijkt het jullie ook een goede optie om nog eens te proberen Elia naar Amsterdam te halen voor de linkerkant? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hij is niet haalbaar.. Transferkosten en salaris.
Maar ik zou hem er graag bij zien, ook al is het tegen beter weten in.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 22:56 schreef JOOD het volgende:Hij is niet haalbaar.. Transferkosten en salaris. Maar ik zou hem er graag bij zien, ook al is het tegen beter weten in.. nee is de laatste tijd veel gebleseerd(geweest) is dus een groot risico. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
niks halen eigen jeugd eerst ,hand op de knip eerst gezonde status behalen. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Lijkt mij ook niet handig om Elia te halen. Maar misschien is het wel een versterking mocht El Ham of Suarez vertrekken. Is er ook meer financiële ruimte.
Vind trouwens die spits van Groningen ook wel wat hebben. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik zou Elia graag bij Ajax zien maar hoe wil je een speler kopen als je geen geld hebt? Ajax moet zich richten op een balvaste spits die goed kan kaatsen... een type Pantelic, alleen dan wat jonger! Verder spelers verkopen en alleen aankopen doen die er meteen staan!! Voor de rest : Jeugd laten doorstromen. Jeugd = toekomst, en die verdienen als 1e een kans. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 23:52 schreef Twan het volgende:Ik zou Elia graag bij Ajax zien maar hoe wil je een speler kopen als je geen geld hebt? Ajax moet zich richten op een balvaste spits die goed kan kaatsen... een type Pantelic, alleen dan wat jonger! Verder spelers verkopen en alleen aankopen doen die er meteen staan!! Voor de rest : Jeugd laten doorstromen. Jeugd = toekomst, en die verdienen als 1e een kans. JUIST!
Zeker mee eens! Balvaste spits amen. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Een speler die zo vaak geblesseerd is moet je niet willen hebben. Daarnaast ook nog eens een speler met "vaak niks en soms alles" is zijn spel. Niet mijn type speler. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Zeg heb je in een grot geleefd ofzo? Niet meegekregen dat de Boer weer met de eigen jeugd gaat spelen? Dat we een aantal jeugdspelers voor op de vleugels hebben? Waarom kom je dan aanzetten met een speler die Ajax weer miljoenen gaat kosten.Ze gaan niet meer domme dure aankopen doen die niet nodig zijn. Dat is de afgelopen weken tch wel duidelijk geworden of niet soms. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Laten we weer iemand kopen die onze eigen jeugd in de weg staat....goed plan ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MAG IK 1 REDEN WAAROM WE WEER EENS 7/8 MILJOEN MOETEN UIT GAAN GEVEN, TERWIJL WE HET ER ALLEMAAL OVER EENS ZIJN SDAT DE JEUGD EERST AAN DE BEURT MOET KOMEN, OVERIGENS HEBBEN WE MET SUAREZ EN SULEJMANI PRIMA SPELERS VOOR DE RECHTER EN DE LINKER KANT |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Jong niet gezien???!!! Prima balvaste spits die goed kan kaatsen, nog een beetje onwennig maar dat gaat er wel uit, die legt er zeker nog 10 in, in de loop van het seizoen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 08:41 schreef remco k het volgende:[..] De Jong niet gezien???!!! Prima balvaste spits die goed kan kaatsen, nog een beetje onwennig maar dat gaat er wel uit, die legt er zeker nog 10 in, in de loop van het seizoen... Precies...
Geen Elia halen, gozer spoort niet. We hebben er al eentje die niet spoort.. El Hammie |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Hele goede voetballer, maar ik denk een onnodige aankoop. Met dat hele vehaal over jeugd een kans geven enzo.. Laat die jonge jongens maar eens lekker voetballen, dan hebben we binnenkort onze eigen Elia wel. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 08:41 schreef remco k het volgende:[..] De Jong niet gezien???!!! Prima balvaste spits die goed kan kaatsen, nog een beetje onwennig maar dat gaat er wel uit, die legt er zeker nog 10 in, in de loop van het seizoen... De Jong is geen spits. Das het probleem. En die jongen laat zich zo gemakkelijk aan de kant zetten. Wat heb je trouwens aan vleugels dan als je ook geen sterke spits hebt die ze erin kan koppen. Ja Mido hebben we maar dies nog steeds niet fit. de Jong is leuk even om die positie in te vullen maar er zal toch echt een balvaste kaatstende Spits daar moeten staan. Een spits en geen middenvelder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 10:30 schreef Ajax_fan het volgende:[..] De Jong is geen spits. Das het probleem. En die jongen laat zich zo gemakkelijk aan de kant zetten. Wat heb je trouwens aan vleugels dan als je ook geen sterke spits hebt die ze erin kan koppen. Ja Mido hebben we maar dies nog steeds niet fit. de Jong is leuk even om die positie in te vullen maar er zal toch echt een balvaste kaatstende Spits daar moeten staan. Een spits en geen middenvelder. De Jong maakt het merendeel van zijn goals met het hoofd, dat deed hij afgelopen seizoen ook vanaf de 10 positie.
En de Jong kan wel de spits zijn die Ajax nodig heeft, Ajax speelde trowuens de laatste 2 wedstrijden goed MET de Jong in de punt, en als hij van zijn kansen er 3 had ingeschoten, had je hier niemand over horen klagen en wasd hij de nieuwe Ajax spits geweest volgens velen hier.
De Jong heeft alles in zich om een goede Ajax spits te worden, hij is balvast kan goed kaatsen, duel sterk, een neusje voor de goal, en heel belangrijkl hij loopt heel goed en werkt keihard.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Jan Wouters werkte ook altijd keihard... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat was geen goede voetballer?? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Jawel, maar geen spits. :-) |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
FF wakker worden! Ajax wil snijden in salarissen! De slechte financiële situatie waar ook ajax in verkeert zal weinig tot geen transfers opleveren van de winter! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Geen Elia: Duur, blessuregevoelig, vedetteneiginkjes. Zullen we gewoon een keer niet de transfermarkt opgaan voor de verandering? Aankopen mislukken toch meestal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tsjaa..... Waar sloeg je post dan op??!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
We kunnen er lang en breed over bomen, maar Siem is geen spits. Het is fijn dat hij hard werkt, maar dat doen er meer. Vorig seizoen rendeerde hij met de aanwezigheid van Pantelic, maar verwacht van hem niet dat hij ooit een type Huntelaar zal worden. Die naam noemende... de laatste échte spits die Ajax had.
Verder is het te zot voor woorden dat Ajax niet in staat is gebleken een speler af te leveren met een neusje voor goals. Maar dat zal alles te maken hebben met het koopgedrag van de afgelopen jaren. Vandaar ook dat Elia helemaal geen optie is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 13:55 schreef Ikke_tik het volgende:We kunnen er lang en breed over bomen, maar Siem is geen spits. Het is fijn dat hij hard werkt, maar dat doen er meer. Vorig seizoen rendeerde hij met de aanwezigheid van Pantelic, maar verwacht van hem niet dat hij ooit een type Huntelaar zal worden. Die naam noemende... de laatste échte spits die Ajax had. Verder is het te zot voor woorden dat Ajax niet in staat is gebleken een speler af te leveren met een neusje voor goals. Maar dat zal alles te maken hebben met het koopgedrag van de afgelopen jaren. Vandaar ook dat Elia helemaal geen optie is. Ik ben het wat Siem betreft absluut niet met je eens, voor de rest kan ik me helemaal vinden in je post.. |
|
|
|