BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column V.Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el1986
 el1986 - maandag 20 december 2010 - 09:37   quote  deeplink  
bron:
fr-fanatic

Bij Feyenoord is de topsportmentaliteit totaal afwezig. De hele zondag had ik het gevoel dat veel Feyenoorders blij waren dat de wedstrijd tegen Ajax was afgelast. Wat hebben ze er toch tegenop gezien om juist nu naar de Arena te moeten. Ik kwam die angst overal tegen.

Daar kan ik slecht tegen, ik bedoel die angst. Dat het geen 10-0 zou worden en dat we nog niet toe waren aan de Klassieker, gadverdamme. Mijn Feyenoord gedraagt zich op een manier die hoort bij de plek waar we staan op de ranglijst. Maar wij horen nou juist helemaal niet op die plaats en dus moeten we anders denken. Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie. Ik begrijp daar helemaal niets van. Feyenoord, ik herhaal dat graag, is een héle grote club, een fenomeen van een club, een achterban zo massief en trouw dat er zelfs buitenlandse verenigingen jaloers op zijn. Dit Feyenoord is eigenlijk te groot voor woorden. We presteren alleen momenteel zeer ondermaats en daardoor staan we veel te laag. Dat we zo waardeloos presteren met het eerste elftal heeft te maken met de houding van de leidinggevenden. Ze maken zich allemaal zo ontzettend klein.

Ik krijg daar een kunstkop van en die boosheid wordt na zon afgelasting alleen maar erger. Ik spreek er wel eens over met Robert Eenhoorn, toevallig vorige week nog tijdens Feyenoord-Excelsior. Hij is een enorme Feyenoord-fan met een fantastisch topsportverleden als honkballer in Amerika. Ook deze man ergert zich zoals ik dat doe. We kunnen er niet tegen dat ons Feyenoord als een kleine degradatiekandidaat bang is voor iedereen. Er is bij Feyenoord weinig geld beschikbaar, dat begrijpt onderhand iedereen.

Maar toen er wel geld was, zijn er verkeerde investeringen
gedaan. Dus wat maakt het aspect geld uit? Minder dan we denken. Het begint bij wat je wil met je club, met je eerste team. Daar heb je een bepaalde mentaliteit voor nodig; een topsportmentaliteit dus. Die mis ik volledig bij mijn club.

Er wordt vooral verdedigend gedacht. Dat bedoel ik met klein maken. Terwijl je aanvallend moet denken. Daarmee kom je verder en je krijgt er meer plezier door. Aanvallen zit in onze genen, dat moeten we niet verloochenen. Het naar voren denken, moet je ook integreren in hoe je traint en wil spelen. Ik bedoel dit allemaal positief hè.

Mensen vinden me wel eens negatief, maar ik ben tien keer positiever dan de gemiddelde Feyenoorder. Ik geloof namelijk wel in de club en ik geloof vooral ook in de spelers die we hebben. Ik adviseer alleen wel om die mantel der liefde eens aan de voddenboer mee te geven.

Inter Milaan wil Castaignos graag. Ik vind dat niet zo gek. Maar als je een half jaar geleden riep dat die jongen een grote ster kon worden, moest je je mond houden omdat zoiets onrust geeft en omdat je daarmee zon jongen onder druk zet. Schei toch uit, zeg. Uit dit Feyenoord is veel meer te halen.

Ik heb de campagne van Johan Cruijff bij Ajax gevolgd en ik heb het idee dat hij dat deed omdat hij het beste met de club voor heeft. Ik doe zulke dingen alleen anders. Ik ga niet roepen dat er mensen weg moeten en andere mensen erbij. De beslissing daarover laat ik aan de club.

Ik roep alleen vaak wat omdat ik de boel wakker wil houden. Mijn club, de leiding ervan bedoel ik vooral, is in slaap gesukkeld. Ik weet heus wel dat er op financieel gebied grote stappen gezet worden. Ik ben daar Pim Blokland en zijn mensen zeer erkentelijk voor. Ik weet ook dat de opleiding goed materiaal voortbrengt. Maar ik zie vooral ook dat er zich geen nieuw elan ontwikkelt bij de club.

In sportief opzicht boeren we achteruit en dat mag nooit, we staan al te laag. Ik begrijp er niets van dat ik van alle oud-Feyenoorders de enige ben die hier de aandacht voor vraagt. Waar zijn al die gasten die Feyenoord groot hebben gemaakt? Ik hoor alleen Pierre van Hooijdonk af en toe iets zeggen. Het is tijd om onze club verder te helpen. Ik denk zomaar dat Feyenoord ons nodig heeft.

Als ze mij vragen of ik wil helpen, doe ik het gelijk. Het zou raar zijn als ik daar nee op zou zeggen. Maar als ik zoiets aanbied, wordt er altijd een beetje vreemd over gedaan. Ik heb daarom wel eens het idee dat ze bij het huidige Feyenoord een beetje bang voor me zijn. Dat is nergens voor nodig. Ik houd van die club, wil dat het plezier en het lef terugkeren binnen die club en om dat te bereiken wil ik best helpen. En ik hoop dat veel oud-spelers zich melden om hetzelfde te doen.

Ze hoeven van mij niet meteen in het bestuur of de directie. Maar haal ze naar je toe, laat ze mee praten en adviseren. Zij hebben Feyenoord groot gemaakt en weten hoe dat moet.

(Willem van Hanegem)
el1986
 el1986 - maandag 20 december 2010 - 09:38   quote  deeplink  
100% gelijk heeft die..''respect''
v.hanegen///held!!
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 09:39   quote  deeplink  
Willem///HELD

Helemaal gelijk, kom ons helpen Willem! Gudde moet vandaag nog bellen
KKL
 KKL - maandag 20 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Willem spreekt de WAARHEID en uit zijn woorden voel je alleen maar LIEFDE voor FEYENOORD!
Dieren
 Dieren - maandag 20 december 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Precies er wordt net gedaan of wij een zielige club zijn. Ook als er verloren wordt zijn sommige supporters al blij dat het met 1 doelpunt verschil is. Ik baal enorm van de angst die er heerst. We pikken het maar. De spelers hoeven niet voor de kampioenschap te gaan, maar rond plek 5á7 moet we staan. PRESTEREN LAMLULLEN.
kale co
 kale co - maandag 20 december 2010 - 10:23   quote  deeplink  
willem groot gelijk!!!

IK erger me al weken elke keer die smoesjes we zijn te jong
Als we het verlies maar klein houden bij 020.
Moet een verdediger bij

Rot op je kan wel 700.000 euro per jaar verdienen en presteren /vechten dan ben je opeens te jong
7 miljoen voor castainos strik eromheen en weg
ze lopen op roze schoenen een beetje het binkie te spelen en trainen kunnen ze niet
want er ligt sneeuw kijk ff de beelden terug uit de jaren 70 stelletje flikkers
die jongens wonnen de cup en trainde bij-20

beenhakker rot lekker op je loopt je alleen in te dekken en als dalijk 020 een tonnetje meer bied is de cirkel weer rond kom je weer thuis bah

Wij zijn feyenoord de eens zo grote club uit rotterdam! ga je ook zo gedragen ik hoop dat pim blokland het redt en ja ik heb ook gestort maar laten we niet zielig doen en elke keer we zijn te jong
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 20 december 2010 - 10:30   quote  deeplink  
Vind ook dat v Hanegem gelijk heeft. 100%

Op allerlei gebieden ontbreken ze van inzet.
Klein voorbeeldje:
Heb mij 2 maanden geleden ingeschreven voor het legioen. Nog niks ontvangen.
Actie supporters steunen feyenoord. Goed initiatief maar er worden geen tussenstanden zichtbaar aangegeven en het blijft verder stil.
Er kan veel meer worden ondernomen om onze club uit de rode cijfers te halen (zie actie serious request)

Feyenoord wordt eens wakker en doe iets
KKL
 KKL - maandag 20 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 10:30 schreef Ronnie W het volgende:

Klein voorbeeldje:
Actie supporters steunen feyenoord. Goed initiatief maar er worden geen tussenstanden zichtbaar aangegeven en het blijft verder stil.
Er kan veel meer worden ondernomen om onze club uit de rode cijfers te halen (zie actie serious request)

Je hebt helemaal gelijk!!!!!

Het is allemaal zo half bakken....zo AMATEURISTISCH!!!

De directie.....daar begint het allemaal meee, denken zo klein, zo simpel, dat het naar onderen doorlekt....zoals Willem bedoelt!

Tijd voor een OMMEKEER!

Maar hoe dan?
Dieren
 Dieren - maandag 20 december 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 10:30 schreef Ronnie W het volgende:

Klein voorbeeldje:

Precies ze doen zo makkelijk, ik heb nu al spijt van dat ik wat heb gestort. Je hoort er niks van. Het begint een echte amateurclub te worden. Wat een zielige bedoeling daar.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 20 december 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Ben het niet met Willem eens!
Dieren
 Dieren - maandag 20 december 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 13:20 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ben het niet met Willem eens!
Dat is mooi en waarom, je mag hier je mening geven.
kale co
 kale co - maandag 20 december 2010 - 13:46   quote  deeplink  
krijg je een mooie rooie geld buidel pleur je geld dan gelijk in de maas je gaat dat toch niet sturen aan je fans kost alleen maar geld maar ja!

nee je moet je niet verschuilen achter te jong vechten/mentaliteit

En dan nog zit die onno jacobs er was het niet verantwoordelijk voor de centjes ook toen bosz er nog was??? nee ik hoop dat pim ook gelijk echt puin ruimt in dat maas gebouw
craven
 craven - maandag 20 december 2010 - 14:17   quote  deeplink  
En welke rol zie jullie dan voor van Hanegem weggelegd? Vanuit zijn ivoren toren is het makkelijk lullen, maar hoe ziet hij de ommekeer?
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 14:17 schreef craven het volgende:
En welke rol zie jullie dan voor van Hanegem weggelegd? Vanuit zijn ivoren toren is het makkelijk lullen, maar hoe ziet hij de ommekeer?
Op het veld
craven
 craven - maandag 20 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
als hulptrainer, hoofdtrainer, jeugdtrainer?
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Lekker bij het eerste, hij kan die jongens zoveel bijleren. Misschien kan hij het Feyenoord gevoel eens overbrengen op die gasten.

Als ik Gudde, Beenhakker of Been was zou ik Willem meteen bellen.
craven
 craven - maandag 20 december 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Ik vraag het me af of die gasten wel bereid zijn om het feyenoord gevoel te ervaren, als veldtrainer lijkt hij mij wel geschikt...
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 14:27 schreef craven het volgende:
Ik vraag het me af of die gasten wel bereid zijn om het feyenoord gevoel te ervaren, als veldtrainer lijkt hij mij wel geschikt...
Eens. Feyenoord moet gelijk contact opnemen
Quiroz
 Quiroz - maandag 20 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Willem heeft helemaal gelijk!! Het is toch ongelooflijk dat we met zulke spelers zo'n slecht voetbal speelden? Ga mij niet vertellen dat dit elftal slechter is dan het Ajax van '95 want waar is daar van terechtgekomen? Hadden er misschien ervaren jongens bij maar dat hadden wij ook vorig jaar!!!

Het positiespel is dramatisch, dat is het begin!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Een gesprek met van Hanegem over evt. toegevoegde waarde zou hoffelijk zijn. Vraag me alleen af of deze spelers op deze gedachtengangen zitten te wachten. Vrees het niet.
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 20 december 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Laat ze maar plaats maken voor hem naast Been op de bank. Bassie (Noordwijk?) kan vertrekken
De Spot
 De Spot - maandag 20 december 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 09:37 schreef el1986 het volgende:
bron:
fr-fanatic

Bij Feyenoord is de topsportmentaliteit totaal afwezig. De hele zondag had ik het gevoel dat veel Feyenoorders blij waren dat de wedstrijd tegen Ajax was afgelast. Wat hebben ze er toch tegenop gezien om juist nu naar de Arena te moeten. Ik kwam die angst overal tegen.

Daar kan ik slecht tegen, ik bedoel die angst. Dat het geen 10-0 zou worden en dat we nog niet toe waren aan de Klassieker, gadverdamme. Mijn Feyenoord gedraagt zich op een manier die hoort bij de plek waar we staan op de ranglijst. Maar wij horen nou juist helemaal niet op die plaats en dus moeten we anders denken. Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie. Ik begrijp daar helemaal niets van. Feyenoord, ik herhaal dat graag, is een héle grote club, een fenomeen van een club, een achterban zo massief en trouw dat er zelfs buitenlandse verenigingen jaloers op zijn. Dit Feyenoord is eigenlijk te groot voor woorden. We presteren alleen momenteel zeer ondermaats en daardoor staan we veel te laag. Dat we zo waardeloos presteren met het eerste elftal heeft te maken met de houding van de leidinggevenden. Ze maken zich allemaal zo ontzettend klein.

Ik krijg daar een kunstkop van en die boosheid wordt na zon afgelasting alleen maar erger. Ik spreek er wel eens over met Robert Eenhoorn, toevallig vorige week nog tijdens Feyenoord-Excelsior. Hij is een enorme Feyenoord-fan met een fantastisch topsportverleden als honkballer in Amerika. Ook deze man ergert zich zoals ik dat doe. We kunnen er niet tegen dat ons Feyenoord als een kleine degradatiekandidaat bang is voor iedereen. Er is bij Feyenoord weinig geld beschikbaar, dat begrijpt onderhand iedereen.

Maar toen er wel geld was, zijn er verkeerde investeringen
gedaan. Dus wat maakt het aspect geld uit? Minder dan we denken. Het begint bij wat je wil met je club, met je eerste team. Daar heb je een bepaalde mentaliteit voor nodig; een topsportmentaliteit dus. Die mis ik volledig bij mijn club.

Er wordt vooral verdedigend gedacht. Dat bedoel ik met klein maken. Terwijl je aanvallend moet denken. Daarmee kom je verder en je krijgt er meer plezier door. Aanvallen zit in onze genen, dat moeten we niet verloochenen. Het naar voren denken, moet je ook integreren in hoe je traint en wil spelen. Ik bedoel dit allemaal positief hè.

Mensen vinden me wel eens negatief, maar ik ben tien keer positiever dan de gemiddelde Feyenoorder. Ik geloof namelijk wel in de club en ik geloof vooral ook in de spelers die we hebben. Ik adviseer alleen wel om die mantel der liefde eens aan de voddenboer mee te geven.

Inter Milaan wil Castaignos graag. Ik vind dat niet zo gek. Maar als je een half jaar geleden riep dat die jongen een grote ster kon worden, moest je je mond houden omdat zoiets onrust geeft en omdat je daarmee zon jongen onder druk zet. Schei toch uit, zeg. Uit dit Feyenoord is veel meer te halen.

Ik heb de campagne van Johan Cruijff bij Ajax gevolgd en ik heb het idee dat hij dat deed omdat hij het beste met de club voor heeft. Ik doe zulke dingen alleen anders. Ik ga niet roepen dat er mensen weg moeten en andere mensen erbij. De beslissing daarover laat ik aan de club.

Ik roep alleen vaak wat omdat ik de boel wakker wil houden. Mijn club, de leiding ervan bedoel ik vooral, is in slaap gesukkeld. Ik weet heus wel dat er op financieel gebied grote stappen gezet worden. Ik ben daar Pim Blokland en zijn mensen zeer erkentelijk voor. Ik weet ook dat de opleiding goed materiaal voortbrengt. Maar ik zie vooral ook dat er zich geen nieuw elan ontwikkelt bij de club.

In sportief opzicht boeren we achteruit en dat mag nooit, we staan al te laag. Ik begrijp er niets van dat ik van alle oud-Feyenoorders de enige ben die hier de aandacht voor vraagt. Waar zijn al die gasten die Feyenoord groot hebben gemaakt? Ik hoor alleen Pierre van Hooijdonk af en toe iets zeggen. Het is tijd om onze club verder te helpen. Ik denk zomaar dat Feyenoord ons nodig heeft.

Als ze mij vragen of ik wil helpen, doe ik het gelijk. Het zou raar zijn als ik daar nee op zou zeggen. Maar als ik zoiets aanbied, wordt er altijd een beetje vreemd over gedaan. Ik heb daarom wel eens het idee dat ze bij het huidige Feyenoord een beetje bang voor me zijn. Dat is nergens voor nodig. Ik houd van die club, wil dat het plezier en het lef terugkeren binnen die club en om dat te bereiken wil ik best helpen. En ik hoop dat veel oud-spelers zich melden om hetzelfde te doen.

Ze hoeven van mij niet meteen in het bestuur of de directie. Maar haal ze naar je toe, laat ze mee praten en adviseren. Zij hebben Feyenoord groot gemaakt en weten hoe dat moet.

(Willem van Hanegem)
Heel verhaal,maar hij zegt eigenlijk niks....ik vind Willeem een leuke man,maar dit verhaal slaat nog kant nog wal.

Wat gaat er verkeerd Willem,hoe moet het dan gebeuren voetbaltechnisch..Feyenoord heeft gewoon een middelmatige ploeg die niet veel beter kan zie Willem 2 uit em ook tegen excelsior was het niet best....je mag eerlijk weten ik was ook blij dat het was afgelast...de club Feyenoord is de mooiste van de hele wereld..maar de spelers..daarvan zijn de meeste van een bedenkelijk niveau.

Willem probeert een beetje te scoren met dit soort demagogische kreten.
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:16 schreef De Spot het volgende:

[..]

Heel verhaal,maar hij zegt eigenlijk niks....ik vind Willeem een leuke man,maar dit verhaal slaat nog kant nog wal.

Wat gaat er verkeerd Willem,hoe moet het dan gebeuren voetbaltechnisch..Feyenoord heeft gewoon een middelmatige ploeg die niet veel beter kan zie Willem 2 uit em ook tegen excelsior was het niet best....je mag eerlijk weten ik was ook blij dat het was afgelast...de club Feyenoord is de mooiste van de hele wereld..maar de spelers..daarvan zijn de meeste van een bedenkelijk niveau.

Welnee, met deze selectie moet je gewoon in het linkerrijtje staan. Dit is Mario aan te rekenen, het is na al die maanden nog steeds los zand.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoe hard ook...Eens.
De Spot
 De Spot - maandag 20 december 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Welnee, met deze selectie moet je gewoon in het linkerrijtje staan. Dit is Mario aan te rekenen, het is na al die maanden nog steeds los zand.
Ik kijk ook ff aanvallend....we scoren 23 keer in 18 westrijden...met ploegen als Willem 2,vvv en excelsior erin...excelsior scoort 1 keer minder als wij..EXSELSIOR..dit alles heeft te maken met kwaliteit.

Willem roept maar wat..leg dan uit hoe het wel moet.

Kwaliteit is niet alleen talent maar ook hardheid omgaan met tegenslagen..dicipline..
Er komt gewoon heel veel bijkijken om een goede prof te zijn en zeker te worden.
KKL
 KKL - maandag 20 december 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk jij begrijpend lezen totaal ontbeerd?!

Misschien een kleine samenvatting?

"Bij Feyenoord is de topsportmentaliteit totaal afwezig."

"Mijn Feyenoord gedraagt zich op een manier die hoort bij de plek waar we staan op de ranglijst."

"Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie."

"Dat we zo waardeloos presteren met het eerste elftal heeft te maken met de houding van de leidinggevenden."

"Er wordt vooral verdedigend gedacht."

"Het naar voren denken, moet je ook integreren in hoe je traint en wil spelen."

"Inter Milaan wil Castaignos graag"

"Uit dit Feyenoord is veel meer te halen"

"Mijn club, de leiding ervan bedoel ik vooral, is in slaap gesukkeld. "

"wil dat het plezier en het lef terugkeren binnen die club"

"laat ze mee praten en adviseren"

"Ik weet ook dat de opleiding goed materiaal voortbrengt.Maar ik zie vooral ook dat er zich geen nieuw elan ontwikkelt bij de club!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door KKL --
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 20 december 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Willem kan net zo als bij FC Utrecht op het trainingsveld afzonderlijk op de spelers inpraten waar het beter kan en moet. Mario kan gewoon hoofdtrainer blijven.
Oppepen die hap!
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:27 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik kijk ook ff aanvallend....we scoren 23 keer in 18 westrijden...met ploegen als Willem 2,vvv en excelsior erin...excelsior scoort 1 keer minder als wij..EXSELSIOR..dit alles heeft te maken met kwaliteit.
Komt ook door de blessures maar als je van Beukering haalt, haal je sowieso geen 10 goals binnen..

quote:
Willem roept maar wat..leg dan uit hoe het wel moet.
Kan hij intern aangeven.

quote:
Kwaliteit is niet alleen talent maar ook hardheid omgaan met tegenslagen..dicipline..
Er komt gewoon heel veel bijkijken om een goede prof te zijn en zeker te worden.
Daar is ook een trainer voor.
De Spot
 De Spot - maandag 20 december 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:30 schreef KKL het volgende:

[..]

Ik denk jij begrijpend lezen totaal ontbeerd?!

Misschien een kleine samenvatting?

"Bij Feyenoord is de topsportmentaliteit totaal afwezig."

"Mijn Feyenoord gedraagt zich op een manier die hoort bij de plek waar we staan op de ranglijst."

"Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie."

"Dat we zo waardeloos presteren met het eerste elftal heeft te maken met de houding van de leidinggevenden."

"Er wordt vooral verdedigend gedacht."

"Het naar voren denken, moet je ook integreren in hoe je traint en wil spelen."

"Inter Milaan wil Castaignos graag"

"Uit dit Feyenoord is veel meer te halen"

"Mijn club, de leiding ervan bedoel ik vooral, is in slaap gesukkeld. "

"wil dat het plezier en het lef terugkeren binnen die club"

"laat ze mee praten en adviseren"

"Ik weet ook dat de opleiding goed materiaal voortbrengt.Maar ik zie vooral ook dat er zich geen nieuw elan ontwikkelt bij de club!"

Topsport mentaliteit zit in de groep waar je mee werkt..ik noem dat kwaliteit dat is er niet..daar zegt die iets mee wat iedereen kan zien en al weet.

Hoe moet Feyenoord zich dan gaan gedragen 5 spitsen opstellen lekker gaan aanvallen in Amsterdam in Eindhoven in Enschede..nee dat word hem overal 10-0 op je klote willen we dat.

Wat heeft de houding van Gudde te maken dat El Ahmadi geeneens op goal kan schieten geen reet..spelers moeten het doen niet het bestuur die moet alleen maar saneren.

Uit dit feyenoord is meer te halen..oke wat dan..en hoe ga je dat doen..voetbal technisch.

Kom ook al een tijd op varkenoord..ja iedereen ziet dat Luc kan ballen..wat zegt die daar dan mee dat Inter hem wil hebben..we hebben een prima jeugdopleiding.

Plezier en lef valt en staat met resultaat..kwaliteit ook die heb je niet dus zal het plezier en resultaat tegenvallen..het gaat alleen maar om winnen..niks anders.

Geloof dat ik Willem zijn stukje weldegelijk heb gelezen.

Willem is voor mij ook een held..als voetballer ja als trainer..totaal niet..moet je maar eens in Utrecht vragen en kijken hoe het daar nu gaat..
De Spot
 De Spot - maandag 20 december 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Komt ook door de blessures maar als je van Beukering haalt, haal je sowieso geen 10 goals binnen..

[..]

Kan hij intern aangeven.

[..]

Daar is ook een trainer voor.
Eens maar elke ploeg heb last van Blessures..wij ook..

Zeker hij kan dat intern aangeven..maar Willem en Leo..dat gaat niet samen.

Op dit niveau moet een trainer de jongens op conditie houden en tactisch neerzetten..ook als je 18 ben moet je al kennen voetballen als speler van Feyenoord 1.
JohanVakV
 JohanVakV - maandag 20 december 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Het vorige bestuur dacht wel groot en vooruit. We weten ondertussen wat die misplaatste arrogantie gebracht heeft!
Het huidige bestuur onderkent dat Feyenoord op dit moment net zo groot is als de portemonee!
Nu speelt WvH via de pers de betweter die het wel even anders zou doen! Mario heeft laatst gezegd dat ie van harte welkom is, maar Willem heeft de moeite nog niet genomen om eens vrijblijvend op de koffie te gaan! Of zit ie nog te verzinnen hoe ie moet vertellen dat hij niet helemaal voor noppes komt!

Waar zijn trouwens al die Wim Jansen aanhangers gebleven ? Die messias is met de noorderzon vertrokken. Nu lopen we weer achter de Kromme aan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:46 schreef JohanVakV het volgende:
Het vorige bestuur dacht wel groot en vooruit. We weten ondertussen wat die misplaatste arrogantie gebracht heeft!
Het huidige bestuur onderkent dat Feyenoord op dit moment net zo groot is als de portemonee!
Nu speelt WvH via de pers de betweter die het wel even anders zou doen! Mario heeft laatst gezegd dat ie van harte welkom is, maar Willem heeft de moeite nog niet genomen om eens vrijblijvend op de koffie te gaan! Of zit ie nog te verzinnen hoe ie moet vertellen dat hij niet helemaal voor noppes komt!

Waar zijn trouwens al die Wim Jansen aanhangers gebleven ? Die messias is met de noorderzon vertrokken. Nu lopen we weer achter de Kromme aan.
In feite zegt Willem wat velen hier ook wel eens zeggen. Maar als die dan ook de training mnoeten doen...Druk hoor!
Willem biedt zich aan maar blijft als het er op aan komt afstand houden. Niet te snappen.
En ondertussen heb ik wel vele namen als de nieuwe redder voorbij zien komen.
Krijg je snel als het wat minder gaat.
Het lost alleen geen fuck op.
Kees010
 Kees010 - maandag 20 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Maar dat er onder sommige een soort van acceptatie heerst,
dat dit het max. haalbare zou zijn, is natuurlijk onzin.

En dat is volgens mij wat Willem bedoeld.

Er zijn genoeg punten waar veel verbetering mogelijk is.
En er moet vooruit gekeken worden, innovatief denken.
In tegenstelling tot het berustende accepteren wat er nu gebeurd.

En Mario en Leo dragen daar ook in bij, genoeg demotiverende statements langs zien komen.
En als je dan ziet wat voor spelers er worden aangetrokken, daar geef je ook een signaal mee af.
JohanVakV
 JohanVakV - maandag 20 december 2010 - 17:43   quote  deeplink  
In de huidige groep zit niet veel meer, maak jezelf niks wijs. Integendeel, wat er nu op het veld staat presteert naar kunnen. Als de ziekenboeg leeg is kan je een stap omhoog.
En ga eens winkelen zonder geld, dan kom je ook met niets thuis. Nog knap dat ze een paar bankzitters voor nop hebben kunnen lenen.
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 16:44 schreef De Spot het volgende:

[..]

Eens maar elke ploeg heb last van Blessures..wij ook..
Eens, maar met Tomasson mis je gelijk de belangrijkste man.

quote:
Zeker hij kan dat intern aangeven..maar Willem en Leo..dat gaat niet samen.
Gaat Leo er toch uit? Heeft alleen maar geld gekost en niks goeds binnengebracht. Ik geloof in Willem.

quote:
Op dit niveau moet een trainer de jongens op conditie houden en tactisch neerzetten..ook als je 18 ben moet je al kennen voetballen als speler van Feyenoord 1.
Tactisch neerzetten, zelfs dat gaat fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door MMM --
ted
 ted - maandag 20 december 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Wat Willem voor feyenoord heeft gepresteerd is toch fantastisch .Zijn onslag had toch te maken met een muitende selectie een van die spelers toen is nu trainer bij heracles.
Wat inter-milaan in luc ziet ,dat denk ik ook wel te zien ;zodra hij in staat is om zich te verweren tegen de oudere en fysiek sterkerde verdedigers :een nieuwe van Nistelrooy.M.a.w. de rest mag best wel de beuk erin knallen .
Quiroz
 Quiroz - maandag 20 december 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Conclusie: Been heeft gefaald in de anderhalf jaar dat hij hier trainer is. Vorig seizoen is hij voor het merendeel op sleeptouw genomen door de oudjes.
MMM
 MMM - maandag 20 december 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 18:08 schreef Quiroz het volgende:
Conclusie: Been heeft gefaald in de anderhalf jaar dat hij hier trainer is. Vorig seizoen is hij voor het merendeel op sleeptouw genomen door de oudjes.
Eens.
De Spot
 De Spot - maandag 20 december 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 17:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens, maar met Tomasson mis je gelijk de belangrijkste man.

[..]

Gaat Leo er toch uit? Heeft alleen maar geld gekost en niks goeds binnengebracht. Ik geloof in Willem.

[..]

Tactisch neerzetten, zelfs dat gaat fout.
Ik geloof alleen in Feyenoord het zijn allemaal zakkevullers..Leo Willem...ook mario..met ze 1,1 miljoen!!

Mu hebben we onze club verkocht voor bijna de helft aan de Blokland-clan..ik hoop dat hun er wat van gaan maken.

Ik blijf gewoon gaan,maar het doey wel pijn om zo je cluppie te zien lijden.

Jij hebt je mening en die respecteer ik,ik vind alleen dat Willem vaak maar wat roept..en dat stoort mij als het over Feyenoord gaat..ik zeg bel dan met mekaar..maar geloof me Willem zal echt nooit meer wat voor feyenoord betekenen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 18:08 schreef Quiroz het volgende:
Inderdaad....Stompzinnige onzin.
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 december 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Wat ik vooral herken is het ontbreken van het Feyenoord gevoel, dat zie helemaal nergens meer bij de club, alleen bij Mario eigenlijk.
Feit is dat dit bestuur, de TD incluis, als de dood is voor de emotie die bij Feyenoord hoort, clubmensen worden geschoffeerd, zie Fräser, terwijl allerlei nitwits als Vlemmings en van Noordwijk als koning boko de dienst uitmaken. Bij de jeugdopleiding ook zo, het retejong van cruyff, brard is als de doods voor de mentale kant van het Feyenoorderschap, waardoor de jeugdopleiding vooral goede voetballers aflevert, dat dit niet persé goede Feyenoorders zijn blijkt dit seizoen wel.
Quiroz
 Quiroz - maandag 20 december 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Brard moet idd optieven. Die gosert lult meer onzin dan Jappie in zn goeie tijd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Hehehe....Dan toch maar weer Verbeek's krachthonk adoreren?
hotjumper
 hotjumper - maandag 20 december 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:
Hehehe....Dan toch maar weer Verbeek's krachthonk adoreren?
Nee, die man had helemaal niks met Feyenoord! Kijk maar hoe hij mijnheer Meijer heeft behandeld!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 december 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Nee, geen Verbeek power idd. Eens maar nooit weer.
Maar enige hardheid en discipline zouden deze gasten wel mee kunnen krijgen, knokken en je niet opzij laten zetten.
MrChriz
 MrChriz - maandag 20 december 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Klein denken is klein blijven... Je bij voorbaat al neerleggen bij een kutseizoen levert de huidige situatie op. Vorig seizoen was de selectie echt niet veel beter maar waren de eisen nog hoger. Dit jaar heeft iedereen zich er al bij neergelegd dat het kut gaat worden en daar is je self fulfilling prophecy :) Streven naar het beste, keihard ervoor werken en ook eisen stellen aan elkaar.. Dan ga je in ieder geval wel weer winnen van de Willem 2s uit deze wereld :)
wim de ruit
 wim de ruit - maandag 20 december 2010 - 21:12   quote  deeplink  
Willem krijgt die mp3 mentaliteit er wel uit....mouwen opstropen en werken oor je geld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 december 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Veel kan je niet veranderen maar die berusting??Rot toch op met die berusting..
Rusten doen we wel als we dood zijn...

WILLEM///HELD!!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 december 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 21:12 schreef wim de ruit het volgende:
Willem krijgt die mp3 mentaliteit er wel uit....mouwen opstropen en werken oor je geld
Je mp3 speler blijft hangen, lul.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 december 2010 - 21:19   quote  deeplink  
hahahahaha daar is tie weer!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column V.Hanegem

0.0099830