|
|
Stylzz
|
|
|
Vakantie he. Zo veel mogelijk rieleksen. Maar dat mp3gelul komt mn me strot uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha jij heb een groot hart pik !!!!! |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
...................gevoelige snaar..............?!? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee pannekoek, maar elke post heb jij t over de mp3 mentaliteit. Terwijl dat sowieso al achterhaald is want t gaat nu om ipod, ipad of andere tablets.
Maar je stokpaardje hobbelt niet. Zoek eens wat anders! |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ik gaat hier helemaal uit mn stekker ouwe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gek van dat soort demagogen. Wereldvreemde snoeshanen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Je moet gadgets niet afrekenen op hun gebruikers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee niet alle apple users zijn gay |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je kan het niet betalen hè....... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik ben tevreden met Galagsy S zoals je weet:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 09:37 schreef el1986 het volgende:bron: fr-fanatic Bij Feyenoord is de topsportmentaliteit totaal afwezig. De hele zondag had ik het gevoel dat veel Feyenoorders blij waren dat de wedstrijd tegen Ajax was afgelast. Wat hebben ze er toch tegenop gezien om juist nu naar de Arena te moeten. Ik kwam die angst overal tegen. Daar kan ik slecht tegen, ik bedoel die angst. Dat het geen 10-0 zou worden en dat we nog niet toe waren aan de Klassieker, gadverdamme. Mijn Feyenoord gedraagt zich op een manier die hoort bij de plek waar we staan op de ranglijst. Maar wij horen nou juist helemaal niet op die plaats en dus moeten we anders denken. Bij Feyenoord slaan ze de taal uit van een klein cluppie. Ik begrijp daar helemaal niets van. Feyenoord, ik herhaal dat graag, is een héle grote club, een fenomeen van een club, een achterban zo massief en trouw dat er zelfs buitenlandse verenigingen jaloers op zijn. Dit Feyenoord is eigenlijk te groot voor woorden. We presteren alleen momenteel zeer ondermaats en daardoor staan we veel te laag. Dat we zo waardeloos presteren met het eerste elftal heeft te maken met de houding van de leidinggevenden. Ze maken zich allemaal zo ontzettend klein. Ik krijg daar een kunstkop van en die boosheid wordt na zon afgelasting alleen maar erger. Ik spreek er wel eens over met Robert Eenhoorn, toevallig vorige week nog tijdens Feyenoord-Excelsior. Hij is een enorme Feyenoord-fan met een fantastisch topsportverleden als honkballer in Amerika. Ook deze man ergert zich zoals ik dat doe. We kunnen er niet tegen dat ons Feyenoord als een kleine degradatiekandidaat bang is voor iedereen. Er is bij Feyenoord weinig geld beschikbaar, dat begrijpt onderhand iedereen. Maar toen er wel geld was, zijn er verkeerde investeringen gedaan. Dus wat maakt het aspect geld uit? Minder dan we denken. Het begint bij wat je wil met je club, met je eerste team. Daar heb je een bepaalde mentaliteit voor nodig; een topsportmentaliteit dus. Die mis ik volledig bij mijn club. Er wordt vooral verdedigend gedacht. Dat bedoel ik met klein maken. Terwijl je aanvallend moet denken. Daarmee kom je verder en je krijgt er meer plezier door. Aanvallen zit in onze genen, dat moeten we niet verloochenen. Het naar voren denken, moet je ook integreren in hoe je traint en wil spelen. Ik bedoel dit allemaal positief hè. Mensen vinden me wel eens negatief, maar ik ben tien keer positiever dan de gemiddelde Feyenoorder. Ik geloof namelijk wel in de club en ik geloof vooral ook in de spelers die we hebben. Ik adviseer alleen wel om die mantel der liefde eens aan de voddenboer mee te geven. Inter Milaan wil Castaignos graag. Ik vind dat niet zo gek. Maar als je een half jaar geleden riep dat die jongen een grote ster kon worden, moest je je mond houden omdat zoiets onrust geeft en omdat je daarmee zon jongen onder druk zet. Schei toch uit, zeg. Uit dit Feyenoord is veel meer te halen. Ik heb de campagne van Johan Cruijff bij Ajax gevolgd en ik heb het idee dat hij dat deed omdat hij het beste met de club voor heeft. Ik doe zulke dingen alleen anders. Ik ga niet roepen dat er mensen weg moeten en andere mensen erbij. De beslissing daarover laat ik aan de club. Ik roep alleen vaak wat omdat ik de boel wakker wil houden. Mijn club, de leiding ervan bedoel ik vooral, is in slaap gesukkeld. Ik weet heus wel dat er op financieel gebied grote stappen gezet worden. Ik ben daar Pim Blokland en zijn mensen zeer erkentelijk voor. Ik weet ook dat de opleiding goed materiaal voortbrengt. Maar ik zie vooral ook dat er zich geen nieuw elan ontwikkelt bij de club. In sportief opzicht boeren we achteruit en dat mag nooit, we staan al te laag. Ik begrijp er niets van dat ik van alle oud-Feyenoorders de enige ben die hier de aandacht voor vraagt. Waar zijn al die gasten die Feyenoord groot hebben gemaakt? Ik hoor alleen Pierre van Hooijdonk af en toe iets zeggen. Het is tijd om onze club verder te helpen. Ik denk zomaar dat Feyenoord ons nodig heeft. Als ze mij vragen of ik wil helpen, doe ik het gelijk. Het zou raar zijn als ik daar nee op zou zeggen. Maar als ik zoiets aanbied, wordt er altijd een beetje vreemd over gedaan. Ik heb daarom wel eens het idee dat ze bij het huidige Feyenoord een beetje bang voor me zijn. Dat is nergens voor nodig. Ik houd van die club, wil dat het plezier en het lef terugkeren binnen die club en om dat te bereiken wil ik best helpen. En ik hoop dat veel oud-spelers zich melden om hetzelfde te doen. Ze hoeven van mij niet meteen in het bestuur of de directie. Maar haal ze naar je toe, laat ze mee praten en adviseren. Zij hebben Feyenoord groot gemaakt en weten hoe dat moet. (Willem van Hanegem) On topic. Goed stukje, was wel ff nodig. De Wolf zei vrijdagavond bij Rijnmond hetzelfde. Dus van Hanegem is duidelijk niet de enige die er zo over denkt.
Kein gelul, fubbal spielen! (overspelen naar Castaignos bijv) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 23:21 schreef de flh het volgende:[..] On topic. Goed stukje, was wel ff nodig. De Wolf zei vrijdagavond bij Rijnmond hetzelfde. Dus van Hanegem is duidelijk niet de enige die er zo over denkt. Kein gelul, fubbal spielen! (overspelen naar Castaignos bijv) Maaar die hele tekst is nu juist wel een hoop gelul... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 10:23 schreef kale co het volgende:willem groot gelijk!!! IK erger me al weken elke keer die smoesjes we zijn te jong Als we het verlies maar klein houden bij 020. Moet een verdediger bij Rot op je kan wel 700.000 euro per jaar verdienen en presteren /vechten dan ben je opeens te jong 7 miljoen voor castainos strik eromheen en weg ze lopen op roze schoenen een beetje het binkie te spelen en trainen kunnen ze niet want er ligt sneeuw kijk ff de beelden terug uit de jaren 70 stelletje flikkers die jongens wonnen de cup en trainde bij-20 beenhakker rot lekker op je loopt je alleen in te dekken en als dalijk 020 een tonnetje meer bied is de cirkel weer rond kom je weer thuis bah Wij zijn feyenoord de eens zo grote club uit rotterdam! ga je ook zo gedragen ik hoop dat pim blokland het redt en ja ik heb ook gestort maar laten we niet zielig doen en elke keer we zijn te jong Dit roep ik al vanaf dag 1!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Been en Beenhakker dragen voor velen het Feyenoordsmoel uit. Of je het er mee ens bent of niet. Dat 'smoel' brengt dus rust. Wel zo prettig voor een club in last. Beenhakker heeft de rol van windscherm voor Mario Been. Dat was mede de idee bij de vervulling van Leo's rol. Jammer is dat Leo te weinig binnenhaalt en te regelmatig de p.r. gebruikt om niets te kunnen zeggen of te beloven. Die rol ligt hem niet, hij acteert teveel dat hij kampioen medelijden moet zijn.
Vrees dan ook dat Leo's rol komend jaar uitgespeeld raakt. Enkele nieuwe, en dit keer waardevolle, spelers zouden hem weer de nodige krediet verschaffen.
Blijft overeind dat het duo Been/Beenhakker nog altijd het voordeel van de twijfel houdt, wat mij betreft, en uitsluitend eind februari beoordeeld kan worden op prestatie tot op dat moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
v. Hanegem moet lekker gaan fotograferen en voor de rest naar zn wijf luisteren. Willem is niet meer van deze tijd en kan dan ook niets voor ons betekenen, zn laatste kunstje bij Utrecht was ook al zo'n succes. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:v. Hanegem moet lekker gaan fotograferen en voor de rest naar zn wijf luisteren. Willem is niet meer van deze tijd en kan dan ook niets voor ons betekenen, zn laatste kunstje bij Utrecht was ook al zo'n succes. Ik zeg niet dat hij trainer moet worden van dit Feyenoord, allen hij slaat wel de spijker op zijn kop! hij moet gewoon ass trainer worden als v gastel aan het roer staat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Mario Been Willem van Hanegem Henk Fräser Joop Hiele
Mooi technische leiding |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: +1
Android boven Apple! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
In zijn column op deze site bood Willem van Hanegem gisteren opnieuw zijn hulp aan bij Feyenoord. ,,Het is tijd om Feyenoord verder te helpen,'' vindt Van Hanegem, die zich in ferme bewoordingen zegt te storen aan het gebrek aan topsportklimaat bij de Rotterdamse clubleiding. Kern van zijn betoog: berusting en defaitisme hebben Feyenoord volledig in hun greep. In het AD gaat een aantal oud-Feyenoorders in op de noodkreet van Van Hanegem, onder wie bondscoach én oud-trainer Bert van Marwijk. ,,Feyenoord moet de deur zeker openzetten voor Willem,'' zegt de trainer die in 2002 met Feyenoord de UEFA Cup won. ,,In verschillende hoedanigheden kom ik Willem wel eens tegen, en dan praten we over Feyenoord. Dan merk je direct dat hij hier heel integer in is.''
Van Marwijk: ,,Willem komt niet met één of ander rigoureus plan, waarbij iedereen weg moet. Hij biedt heel pragmatisch zijn hulp aan, omdat hij zich zorgen maakt over de club. Als ik het voor het zeggen had bij Feyenoord, zou ik Willem altijd uitnodigen voor een gesprek.''
Ook Pierre van Hooijdonk en John de Wolf reageren in het AD op de column van Van Hanegem. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 12:52 schreef KKL het volgende:In zijn column op deze site bood Willem van Hanegem gisteren opnieuw zijn hulp aan bij Feyenoord. ,,Het is tijd om Feyenoord verder te helpen,'' vindt Van Hanegem, die zich in ferme bewoordingen zegt te storen aan het gebrek aan topsportklimaat bij de Rotterdamse clubleiding. Kern van zijn betoog: berusting en defaitisme hebben Feyenoord volledig in hun greep. In het AD gaat een aantal oud-Feyenoorders in op de noodkreet van Van Hanegem, onder wie bondscoach én oud-trainer Bert van Marwijk. ,,Feyenoord moet de deur zeker openzetten voor Willem,'' zegt de trainer die in 2002 met Feyenoord de UEFA Cup won. ,,In verschillende hoedanigheden kom ik Willem wel eens tegen, en dan praten we over Feyenoord. Dan merk je direct dat hij hier heel integer in is.'' Van Marwijk: ,,Willem komt niet met één of ander rigoureus plan, waarbij iedereen weg moet. Hij biedt heel pragmatisch zijn hulp aan, omdat hij zich zorgen maakt over de club. Als ik het voor het zeggen had bij Feyenoord, zou ik Willem altijd uitnodigen voor een gesprek.'' Ook Pierre van Hooijdonk en John de Wolf reageren in het AD op de column van Van Hanegem. Maar dan nog wat zegt hij dan...ik maak me ook zorgen zou ook wel willen helpen..dat doe je niet om nu weer onrust te stoken,want eigenlijk dat doet die met zulke collumns..Van marwijk moet helemaal ze muil halen de haalde een heel elftal en pleurde toen op om Oranje te doen..
Willem moet een vent zijn en gewoon mario bellen en zeggen laten we is een kop koffie doen. In plaats van in kranten zomaar dingen roepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kritiek op van Marwijk vind ik niet terecht. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 13:13 schreef De Spot het volgende:[..] Maar dan nog wat zegt hij dan...ik maak me ook zorgen zou ook wel willen helpen..dat doe je niet om nu weer onrust te stoken,want eigenlijk dat doet die met zulke collumns..Van marwijk moet helemaal ze muil halen de haalde een heel elftal en pleurde toen op om Oranje te doen.. Willem moet een vent zijn en gewoon mario bellen en zeggen laten we is een kop koffie doen. In plaats van in kranten zomaar dingen roepen. WELKE ONRUST?????
van Marwijk ging naar Dortmund welterusten |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ok..ja ik volg geen duits voetbal..maar my bad!!
Ik vind kritiek niet erg maar hou het intern bel mekaar op ze keen mekaar toch allemaal.
Maar nee ik zet wat in het AD,maar zeg dan niet hoe..ik begrijp het niet..KKL. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 13:33 schreef De Spot het volgende:[..] Ok..ja ik volg geen duits voetbal..maar my bad!! Ik vind kritiek niet erg maar hou het intern bel mekaar op ze keen mekaar toch allemaal. Maar nee ik zet wat in het AD,maar zeg dan niet hoe..ik begrijp het niet..KKL. het is een column....daarin vertel je een mening.
van Hanegem laat zijn hart spreken zoals hij al een maandje geleden deed in zijn column.
geen reactie van Feyenoord. ze willen dus blijkbaar niet!? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gudde en co oprotten!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jacobs heet toch Co roepnaam onno |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: oooh....ik heb altijd gedacht dat hij lulletje werd genoemd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:v. Hanegem moet lekker gaan fotograferen en voor de rest naar zn wijf luisteren. Willem is niet meer van deze tijd en kan dan ook niets voor ons betekenen, zn laatste kunstje bij Utrecht was ook al zo'n succes. Jammer,in mijn ogen 1 van de grootse Feyenoorders in woord, beeld en geluid en ook als Feyenoorder van de eeuw verkozen door de supporters!Zijn vrouw doet zijn zaken en hij fotografeert in z´n vrije tijd idd komt ie ook gewoon voor uit,we hoeven het zeker niet eens te zijn maar iets meer credits verdient hij volgens mij!?Ben trots dat we zo'n icoon bij Feyenoord hebben,in mijn ogen een Eusebio bij Benfica,een Bobby Moore bij West Ham en een cruijf bij de aartsvijand!
Verder las ik pas nog dat du Chatinier graag gezien had dat Willem zou blijven om wat van te leren en spreek ik nog wel s wat Utrechters en er zijn er maar weinig tot geen die slecht over hem spreken.
Ik denk dat Willem absoluut in vele rollen van waarde voor ons Feyenoord kan zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ok prima. Maar voor de rest moet ie lekker gaan fotografen, golfen en naar zn wijf luisteren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hahahahahahahahaha! Zeker alleen omdat je het niet kan betalen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb bewust voor een android tablet gekozen. Net zo duur als een i-phatt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik bewust voor Apple, werkt AWS gegarandeerd niet op! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:31 schreef Wolfmen het volgende:[..] Jammer,in mijn ogen 1 van de grootse Feyenoorders in woord, beeld en geluid en ook als Feyenoorder van de eeuw verkozen door de supporters!Zijn vrouw doet zijn zaken en hij fotografeert in z´n vrije tijd idd komt ie ook gewoon voor uit,we hoeven het zeker niet eens te zijn maar iets meer credits verdient hij volgens mij!?Ben trots dat we zo'n icoon bij Feyenoord hebben,in mijn ogen een Eusebio bij Benfica,een Bobby Moore bij West Ham en een cruijf bij de aartsvijand! Verder las ik pas nog dat du Chatinier graag gezien had dat Willem zou blijven om wat van te leren en spreek ik nog wel s wat Utrechters en er zijn er maar weinig tot geen die slecht over hem spreken. Ik denk dat Willem absoluut in vele rollen van waarde voor ons Feyenoord kan zijn Een echte Feyenoorder zoals Moulijn..die houd gewoon ze mond in de media...want Willem is wel heel media geil hoor!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hebben jullie ook gelezen in het AD dat Been zegt :Ik heb niemand nodig Ik dank dat Willem het (als een van de spaarzame echte feyenoorders) het goed met feyenoord voor heeft.Dus weg met je EGO Been en verwelkom deze (echte) oer Feyenoorder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Willem///HELD |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 19:16 schreef De Spot het volgende:[..] Een echte Feyenoorder zoals Moulijn..die houd gewoon ze mond in de media...want Willem is wel heel media geil hoor!! Een echte Feyenoorder?!?!?!ik raad je de DVD "Willems Wereld"aan.......
Als je mond houden in de media de norm is,lopen er heel veel echte Feyenoorders rond... . Alle echte en oprechte respect voor Coen(zoals eerderwe hoeven het niet eens te zijn) de man die tijdens het eeuwfeest dhr Cruijf van harte verwelkomde en blij was dat hij uit Barcelona was gekomen.maar 1 ding weet ik zeker met niks zeggen en zoete broodjes bakken komen we sowieso nergens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willem is voor mij een onaantastbaar Feyenoord icoon. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Laat ik even duidelijk stellen dat wat Willem is los staat van wat hij zegt..tuurlijk is willem een echte Feyenoorder!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 21:05 schreef De Spot het volgende:Laat ik even duidelijk stellen dat wat Willem is los staat van wat hij zegt..tuurlijk is willem een echte Feyenoorder!! Dat weten we toch dat jij dat vind logisch ;)
Leon Vleminks inruilen voor Willem v Hanegem.. Laat hem gewoon praten met die jongens,meer hoef hij niet te doen en moet je na verloop van tijd eens opletten.. Of Cor Adriaans 2x in de week de training laten leiden!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En die dikke van Noortwijk ook van de bank af |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: samen met vleminks als eerste.. vleminks zijn contract nog afgekocht bij nac hahaha pffffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inderdaad, echt ongelooflijk gewoon.. |
|
|
|