BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column V.Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Toen die ons tijdelijk coachte deed ie t niet slecht.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 december 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:
Toen die ons tijdelijk coachte deed ie t niet slecht.....
dat had jij ook gedaan als de spelers van Verbeek zijn verlost en jij mocht het overnemen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Leon FR1908 --
De Spot
 De Spot - dinsdag 21 december 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 21:53 schreef MMM het volgende:
En die dikke van Noortwijk ook van de bank af
Nou idd. sparta-neus!!
ted
 ted - dinsdag 21 december 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Bij het spelletje wie van de drie kan een slechtziende ;kandidaat nr 1 Mario eruit halen .A.u.b. meer passie te beginnen op de bank .en dat Willem van Hanegem niet Mario,s voorkeur heeft snap zelf ik nog wel.Maar het zou wel mooi wezen John de wolf op de bank .
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 december 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

He?
Atos workplace solutions
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 december 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:
Kritiek op van Marwijk vind ik niet terecht.
Hij was 1 van de eerste die begon met vriendjes binnen halen, met z'n cookie
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 december 2010 - 23:19   quote  deeplink  
Willem heeft zeker een punt, maar hij had het natuurlijk ook binnenkamers kunnen houden, nu lijkt het wel of hij zijn joodse evenknie wil na doen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 december 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 23:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dure vriendjes, zeker. Maar wel met het doel de club weer naar hogere regionen te brengen. Bovendien gaf Paardelul Bosz alle financiële ruimte...Die er niet was.
Kun je van Marwijk niet kwalijk nemen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dure vriendjes, zeker. Maar wel met het doel de club weer naar hogere regionen te brengen. Bovendien gaf Paardelul Bosz alle financiële ruimte...Die er niet was.
Kun je van Marwijk niet kwalijk nemen.
Tsja, ik moest er opeens aan denken toen ik dat sportgala zag, Nederlands elftal genomineerd en gewonnen en die cookie zit erbij en Gio niet....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 00:33   quote  deeplink  
Zijn we overigens vergeten dat Willem zijn eigen afkeer van de huidige organisatie niet opzij kon zetten om toch voor het legioen op het eeuw feest te verschijnen?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 22 december 2010 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 00:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tsja, ik moest er opeens aan denken toen ik dat sportgala zag, Nederlands elftal genomineerd en gewonnen en die cookie zit erbij en Gio niet....
Is niet hun schuld dat Gio der niet bij zat.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 01:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Is niet hun schuld dat Gio der niet bij zat.
Oké maar hoezo wastie er niet?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 22 december 2010 - 01:45   quote  deeplink  
Ik dacht dat ie ergens een oefenpotje speelde voor t goede doel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 december 2010 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 00:33 schreef hotjumper het volgende:
Zijn we overigens vergeten dat Willem zijn eigen afkeer van de huidige organisatie niet opzij kon zetten om toch voor het legioen op het eeuw feest te verschijnen?
Jaja, Willem is een icoon. Kan ie beter ook maar blijven.

Wie je er ook bij haalt: Ieder wil z'n zogeheten ei en ego kwijt bij Feyenoord. Wedden dat de intriges dan ook weer toenemen? Zagen aan andermans stoel?
Vlemmings enzo zeggen niets naar buiten toe. Houden zo a.u.b.
Liever zwijgende meelopers. Blijft het rustig in de club.
MMM
 MMM - woensdag 22 december 2010 - 09:23   quote  deeplink  
Mario was er wel blij mee dat het niet doorging zondag..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 23:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Logisch dat ik dat niet ken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 23:19 schreef hotjumper het volgende:
Willem heeft zeker een punt, maar hij had het natuurlijk ook binnenkamers kunnen houden, nu lijkt het wel of hij zijn joodse evenknie wil na doen.
+1
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Logisch dat ik dat niet ken.
Huh?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 12:04   quote  deeplink  
?????
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Huh?
De CDC Ing Werkt volledig non standaard.
Ooh ik zie t al, verkeerde quote aangeklikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De CDC Ing Werkt volledig non standaard.
Ah, chaos is ook een systeem.

Zag het verband even niet met het bericht dat je quote
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 23:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Atos workplace solutions
Die was t.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 12:21   quote  deeplink  
Oooooo!!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Willem is en blijft een fenomeen,er is op dit moment geen speler (of een verzorger ???)die hier aan kan tippen.Haal die man 1x per week naar de kuip en er kan een heel ander sfeer ontstaan.Mario zet je ego opzij.
Willem (anti)held uit mijn jeugd zet je wrok opzij hetgaat niet om al die mannetjes het gaat om Feyenoord en nog eens Feyenoord en dan k maar meningen zijn als een lul elke klootzak heeft er wel een.Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben voor een functie van Willem bij Feyenoord.
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Technisch directeur Leo Beenhakker en trainer Mario Been gaven eerder al aan geen rol voor Van Hanegem te zien.

SCHANDE!
Milo
 Milo - donderdag 23 december 2010 - 18:59   quote  deeplink  
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 december 2010 - 20:09   quote  deeplink  
En toch is Willem mijn eeuwige feyenoord held
craven
 craven - donderdag 23 december 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 18:58 schreef MMM het volgende:
Technisch directeur Leo Beenhakker en trainer Mario Been gaven eerder al aan geen rol voor Van Hanegem te zien.

SCHANDE!
+2
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2010 - 20:19   quote  deeplink  
20080719legioenpas_hanegem.jpg
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 december 2010 - 20:31   quote  deeplink  
bij feyenoord krijg je als ex verzorger wel een baantje
MMM
 MMM - zondag 02 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 december 2010 - 09:39 schreef MMM het volgende:
Willem///HELD
.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 januari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
+2
alibabba
 alibabba - dinsdag 04 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
WILLEM V.HANEGEM////////HELD

WILLEM V.HANEGEM EN ERNST HAPPEL..... Dat is Feyenoord en niet droplul Eric Gudde met zijn onzinpraat!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Willem hangt in dit geval de droplul uit. Gudde doet z'n werk en maakt Feyenoord stap voor stap gezonder.
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Nadat hij de schuld eerst verdubbeld had...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Die slag is jou, al is verdubbeling wel overdreven, maar de laatste twee jaar zet ie wel wat neer. Niet creatief, maar wel degelijk en zorgvuldig.
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
De laatste 2 jaar doet hij het niet verkeerd nee, eens.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 januari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Zijn we het verd...-voor een deel dan- weer eens met elkaar.
Gaat nog een patroon in zitten.
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Hahaha ja, wie had dat ooit gedacht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door MMM --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Van Hanegem slaat de spijker op zijn kop.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
v. Hanegem is zo gek nog niet maar hij moet het alleen niet via de media spelen!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 11:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
v. Hanegem is zo gek nog niet maar hij moet het alleen niet via de media spelen!
Ik vond het een net stukje
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Hij moet het intern bij Feyenoord hier over hebben.
Hij gaat steeds meer op die Judas uit 020 lijken!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 11:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij moet het intern bij Feyenoord hier over hebben.
Hij gaat steeds meer op die Judas uit 020 lijken!
Ben ik mee eens. Al heeft hij alle gelijk in de wereld hij moet zelf naar Feyenoord stappen en dit vertellen. Als hij dan bij de club gehaald wil worden moet hij zelf aangeven wat hij graag wilt doen voor de club. Een rol voor hem zoals Cruijff dat voor 020 zal doen gaat nooit gebeuren.
ar
 ar - dinsdag 14 augustus 2018 - 10:12   quote  deeplink  
Goede column.
Pijnlijk maar waar.
VVout
 VVout - dinsdag 14 augustus 2018 - 11:15   quote  deeplink  
7 1/2 jaar later, allemaal zwaar aan het balen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 augustus 2024 - 18:20   quote  deeplink  
Van Hanegem ziet weinig lichtpuntjes: "Ze hebben het vertrouwen niet"
5 minuten geleden
0 reacties
Stan
Het gaat de laatste weken bij Feyenoord nog niet als gehoopt. In de eerste drie duels werd al tweemaal puntverlies geleden en de Rotterdammers lijken ook nog niet op het niveau van vorig seizoen. Willem van Hanegem heeft er ook zo zijn mening over en deelt die in de podcast Willem&Wessel van het Algemeen Dagblad met Wessel Penning.

"Je bent twee spelers kwijt. Dan is het nu net of er helemaal niets meer van het elftal overblijft. Dat is gek", begint Van Hanegem over het vertrek van Mats Wieffer en Yankuba Minteh. Ook Geertruida lijkt vandaag nog Rotterdam achter zich te laten. "Dat zijn hele belangrijke spelers voor Feyenoord. We zaten ook altijd te mopperen op die rechtsbuiten, Minteh. Dat gaat gewoon een hele goede speler worden. Hoe oud was hij nou, 19 of zo?", is het Feyenoord-icoon lyrisch over de Gambiaan. "Dan ben je twee spelers kwijt en is er niets meer over van je elftal. Want ik vond het laatste jaar eerlijk gezegd lang niet zo leuk en goed als de eerste twee jaar."

Spitsen
Hoe het dan komt dat het nu helemaal niet meer zo goed loopt? Van Hanegem noemt een van de redenen. "Luister, als jij middenvelder bent en je geeft de bal aan de spits, al meer dan drie kwart jaar, en die ballen vliegen alle kanten op, dan blijft er weinig over", verwijst hij naar Santiago Gimenez. "Hij heeft het helemaal niet. We hebben ook gezegd in het begin: als hij 7 wedstrijden niet fungeert, dan moet je hem eruit zetten en niet maar elke keer weer proberen, proberen, proberen."

Ook Ayase Ueda laat geen beste indruk achter. "Ik zie die Japanner nu weer, dat is ook verschrikkelijk. Ik denk dat hij bijna een jaar alleen nog maar alles heeft zitten opkroppen. Want het is zo, dat als je een hele goede spits bent en je ziet elke wedstrijd, uit of thuis, de spits maar rommelen en doen… en dan mag je er zeven of acht minuten in. Dan denk je: ‘Wat ben ik nu?'"

Van Hanegem weet dat ook de Japanse spits mee in zicht heeft. "Hij is veel beter dan dat hij nu laat zien. Het is hetzelfde met die spits waar al maanden niks van terechtkomt. Ik vraag me dan af: wat heeft hij nu? Hij heeft zulke goede wedstrijden gespeeld, maar echt hele goede dingen laten zien. Dat je denkt: godverdikkie. Toen zeiden we nog dat je wel eens kampioen kon worden door hem, afgelopen jaar. Ineens was het helemaal weg."

Klooien
Het tweetal praat verder over Brian Priske. "Het is makkelijk om te zeggen dat hij loopt te klooien, maar het is wel zo. Ik begrijp wel wat hij doet, dat is niet veel", is Van Hanegem kritisch.

Vooral op een belangrijk aspect heeft De Kromme wat aan te merken. "Wat is nu bij het voetballen het meest belangrijke? Dat is het middenveld. Soms staat er een middenveld, waarvan ik denk: dit is echt niet te geloven. We hebben een seizoen lang achter Zerrouki aangezeten, je hebt nog de kans gehad om hem niet te halen, maar we doen het toch maar. Als ik hem zie spelen, denk ik: wat is die aan het doen zeg? En dan probeert hij zichzelf ook nog vaak vanuit het middenveld te laten zakken, omdat daar meer ruimte is. Nee, je moet op het middenveld zijn", zegt Van Hanegem over de Algerijns international.

"Die linksbuiten, precies hetzelfde", moet ook Paixao eraan geloven. “Wat hij doet, hij gaat alleen maar voor zichzelf. Als je deze wedstrijden ziet nu, is hij alleen maar met zichzelf bezig. Dat is heel vervelend om te zien.”

Gebrek aan vertrouwen
Van Hanegem ziet voorlopig weinig lichtpuntjes bij Feyenoord. "Die en die en die zijn weg. Dan is de linksback geblesseerd, twee zelfs. Dan is er nog een geblesseerd, onze kale vriend Trauner. Zijn vervanger is over het algemeen goed, maar hij is ook niet meer zo goed", zegt hij over Beelen. Over diens verdedigingspartner Hancko, is hij dan weer meer te spreken. "Over het algemeen is hij wel goed, maar nu krijgt hij ook veel meer op zijn bordje. Ze lopen er steeds zomaar doorheen en dan moet hij het elke keer weer repareren."

Het komt volgens Van Hanegem door een gebrek aan vertrouwen. "De nieuwe trainer wil op een andere manier spelen, dat kan. Die andere drie jaar, waar de meeste spelers er nog van zijn, die denken als ze bezig zijn en het loopt niet, dan gaan ze denken van: het is vast niet goed wat we nu aan het doen zijn. Dan moet de trainer er ook aan denken, dat zij drie jaar heel goed bezig zijn geweest voor hun doen, kampioen geworden, goede wedstrijden gespeeld. Zo zijn zij elke keer aan het malen. Dat is het gevaarlijke, dan ga je twijfelen. Hij moet ze iets geven waarbij ze beseffen dat ze het vertrouwen krijgen. Dat hebben ze niet."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2024 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - vrijdag 30 augustus 2024 - 18:23   quote  deeplink  
Hahaha, plak m ook nog effe in t cafe Leon.
Dat zien die het ook.
tomson
 tomson - vrijdag 30 augustus 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Hier is alweer een verse van Willem. Nou moet Weghorst het ontgelden hahaha

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/van-hanegem-ergert-zich-nu-al-aan-weghorst-bij-ajax-hou-daar-nou-eens-mee-op/bltbf1099a9f8458268

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2024 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 augustus 2024 - 19:06   quote  deeplink  
Kan het helaas niet lezen ,krijg een vervelende ad in me beeldscherm

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column V.Hanegem

0.0071790