|
|
verbrande harry
|
|
|
In zijn column in De Telegraaf stelt Johan Cruijff dat de komende half jaar achter de schermen gewerkt zal worden om verbeteringen door te voeren bij Ajax.
Eerst zal alles binnen en rond Ajax goed geanalyseerd moeten worden om zo tot de juiste keuzes te komen. Daarom zal tijdens de tweede seizoenhelft vooral veel achter de schermen moeten gebeuren, om zo alle aandacht bij het eerste elftal te houden. Intussen moet er wel gezorgd worden, dat voor de nieuwe competitie op elk onderdeel alles startklaar staat.
In dat proces moet iedereen zijn rol nemen, waarbij ieder z'n kwaliteiten optimaal worden benut. Mijn gedeelte is wat dat betreft duidelijk. Ik ben de man van de techniek, het positiespel en de speelstijl. Daar zal ik de komende maanden ook op gefocust zijn.
Lees de gehele column van Cruijff in De Telegraaf
OKE WELKE KOPPEN MOETEN ER GAAN ROLLEN BIJ AJAX...NAMEN A.U.B
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Coronel, v/d Boog, Slop.
Deze drie moeten hun eigen conclusies trekken en weggaan |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik heb er 4 coronel,van der boog,van der aat,en slop. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Hoe wil Cruijff dat vanuit Spanje gaan doen dan? Of komt hij voortaan weer in Nederland ofzo? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: zal een adviserende rol worden...denk ik |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: ben bang dat dat niet gaat gebeuren.. die zitten daar prima en verdienen ook nog eens een hoog salaris ik denk dat ze nog wel een paar jaartjes blijven zitten. tenzij de supporters in opstand komen ofzo |
|
|
|
|
Cruijff
|
|
|
Allereerst gaat er geanalyseerd worden, wat betekent dat ze eerst uit gaan zoeken wie er wel naar behoren functioneert, wie niet en waar er dingen fout lopen en waar goed. Na de analyse zal er een rapport met aanbevelingen opgesteld worden en hieruit gaat er gewerkt worden. Het is aan de ledenraad, RvC en de directie om de aanbevelingen serieus te nemen en uit te voeren, zodat de juiste koppen gaan rollen. Op het eerste gezicht denk ik dat dit Coronel en van der Aat zijn en dat van den Boog en Slop de voordeel van de twijfel krijgen. Bij van den Boog durf ik me hand er niet voor in het vuur te steken bij Slop op het eerste gezicht wel. Ik weet zelf dat veel mensen Slop verantwoordelijk houden voor de financiƫle malaise, dit is echter te kort door de bocht omdat Slop elke keer de hand op de knip wil houden alleen dit niet kan omdat de trainer (van Basten en Jol) eisen stellen aan de algemeen directeur om te investeren en als de algemeen directeur (in dit geval van de Boog) zijn fiat verleent, staat de financieel directeur kansloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boog was er nog niet eens toen van Basten zijn eisen heeft neergelegd... |
|
|
|