|
|
verbrande harry
|
|
|
hey,
open link http://www.ajaxkerstkaart.nl/ en laat je bedolven onder de ajax kerst groeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ja leuk, had m al in de mailbox gehad!
Fijne dagen allemaal, is al een topic van he ;)
Zet je die link daar ff neer! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 11:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:ja leuk, had m al in de mailbox gehad! Fijne dagen allemaal, is al een topic van he ;) Zet je die link daar ff neer! jij of,nee de ajaxsite meen ik of ik had hem zelf ontvangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee lama ik snap hem denk dan maar zo,deze topic is serieus bedoelt haha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb dit al in je andere kersttopic geplaatst, dus lijk het me een beetje onnodig om er nog een topic over te gaan beginnen.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Joh die harry maakt voor elk wissewasje een topic aan. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
gevalletje veel tijd over en contacten zoeken ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Eigenlijk zou ik moeten tellen hoeveel :P Edit: 26 topics in totaal! Ziekelijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In een tijdsbestek van amper een week, Whahaha, ik dacht dat ik hier veel tijd spendeerde...:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 15:10 schreef remco k het volgende:[..] In een tijdsbestek van amper een week, Whahaha, ik dacht dat ik hier veel tijd spendeerde...:-) Dat dacht ik ook :P:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: LOL, axh als hij maar lol heeft.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Whaha XD Maar het is ook gewoon zo'n beetje bij elk nieuwtje dat er is, komt er een topic, behalve als er net toevallig iemand voor hem is :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 15:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Whaha XD Maar het is ook gewoon zo'n beetje bij elk nieuwtje dat er is, komt er een topic, behalve als er net toevallig iemand voor hem is :P Dat lukt bijna niet hoor.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Guyt