|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 21:57 schreef Jodinnetje het volgende:Pietje, jij had naar Golden Years gemoeten in Antwerpen op 11 december, waren Hollies, Gary and pacemakers, Searchers, Tremeloes etc ... Hé Jodinnetje! Nieuw hier? Jammer dat ik dat gemist heb. Nou ja, mijn platen en de radio, daar heb ik voorlopig nog wel genoeg aan. Bedankt in ieder geval!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha!! Zou zomaar kunnen ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 21:57 schreef Jodinnetje het volgende:Pietje, jij had naar Golden Years gemoeten in Antwerpen op 11 december, waren Hollies, Gary and pacemakers, Searchers, Tremeloes etc ... Eindelijk een vrouw met een goede nickname |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: of gewoon sjaakuline... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, dat zou een stunt zijn.
Maar, Jodinnetje.. Waar ben je?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach man als je wil weten wie het is stuur je toch een pb |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hazes
the peppers
counting crows
R.E.M.
Live
Garth Brooks
Eddie Vedder!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
society, van Eddie Vedder............luister en geniet!
Dit is dan een live-versie met johnny depp als gitaar-gast
Hier kan ik van huilen, deze muziek!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha, je bent een pracht gozer! ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey altijd prijs!das een lekker relaxmuziekie man!!Ik wist niet eens dat die piraat kon pingelen man??? vrouwtje erbij....kaarsje aan....tentje bouwen...ik ben ff wat anders doen...latersss hahahah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 19:12 schreef joduh het volgende:hey altijd prijs!das een lekker relaxmuziekie man!!Ik wist niet eens dat die piraat kon pingelen man??? vrouwtje erbij....kaarsje aan....tentje bouwen...ik ben ff wat anders doen...latersss hahahah Geniet ervan pik!! spreek je! ;) |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Nog wat te janken voor ALTIJD PRIJS dan maar?
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: zeker om te janken man..... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 18:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:society, van Eddie Vedder............luister en geniet! [ filmpje ] Dit is dan een live-versie met johnny depp als gitaar-gast Hier kan ik van huilen, deze muziek! Meer dan schitterend...
top c.d. - top film..
en is hij ook nog eens jarig vandaag
totaal anders dan Dynamo Open Air maar sinds Pinkpop 1992 ben ik fan.
Trouwens alle concerten geweest in NL. Jij ook?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nee, ik nog nooit! Ken niet zo goed tegen hossende mensen om me heen....alleen als Ajax kampioen is! ;)
Ik luister dit gewoon heel vaak, heb wel de cd's en de film Into The Wild is gewoon een teken aan de mensheid dat we stom bezig zijn, dat heeft mij ingepakt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik vind het serieus best een ontroerend nummer.
Mooi hoor! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Nóg een oude liefde: New Model Army
Past ook nog eens uitstekend op een voetbalforum vanwege de following door fans, die vergelijkbaar is met de groep supporters die hun favoriete club overal ter wereld achterna reizen. Op onderstaande video zijn ze te herkennen vanaf 1:10.
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En denk nou niet dat zoiets een incident is/was... zie onder, tien jaar later.
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
[youtube]CCEvr1bTqPA[/youtbe]fuck man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Beetje te veel gedronken Joduh??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah beetje?ik ben misselijk man......;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 15:20 schreef remco k het volgende:Ik was eigenlijk wel eens benieuwd naar de muzieksmaak van andere mensen hiero... Ik zal zelf het spits maar afbijten. Voor mij zonder twijfel de grootste artiest ooit op deze planeet met 1 van de beste nummers ooit gemaakt, en het beste nummer ooit gemaakt... [ filmpje ] [ filmpje ] En daarna de artiest Andre Hazes R.I.P. die voor mij staat voor alles waar Ajax voor staat, een ras Amsterdammer die zich aboluut geen blad voor de mond nam, een grote bek en ook nog eens presteren. [ filmpje ] [ filmpje ] Wie volgt? Van Elvis Presley had ik in mijn jeugd alles van. Van plaatjes tot buttons, geweldige muziek en nu nog mooi om te horen. Van Hazes heb ik ook cd's en luister daar veel naar. Geweldige teksten wat mij ontroerd. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 15:49 schreef Rogier het volgende:Zo...hebben jullie plaatjes van 100mb ofzo geupload ? Krijg ze niet te zien. Anyway...ik hou van alles behalve Jazz, NL-talig (zoals die Volendamse rotzooi) en Hardcore house. Techno ben ik dan wel weer een grote liefhebber van. Voor de rest rockmuziek....liefst uit jaren 60 & 70. Techno vind ik ook goed, maar het mooiste vind ik Trance of Hardtrance. Armin v.Buuren en Tiesto vind ik geweldig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 16:06 schreef Rogier het volgende:@hasjkopf.....'liefst' uit jaren 60 & 70 betekent dat ik ook van jongere rock muziek houd. Rage gainst the Machine, Pearl Jam etc. Lekker jointje erbij en wat rock muziek....heerlijk ! Rock-muziek is ook prima. Snow Patrol vind ik perfect, maar ook Metallica of Guns 'n Roses bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Kiss is ook prima hoor. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Gary Moore geweldige muziek! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Herman Brood had ook geweldige platen. Vond hem altijd een interessante man en denk vaak aan hem terug. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Waar is dat Dynamo-gebeuren ook alweer? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 16:50 schreef Pietje het volgende:Als ouwe zak ben ik in de "sixties" blijven hangen. Nog altijd kun je mij geen groter plezier, althans wat muziek betreft ;-) doen dan: - Hollies - Beatles - Stones - Swinging Blue Jeans - Dave Clark Five - Who - Kinks et cetera!! De Beatles en de Stones zijn ook goed. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Deze dubbel-cd vind ik de mooiste muziek!
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zeker weten ja!! Echt niet normaal wat een heerlijke nummers Eddie zingt!!
Respect! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wat? Sweet Home Alibabba?:):)
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
deze gast heb ik in een klein bruin rokerig cafe gezien man....GE......WEL......DIG.....!!!!!!!ik ging helemaal uit mijn plaat......hele goeie keus ali!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 30 december 2010 - 19:09 schreef joduh het volgende:deze gast heb ik in een klein bruin rokerig cafe gezien man....GE......WEL......DIG.....!!!!!!!ik ging helemaal uit mijn plaat......hele goeie keus ali!!!!! Joduh ging uit zijn plaat op de plaat Sweet Home Alibabba, mooi man;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: pfffffffwhahahahahahahahahahahahahahahahah slappe zak!! :-) |
|
|
|