BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Omstreden' Molenaar: Ajax louter uit op eigen gewin

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
D.B.
 D.B. - maandag 20 december 2010 - 20:00   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Keje Molenaar overweegt om zijn functie als voorzitter van de Eusta - een belangenvereniging die de branche van bedrijven die secundair handelen in toegangskaarten vertegenwoordigt - neer te leggen nu hij een plek heeft bemachtigd in de ledenraad van Ajax.

Lees verder: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/557171/2010/12/20/Omstreden-Molenaar-Ajax-is-slechts-uit-op-eigen-gewin.dhtml

Moet dit nu ineens een probleem gaan vormen binnen de ledenraad? Hij was toch ook al voorzitter vóór hij werd gekozen... Beetje dom wat Ajax hier nu weer aan het doen is als je het mij vraagt.
Oceanu
 Oceanu - maandag 20 december 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Allemaal stemmingmakerij dit. Gaat puur over kaartverkoop. Slotje wat mij betreft.
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 00:18   quote  deeplink  
Ajax heeft hem dit niet verteld, MOlenaar denk hier zelf zo over, dat zou je kunnen lezen in het gehele intervieuw
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 21 december 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Molenaar ziet zijn schnabbels teloorgaan. Haha, maakt hem dat anders dan de huidige bestuurders? Nee, natuurlijk niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Ikke_tik --
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 10:17 schreef Ikke_tik het volgende:
Molenaar ziet zijn schnabbels teloorgaan. Haha, maakt hem dat anders dan de huidige bestuurders? Nee, natuurlijk niet.
Hij geeft zelf aan te vinden dat hij dit niet kan gaan combineren, en z'n andere belangen wil gaan opzeggen, dat is toch juist goed??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Omstreden' Molenaar: Ajax louter uit op eigen gewin

0.0041618