|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanuit het topic van KKL over de column van Willem v Hanegem... Welke oudspelers zouden dan de club moeten helpen... Zelf noemt hij V Hooijdonk... Gooi hier de namen nee die jullie een meerwaarde vinden.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Paul Bosvelt en John de Wolf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Hanegem Bosvelt De Wolf
Eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Uli van Gobbel, Paul Bosvelt, Jean Paul v Gastel, Kees Wonderboy :-D
Charisteas???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door D-010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fräser. Wijnstekers. Heus. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Henkie "op knie-hoogte" Fräser! Ruud Heus
Henke Larsson als scout Scandinavië |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Ed de Goeij, Puk van Heel, Joop Hiele, Taument of Bart Goor, Cory Gibbs, Dudek, Obiku, Kindvall, Smolarek
MARIANO BOMBARDA, SONG//HELD |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Wijnstekers is toch betrokken bij jeugd? Ben s met een neefje naar zon kidsdag geweest en daar was Bennie ook bij betrokken... 5 uurtjes rijden op en neer... kon je ook raden hoeveel ballen er in een grote ton zaten.. wat denk je? wint ie 2 kaartjes voor Feyenoord - Excelsior een week later... mocht ik weer met m op stap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 21:54 schreef D-010 het volgende:Ed de Goeij, Puk van Heel, Joop Hiele, Taument of Bart Goor, Cory Gibbs, Dudek, Obiku, Kindvall, Smolarek MARIANO BOMBARDA, SONG//HELD Is weer eens humor uit het diepriool. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Eens
+
Spitsen: Makaay
Middenveld: Van Wonderen
Verdediging: Van Bronckhorst
Je kan wel aan bijv Uli vragen of hij geen tips heeft, maar verder dan tips over de 100m in 10 seconden kom je niet. Het gaat ook om de voetbalintelligentie van die zogenaamde topspelers. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
gio,v. hanegem,larsson,makaay mannen met aanzien en connecties. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: hmmm de best of the best.. zonder CL finale hoor je er niet bij ;)) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 23:18 schreef de flh het volgende:[..] Eens + Spitsen: Makaay Middenveld: Van Wonderen Verdediging: Van Bronckhorst Je kan wel aan bijv Uli vragen of hij geen tips heeft, maar verder dan tips over de 100m in 10 seconden kom je niet. Het gaat ook om de voetbalintelligentie van die zogenaamde topspelers. Zijn toch niet de namen waar ik aan denk als het om vechters gaat, |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Peter van Vossen.... Die kan ze wel wat wedstrijdmentaliteit bij brengen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De vraag blijft of onze "nieuwe helden" iets van onze "ouwe helden" aannemen |
|
|
|
|
Robert010
|
|
|
Ik vind het een beetje overdreven allemaal, dat oud spelers gedoe, teveel invloed lijkt me helemaal niet goed, je hebt een paar goede gasten nodig voor het veld en misschien een nieuwe TD. Er lopen zat oud spelers rond, bestuur gaat meer richting de kant van Blokland en consorten toe. Vind wel dat mocht een Vleminxs weggaan je die positie wel kan invullen met een oud speler. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
van Gastel trainer ass trainer Schreuder Bosvelt en van Wonderen technische beleid! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Vraag 6 oud spelers met een enorme uitstraling en internationale ervaring om toe te treden in een soort technische 'denktank' die structueel gaan meedenken op voetbaltechnisch gebied van laag naar hoog. Feyenoord moet eens groot gaan denken!!!
En eventueel PR activiteiten voor de club opzich nemen om sponsoren te strikken.
Als ik namen moet noemen dan denk ik aan een van Hanegem, Gullit, R.Koeman, Gio, Makaay en PvH.
Er moet iets structueels gebeuren en niet alleen op financieel maar ook op technisch gebied! |
|
|
|
|
RDM010
|
|
|
ja idd als ik de namen bij KKL lees is dat de eerste persoon die eindelijk een paar verstandige namen noemt die samen het technische beleid zouden moeten analyseren en adviseren. Die kunnen feyenoord weer naar boven laten kijken,en op finalcieel gebied denk ik dat we met blokland/vvf al de juiste weg zijn ingelsagen dus dat komt wel goed. het technishe beleid bij feyenoord zou wat meer moeten luisteren als er positieve kritiek word gegeven luisteren kan geen kwaad en discuceren over voetbal is nog nooit iemand van dood gegaan
FEYENOORD FOR EVER |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
scholten,rob witschge,cruyff,ruud geels. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha idd das wat ik dacht. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
En dit is serieus: Jaques Troost en Bombarda in bestuurlijke functies. Zijn beide intelligente jongens. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
he snoukebekk'n MMM en Geen Stylzz,geen humor ofzo?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou, jij zeker niet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dit gaat niet allen om oudspelers!!! v. Marwijk is daar en goed voorbeeld van!! Het gaat om Feyenoorders in wat voor vorm dan ook!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. Ah gezellig! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. om even in jullie taal te praten,die je hier dagelijks gebruikt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ah, gezelligheid met uitleg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. Kijk dat is niveau. Goed bezig! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
nou,ben ik aangenomen???? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
begin jullie ook nog aardig te vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh, nou ja, als je daar blij van word. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. Nog steeds geen humor en je bent aangenomen door achterlijke mongolen. Je krijgt van mij proeftijd. En niet blij zijn.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mn slabbetje is vol gekwijld. Sorry Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 18:42 schreef de kromme 73 het volgende:henk hou je neuzenbek eens dicht,anders neuk je forum vriendjes(MMM,Steilzz) hier in hun jodenreet.Stelletje achterlijke mongolen. |
|
|
|