|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Aanstaande donderdag het duel voor de beker in eigen huis tegen AZ. de wedstrijd zal gespeeld worden zonder el-hamdoaui die wegens ziekte het duel tegen zijn oude werkgeven zal moeten missen.
wat denken jullie? zal ajax een overwinning weten te behalen tegen het de laatste tijd goed spelende elftal van gert-jan verbeek?
mijn verwachte opstelling: ----------------steek------------------ v.d wiel-vertonghen-alderweireld-emanuelson ------------enoh------ de zeeuw------- ----------------eriksen--------------- ------ozbiliz-Ebecilio-sulejmani-------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Het zal een moeilijke wedstrijd worden, maar als Ajax speelt zoals de laatste 2 wedstrijden dan winnen we dit. Laatste wedstrijd van het jaar, dus nog 1 keer met z'n allen knallen |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ik ga er heen!:) Hoop dat het een goede pot wordt!
Qua resultaat is AZ wel goed bezig opzich. Ajax heeft gewoon iets recht te zetten, dus ik denk dat we wel gewoon winnen en het liefst met een nulletje of twee/drie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lastige pot, denk wel dat Ajax gaat winnen.. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Vind ik ook, ben ook geen AZ-fan
3-1 |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Weten jullie alles van toch!? ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 08, is dat je geboortedatum?? komt wel zo over namelijk... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: joh.ga lekker terug naar je degradatiecluppie forum....... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, scherp |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: de randjes van papier zijn ook scherp... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gvd, komt de koffie er ook weer uit |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
blij dat je er weer bent jacqueline |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nog blijer ben ik als je gewoon weer oprot...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wedstrijd zal toch wel net doorgaan schat ik zo in.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stijn Schaars doet zoiezo niet mee met de bekerwedstrijd Ajax Az hij blijft in Alkmaar achter wegens een blessure.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. Lol, Remco! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik houd het op een 2-0 overwinning voor Ajax. Al is het alleen maar om Rotterdam de ogen uit te steken. Ook in dit toernooi zijn ze al uitgeschakeld :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 17:25 schreef Pietje het volgende:Ik houd het op een 2-0 overwinning voor Ajax. Al is het alleen maar om Rotterdam de ogen uit te steken. Ook in dit toernooi zijn ze al uitgeschakeld :-) zie ????hahahh zijn bijna mijn woorden man!!!!!!nu nog 010 schrijven pietje!hahaha lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha, nee joduh, dat doe ik bewust niet. Ik noem alles bij naam. Ook in het "echte" leven. Dat wordt mij niet altijd in dank afgenomen, maar dat neem ik op de koop toe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
is voor mij al goed dat je het denkt pietje...hahah |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: :-)))))))) Al dat geouwehoer hier van die 01... ehh Feyenoord-fans, die hier maar komen provoceren terwijl omgekeerd, wij op "dat andere forum" (toch ook weer mooi gezegd, niet?) weggescholden worden. Bovendien wordt ons daar allerlei ziektes gratis aangeboden, ben ik helemaal geradicaliseerd! Nou ja, beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mooi Pietje, Hahaha...jammer voor die zeekoe. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jullie hadden gwoon moeten juisteren naar die wijze joduh....hahahah |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja pa!! Ik zal het nooit meer doen ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok pietje...ach,verstand komt met de jaren he? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha... nou dat zou ik toch zeker moeten weten, joduh... Ik, een gepnsioneerde opa, maar... jong van hart!!!! Enne... niet alleen van hart ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
bij sommigen komt het heel laat pietje he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha!!! Ehhhhh hoe bedoel-ie???? Hahahaha. Wacht maar tot ik in mijn tweede jeugd kom, dan gaan jullie hier wat beleven ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Nu alleen Ride nog overtuigen alhoewel hij al wel fel anti boeren is |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
2de jeugd ? Kerels blijven altijd kinderen toch ? teminste dat zegt mijn vrouw als ik in een gekkebui ben beland :d |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 19:05 schreef nummer10 het volgende:2de jeugd ? Kerels blijven altijd kinderen toch ? teminste dat zegt mijn vrouw als ik in een gekkebui ben beland :d Hahahaha, nou vooruit, een beetje gelijk heb je wel... vrees ik... Ik loop hier thuis af en toe hard te zingen, 's zomers staat de tuindeur open en mijn vrouw schaamt zich dan kapot... En de buren?? Die vinden dat zij een vrolijke buurman hebben! En die laatste, dat ben ik dus! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
weten jullie of er nog een ergens een stream is van deze wedstrijd??? ik ben namelijk op wintersport in oosterijk en ik zou deze wedstrijd wel ff willen zien |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
soccerlivetv.net of livesoccertv.net
Vergeet altijd welke |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: livesoccertv thnx, daar ga ik het wel mee redden denk ik ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
KNVB: 'Wij moeten alles proberen om Ajax-AZ door te laten gaan' Woensdag, 22 december 2010 om 07:30 Het is voor zowel AZ als Ajax te hopen, dat het onderlinge bekerduel donderdag doorgaat, anders ontstaat er een serieus probleem op de kalender. Want er is geen datum meer vrij voor 25/26/27 januari, als de kwartfinales van de beker op het programma staan, zo meldt De Telegraaf.
De weersvoorspellingen zijn wat dat betreft slecht, zodat de omstandigheden rondom de Amsterdam ArenA net als afgelopen zondag voor Ajax-Feyenoord weer flink roet in het eten kunnen gooien. Zowel Ajax als AZ komt 19 januari weer in actie om de duels tegen respectievelijk Feyenoord en NEC in te halen. Die competitiewedstrijden werden afgelopen zondag afgelast.
Beide clubs zitten in januari in Turkije, waarbij Ajax op 15 januari nog in actie komt om het nieuwe stadion van Galatasaray te openen in Istanbul. AZ zou oorspronkelijk 16 januari terugvliegen, maar overweegt nu al om eerder terug te keren voor het duel tegen NEC. "Wij moeten alles proberen om Ajax-AZ door te laten gaan", aldus Renske Bruinsma van de KNVB. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja jongens....je op woensdagavond te pletter rijden is normaal..op zondag niet. Als het net zo slecht is als zondag en hij gaat nu wel door dan zou het belachelijk zijn. Dan had je zondag ook kunnen spelen, vooral als er een bus vanuit Londen het heeft gehaald ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb helaas geen tijd om een voorbeschouwing te maken voor morgenavond. Misschien dat iemand mijn rol voor één keer kan overnemen? Om alvast in de stemming te komen;
Datum 06-05-2007, Bekerfinale in de Kuip AJAX - Az. Na een 1-1 stand na verlenging moeten er strafschoppen genomen worden. Nadat beide clubs zeven penalty's gescoord hadden, pakte Stekelenburg de achtste penalty van Ryan Donk, waarna Edgar Davids de winnende penalty voor Ajax maakte. Hier de gestopte penalty van Ryan Donk;
Vervolgens de winnende van Edgar Davids;
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
was ie lekker he? godver... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
In het verleden behaalde resultaten .......... ;-0 Ik ga dus uit van 0-2 ! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wist niet dat ze wifi hadden op de Keileweg? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
mag deze wedstrijd wel doorgaan?ongeacht de sneeuwval?...doorzichtig zeg. toch denk ik dat 020 wint, maar ik hoop uiteraard az, dus ik gok op een 0-2(0) wens jullie allen succes |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 11:21 schreef el1986 het volgende:mag deze wedstrijd wel doorgaan?ongeacht de sneeuwval?...doorzichtig zeg. toch denk ik dat 020 wint, maar ik hoop uiteraard az, dus ik gok op een 0-2(0) wens jullie allen succes als ie niet doorgaat, wordt ie volgend jaar ergens gespeeld, en dan is het nog maar de vraag wie er nog zijn he? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Net zoals ik niet welkom ben bij jou kant ben jij niet welkom hier. |
|
|
|