|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: En de laatste keer. Voor jou nu ook... Niet gewenst hier met dat gestook.
Ze kennen je daar niet eens dus hoe zielig is het wel niet dat je alleen hier komt stoken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je wenst ons succes maar hoopt toch dat az wint????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: zij/hij/het/heeft echt van die kakkerlak streken brrrrr aaaargh...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: dat is het verschil tussen jullie/jou en ons/mij.. kijken naar realiteit en hoop.. mijn: realiteit: jullie winnen(denk ik) en hoop? az wint jou: hoop; ajakkes kampioen en realiteit; weer geen kampioen
ik deed slechts mijn mening jonge, als je daar niet tegen kan, moet je óók gewoon niks zeggen.. dus alsnog''succes''.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: vind ik een goed plan :) ik meen ook serieus, succes, zonder sarcastisch te doen want ik ben een voetbal liefhebber, en er moet toch iemand onze nederlandse competitie hooghouden.
ciao |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax
Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt.
Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen.
Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik krijg nu toch zo een nare smaak in me mond..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt. Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen. Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! Juist! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt. Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen. Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! Goed gesproken! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt. Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen. Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! Dan moet je sommige hier toch ook eens toespreken. Ik zie soms inzendingen dat ik denk wat is dat voor onzin. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt. Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen. Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! Helemaal eens! En het leuke is nog dat ze zegt dat ze 46 jaartjes oud is. Zelfs een kind van 10 kan zich al beter gedragen dan deze zeekoe! Wij Joden willen kunnen lullen over onze club zonder elke keer aandacht te moeten schenken aan een overjarige afgelebberde stinkkakkerlak (zo dat is er ook weer even uit) die onze club in discrediet wil brengen. Heren fijne wedstrijd vanavond! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-dubbel-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 13:02 schreef soccer het volgende:[..] Dan moet je sommige hier toch ook eens toespreken. Ik zie soms inzendingen dat ik denk wat is dat voor onzin. Zijn ze anti-Ajax dan? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jaqueline vuile stinkhork, rot eens op!
Common MODJES, haal die debiel hier eens weg, alleen maar nutteloze reacties plaatsen, bloedzuigen en zeiken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Verwacht een 2-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Jongens we gaan gewoon voor een 4-2 of 1-1 en dan na penalty's door..
al vermoed ik met deze aanval niet veel goeds.
Sulejmani - Ebicilio- özbiliz. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 15:46 schreef Mikejz93 het volgende:Jongens we gaan gewoon voor een 4-2 of 1-1 en dan na penalty's door.. al vermoed ik met deze aanval niet veel goeds. Sulejmani - Ebicilio- özbiliz. je bedolt dezelfde ploeg als tegen vitesse.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
dat zou kunnen remco.
als ik eerlijk ben heb ik liever Mido ipv ebicilio(ervaring) en De jong ipv Eriksen( De Jong redt ons vaak) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de Jong red ons???? Wanneer dan??? en Eriksen was tegen Vitesse en Milan de beste man op het veld... |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Oke je hebt daarin gelyk..
ERIKSEN laten staan :$ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:Thanks, we willen hier als Ajacieden onder elkaar kunnen praten over Ajax Zinnige bijdrages zoals Mocro wel eens plaatst kunnen we best waarderen maar om hier te komen en ons de hele tijd op te naaien met debiele bijdrages gaat op de zenuwen werken en heeft alleen maar als gevolg dat de taal harder wordt. Ik kom nooit op jullie forum gedeelte, ik weet dat alleen mijn nickname al garant is voor alle kankervarianten die jullie kunnen verzinnen. Heb daarom ook een topic geopend om haar daar te krijgen. Blijkbaar was ze niet bekend bij jullie en dat maakt voor mij duidelijk dat ze een kloon is Een nepperd dus.... Wil haar hier niet meer zien.! goed gesproken maat!!ennuh,mijn naam nodigt ook geen vrienden uit daar denk ik.... ;- ) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 14:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Jaqueline vuile stinkhork, rot eens op! Common MODJES, haal die debiel hier eens weg, alleen maar nutteloze reacties plaatsen, bloedzuigen en zeiken! hahahahahahhh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: waarom?om afgelopen zondag denk ik? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Denk wel een erg moeilijke pot vanavond die Ajax uiteindelijk met 2-1 wint. Personferentie zal weer vermakelijk zijn....De Boer zag beter Ajax..Verbeek beter AZ ! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet iemand eigenlijk waarom Bonevacia nooit meer in de selectie zit? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 13:02 schreef soccer het volgende:[..] Dan moet je sommige hier toch ook eens toespreken. Ik zie soms inzendingen dat ik denk wat is dat voor onzin. Nou, ik denk Ajacieden onderling, vrienden die een geintje maken... Dat moet wel kunnen vind ik! Daar doe ikzelf met grote regelmaat ook aan mee. Het hoeft natuurlijk niet altijd even serieus te zijn. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jij mag nooit meer raden joduh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 13:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens! En het leuke is nog dat ze zegt dat ze 46 jaartjes oud is. Zelfs een kind van 10 kan zich al beter gedragen dan deze zeekoe! Wij Joden willen kunnen lullen over onze club zonder elke keer aandacht te moeten schenken aan een overjarige afgelebberde stinkkakkerlak (zo dat is er ook weer even uit) die onze club in discrediet wil brengen. Heren fijne wedstrijd vanavond! 64 zal HET wel bedoelen, als ik die foto zo zag van HET, dan lijkt dat er eerder op, en aangezien HET ook nog eens SENIEL is... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zo,
ik pak de tram.
groeten iedereen. Have fun vanavond.. paar biertjes mee voor onderweg.
Ik kom naar huis met een 4-0 overwinning.
hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 18:46 schreef FsideVak129 het volgende:Zo, ik pak de tram. groeten iedereen. Have fun vanavond.. paar biertjes mee voor onderweg. Ik kom naar huis met een 4-0 overwinning. hahahahaha Zwaai je nog even naar de KAASkoppen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Feitjes en weetjes van Ajax - AZ
Ajax en AZ strijden donderdagavond om een plek in de kwartfinale van de KNVB beker. In aanloop naar de laatste wedstrijd van 2010 zet Ajax.nl een aantal feiten en weetjes van eerder (beker)ontmoetingen op een rij.
* In bekerverband stonden Ajax en AZ vijf keer eerder tegenover elkaar. Opvallend is dat Ajax in geen van de voorgaande ontmoetingen binnen 90 minuten tot winst kwam.
* Drie keer troffen Ajax en AZ elkaar in de bekerfinale. De balans van die finales is in het voordeel van AZ. Alleen in 2007 versloeg Ajax de club uit Alkmaar. De enige andere keer dat Ajax in de beker van AZ won, was er een verlenging nodig om naar de halve finale te mogen. Dat was op 13 maart 1974.
* De bekerfinale in 2007 eindigde in de reguliere speeltijd in 1-1, waarna Ajax uiteindelijk na strafschoppen won. In de penaltyreeks leidde Maarten Stekelenburg uiteindelijk de bekerwinst in. Doordat hij een strafschop van Ryan Donk stopte, kon Edgar Davids vervolgens de winnende penalty binnenschieten.
* Van de huidige Ajax-selectie waren Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson en Gregory van der Wiel er in 2007 bij tijdens de bekerfinale tegen AZ. Ook Demy de Zeeuw was destijds van de partij, weliswaar toen nog in het shirt van AZ.
* Sinds 1981 hield AZ in competitieverband slechts twee keer een punt over op bezoek bij Ajax. Op 10 december 2006 haalden de Alkmaarders voor het eerst in 25 jaar een gelijkspel (2-2) in Amsterdam. Twee seizoenen geleden eindigde Ajax - AZ in 1-1.
* De provincie Noord-Holland is koploper als het om kampioenschappen in de Eredivisie gaat. Liefst 44 keer ging de landstitel sinds het seizoen 1897-1898 naar deze provincie. De 29 kampioenschappen van Ajax leveren hieraan verreweg de grootste bijdrage. AZ (2) en HFC Haarlem (1) vullen het totaal samen met RAP, HFC, De Volewijckers, RCH en DWS verder aan. Zuid-Holland behaalde tot dusver 38 landstitels, Noord-Brabant 27.
* Net als Demy de Zeeuw heeft ook Mounir El Hamdaoui van de huidige Ajax-selectie een verleden bij AZ. Lorenzo Ebecilio, die onlangs tegen Vitesse zijn debuut voor Ajax maakte, speelde in het verleden in de jeugdopleiding van AZ.
* Scheidsrechter Ruud Bossen floot Ajax dit seizoen een keer eerder. In de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo had de ervaren arbiter de leiding bij de met 1-4 gewonnen wedstrijd.
* Eerder dit seizoen ging Ajax in de competitie onderuit tegen AZ. Op bezoek in Alkmaar was de kampioen van 2009 met 2-0 te sterk voor Ajax. De return in de competitie staat op 6 maart 2011 gepland. Die middag komt AZ opnieuw naar de ArenA.
* Vorig seizoen speelde AZ ook tegen Ajax in de beker. Het ging hier echter niet om het eerste elftal, maar om Jong Ajax. De Beloften van toenmalig trainer Pieter Huistra verloren in Alkmaar, na verlenging, met 2-0. Uiteindelijk werd AZ door Feyenoord uitgeschakeld. Ook Ajax kwam Feyenoord uiteindelijk in de beker tegen. In de dubbele bekerfinale won Ajax met 2-0 en 1-4. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Weet iemand waar het wordt uitgezonden? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: In dit filmpje zijn dus 3 van de 5 ontmoetingen te zien van de historie van AJAX tegen Az in de Beker, bedankt daarvoor Hasjkoph:):).
De andere 2 waren als volgt; 12-04-1970 in de achtste finales; Az - Ajaz 2-1, Chris Dekker voor Az 2x en Johan Cruijff scoorde de 1-1.
13-03-1974 in de kwartfinales; Ajax - Az 2-1 n.v., Kees Kist 0-1 ('37), Gerrie Mühren 1-1 ('42), Jan Mulder 2-1 ('110).
Zo weer helemaal op de hoogte mensen..... Mijn voorspelling is 3-1. VEEL PLEZIER MENSEN!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
No problem. Goed schot Ebecilio trouwens! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Enoh laat ook weer eens zien waarom hij het dus niet heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik moet zeggen dat ik Enoh een fantastische opruimer vind, maar voetballend komt hij toch ook wel eens een stukje te kort terwijl hij toch ook zijn hele goede momenten heeft. Ik heb zo het vermoeden, dat de Boer met Eriksen en Lodeiro gaat spelen straks, met de Zeeuw daar achter. Zeg maar zoals Xavi Iniesta en Busquets bij Barca spelen... Ik heb dus het idee dat de Boer Enoh op ten duur gaat opofferen voor Lodeiro... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De intentie is prima. Het balbezit is denk ik 65/35 en zo hoort het. AJAX moet bepalen en met aanvallende bedoelingen dwing je respect af bij het allerbelangrijkste de scheidsrechter en verder ieder ander. Ik zou nu met Anita gaan spelen ipv Enoh, omdat er dan nog meer voetbal in komt. De klasse van Eriksen was voor mij al lang duidelijk, maar nu kan iedereen het zien. Sulejmani komt los en het is mooi om te horen dat hij word toegezongen. Siem moet zich meer laten gelden, want de spitspositie is een zeer belangrijke bij AJAX. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 21:40 schreef alibabba het volgende:De intentie is prima. Het balbezit is denk ik 65/35 en zo hoort het. AJAX moet bepalen en met aanvallende bedoelingen dwing je respect af bij het allerbelangrijkste de scheidsrechter en verder ieder ander. Ik zou nu met Anita gaan spelen ipv Enoh, omdat er dan nog meer voetbal in komt. De klasse van Eriksen was voor mij al lang duidelijk, maar nu kan iedereen het zien. Sulejmani komt los en het is mooi om te horen dat hij word toegezongen. Siem moet zich meer laten gelden, want de spitspositie is een zeer belangrijke bij AJAX. Siem speelt inderdaad onopvallend, alleen hoeft dat niet te betekenen dat het ook slecht is toch? Hij blijft steeds beter aan de bal, en uit dat balletje op de lat bijkt wel dat hij een neusje voor de goal heeft, jammer dat die bal er niet ingaat, dat kan hem namelijk net dat beetje extra vertrouwen geven.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Siem speelt inderdaad onopvallend, alleen hoeft dat niet te betekenen dat het ook slecht is toch? Hij blijft steeds beter aan de bal, en uit dat balletje op de lat bijkt wel dat hij een neusje voor de goal heeft, jammer dat die bal er niet ingaat, dat kan hem namelijk net dat beetje extra vertrouwen geven.. Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar het kan en moet beter. Door zijn mentaliteit en bij een beetje het geluk aan zijn zijde, kan hij in de spits uitgroeien tot een zeer waardevolle speler. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Heb het al eerder gezegd, Siem is geen diepe spits. Hij is met name gevaarlijk als tweede man voor het doel, of omdat hij positioneel handig staat mét iemand anders in de spits. Iedere situatie waarin gevraagd wordt om killersinstinct laat Siem zien net een beweging teveel nodig te hebben.
En Enoh is idd een balafpakker... nuttig, maar daarnaast met teveel zwakke passes, onhandigheidjes én (vandaag nog niet) volslagen onnodige gele kaarten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar het kan en moet beter. Door zijn mentaliteit en bij een beetje het geluk aan zijn zijde, kan hij in de spits uitgroeien tot een zeer waardevolle speler. 100% mee eens, ik moet trouwens ook zeg, dat ik vind dat Ebicilio, Eriksen, en Sulejmani niet echt veel inspeelden op de Jong, weinig echte voorzetten van de zijkanten, en dat vind ik jammer.
De Jong kan echt 100% uit de voeten in de spits, maar dan moet hij vaker op het juiste been worden ingespeeld. Overigens is ook dat een punt dat echt beter moet in de toekomst, het inspelen moet harder, op het juiste been, en vaker in 1 keer spelen. Het positiespel was vandaag echt uitmuntend, Eriksen speelde bij momenten echt geweldig, hoe die jongen tussen de linies doorbeweegt is echt heel knap. Sulejmani vond ik redelijk spelen, maar ik wou in ieder geval even kwjt dat de Zeeuw weer echt heel goed was, en hetzelfde geld voor van der Wiel en Urby Emanuelson, lang niet alles was goed bij deze spelers, maar je kunt zien dat beide backs zijn opgeleid voor deze manier van spelen, en dat brengt hun ook weer veel spelvreugde.
Al met al kunnen we dus zeggen dat we met Ajax weer de juiste kant op gaan, maar dat er nog een flinke weg te gaan is...
Klein detail, Onder de Boer kunnen we dus WEL goed spelen en WINNEN zonder Suarez...:-) |
|
|
|