BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - 23-12-2010 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 23 december 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Zo, dat was een lekkere pot.
3 te weinig maar het spel was lekker.
Ride, was leuk je te ontmoeten
Guyt
 Guyt - donderdag 23 december 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

100% mee eens, ik moet trouwens ook zeg, dat ik vind dat Ebicilio, Eriksen, en Sulejmani niet echt veel inspeelden op de Jong, weinig echte voorzetten van de zijkanten, en dat vind ik jammer.

De Jong kan echt 100% uit de voeten in de spits, maar dan moet hij vaker op het juiste been worden ingespeeld.
Overigens is ook dat een punt dat echt beter moet in de toekomst, het inspelen moet harder, op het juiste been, en vaker in 1 keer spelen.
Het positiespel was vandaag echt uitmuntend, Eriksen speelde bij momenten echt geweldig, hoe die jongen tussen de linies doorbeweegt is echt heel knap. Sulejmani vond ik redelijk spelen, maar ik wou in ieder geval even kwjt dat de Zeeuw weer echt heel goed was, en hetzelfde geld voor van der Wiel en Urby Emanuelson, lang niet alles was goed bij deze spelers, maar je kunt zien dat beide backs zijn opgeleid voor deze manier van spelen, en dat brengt hun ook weer veel spelvreugde.

Al met al kunnen we dus zeggen dat we met Ajax weer de juiste kant op gaan, maar dat er nog een flinke weg te gaan is...

Klein detail, Onder de Boer kunnen we dus WEL goed spelen en WINNEN zonder Suarez...:-)
Eens en dat wilde ik net zeggen ook zonder suares kunnen we winnen. Heerlijk. Nu lekker aan de hertog jan mmmmmmmmmmmmmmm.
Guyt
 Guyt - donderdag 23 december 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 22:57 schreef FsideVak129 het volgende:
Zo, dat was een lekkere pot.
3 te weinig maar het spel was lekker.
Ride, was leuk je te ontmoeten
Heb jij Ride ontmoet??? Bofkont hihi. Vind het gewoon jammer dat er nu 4 weken geen voetbal is.Nu ff wachten op de loting.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 23 december 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 23:05 schreef Guyt het volgende:

[..]

Heb jij Ride ontmoet??? Bofkont hihi. Vind het gewoon jammer dat er nu 4 weken geen voetbal is.Nu ff wachten op de loting.
bleek dat ik al een paar jaar op die kale kop zat uit te kijken.
Klein ventje, sterke handdruk.
Zo hoort het. Heb een hekel aan slappe handjes.
Maar voor mij wordt dit het laatste wedstrijd voorlopig bij Ajax.
Ga weer een tijdje op vakantie ;)
Guyt
 Guyt - donderdag 23 december 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 23:11 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hahahaha tja de wereld is klein he ,was het gezellig???
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 23 december 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Altijd leuk in het vak.
Zo, bijna thuis
Nog een biertje en dan de loting
Guyt
 Guyt - donderdag 23 december 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 23:24 schreef FsideVak129 het volgende:
Altijd leuk in het vak.
Zo, bijna thuis
Nog een biertje en dan de loting
Lekker jongen je heb gelijk. Ik neem er ook nog 1tje.Groetjes.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd! Geweldig om te zien. Het enige dat je Ajax kunt verwijten is het feit dat het "maar" 1-0 is geworden. Wat een kansen en wat is die Lorenzo Ebecilio een kanjer. Hoezo hebben wij geen buitenspelers! Ik vond Eriksen ook weer een puike wedstrijd spelen. De enige die in mijn ogen wat tegenviel was Enoh. Nou ja, het is hem vergeven. Maar ook vond ik AZ-keeper Romero erg goed. Hij was er persoonlijk verantwoordelijk voor dat Ajax maar 1 keer heeft kunnen scoren. Het doelpunt op zich van Sulejmani was wonderschoon. Wat mij ook opviel is dat Van der Wiel en de Zeeuw weer helemaal opbloeien onder Frank de Boer. Dat wordt wat wanneer Luis Suárez weer in het elftal terugkeert. Ik kijk uit naar de wedstrijden na de winterstop :-)
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 07:45   quote  deeplink  
hahah was weer een redelijk ouderwets potje ballen man!ben weer beetje blij!hele mooie goal van suli trouwens ja!en ach?enoh iets minder,moet kunnen als de rest hem opvangt vind ik...maar mijn enige puntje blijft nog steeds de jong hoor? en precies pietje!als luis terug is dan gaan we wat beleven hoor!en ik hoop echt dat we el hammie uit kunnen zwaaien...hebben we echt niet nodig,hij maakt meer stuk dan dat hij maakt man...
Ride
 Ride - vrijdag 24 december 2010 - 07:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha

grote kale cheers.gif

ik dacht ik moet zo hard mogelijk knijpen in die grote klauwen.

Succes daar en spreek je later nog
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 07:48   quote  deeplink  
ah?2 skinheads????
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 07:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

gedraag je man..... ;-)
gabri
 gabri - vrijdag 24 december 2010 - 09:55   quote  deeplink  
was een lekkere pot voetbal met lekker aanvallend voetbal en met buitenspelers die we volgens onze vriend jol niet hadden en het sfeertje was ook lekker en er waren zomaar een hoop kaasboeren uit alkmaar die mochten schijnbaar ook is hun dorp verlaten maar ja dat maakt het alleen maar mooier deze overwinning
el1986
 el1986 - vrijdag 24 december 2010 - 10:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door el1986 --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 24 december 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 10:28 schreef el1986 het volgende:
.
waar bemoei jij je mee,zeker kakkerlak?

held ga je je post verwijderen...lamlul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 10:57 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

waar bemoei jij je mee,zeker kakkerlak?

held ga je je post verwijderen...lamlul
Wat zei die dan?
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 24 december 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 11:27 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]
gabri - vrijdag 24 december 2010 - 09:55 quote deeplink

Wat zei die dan?
hij had op deze post comentaargabri

vrijdag 24 december 2010 - 09:55

was een lekkere pot voetbal met lekker aanvallend voetbal en met buitenspelers die we volgens onze vriend jol niet hadden en het sfeertje was ook lekker en er waren zomaar een hoop kaasboeren uit alkmaar die mochten schijnbaar ook is hun dorp verlaten maar ja dat maakt het alleen maar mooier deze overwinning.

hij vond dit schijnbaar provocerend en betrok die kakkerlakken bitch er bij.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 december 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 11:32 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hij had op deze post comentaargabri

vrijdag 24 december 2010 - 09:55

was een lekkere pot voetbal met lekker aanvallend voetbal en met buitenspelers die we volgens onze vriend jol niet hadden en het sfeertje was ook lekker en er waren zomaar een hoop kaasboeren uit alkmaar die mochten schijnbaar ook is hun dorp verlaten maar ja dat maakt het alleen maar mooier deze overwinning.

hij vond dit schijnbaar provocerend en betrok die kakkerlakken bitch er bij.
ok lol..
Robinho
 Robinho - vrijdag 24 december 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Die Jol zit zich te verbijten thuis. Ongelooflijk wat een verschil met drie weken geleden. Vroeger dacht ik dat de invloed van een trainer wel meeviel, maar na gisteren is dit het bewijs dat ik ongelijk heb. Ontluisterend voor Jol, fantastisch voor ons!
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Was t wel uitverkocht?
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 12:04   quote  deeplink  
haha die jol trekt die haren die hij nog heeft uit zijn bol.
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:03 schreef Maximus het volgende:
Was t wel uitverkocht?
lolbroek
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 12:07   quote  deeplink  
mmmm fff wachten Maximus is jacqueline
Robinho
 Robinho - vrijdag 24 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Ga je kakkerlakkenshirt en je VVVbonnen veilen Maximus, misschien levert het twee tientjes op voor een nieuwe spits. En moet je geen oud papier verzamelen vandaag.......
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 12:51   quote  deeplink  
Er wordt hier gesteld dat t altijd uitverkocht is. Ook bij abnormale weersomstandigheden. Dus... Was t uitverkocht?
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:51 schreef Maximus het volgende:
Er wordt hier gesteld dat t altijd uitverkocht is. Ook bij abnormale weersomstandigheden. Dus... Was t uitverkocht?
Ben je een stakker of een stoker? Of allebei?
Kssst! Wegwezen!
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 13:01   quote  deeplink  
nee jacqueline het was niet uitverkocht.
het weer en het verkeer of zou dat in die badkuip niet zo zijn
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ben je een stakker of een stoker? Of allebei?
Kssst! Wegwezen!
Was t uitverkocht pietJE? Volgens jou is t altijd uitverkocht toch?
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:01 schreef astra het volgende:
nee jacqueline het was niet uitverkocht.
het weer en het verkeer of zou dat in die badkuip niet zo zijn
vergelijk mij daar niet mee opel. oh nu ligt t aan het weer en t verkeer... Dan hadden ze ajax - Feyenoord ook door kunnen laten gaan toch?
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:02 schreef Maximus het volgende:

[..]

Stakkertje
Stumperdje
Stinkerdje
Stokertje
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Stakkertje
Stumperdje
Stinkerdje
Stokertje
Pfff en jij bent een al wat oudere? Heeft niks met stoken te maken. Heb hier een paar dagen geleden wat gesteld en nu blijk ik er niet zo ver vanaf te zitten. En de treinen reden ook nog...
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:08 schreef Maximus het volgende:

[..]

Pfff en jij bent een al wat oudere? Heeft niks met stoken te maken. Heb hier een paar dagen geleden wat gesteld en nu blijk ik er niet zo ver vanaf te zitten. En de treinen reden ook nog...
Dit heeft niks met stoken te maken??? Toe maar... Jij hebt wel lef, zeg!
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 13:12   quote  deeplink  
waar maak jij je toch zo druk over????????hou je bij je eigen club bezig
wees blij dat Ajax-feyenoord niet door ging was een oorvijg voor jullie geweest.
met de staart tussen de beenen amsterdam uit
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 13:14   quote  deeplink  
en dan hou ik het nog netjes kwa taalgebruik. kunnen jullie nog wat van leren
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:14 schreef astra het volgende:
en dan hou ik het nog netjes kwa taalgebruik. kunnen jullie nog wat van leren
Niet leuk he als je met je neus op de feiten gedrukt wordt?
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 13:18   quote  deeplink  
dat bedoel ik STAKKER
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:18 schreef astra het volgende:
dat bedoel ik STAKKER
jochie we zitten hier op een forum! Als ik wat lees en daar op reageer en nog géén 3 dagen later blijkt dat ik toch gelijk heb post ik dat. Jammer dat diegenen die toen zo hoog van de toren bliezen nu zo kinderlijk reageren. Heb je nog meer in je woordenschat zitten?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 24 december 2010 - 14:05   quote  deeplink  
Ja, was uitverkocht.
Ze wilden de 2e ring niet verkopen.
Te weinig beveiliging beschikbaar.
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 24 december 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

jochie we zitten hier op een forum!
Pssst, je zit op het verkeerde forum.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 december 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:16 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Pssst, je zit op het verkeerde forum.
Whahaha! Ik denk dat hij verdwaald is, Ikke-tik. Dat krijg je met al die sneeuw op straat, dan zie je de kruising van de weg niet meer. Bovendien... tja ik moet het toch even zeggen: Ajax, de club die om het kampioenschap meedoet, nog in het toernooi om de KNVB-beker zit en Europees overwintert... Dat is voor een Rotterdammer best wel interessant en bovenal jaloersmakend, gezien de status van hun eigen club ;-)
Robinho
 Robinho - vrijdag 24 december 2010 - 14:36   quote  deeplink  
@maximus: Wat heb je voor je shirtje met handtekeningen en je hotelbonnetjes gekregen? Heb je je club al gered? Of moet ik mn kerstfolders bewaren voor jullie oud papieractie? Zeg het maar.
Maximus
 Maximus - vrijdag 24 december 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahaha! Ik denk dat hij verdwaald is, Ikke-tik. Dat krijg je met al die sneeuw op straat, dan zie je de kruising van de weg niet meer. Bovendien... tja ik moet het toch even zeggen: Ajax, de club die om het kampioenschap meedoet, nog in het toernooi om de KNVB-beker zit en Europees overwintert... Dat is voor een Rotterdammer best wel interessant en bovenal jaloersmakend, gezien de status van hun eigen club ;-)
Had je jezelf een maand geleden eens moeten zien klagen hiero... en ik ben géén Rotterdammer pietje... Feyenoorders zitten overal. Aan het eind van t seizoen staan ook jullie weer met lege handen. Gister heb ik wel moeten constateren dat ajax meer fans heeft dan supporters. of zagen die andere 20000 de kruising van de weg niet meer? Krijg je he met die sneeuw op straat... tsja ik moet het toch even zeggen: ajax de club die niet als eerste club van Nederland de EC1 won...die niet als eerste club van Nederland de Wereldbeker won... die niet als eerste club van Nederland de UEFA cup won... pffffff ik ga al aardig mee in jouw niveau... zalig kerstfeest!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 december 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:54 schreef Maximus het volgende:

[..]

Had je jezelf een maand geleden eens moeten zien klagen hiero... en ik ben géén Rotterdammer pietje... Feyenoorders zitten overal. Aan het eind van t seizoen staan ook jullie weer met lege handen. Gister heb ik wel moeten constateren dat ajax meer fans heeft dan supporters. of zagen die andere 20000 de kruising van de weg niet meer? Krijg je he met die sneeuw op straat... tsja ik moet het toch even zeggen: ajax de club die niet als eerste club van Nederland de EC1 won...die niet als eerste club van Nederland de Wereldbeker won... die niet als eerste club van Nederland de UEFA cup won... pffffff ik ga al aardig mee in jouw niveau... zalig kerstfeest!
Inderdaad zijn wij niet de eerste, maar hebben we van alles wel het meeste gewonnen.

Maar onze clubs trekt wel de meeste fans van andere clubs richting onze forums en berichten, aangezien deze supporters hun jaloezie niet kunnen onderdrukken. En hup nu lekker opzouten naar je eigen clubforum zodat je daar je gal over ons kan spuwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:02 schreef Maximus het volgende:

[..]

Jaloers dat wij nog WEL om 3 prijzen meedoen??
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

jochie we zitten hier op een forum! Als ik wat lees en daar op reageer en nog géén 3 dagen later blijkt dat ik toch gelijk heb post ik dat. Jammer dat diegenen die toen zo hoog van de toren bliezen nu zo kinderlijk reageren. Heb je nog meer in je woordenschat zitten?
Jochie en daarna woordenschat in 1 post zetten..... Maar dan denken een ander belachelijk te maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door remco k --
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

het zijn maar : kutkakkerlakkuhhhhh kutkakkerlakkuhhhhh kutkakkerlakkuuuuuuu
Robinho
 Robinho - vrijdag 24 december 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Die shirt ben je dus nog niet kwijt cockroach!
remco k
 remco k - vrijdag 24 december 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar wel de club waar in heel Europa het meest over gepraat wordt als vooraanstaand voetbal instituut, die meer prijzen gewonnen heeft dan welke andere club dan ook in Nederland, zowel Europees als Landelijk.

Instituut voorbeeldje, Ajax: Maxwell, Ibrahimovic, Pienaar, van der Vaart, Snijder, Seedorf, van der Sar, Nigel de Jong, Maduro, Heitinga..

En nu spelers lopen zoals Suarez, Sulejmani, Eriksen, Stekelenburg, De Zeeuw, van der Wiel.

Bij Feyenoord dan: van Persie (ik meen oprecht dat dit een hele goede speler is) en misschien Drenthe, maar die is 1 niet goed genoeg voor dit lijstje, en 2 heeft hij vrijwel niet bij Feyenoord in het eerste gespeeld, hetzelfde geld daarin als van Persie. En de Guzman.

Verder telt Kuyt als Feyenoorder ook niet mee, want dan zouden wij daar Huntelaar weer tegenover kunnen zetten.

als talent vind ik alleen Castaignos erg goed, en Cabral. Biseswar en Wijnaldum zouden erg goed kunnen worden, maar Been maakt spelers per definitie niet beter. Vlaar vind ik ook goed, en zou misschien wel een stapje hoger aankunnen.
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 19:00   quote  deeplink  
stapje hoger dan 010???eehhhhmmmmm Heerenveen?????roda?nac?nec?ado?utrecht?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 24 december 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 19:00 schreef joduh het volgende:
stapje hoger dan 010???eehhhhmmmmm Heerenveen?????roda?nac?nec?ado?utrecht?
lol :)
ik denk dat hij een stapje hoger dan de eredivisie bedoeld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - 23-12-2010 , 20:45)

0.0078871