BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - 23-12-2010 , 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 19:01 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

lol :)
ik denk dat hij een stapje hoger dan de eredivisie bedoeld
stapje hoger betekend voor 010 echt die clubs die ik opsomde hoor man?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 24 december 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 19:03 schreef joduh het volgende:

[..]

stapje hoger betekend voor 010 echt die clubs die ik opsomde hoor man?
klopt, maar het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk dat hij naar een van deze clubs zou gaan. hoewel het inderdaad we een stap hoger zou zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door ajaxamsterdam4ever --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 december 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wel de club waar in heel Europa het meest over gepraat wordt als vooraanstaand voetbal instituut, die meer prijzen gewonnen heeft dan welke andere club dan ook in Nederland, zowel Europees als Landelijk.

Instituut voorbeeldje, Ajax: Maxwell, Ibrahimovic, Pienaar, van der Vaart, Snijder, Seedorf, van der Sar, Nigel de Jong, Maduro, Heitinga..

En nu spelers lopen zoals Suarez, Sulejmani, Eriksen, Stekelenburg, De Zeeuw, van der Wiel.

Bij Feyenoord dan: van Persie (ik meen oprecht dat dit een hele goede speler is) en misschien Drenthe, maar die is 1 niet goed genoeg voor dit lijstje, en 2 heeft hij vrijwel niet bij Feyenoord in het eerste gespeeld, hetzelfde geld daarin als van Persie. En de Guzman.

Verder telt Kuyt als Feyenoorder ook niet mee, want dan zouden wij daar Huntelaar weer tegenover kunnen zetten.

als talent vind ik alleen Castaignos erg goed, en Cabral. Biseswar en Wijnaldum zouden erg goed kunnen worden, maar Been maakt spelers per definitie niet beter. Vlaar vind ik ook goed, en zou misschien wel een stapje hoger aankunnen.
Eens
Ik denk ook dat die Mokotjo goed word, Biseswar weet ik niet zo goed, ik denk eigenlijk van niet..
gabri
 gabri - vrijdag 24 december 2010 - 21:32   quote  deeplink  
maxima heeft toch haar eigen site maar ja dat heb je als je cluppie niks meer voor stelt zelfs niet meer in nederland en maar zeggen dat wij teren op het verleden het is was niks het is niks en het word nooit meer wat in 010 gaan dadelijk bidden in die grote moskee naast de kuip wantje moet toch wat doen op zondag want naar de kuip hoef je niet meer
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 24 december 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Joh,

iedereen zit elkaar soms te stoken op elkaars topic.
Soms best geinig hoor.
Liever niet maar ook ik kan het niet laten...

Alleen agressie uitlokken is niet handig.
Krijg je een behoorlijke harde sfeer mee die niet te controleren is en daarom bangevaarlijk is.
Zoals die infiltrant die alleen hier kwam en zich blijkbaar nooit had laten zien in het eigen topic.
Dat is gewoon raar.
Net alsof er van ons iemand een kloon maakt en dan in het 010 of 040 topic gaat stoken.
Worden wij gelijk geband.

En dan durven ze het nog over KNJB en 020 politiek te hebben.
gabri
 gabri - vrijdag 24 december 2010 - 21:40   quote  deeplink  
al is de ellende nog zo groot ik kijk naar rotterdan zuid en ik lach mij dood
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 21:48   quote  deeplink  
het zijn maar kutkakkerlakkuh kutkakkerlakkuh
gabri
 gabri - vrijdag 24 december 2010 - 21:49   quote  deeplink  
ja hij was gister weer lekker om te horen en te zingen op naar 19 januari
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
[ging fout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door joduh --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - 23-12-2010 , 20:45)

0.0060038