Op vrijdag 24 december 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:[..]
Maar wel de club waar in heel Europa het meest over gepraat wordt als vooraanstaand voetbal instituut, die meer prijzen gewonnen heeft dan welke andere club dan ook in Nederland, zowel Europees als Landelijk.
Instituut voorbeeldje, Ajax: Maxwell, Ibrahimovic, Pienaar, van der Vaart, Snijder, Seedorf, van der Sar, Nigel de Jong, Maduro, Heitinga..
En nu spelers lopen zoals Suarez, Sulejmani, Eriksen, Stekelenburg, De Zeeuw, van der Wiel.
Bij Feyenoord dan: van Persie (ik meen oprecht dat dit een hele goede speler is) en misschien Drenthe, maar die is 1 niet goed genoeg voor dit lijstje, en 2 heeft hij vrijwel niet bij Feyenoord in het eerste gespeeld, hetzelfde geld daarin als van Persie. En de Guzman.
Verder telt Kuyt als Feyenoorder ook niet mee, want dan zouden wij daar Huntelaar weer tegenover kunnen zetten.
als talent vind ik alleen Castaignos erg goed, en Cabral. Biseswar en Wijnaldum zouden erg goed kunnen worden, maar Been maakt spelers per definitie niet beter. Vlaar vind ik ook goed, en zou misschien wel een stapje hoger aankunnen.