BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beste Leo,

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - dinsdag 21 december 2010 - 08:27   quote  deeplink  
Afgelopen zondag was het weer eens de grote Leo ik weet niet wat er speelt avond. Bij het progamma Studio Drama stelde Sjekkie jou de volgende vraag:

Goh wat zijn de supporters rustig. Je zou normaal toch verwachten

En hierbij citeer ik jouw antwoord:

Komt omdat de club zo goed communiceert we hebben iedereen verteld dat je dit seizoen niets hoeft te verwachten.
Leo, hiermee zeg je in feite alles over jezelf.
Als jij je namelijk had verdiept in de Feyenoordsupporters en de Vrienden van Feyenoord (VvF), had jij geweten dat er een pact is gesloten tussen de supporters en de VvF.
Dit om een algehele rust rondom de club te creëren. Ondanks de dramatische stand en het vertoonde spel wordt hier nog steeds gehoor aan gegeven.

Wij supporters gaan Hand in Hand met de VvF en doen er alles aan om de rust te bewaren. Sterker nog: Wij kijken wél vooruit en zamelen geld in voor onze club.
Denken mee met de club en brengen ideeën naar voren.
Zelfs over een nieuwe technisch directeur en wat denk je Leo? Wij hebben al twee gegadigden naar voren geschoven. Twee winaars om precies te zijn!

Wij zitten niet meer te wachten op een zuchtende en puffende Leo die het allemaal zo goed weet.
Als je dit gelezen hebt en je niet weer gauw een nieuwtje gaat lekken naar de pers hè, zeg gewoon dat je ermee stopt. Het liefst vandaag nog.
Dit in het belang van de club.
De riooljournalisten hebben jou alleen nog nodig voor hun info en als jij dat niet meer geeft, laten zij jou net zo hard vallen als wij supporters nu doen.

Om maar eens een citaat te gebruiken van onze Feyenoorder van de Eeuw:

De leiding van Feyenoord is in slaap gesukkeld

Maar de supporters niet hoor Leo.
Die houden zich slapend. Net zolang als nodig is.
Ook al staan wij te trappelen om jou, Jacobs, Kerkum en alle andere zakkenvullers er uit te bonjouren.
Eindelijk neemt een clubicoon (een winnaar!) het woord, hetgeen bevestigd wordt door Eenhoorn en Van Hooijdonk: Beiden ook winnaars en wél mensen met een topsportgevoel. Deze heren zijn jou natuurlijk onbekend, want jij hebt liever een Russisch Vvv Venlo campingelftal aangevuld met door jullie zo liefkozend kwaliteitsaapies (met zaakwaarnemers dat dan weer wel) van de overkant genoemd.

Gelul Leo! Als je op Varkenoord hebt gespeeld, ben je beter dan een gemiddelde speler en niet voor het rechterrijtje zoals jij ons supporters steeds inpepert. Maar goed.
Wij zullen het wel weer verkeerd zien, toch?
Puff. Kuch. Kuch. Kreun. Kreun.

Het is toch altijd-wat met die riooljournalistiek?!
Milo
 Milo - dinsdag 21 december 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Goedemoren!!!!!!!!!! eindelijk iemand die het zelfde denkt!!!!!!!!!!
Dus ga nou Leo niet in een keer een held noemen!!!!!!!

LEO///JUDAS!
Vnny
 Vnny - dinsdag 21 december 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Ook dat eeuwige gelul van het moeten shoppen met een lege portemonee kennen we nu onderhand ook wel. Van het geld wat hij heeft uitgegeven aan loser als Aouasar, Schaken, Lumb, Smolov en nu weer onze laatste held van Beukering hadden we toch op zijn minst 1 redelijke speler binnen kunnen halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Vnny --
Milo
 Milo - dinsdag 21 december 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Eens!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Been en Beenhakker dragen voor velen het Feyenoordsmoel uit. Of je het er mee ens bent of niet.
Dat 'smoel' brengt dus rust. Wel zo prettig voor een club in last.
Beenhakker heeft de rol van windscherm voor Mario Been. Dat was mede de idee bij de vervulling van Leo's rol.
Jammer is dat Leo te weinig binnenhaalt en te regelmatig de p.r. gebruikt om niets te kunnen zeggen of te beloven. Die rol ligt hem niet, hij acteert teveel dat hij kampioen medelijden moet zijn.

Vrees dan ook dat Leo's rol komend jaar uitgespeeld raakt. Enkele nieuwe, en dit keer waardevolle, spelers zouden hem weer de nodige krediet verschaffen.

Blijft overeind dat het duo Been/Beenhakker nog altijd het voordeel van de twijfel houdt, wat mij betreft, en uitsluitend eind februari beoordeeld kan worden op prestatie tot op dat moment.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 december 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Na dit jaar gewoon een andere TD.
Voor de rest boeit t me geen fuck wie dr zit, we kunnen toch niets.
Er komt niets, er gaat alleen en dat tot t einde van t seizoen.
Wen er maar aan, tis kudt en t wordt alleen maar erger.
Dieren
 Dieren - dinsdag 21 december 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Precies wie bij ons in de jeugd heeft gespeeld, is beter dan de gemiddelde voetballer van de eredivisie. Ik zeg nu gaan winnen en als je rond plek 5 staat heb je het goed gedaan. Een slappe instelling hoort niet bij ons, winnen wel
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 21 december 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Elke €uro die Leo van Feyenoord heeft gekregen is er één te veel hij heeft helemaal niets gedaan behalve troep gehaald waar je nooit je geld meer voor terug krijgt. En hij heeft (en ik vind dat ook Been daar schuld aan heeft)met z'n gelul iedereen in slaap gesukkeld inklusief de spelers. Het eens zo trotse Feyenoord is een clubje geworden,nog geen eens middenmoot meer nee we bungelen er onder en vrezen elke club uit of thuis (daar is naar mijn mening Been de schuldige van)en dan gaat er ook geen één talend meer (bij)tekenen ongeacht of ze nu wel of geen Feyenoord hart hebben.
Germen
 Germen - dinsdag 21 december 2010 - 18:22   quote  deeplink  
dat het slecht gaat weet iedereen!
tuurlijk had ik ook wat meer van Been en Beenhakker verwacht,
maar wat kunnen zij er aan doen?
als ze binnen komen bij een club(Feyenoord) waar alles fout gegaan is in de laatste jaren,
dan kan je niet de schuld bij Been en Beenhakker neerleggen!
en nogmaals ik had ook meer verwacht!
maar ik denk ook als Feyenoord gezond was geweest had het wel gelopen, dan had je een heel ander team gehad!
maar om heel eerlijk te wezen vind ik het nog knap van ze, dat ze nog niet onder willem2 staan. en ik denk ook dat een Willem van H het Niet beter zou doen!
tuurlijk lekker lullen op een afstandje lekker makkelijk!
maar denk je nu werkelijk dat Mario en Leo ziet dat het verkeerd gaat,
denk je nu werkelijk dat Mario en Leo niet alles uit de kast halen om de jongens goed te laten spelen!
ik denk dat wie dan ook voor dit team neerzet dat het niks beter wordt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 december 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 18:22 schreef Germen het volgende:
dat het slecht gaat weet iedereen!
tuurlijk had ik ook wat meer van Been en Beenhakker verwacht,
maar wat kunnen zij er aan doen?
als ze binnen komen bij een club(Feyenoord) waar alles fout gegaan is in de laatste jaren,
dan kan je niet de schuld bij Been en Beenhakker neerleggen!
en nogmaals ik had ook meer verwacht!
maar ik denk ook als Feyenoord gezond was geweest had het wel gelopen, dan had je een heel ander team gehad!
maar om heel eerlijk te wezen vind ik het nog knap van ze, dat ze nog niet onder willem2 staan. en ik denk ook dat een Willem van H het Niet beter zou doen!
tuurlijk lekker lullen op een afstandje lekker makkelijk!
maar denk je nu werkelijk dat Mario en Leo ziet dat het verkeerd gaat,
denk je nu werkelijk dat Mario en Leo niet alles uit de kast halen om de jongens goed te laten spelen!
ik denk dat wie dan ook voor dit team neerzet dat het niks beter wordt.
Jij bent niet goed!!! Beenhakker zit vanaf het begin deze selectie de grond in te trappen terwijl we eigenlijk genoeg kwaliteit in huis hebben!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 december 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Hij trapt ze niet de grond in. Hij tempert de verwachtingen. Dat is prima.
Alleen je moet intern natuurlijk wel ambitie hebben.
Dat ontbreekt.
Germen
 Germen - dinsdag 21 december 2010 - 20:02   quote  deeplink  
Feyenoord till i die, waarom ben ik niet goed?
Als we meer kwaliteit in het team hadden waarom presteren ze dan niet goed genoeg!
En wat kan Leo daar dan aan doen?
Volgens mij is dat een taak van Mario toch?
En als veel mensen zeggen dat Mario zijn best doet waarom blijven de punten dan uit`?
Je hebt toch genoeg kwaliteit in huis!!

Ja oke we hebben kwaliteit in huis, maar dat is dan aan de jongens om dat week in en week uit te laten zien, en nu dat niet gebeurd moet je dan een vraagteken achter Leo/Mario zetten? Kan je dan niet beter een vraagteken bij de selectie plaatsen? volgens mij presteren zij ondermaats niet Leo wat kan hij er aan doen? en Mario die kan toch ook niks begingen als de jongens zijn verhaal niet goed opvolgen!
of zie ik het helemaal mis!! als dat zo is hoor ik het graag
markw3
 markw3 - dinsdag 21 december 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Gewoon lekker doorgaan met afbranden van mensen, die totaal geen geld hebben om ook maar iets te doen...
Als jou baas morgen tegen je zegt dat er geen geld meer is, denk je dat je dan nog spullen kan inkopen??? Dan kun je nog zo'n topper zijn, die spullen kun je vergeten.

Ik weet dat het bij een voetbalorganisatie wel iets anders werkt, maar denk je nou serieus dat grote clubs als manchester, real of inter (waar beenhakker allemaal heeft aangeklopt) hun grote talenten, voor niets, bij Feyenoord stallen en zo veel geld mislopen van elke andere club waar ze hem hadden kunnen stallen, alleen maar omdat ze iemand (wie dan ook) bij Feyenoord zo aardig vinden???? Ook v. Hanegem of v. Hooijdonk krijgen deze spelers niet naar Feyenoord.

Ik loop me al jaren te ergeren aan het beleid in het maasgebouw, alleen heb sinds vorig jaar eindelijk het idee dat er wat gebeurt daar, dat ze eindelijk eens aan het werk zijn gegaan.
Maar goed blijkbaar steken de vrienden van Feyenoord, geld in een club waar de directie totaal het onvermogen heeft om de club goed te leiden... Tenminste als je een aantal op dit forum mogen geloven...

Dat het zo negatief naar buiten wordt gebracht is toch logisch? Er is jaren geroepen dat het allemaal financieel zo fantastisch ging en er konden allerlei super spelers (!?!?) gehaald worden, die naar een paar jaar ook weer afgeserveerd werden. Nou is er eindelijk realisme, alleen wordt dat door sommigen als negatief gezien...

Er is niets mogelijk!!! En dan kunnen we wel net doen alsof dat wel zo is, maar schieten we daar ook maar iets mee op dan??? Helemaal totaal niets, behalve dat we weer voor de gek worden gehouden.

Dat over de spelersgroep negatief wordt gesproken is misschien niet handig, maar wel heel realistisch. Iedereen zegt wel dat we zo enorm veel talent hebben, maar ik weet niet wanneer diegenen voor het laatst naar de ranglijst gekeken heeft??? Ik zeg niet dat er geen talent loopt, maar of die wel zo goed zijn als iedereen zegt begin ik te betwijfelen en dat het niet genoeg is mag wel duidelijk zijn.

Verder mag je me negatief noemen en misschien een azijnzeiker, maar ik zie het wel realistisch en weet hoe het er aan toe gaat bij een bedrijf die op de klippen dreigt te lopen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door markw3 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 01:11   quote  deeplink  
Het geld dat Leo krijgt kan wel beter gebruikt worden.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 22 december 2010 - 01:13   quote  deeplink  
Vind ik niet, hij is het boegbeeld voor de inversteerders stel dat je je lot in handen legt van Gudde, dan denk je wel twee keer na.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 01:14   quote  deeplink  
Nee iemand die naar de aartsvijand overloopt trekt volle portemonees
Quiroz
 Quiroz - woensdag 22 december 2010 - 01:44   quote  deeplink  
Kan mij dat nou schelen dat ie bij 020 heeft gewerkt...
markw3
 markw3 - woensdag 22 december 2010 - 07:19   quote  deeplink  
Welk geld wat Leo krijgt?? Geld voor salaris? Dan zul je dus nog altijd een transfervrije speler moeten halen of 1 moeten lenen... Transfervrije spelers die direct iets toevoegen zijn er niet en lenen bij een topclub voor een appel en ei is er blijkbaar niet bij.

Wat hou je dan over?? Als iemand er een briljante oplossing voor heeft zou ik dat zeer snel bij Feyenoord neer leggen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 01:44 schreef Quiroz het volgende:
Kan mij dat nou schelen dat ie bij 020 heeft gewerkt...
Kan mij dat nou schelen wat het jou kan schelen
MMM
 MMM - woensdag 22 december 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 01:11 schreef hotjumper het volgende:
Het geld dat Leo krijgt kan wel beter gebruikt worden.
.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 20:02 schreef Germen het volgende:
Feyenoord till i die, waarom ben ik niet goed?
Als we meer kwaliteit in het team hadden waarom presteren ze dan niet goed genoeg!
En wat kan Leo daar dan aan doen?
Volgens mij is dat een taak van Mario toch?
En als veel mensen zeggen dat Mario zijn best doet waarom blijven de punten dan uit`?
Je hebt toch genoeg kwaliteit in huis!!

Ja oke we hebben kwaliteit in huis, maar dat is dan aan de jongens om dat week in en week uit te laten zien, en nu dat niet gebeurd moet je dan een vraagteken achter Leo/Mario zetten? Kan je dan niet beter een vraagteken bij de selectie plaatsen? volgens mij presteren zij ondermaats niet Leo wat kan hij er aan doen? en Mario die kan toch ook niks begingen als de jongens zijn verhaal niet goed opvolgen!
of zie ik het helemaal mis!! als dat zo is hoor ik het graag
Omdat Beenhakker vanaf het begin zijn eigen selectie de grond zit in te trappen.
je kan het vinden maar het zeggen werkt averechts op een selectie en ik denk dat dat nog meer het geval is bij zo'n jonge selectie!!
Milo
 Milo - woensdag 22 december 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Hotjumper en ik zijn vanaf dag 1 tegen Beenhakker hij is een kameleon met meerdere gezichten!

Let op! Het contract wordt niet verlengd van Beenhakker vervolgens gaat hij naar 020!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen.
Andere kant is dat we niet veel andere opties hadden met dezelfde connecties!
Milo
 Milo - woensdag 22 december 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 10:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zou zo maar kunnen.
Andere kant is dat we niet veel andere opties hadden met dezelfde connecties!
Feyenoord is altijd net een stap te laat in alles, daarom vissen wij altijd achter het net!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 10:29   quote  deeplink  
+1
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Als ik kijk waar hij tot nu toe mee is aangekomen, hadden we hem beter niet kunnen hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 december 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:30 schreef hotjumper het volgende:
Als ik kijk waar hij tot nu toe mee is aangekomen, hadden we hem beter niet kunnen hebben.
Op dat vlak ben ik het met je eens, maar was niet de enige taak van Beenhakker.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op dat vlak ben ik het met je eens, maar was niet de enige taak van Beenhakker.
Wat is z'n andere? Onrust stoken? Ik moet hem niet, maarja Milo en ik zijn denk ik de enige twee hier die niet zo vergevingsgezind zijn, wat dat betreft.
KKL
 KKL - woensdag 22 december 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op dat vlak ben ik het met je eens, maar was niet de enige taak van Beenhakker.
zeker niet maar hij is nu niet echt gelukkig geweest met spelers binnen halen als:

Cissé (3,5 milj.), Lumb, Smolov, Auassar, Schaken, Ignajotovic, Babovic en weet ik nog meer.

Had van deze ervaren man veel meer verwacht dan bovenstaande lijstje spelers
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 december 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat is z'n andere? Onrust stoken? Ik moet hem niet, maarja Milo en ik zijn denk ik de enige twee hier die niet zo vergevingsgezind zijn, wat dat betreft.
Hij is ook binnengehaald om Mario uit de wind te houden én een sportief beleid op de langere termijn neer te zetten.
Bovenal was het van belang twee echte Feyenoorders op de club te zetten die een goed uithangbord zijn en krediet hebben bij de achterban.
Dat werkt wonderwel.

En idd. aan Beenhakker kleeft altijd een 020-smet, maar zolang Been hem erkent als de noodzakelijke man op die functie vind ik het best.
De Spot
 De Spot - woensdag 22 december 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 01:44 schreef Quiroz het volgende:
Kan mij dat nou schelen dat ie bij 020 heeft gewerkt...
Ik vind dat gelul als jonge van ZUID kan dat niet..zeker niet hoe hij zich altijd profileert..dan moet die ze muil houden over clupliefde!!
De Spot
 De Spot - woensdag 22 december 2010 - 11:48   quote  deeplink  
Beenhakker heeft op alle fronten gefaald....maar niemand van de pers durft hem doormidden te zagen..ik zou vragen joh leo Lumb...Schaken....Aussar...Smolov..enne niet zeggen aanvulling dit zijn die midden twintegers voor gelijk in de basis...om onze eigen jeugd niet gelijk voor de leeuwen te gooien..
Dat is eigenlijk het enige waar hij in gelijk heeft teveel jonge jongens in de basis is niet goed!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door De Spot --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

....maar zolang Been hem erkent als de noodzakelijke man op die functie vind ik het best.
Dat is de enige reden die zijn aanwezigheid verteerbaar maakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 december 2010 - 11:59   quote  deeplink  
+1
Milo
 Milo - woensdag 22 december 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij is ook binnengehaald om Mario uit de wind te houden én een sportief beleid op de langere termijn neer te zetten.
Bovenal was het van belang twee echte Feyenoorders op de club te zetten die een goed uithangbord zijn en krediet hebben bij de achterban.
Dat werkt wonderwel.

En idd. aan Beenhakker kleeft altijd een 020-smet, maar zolang Been hem erkent als de noodzakelijke man op die functie vind ik het best.
nou dat is dan goed gelukt he?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 december 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 13:41 schreef Milo het volgende:

[..]

nou dat is dan goed gelukt he?
Ja én nee. Sportief beleid is vooralsnog ondermaats. Daarom: nog een half seizoen dit aanzien. Geen verbetering? Bedankt Leo, misschien bedankt Mario.
Maar niet te snel...De alternatieven moeten klaar staan. Van Gastel? Levert hij niet juist die softe gassies af?
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 22 december 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Aan het begin van de 2de helft van dit seizoon 3 wedstrijden winnen en we zijn al het gezeik meteen weer vergeten
Milo
 Milo - woensdag 22 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 16:10 schreef Dubble O ms het volgende:
Aan het begin van de 2de helft van dit seizoon 3 wedstrijden winnen en we zijn al het gezeik meteen weer vergeten
echt niet! ik heb leo nog nooit in een Feyenoord shirt zien lopen! maar hij liep in 020 na 1 dag al in zo'n jodenshirt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beste Leo,









0.0065910