|
|
El Jardinero
|
|
|
Zou dit niet de type zijn die de jongere mee op sleeptouw neemt en andere beter laat voetballen? volgens mij mag ie weg in de winterstop of einde seizoen, transfersom zal er niet voor betaald hoeven te worden alleen zijn salaris zal een probleem vormen vermoed ik! Verder zouden ze bezig zijn met Metaj vydra en tsjechische spits die eigendom is van Udinesse maar voor een half jaar verhuurd mag worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastische speler maar wil niet komen denk ik.. |
|
|
|
|
Stefio
|
|
|
Denk je echt dat Van Bommel naar Feyenoord wil komen ??
En ik denk dat hij iets te veel verdiend.
Net boven het salaris plafond van Feyenoord ben ik bang
Het zou wel een mooie zijn maar onhaalbaar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 11:18 schreef Stefio het volgende:Denk je echt dat Van Bommel naar Feyenoord wil komen ?? En ik denk dat hij iets te veel verdiend. Net boven het salaris plafond van Feyenoord ben ik bang Het zou wel een mooie zijn maar onhaalbaar tenzij blokland nog een keer zijn portomonnee wil trekken! |
|
|
|
|
Stefio
|
|
|
quote: ja dat zou natuurlijk te mooi zijn maar dan nog
wil van Bommel wel naar Feyenoord |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
zkr niet omdat hij al eerder heeft aangegeven te gaan spelen of werken na bayern bij psv maar hiernaar toe zou fantastic zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
das een psv-er in hart en nieren. Clubliefde, mooi dat t bestaat.
Bij ons kennen ze slechts €lubliefde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stefio
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:das een psv-er in hart en nieren. Clubliefde, mooi dat t bestaat. Bij ons kennen ze slechts €lubliefde. Ja zo hebben wij Van Bronckhorst die heel wat heeft ingeleverd om bij Feyenoord terug te komen. En weet bijna zeker dat Dirk Kuyt dat ook gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 11:42 schreef Stefio het volgende:[..] Ja zo hebben wij Van Bronckhorst die heel wat heeft ingeleverd om bij Feyenoord terug te komen. En weet bijna zeker dat Dirk Kuyt dat ook gaat doen. misschien, maar ook misschien te laat, Dirk heeft Utreg dezelfde belofte gedaan he. Bij Katwijk keert ie in ieder geval zeker terug. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
we hebben een absolute topper nodig tegen de hoofdprijs (qua salaris) om de jonkies (Fer, Wijnaldum, Vlaar) ervan te overtuigen dat het goed komt zodat ze bijtekenen. Van Bommel zou een hele goeie zijn. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 11:46 schreef de kromme2 het volgende:we hebben een absolute topper nodig tegen de hoofdprijs (qua salaris) om de jonkies (Fer, Wijnaldum, Vlaar) ervan te overtuigen dat het goed komt zodat ze bijtekenen. Van Bommel zou een hele goeie zijn. De bovengenoemde spelers hebben besloten te wachten tot na de winterstop met het eventueel verlengen van hun contracten. ik krijg daar een nare bijsmaak bij en denk dat welke speler je ook aantrekt als club, hen niet zal laten twijfelen over hun (te maken) beslissing. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 11:45 schreef Stylzz het volgende:[..] misschien, maar ook misschien te laat, Dirk heeft Utreg dezelfde belofte gedaan he. Bij Katwijk keert ie in ieder geval zeker terug. hij komt van quick boys dus het laatste wat die doet is naar katwijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Boeiuh, ligt ook in Katwijk. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
van Bommel gaat nog ff voor 2 jaar naar Engeland om z'n zakken te vullen en speelt daarna nog een seizoen bij Fortuna Sittard. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Van Bommel zou de ideale man zijn voor Feyenoord nu...hij heb ook een hekel aan die Jode..ik zeg een win win.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 december 2010 - 13:07 schreef De Spot het volgende:Van Bommel zou de ideale man zijn voor Feyenoord nu...hij heb ook een hekel aan die Jode..ik zeg een win win.. Kunnen we niet Greta Duisenberg als assistent van Mario aantrekken? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: hahahahaha..samen met Mahmoud Ahmadinejad!! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: sorry Maarten van Rossem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind van Bommel een lul! |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Je neemt de woorden uit me mond hahaha |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEEEEEEEEEEEN BREEK JE BEEEEEEEEEEEEEN BREEK JE BEEEHEEHEEEENNN |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Achteraan sluiten svp. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
zou hem graag zien maar als hij terug komt naar Nederland zal het echt voor pisvee zijn!! Dat noemen ze nu clubliefde dat hebben ze bij ons niet meer. Kuyt is waarschijnlijk de enige waar je ooit nog hoop op mag hebben. Als het dan al niet te laat is! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
haal van marwijk krijg je bommel er gratis bij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 10:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:zou hem graag zien maar als hij terug komt naar Nederland zal het echt voor pisvee zijn!! Dat noemen ze nu clubliefde dat hebben ze bij ons niet meer. Kuyt is waarschijnlijk de enige waar je ooit nog hoop op mag hebben. Als het dan al niet te laat is! Je vergeet Gio....Was op en top clubliefde. Maar wel voor geld he, net als voor van Bommel. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Die vergeet ik niet maar is tegenwoordig verleden tijd! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Als dat zo zijn zou ik het meteen doen. die gaat alleen pas weg na het EK. en terecht. Als je net naast zo'n grote prijs grijpt dan wil je een herkansing! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ja mark van bommel breek je beeeeeen was het toch??
denk niet dat hij wilt komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Bommel heb ik nooit een onvertogen woord over Feyenoord horen uiten. Hij is okee. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: klopt! meer als welkom! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: zo is het en bert is zn schoonvader. al vind ik bert ook meer en meer een knvb jood worden, met zn anita. maar nogmaals bedankt voor de uefa cup. |
|
|
|