BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga binnen 5 jaar terug bij AJAX

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Mikey020
 Mikey020 - dinsdag 21 december 2010 - 13:58   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=14793
Wat vinden jullie hier van jongens, goed nieuws toch?
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 21 december 2010 - 14:02   quote  deeplink  
ja.. ik kijk er al naar uit
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 21 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:02 schreef jacqueline het volgende:
waarom zou jij er naar uit kijken?? pff

on: Heitinga = Koning!!! Ajacied voor het leven!
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Zeker mooi nieuws, al is dit niet de eerste keer dat hij dit heeft gezegd, mooie woorden van een echte Ajacied.
Ook Snijder spreekt mooie woorden over Ajax trouwens, alleen las ik dat hij z'n carrieren graag bij Utrecht wil afsluiten???? NOoit eerder iets over gehoord...
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 21 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Wesley de kabouter, wil trainer worden bij jullie, doet je logo eer aan!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 december 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:25 schreef remco k het volgende:
Zeker mooi nieuws, al is dit niet de eerste keer dat hij dit heeft gezegd, mooie woorden van een echte Ajacied.
Ook Snijder spreekt mooie woorden over Ajax trouwens, alleen las ik dat hij z'n carrieren graag bij Utrecht wil afsluiten???? NOoit eerder iets over gehoord...
als hij echt afsluit bij utrecht(als)dan word het moeilijk voor hem in amsterdam,heulen met de vijand word niet gewaardeerd...sorry wesley
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 december 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:02 schreef jacqueline het volgende:
Ik kijk ook ergens naar uit... namelijk naar het moment dat jij je eindelijk realiseert dat je op het verkeerde forum bent...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door Pietje --
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:30 schreef jacqueline het volgende:
hadden jullie maar zo een kabouter onder contract...poef was er bij verkoop in een keer jullie schuld verdwenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door verbrande harry --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 21 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
ga terug de zee in, koe
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 december 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Zou Inter hem ook betitelen als kabouter? Jaloers?
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 december 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Ik heb hem dat al eens eerder horen zeggen.
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:32 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

als hij echt afsluit bij utrecht(als)dan word het moeilijk voor hem in amsterdam,heulen met de vijand word niet gewaardeerd...sorry wesley
Denk dat je dit verkeerd ziet, Wesley wordt door beide clubs gesteund en gewaardeerd.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 december 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
[/quote

saai,saai,saai...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 21 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat je dit verkeerd ziet, Wesley wordt door beide clubs gesteund en gewaardeerd.
Hoe heet die Utrechter ook al weer die Wes doormidden wilde schoppen?
Teringvolk, zelfs hun hoeren zijn lelijk
Rogier
 Rogier - dinsdag 21 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Wesley is wel een uithangbord voor het NL voetbal op het moment....hoort bij de 5 beste voetballers ter wereld momenteel. Zie geen van de Feyenoord selectie daar ooit eindigen.
Wel vreemd dat hij zijn carriere in Utrecht wil eindigen...dat stadion werd hij altijd compleet verrot gescholden.
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Je reageerde hier eerst gewoon normaal, inmiddels doe je niks meer dan stoken...
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:41 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Vroeger zaten daar toch wel wat mooie vrouwtjes op de woonboten hoor....

Ik denk en vind dat Wesley altijd welkom zou moeten zijn, die jongen praat altijd goed over onze club, heeft ons een mooie transferbedrag gegund, en heeft veel voor Ajax betekend...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 december 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

denk het niet sinds hij voor ajax 1 is gaan spelen word hij diep gehaat in utrecht,terug denkende aan de scheldpartijen richting hem en zijn moeder tijdens alle utrecht-ajax ontmoetingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:46 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

denk het niet sinds hij voor ajax 1 is gaan spelen werd hij diep gehaat in utrecht,terug denkende aan de scheldpartijen richting hem en zijn moeder tijdens alle utrecht-ajax ontmooetingen.
Ja, en als hij daar speelt is dat na 2 doelpunten allemaal weer voorbij, en als hij daarna trainer bij ons wordt, en een mooie persconferentie houd over de bal is rond blabla, en dan twee potjes wint, vinden jullie hem allemaal weer een grote held. VOETBAL noemen ze dat ..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
las het ook ja.. en vloekte toch best wel.. Ajax vs Utrecht.. dat strookt niet echt met elkaar
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

denk het niet sinds hij voor ajax 1 is gaan spelen word hij diep gehaat in utrecht,terug denkende aan de scheldpartijen richting hem en zijn moeder tijdens alle utrecht-ajax ontmoetingen.
En CLubs in wat anders dan supporters he...:-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 21 december 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en als hij daar speelt is dat na 2 doelpunten allemaal weer voorbij, en als hij daarna trainer bij ons wordt, en een mooie persconferentie houd over de bal is rond blabla, en dan twee potjes wint, vinden jullie hem allemaal weer een grote held. VOETBAL noemen ze dat ..
nee dit vind ik hypocriet denken,als hij toch eindigt bij utrecht kan hij voor wat mij betreft de pleuris krijgen.

FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 21 december 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Vroeger zaten daar toch wel wat mooie vrouwtjes op de woonboten hoor....

Ik denk en vind dat Wesley altijd welkom zou moeten zijn, die jongen praat altijd goed over onze club, heeft ons een mooie transferbedrag gegund, en heeft veel voor Ajax betekend...
Hahaha...jammer dat ze er nooit zaten als ik geil was :P

En Wes is altijd welkom bij ons
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:50 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nee dit vind ik hypcriet denken,als hij toch eindigt bij utrecht kan hij voor wat mij betreft de pleuris krijgen.
En zo behoor jij je helden te eren, wat een supporter ben je zeg...Weet je wat pas hypocriet is, weten dat hij een geboren Utrechter is, maar hem wel eren in de Arena, maar als hij dan voor z'n geboortestad zou willen spelen, hem gaan haten, dat s pas hypocriet..

Jij zal dan ook wel een verschrikkelijke hekel aan Johan Cruiff hebben of niet, die zal dus ook de pleuris kunnen krijgen...
remco k
 remco k - dinsdag 21 december 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Hahaha...jammer dat ze er nooit zaten als ik geil was :P

En Wes is altijd welkom bij ons
Whahaha, maar als je geil bent en in A'dam woont, wat doe je dan in Utrecht...????
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 21 december 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt slechts ten dele. Na zijn medeleven mbt het overlijden van Di Tomasso, een paar dagen na een wedstrijd tegen Ajax, kan hij niet meer stuk in Utrecht. Als hij daar af wil sluiten, laat hem dan lekker.
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 07:56   quote  deeplink  
oooooohhhhh johnnyyyyyyyy
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 08:01   quote  deeplink  
en deze man is weer een bewijs waar ik al vele discussies over heb gehad hiero.....de meesten vinden dat iedereen een ajacied is die een ajaxshirt draagt.....ik dus duidelijk niet....johny is een ajacied!!!!zelfs in zijn dna!!!!
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 08:01 schreef joduh het volgende:
en deze man is weer een bewijs waar ik al vele discussies over heb gehad hiero.....de meesten vinden dat iedereen een ajacied is die een ajaxshirt draagt.....ik dus duidelijk niet....johny is een ajacied!!!!zelfs in zijn dna!!!!
Als je een Ajaxshirt draagt ben je een Ajacied.

Als je als speler meer Ajacied bent (spel, inzet, trouw) dan bijvoorbeeld alleen uit eigen opleiding dan ben je een Echte Ajacied.

Danny Blind bijvoorbeeld.
Kwam van Sparta. Maar er is geen speler binnen Ajax die meer prijzen behaalt heeft dan hij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Ride --
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 08:01 schreef joduh het volgende:
Daar ben ik het dan weer wel met je eens, een Ajacied wordt je niet door 1 keer het shirt aan te trekken, maar desalniettemin verdient wel iedere speler op het veld voor de 200% steun tijdens de wedstrijden...
Guyt
 Guyt - woensdag 22 december 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Laat hem maar lekker in utrecht blijven dan.
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:21 schreef Guyt het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker in utrecht blijven dan.
Klasse jongen, zo behoren we onze helden te eren, behoort momenteel bij de beste 5 voetballers ter wereld, praat over ajax alsof de club nog steeds de grooste van de wereld is, maar meneer Guyt vind dat hij maar lekker op moet rotten naar Utrecht, Klasse kerel, je bent een echte ajacied...
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 15:39   quote  deeplink  
snap ook niet helemaal waarom hij bij Utrecht zou willen eindigen.
Je gaat dan toch naar ons toe?
Hij wil wel trainer worden bij ons.
Beetje krom verhaal van hem.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 15:39 schreef FsideVak129 het volgende:
snap ook niet helemaal waarom hij bij Utrecht zou willen eindigen.
Je gaat dan toch naar ons toe?
Hij wil wel trainer worden bij ons.
Beetje krom verhaal van hem.
Ik heb precies hetzelfde, Fside. Een beetje dubbel gevoel. Je wilt of naar Utrecht of naar Ajax. Laat ik vooropstellen, dat Wesley voor mij een held is, een fenomenale speler, die zowel bij Ajax, later bij Real Madrid en nu bij Inter een van de groten is, maar ik kan zijn opmerking om zijn loopbaan bij FC Utrecht af te sluiten, niet helemaal plaatsen. Maar goed, het duurt nog wel even voordat hij daadwerkelijk zijn loopbaan afsluit, dus heeft hij nog wat bedenktijd om voor Ajax te kiezen, eerst als speler en vervolgens als trainer ;-)
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, Fside. Een beetje dubbel gevoel. Je wilt of naar Utrecht of naar Ajax. Laat ik vooropstellen, dat Wesley voor mij een held is, een fenomenale speler, die zowel bij Ajax, later bij Real Madrid en nu bij Inter een van de groten is, maar ik kan zijn opmerking om zijn loopbaan bij FC Utrecht af te sluiten, niet helemaal plaatsen. Maar goed, het duurt nog wel even voordat hij daadwerkelijk zijn loopbaan afsluit, dus heeft hij nog wat bedenktijd om voor Ajax te kiezen, eerst als speler en vervolgens als trainer ;-)
Inderdaad, het duurt nog wel even, ik kan me alleen extreem kwaad maken op zogenaamde Ajacieden, die roepen dat Wesley maar moet opflikkeren en meer van dat soort anti helden termen...
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:45   quote  deeplink  
hij moet gewoon opflikkeren
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:45   quote  deeplink  
oeps....
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:46   quote  deeplink  
hhahahah grappie remco k
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:46 schreef joduh het volgende:
hhahahah grappie remco k
:-(
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, het duurt nog wel even, ik kan me alleen extreem kwaad maken op zogenaamde Ajacieden, die roepen dat Wesley maar moet opflikkeren en meer van dat soort anti helden termen...
Dat zijn pure emoties, hahahaha ;-) Maar dat menen ze niet. Wesley heeft ons zoveel gebracht!!
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

eerlijk gezegt denk ik dat hij dat bij ons doet......hij is een winner en wat valt er met utrecht te winnen man?????? ;-)en hij is meer dan welkom toch?
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:50 schreef joduh het volgende:

[..]

eerlijk gezegt denk ik dat hij dat bij ons doet......hij is een winner en wat valt er met utrecht te winnen man?????? ;-)en hij is meer dan welkom toch?
Inderdaad, MEER DAN WELKOM!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:50 schreef joduh het volgende:

[..]

Helemaal met je eens !!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 - 14:41 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Dat was Gregoor v.Dijk;-) en hij deed het ook echt in Utrecht, waarvoor hij terecht rood kreeg overigens.
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 10:52   quote  deeplink  
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 10:53   quote  deeplink  
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 25 december 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Zo gaaf... zo enorm gaaf...

Dit is AJAX, dit zijn wij... kan niemand tegenop...
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 11:21   quote  deeplink  
dit is godverdomme zo verschrikkelijk mooi.......DANK ALI!!!! dit is gvd een AJACIED in hoofdletters man.....ik hou van die gozer...my man!!!!!
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:01 schreef FsideVak129 het volgende:
Zo gaaf... zo enorm gaaf...

Dit is AJAX, dit zijn wij... kan niemand tegenop...
precies f-side!!!niemand.............
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 11:52   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 december 2010 door joduh --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga binnen 5 jaar terug bij AJAX

0.0095269