BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Alles proberen om Ajax-AZ door te laten gaan' en afgelopen zondag dan ???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 22 december 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Het is voor zowel AZ als Ajax te hopen, dat het onderlinge bekerduel donderdag doorgaat, anders ontstaat er een serieus probleem op de kalender. Want er is geen datum meer vrij voor 25/26/27 januari, als de kwartfinales van de beker op het programma staan, zo meldt De Telegraaf.

De weersvoorspellingen zijn wat dat betreft slecht, zodat de omstandigheden rondom de Amsterdam ArenA net als afgelopen zondag voor Ajax-Feyenoord weer flink roet in het eten kunnen gooien. Zowel Ajax als AZ komt 19 januari weer in actie om de duels tegen respectievelijk Feyenoord en NEC in te halen. Die competitiewedstrijden werden afgelopen zondag afgelast.

Beide clubs zitten in januari in Turkije, waarbij Ajax op 15 januari nog in actie komt om het nieuwe stadion van Galatasaray te openen in Istanbul. AZ zou oorspronkelijk 16 januari terugvliegen, maar overweegt nu al om eerder terug te keren voor het duel tegen NEC. "Wij moeten alles proberen om Ajax-AZ door te laten gaan", aldus Renske Bruinsma van de KNVB.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132538

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door verbrande harry --
Rogier
 Rogier - woensdag 22 december 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Ik vind het ook belachelijk hoor, maar afgelopen zondag lagen die kut treinen er ook uit. Weet niet of dat morgen zo zal zijn. Maar als je ziet dat een bus vol Engelsen 'gewoon' op tijd was zondag dan zakt mijn broek af. Ik waag iedere fucking dag mijn leven 2x om naar werk en weer naar huis te gaan...maar dat is wel 'normaal' ? Eigenlij zouden alle werknemers in Europa moeten zeggen....fuck it...we blijven lekker thuis.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 december 2010 - 11:58   quote  deeplink  
weet ej wat nog belachelijker is... Twente - Heracles kon niet door gaan.. is potver om de hoek hier in almelo.. 20 min met de bus.. gisteren (na extra rust voor twente) kon de beker wel doorgaan.. en gok eens ? er ligt MEER SNEEUW OP DE WEGEN DAN VRIJDAG !!!!! maar goed ben ajacied en hoop dat het donderdag door gaat !!
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
weet ej wat nog belachelijker is... Twente - Heracles kon niet door gaan.. is potver om de hoek hier in almelo.. 20 min met de bus.. gisteren (na extra rust voor twente) kon de beker wel doorgaan.. en gok eens ? er ligt MEER SNEEUW OP DE WEGEN DAN VRIJDAG !!!!! maar goed ben ajacied en hoop dat het donderdag door gaat !!
competitievervalsing... tenzij Jansen verkocht is
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 december 2010 - 13:22   quote  deeplink  
inderdaad Ride zo dacht ik er ook over...
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 14:01   quote  deeplink  
ik ook
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:02   quote  deeplink  
En ik!
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 12:28 schreef Ride het volgende:

[..]

competitievervalsing... tenzij Jansen verkocht is
Wat een dom gelul. Op advies van GEMEENTE AMSTERDAM en POLITIE AMSTERDAM ging ajax-Feyenoord niet door... NIET door de knvb! zeker die belachelijke bekerfinale al weer vergeten?
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:05 schreef Maximus het volgende:

[..]

Wat een dom gelul. Op advies van GEMEENTE AMSTERDAM en POLITIE AMSTERDAM ging ajax-Feyenoord niet door... NIET door de knvb! zeker die belachelijke bekerfinale al weer vergeten?
Welke van de door jullie allemaal verloren doel je op?
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:08 schreef Ride het volgende:

[..]

Welke van de door jullie allemaal verloren doel je op?
Je weet donders goed welke ik bedoel. Jij hebt t over competietie-vervalsing. Is gewoon gelul! Ik denk dat zelfs Remko b het er mee eens is:)
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:12 schreef Maximus het volgende:

[..]

Je weet donders goed welke ik bedoel. Jij hebt t over competietie-vervalsing. Is gewoon gelul! Ik denk dat zelfs Remko b het er mee eens is:)
Tuurlijk, maar waarom dan wel donderdag door laten gaan? De situatie is niks veranders op het Arenaplein. Nog net zo'n ijsboel als afgelopen zondag.
En misschien morgen nog wel erger.

Ik baal net zo van afgelopen zondag.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:15 schreef Ride het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar waarom dan wel donderdag door laten gaan? De situatie is niks veranders op het Arenaplein. Nog net zo'n ijsboel als afgelopen zondag.
En misschien morgen nog wel erger.

Ik baal net zo van afgelopen zondag.
Er is er maar één die er niet van baalt, die er openlijk voor uit is gekomen dat hij blij met de afgelasting is geweest: Mario Been... Dat zeg toch wel genoeg in wiens voordeel deze afgelasting is geweest?
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Dat is ook het kromme bij knvb. Ene x wel andere x niet... psv ging afgelopen weekend ook door.. koopzondag in amsterdam ging ook door... of komen al die dagjesluitjes met de hondeslee?
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er is er maar één die er niet van baalt, die er openlijk voor uit is gekomen dat hij blij met de afgelasting is geweest: Mario Been... Dat zeg toch wel genoeg in wiens voordeel deze afgelasting is geweest?
En daar baal ik dus van!
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:18 schreef Maximus het volgende:
Dat is ook het kromme bij knvb. Ene x wel andere x niet... psv ging afgelopen weekend ook door.. koopzondag in amsterdam ging ook door... of komen al die dagjesluitjes met de hondeslee?
Twente afgelopen vrijdag niet terwijl Roda toch echt een stukkie verder moest dan Enschede - Almelo.

Alhoewel dat wel weer in het voordeel van Heracles is als Jansen er straks niet bij is.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:19 schreef Maximus het volgende:

[..]

En daar baal ik dus van!
Been's opmerking geeft toch aan dat de afgelasting in jullie voordeel was? Dan kun jij toch niet balen???
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Been's opmerking geeft toch aan dat de afgelasting in jullie voordeel was? Dan kun jij toch niet balen???
Hoezo niet? Ik vind dat een trainer dat niet in de pers moet communiceren. Ben t ook niet eens dat ie zegt dat we nu meer kans maken. Arena had zondag niet vol gezeten als het door gegaan was. Ik denk maximaal 25000. Dat is toch wel een verschil met een vol huis.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:30 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik vind dat een trainer dat niet in de pers moet communiceren. Ben t ook niet eens dat ie zegt dat we nu meer kans maken. Arena had zondag niet vol gezeten als het door gegaan was. Ik denk maximaal 25000. Dat is toch wel een verschil met een vol huis.
Ajax-Feyenoord is altijd uitverkocht!! De ArenA had zeker tot de nok toe vol gezeten. Een vol huis dus, weer of geen weer.
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Mensen hou toch eens op, competitievervalsing??!! Waarom maken wij ons daar druk om, we pakken Feyenoord ook wel als ze wel met Fer en Cisse spelen. De uitspraken van Been maken Feyenoord nog zwakker dan dat de club al is, laten wij aub niet aan dat soort dingen beginnen. Calimero gedrag vind ik dat, De wedstrijd in A'dam is op aanraden van geemte en Politie afgelast, hetzelfde geld voor de westrijd in Tussen Enschede en Almelo. De Knvb heeft dus gewoon in beide gevallen het advies over genomen van de gemeente...

En ja, niet alles is gelijk en het lijkt wel eens alsof er met twee maten wordt gemeten, maar men moet stoppen op iedere slak zout te leggen, en gewoon uitgaan van eigen krachten, dan hebben wij de KNVB ook niet nodig...

Mensen het is heel simpel, In Rotterdam denk t iedereen dat de KNVB pro Ajax is, in Twente vind men dat de KNB pro Ajax is, en bij Aajx vind men dat de KNVB tegen Ajax is. Altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven, leg je er bij neer, of blijf er de rest van je leven over zeuren.

Ajax is Ajax en heeft verder niemand nodig, behalve Ajacieden.
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax-Feyenoord is altijd uitverkocht!! De ArenA had zeker tot de nok toe vol gezeten. Een vol huis dus, weer of geen weer.
Gegarandeerd, ik weet van vele dat ze gingen.
Sommige waren al onderweg vanuit Groningen, Zwolle, Limburg, Zeeland, etc.

Halverwege weer omgedraaid.
Balen als een stekker maar verder geen kwaad woord.

Maar goed, er is meer één club die denkt dat ze het alleenrecht op volle stadions bij alle wedstrijden hebben.
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:42 schreef Ride het volgende:

[..]

Maar goed, er is meer één club die denkt dat ze het alleenrecht op volle stadions bij alle wedstrijden hebben.
Inderdaad, en ondertussen hebben wij een hoger gemiddelde bezoekers per wedstrijd dan Feyenoord, en worden er bij ons jaarlijks meer seizoenskaarten verkocht....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 22 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:42 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik was er godverdomme ook helemaal klaar voor. Had nachtdienst gedraait en stond bijna op het station toen ik hoorde dat het was afgelast. Heb vervolgens 25 kilometer door sneeuw en wind naar huis moeten lopen, omdat de bussen, treinen en taxi's (ik ga die gasten toch zeker weten niet spekken door me te laten uitkleden) het lieten afweten. Maar alles overgehad voor mijn cluppie. En nu kunnen we uitkijken naar 19 januari 2011. Krijgt dat ongedierte toch nog hun afstraffing.
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Het is gewoon triest dat Feyenoord blij was met de afgelasting. Het zegt genoeg over de gang van zaken bij Feyenoord. Ze zijn bang om te verliezen en dat is het meest trieste wat er is. Dat Been zo'n uitspraken doet, verklaart een hoop waarom Feyenoord zo laag staat. V.Hanegem is de enigste die het juiste zegt. Hij is met zijn spelopvatting veruit voor op de rest in Rotterdam-Zuid.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 25 december 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 10:37 schreef alibabba het volgende:
Het is gewoon triest dat Feyenoord blij was met de afgelasting. Het zegt genoeg over de gang van zaken bij Feyenoord. Ze zijn bang om te verliezen en dat is het meest trieste wat er is. Dat Been zo'n uitspraken doet, verklaart een hoop waarom Feyenoord zo laag staat. V.Hanegem is de enigste die het juiste zegt. Hij is met zijn spelopvatting veruit voor op de rest in Rotterdam-Zuid.
Ik zou pas bang worden als v. Hanegem weer bij de club komt..het gaat zo wel goed.

Angsthazen..

Jankerds zijn het met supporters die eigen spelers bedreigen om te verliezen.

En dan het lef hebben om ons nepperds te noemen
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 - 11:06 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik zou pas bang worden als v. Hanegem weer bij de club komt..het gaat zo wel goed.

Angsthazen..

Jankerds zijn het met supporters die eigen spelers bedreigen om te verliezen.

En dan het lef hebben om ons nepperds te noemen
I'm on your side Fside;-)
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
me to!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Alles proberen om Ajax-AZ door te laten gaan' en afgelopen zondag dan ???

0.0063729