BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui al weer weg?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  'El Hamdaoui was niet ziek maar ging tekeer tegen clubmensen'
bird
 bird - woensdag 22 december 2010 - 13:59   quote  deeplink  
van mij mag ie oprotten met zulke gasten beetje ziek melden en bang det ie moet vechten voor een basisplek rot maar op
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 14:01   quote  deeplink  
het shirt niet waard
Rogier
 Rogier - woensdag 22 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Ja, opzouten met die gast. Onvoorstelbaar....zit bij zo'n mooie club en dan niet eens ervoor vechten ? Verkopen aan heracles ofzo.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 22 december 2010 - 14:17   quote  deeplink  
El Hamdaoui had al vanaf het begin aangegeven voor Jol naar Ajax te komen. Blijkbaar probeert hij die uitspraak wel heel hard te maken op deze manier. Het is toch onbegrijpelijk dat mensen die van hun hobby hun werk maken en daar miljonair mee worden, aangeven 'geestelijk niet in staat zijn' om te spelen. Zo is Ooijer een paar jaar geleden precies op dezelfde manier bij PSV vertrokken. Zou hij die uitspraak van hem hebben overgenomen? :S
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:17 schreef PSVMocro het volgende:
El Hamdaoui had al vanaf het begin aangegeven voor Jol naar Ajax te komen. Blijkbaar probeert hij die uitspraak wel heel hard te maken op deze manier. Het is toch onbegrijpelijk dat mensen die van hun hobby hun werk maken en daar miljonair mee worden, aangeven 'geestelijk niet in staat zijn' om te spelen. Zo is Ooijer een paar jaar geleden precies op dezelfde manier bij PSV vertrokken. Zou hij die uitspraak van hem hebben overgenomen? :S
? is dat zo... benieuwd hoe Ooijer er nu voor staat qua mentale stabiliteit...
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:17 schreef PSVMocro het volgende:
Hahaha, ja verwende miljonairs zijn het. Zodra dat soort mensen hun zin niet krijgt, haken ze ziek, zwak en misselijk af. Alsof zij daarmee een basisplaats kunnen afdwingen... Ik waag het te betwijfelen!
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, ja verwende miljonairs zijn het. Zodra dat soort mensen hun zin niet krijgt, haken ze ziek, zwak en misselijk af. Alsof zij daarmee een basisplaats kunnen afdwingen... Ik waag het te betwijfelen!
Ik denk einde carriere bij Ajax voor hem.
Kan bijna niet anders, hij wordt nu dan zowiezo uitgekotst door een groot deel van de fans.
Maximus
 Maximus - woensdag 22 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Gewoon op de trein zetten...
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:21 schreef Ride het volgende:

[..]

Ik denk einde carriere bij Ajax voor hem.
Kan bijna niet anders, hij wordt nu dan zowiezo uitgekotst door een groot deel van de fans.
Dat vermoed ik ook, Ride. Terug naar z'n winkel in Rotterdam...
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Heel snel verpatsen die gast. Wat een waardeloze instelling. Als er geen transfersom was betaald was ie al lang ontslagen. Verdient miljoenen per jaar maar is depri omdat ie 1 keer op de bank heeft gezeten. Als ie er nou een jaar naast staat kan ik begrijpen dat je weg wilt. Maar na 1 WEDSTRIJD!!! Dit is werkelijk ongelooflijk!!!!!! Ik ben 100% klaar met spelers die zich zo opstellen. Ciau, au revoir, bye bye sukkel! Ik sluit deze post maar af want ik ben zio woedend dat ik niet voor mijn taalgebruik insta.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 22 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
kan hij wel tegen de druk die je als speler voelt als je bij ajax speel!!!!!

no, nee, nein, njet...haha
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Net naar onze club gemaild. Hopelijk volgen er mensen met afkeurende mailtjes.
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:22 schreef Maximus het volgende:
voor is ook een optie, kapitaalvernietiging is het toch al.
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Neem aan dat ze zijn loon ook inhouden?! Boete van 5 miljoen en optyfen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 22 december 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Kan ie verkocht worden? of wat ?
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Tuurlijk kan ie verkocht worden, maar wie zit te wachten op zo'n jankerige kleuter. Misschien heeft ie al een club, maar dan zou dit chantage zijn.
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:38 schreef Johnnyafca het volgende:
Kan ie verkocht worden? of wat ?
Lijkt mij wel, ergens naar een franse club schoppen.
Doe maar Lille.. leuk voor psv

hahaha
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Bel meteen Suarez even, die blijft nu wel. Ik begin steeds meer te geloven dat alle geruchten waar zijn.
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:41 schreef Robinho het volgende:
Bel meteen Suarez even, die blijft nu wel. Ik begin steeds meer te geloven dat alle geruchten waar zijn.
Tsja, kern van waarheid is er nu wel te ontdekken...
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:22 schreef Maximus het volgende:
die doen het niet met dit weer :(
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Heel benieuwd, of Ajax zijn salaris op dit moment doorbetaald.. En daar naast of hij z'n 5 miljoen wel weer kan en zal opbrengen...
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Even zn doelpunten van dit seizoen op dvd zetten en naar Sint petersburg sturen. Of gewoon aan zijn contract houden en 3,5 jaar uitgekotst laten worden op de bank.
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Een seizoen later kwam de klad erin. Sterspelers Frank en Ronald de Boer wilden Van Gaal achterna naar Barcelona. De broers hadden echter net een nieuw contract getekend in Amsterdam. Een rechtszaak volgde waarin de internationals beweerden dat Olsen een matige coach was.
http://www.vi.nl/Achtergronden/Vanaf-de-bank/191345/Ajax-na-tijdperk-Van-Gaal-toe-aan-dertiende-coach.htm

Misschien dat Mounir als boven kan proberen weg te komen... 't is z'n trainer ook ooit gelukt.
Ride
 Ride - woensdag 22 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 15:00 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/Achtergronden/Vanaf-de-bank/191345/Ajax-na-tijdperk-Van-Gaal-toe-aan-dertiende-coach.htm

Misschien dat Mounir als boven kan proberen weg te komen... 't is z'n trainer ook ooit gelukt.
Tsja, moest daar ook eigenlijk eventjes aan denken.

Toen waren de heren ook even niet geliefd... ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 14:40 schreef Robinho het volgende:
Tuurlijk kan ie verkocht worden, maar wie zit te wachten op zo'n jankerige kleuter. Misschien heeft ie al een club, maar dan zou dit chantage zijn.
Laatste kunstje van Jol?
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 22 december 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 15:00 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Het klinkt meer als dit verhaal uit 2006:

"International André Ooijer weigert nog voor PSV te voetballen. Zondag meldde hij zich bij trainer Ronald Koeman met de mededeling dat hij het mentaal niet kon opbrengen tegen NEC te spelen. Koeman stuurde Ooijer naar huis, toen die aangaf niet te kunnen spelen. De trainer wil hem voorlopig niet meer zien. Onlangs meldde Ooijer zich ziek, waardoor hij ook de strijd om de Johan Cruijff Schaal miste. Daarop volgden gesprekken en speelde hij wel met Oranje tegen Ierland."
Frank V.
 Frank V. - woensdag 22 december 2010 - 15:38   quote  deeplink  
Ach meid toch, kan je het niet opbrengen om bij Ajax te spelen. Kom maar bij papa......dan krijg je een ongelooflijke klap op je kont!
OPTIEVEN UIT DE ARENA VERREKTE MONGOL!!!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Ach, ik begrijp wel dat hij enorm teleurgesteld is. Hij is met een bepaalde status gehaald en heeft heel behoorlijk gepresteerd. Wanneer je dan pas op de plaats moet maken, vreet dat aan je motivatie en mentale gesteldheid.

Mijn jongste dochter staat te boek als een hockeytalent. Afgelopen zomer heeft zij een enorme teleurstelling moeten doormaken en nu pas, zoveel maanden later, zie ik haar uit dat dal terug omhoog klauteren. Ik denk dat we zulke zaken niet moeten onderschatten; juist bij topsporters speelt twijfel vaak een hele grote rol.

Wat ik gruwelijk vind in het verhaal Mounir is de wijze waarop hij nu publiekelijk afgevallen wordt door tientallen zogenaamde supporters. Alsof hij alleen maar op de pegels uit is. Toen hij zijn doelpunten maakte voor Ajax hoorden we daar niemand over... Sommige reaguurders halen er zelfs zijn Marokkaanse afkomst en Moslim-zijn bij om hem af te serveren. Bah!

Ter illustratie: de volkomen idiote reactie van Frank V. hier boven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Ikke_tik --
jacqueline
 jacqueline - woensdag 22 december 2010 - 15:45   quote  deeplink  
laat maar doorkomen hoor!
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Moest jij niet gaan koken?
Frank V.
 Frank V. - woensdag 22 december 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 15:39 schreef Ikke_tik het volgende:
Ach, ik begrijp wel dat hij enorm teleurgesteld is. Hij is met een bepaalde status gehaald en heeft heel behoorlijk gepresteerd. Wanneer je dan pas op de plaats moet maken, vreet dat aan je motivatie en mentale gesteldheid.

Mijn jongste dochter staat te boek als een hockeytalent. Afgelopen zomer heeft zij een enorme teleurstelling moeten doormaken en nu pas, zoveel maanden later, zie ik haar uit dat dal terug omhoog klauteren. Ik denk dat we zulke zaken niet moeten onderschatten; juist bij topsporters speelt twijfel vaak een hele grote rol.

Wat ik gruwelijk vind in het verhaal Mounir is de wijze waarop hij nu publiekelijk afgevallen wordt door tientallen zogenaamde supporters. Alsof hij alleen maar op de pegels uit is. Toen hij zijn doelpunten maakte voor Ajax hoorden we daar niemand over... Sommige reaguurders halen er zelfs zijn Marokkaanse afkomst en Moslim-zijn bij om hem af te serveren. Bah!

Ter illustratie: de volkomen idiote reactie van Frank V. hier boven.
[/quot

Mounir gedraagt zich als een wijf en moet gewoon optieven uit de Arena, dit gedrag heeft niks met zijn mooie doelpunten te maken. Dit gaat over iets begrijpen, er voor willen gaan en laten zien dat je flexibel bent en veerkracht hebt.

Rood,Wit,Ajacied4ever!!!!
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 16:01   quote  deeplink  
@ ikke tik: dit is een forum waarop iedereen een mening mag hebben. En je gaat je dochter toch niet vergelijken met een voetballer van 26 jaar die slechts 82 minuten op de bank heeft vertoefd in een wedstrijd waarin dit de juiste keuze bleek te zijn.....Ow ja , hij verdient ook nog twee miljoen euro per jaar, iets te weinig om gemotiveerd te zijn waarschijnlijk.
Frank V.
 Frank V. - woensdag 22 december 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Nog iemand die het begrijpt. Goed gesproken Robinho!
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Er is een verschil tussen "een mening hebben" en "fulmineren".

Neen, ik vergelijk niets... ik probeer te illustreren hoe sommige zaken werken in topsport. Buiten dat gaat het iets verder dan een eenmalig verblijf op de bank: de Boer heeft EH aangegeven dat hij (voorlopig)niet meer de Ajax-spits is, maar zich moet richten op de linksbuiten positie. Dat hoort hij te pikken, dat ben ik met jullie eens. Maar schijnbaar lukt hem dat nu niet.

Misschien ten overvloede: we hebben allemaal staan juichen toen Mounir kwam en we wisten toen ook allemaal dat het een even trotse als moeilijke jongen is. Daar moet je nu niet vervelend over doen. Wanneer hij straks de derde ster binnen stift, hoor je hier helemaal niemand meer over mentaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Ikke_tik --
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 15:46 schreef Ikke_tik het volgende:
Moest jij niet gaan koken?
Gewoon kroppen sla in die muil werpen is voldoende
ooteejoo
 ooteejoo - woensdag 22 december 2010 - 16:54   quote  deeplink  
El HamDOEI
Robinho
 Robinho - woensdag 22 december 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Mounir ooit nog een doelpunt voor Ajax binnenschiet. Ik vrees dat er geen weg terug is.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:18 schreef Robinho het volgende:
Ik denk niet dat Mounir ooit nog een doelpunt voor Ajax binnenschiet. Ik vrees dat er geen weg terug is.
Dat denk ik ook, Robinho. We weten allemaal dat El Hamdaoui een slimme jongen is, dus zal hij zich ook de reactie van de supporters kunnen voorstellen, wanneer hij eventueel weer zou gaan spelen in januari. Natuurlijk weet hij dat wij dan zijn op- en aanmerkingen op waarde weten te schatten. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan... Ik vrees dus ook dat het einde El Hamdaoui-verhaal is. Volgens mij stuurt hij nadrukkelijk aan op een spoedig vertrek bij Ajax. Een mooie klus voor het bestuur: 5 miljoen terug laten storten en hij mag weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Pietje --
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:18 schreef Robinho het volgende:
Geen wereld zo opportunistisch als de voetballerij, dus dat zal wel los lopen.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 22 december 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Volgens ELF Voetbal voelt Mounir El Hamdaoui zich tot op het bot beledigd door Frank de Boer.

Hij kan zich daarom niet motiveren. El Hamdaoui was beledigd doordat hij niet de basis startte en doordat De Boer geen verklaring gaf voor het passeren van de spits. 'Zogenaamde topspelers zou je toch op een andere manier benaderen, is de gedachtengang van El Hamdaoui', schrijft ELF Voetbal.

Een dag na de wedstrijd in Milaan zou De Boer zijn excuses hebben aangeboden, maar dit was 'te laat' volgens de Marokkaan
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:43 schreef verbrande harry het volgende:
Volgens ELF Voetbal voelt Mounir El Hamdaoui zich tot op het bot beledigd door Frank de Boer.

Hij kan zich daarom niet motiveren. El Hamdaoui was beledigd doordat hij niet de basis startte en doordat De Boer geen verklaring gaf voor het passeren van de spits. 'Zogenaamde topspelers zou je toch op een andere manier benaderen, is de gedachtengang van El Hamdaoui', schrijft ELF Voetbal.

Een dag na de wedstrijd in Milaan zou De Boer zijn excuses hebben aangeboden, maar dit was 'te laat' volgens de Marokkaan
Ik geloof er helemaal niks van, dat Frank de Boer zijn excuses zou hebben aangeboden. Waaromm zou hij dat in vredesnaam moeten doen? De trainer/coach beslist en bepaalt de opstelling voor de basis. El Hamdaoui is gewoon "maar" een van de spelers, niks meer en niks minder. Die jongen heeft, denk ik, een wat te grote ego. Ik las ergens ook een stukje van Gertjan Verbeek (trainer AZ) die voor de overgang van El Ham naar Ajax ook een aanvaring met hem heeft gehad.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132601
Ik denk dat Ajax en met name Frank de Boer gewoon de rug recht moet houden. Geen enkele speler is groter dan de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door Pietje --
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 22 december 2010 - 17:59   quote  deeplink  
precies, wij ook niet ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 22 december 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 17:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van, dat Frank de Boer zijn excuses zou hebben aangeboden. Waaromm zou hij dat in vredesnaam moeten doen? De trainer/coach beslist en bepaalt de opstelling voor de basis. El Hamdaoui is gewoon "maar" een van de spelers, niks meer en niks minder. Die jongen heeft, denk ik, een wat te grote ego. Ik las ergens ook een stukje van Gertjan Verbeek (trainer AZ) die voor de overgang van El Ham naar Ajax ook een aanvaring met hem heeft gehad.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132601
Ik denk dat Ajax en met name Frank de Boer gewoon de rug recht moet houden. Geen enkele speler is groter dan de club.
ja pietje ik zuig het ook niet uit me duim...
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:21 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja pietje ik zuig het ook niet uit me duim...
Dat weet ik, harry. Ik heb namelijk hetzelfde verhaal uitgebreid op de site van het AD gelezen, maar dat vind ik nou ook niet bepaald een betrouwbare krant. Maar misschien is het wel (een beetje) waar, alleen ik geloof het niet en Frank de Boer kennende... het is een harde, ik kan het me simpelweg niet voorstellen, dat die door het stof is gegaan en heeft gezegd: "sorry Koning Mounir, gij zijt de grootste, neem me niet kwalijk, de volgende wedstrijd staat uwe Hoogheid weer in de basis".
We wachten maar af, harry. Ik hoop alleen dat alles wat Ajax is, de rug recht houdt. Wat El Hamdaoui nu doet is regelrecht werkweigering en dat kan niet, daar staat, volgens mij, een flinke straf op. Zoals ik al eerder zei: niemand is groter dan de club.
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:37   quote  deeplink  
gewoon opflikkeren met die arrogante bal man!!!opzouten ,optiefen,lamlul!!!wie denkt die pisvlek wel dat die is man!!niet eens een strikkie erom!!!!!klaar met die lamzak!
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 22 december 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Lucht op?
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:49 schreef Ikke_tik het volgende:
Lucht op?
Vraag me niet waarom, maar volgens mij ben jij een extreem simpele ziel ( niet beledigend bedoelt) en sta jij vrij nuchter in het leven. of zeg ik dat nu verkeerd??
Pietje
 Pietje - woensdag 22 december 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:37 schreef joduh het volgende:
gewoon opflikkeren met die arrogante bal man!!!opzouten ,optiefen,lamlul!!!wie denkt die pisvlek wel dat die is man!!niet eens een strikkie erom!!!!!klaar met die lamzak!
Hahahaha, dat is nog eens duidelijke taal, joduh. Volgens mij zat er geen woord Frans of Engels bij... hahaha ;-)
remco k
 remco k - woensdag 22 december 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha, dat is nog eens duidelijke taal, joduh. Volgens mij zat er geen woord Frans of Engels bij... hahaha ;-)
Pisvlek kan ik inderdaad niet in het Engelse woordenboek vinden...:-)
joduh
 joduh - woensdag 22 december 2010 - 18:52   quote  deeplink  
hahahah je begrijpt me he?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui al weer weg?

0.0072400