|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha, alleen maar in de luiers van mijn kleindochter, maar ja dat is natuurlijk geen woordenBoek, maar een woordenDoek. Hahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Vraag me niet waarom, maar volgens mij ben jij een extreem simpele ziel ( niet beledigend bedoelt) en sta jij vrij nuchter in het leven. of zeg ik dat nu verkeerd?? Als je met "extreem simpel" "beredenerend en kalm" bedoelt... IRL: nee, zeker niet Online: ja
Waarom? Omdat wat je op het www plempt vaak maar op een manier uitgelegd kan worden. Uitdrukkingen waar je IRL een knipoog bij kunt geven, komen op het internet vaak dubbel zo hard aan. Zelfs wanneer je het niet zo bedoelt.
Maar om terug te komen op Pietjes "niemand is groter dan Ajax"... Mido komt toch aardig in de buurt. :-) |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
ik zeg opzouten zulke arrogante kwallen willen we niet bij onze club |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahaha...jammer dat het niet van toepassing is op die zeekoe. Die ontlast gewoon in haar bed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 19:21 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Als je met "extreem simpel" "beredenerend en kalm" bedoelt... IRL: nee, zeker niet Online: ja Waarom? Omdat wat je op het www plempt vaak maar op een manier uitgelegd kan worden. Uitdrukkingen waar je IRL een knipoog bij kunt geven, komen op het internet vaak dubbel zo hard aan. Zelfs wanneer je het niet zo bedoelt. Maar om terug te komen op Pietjes "niemand is groter dan Ajax"... Mido komt toch aardig in de buurt. :-) Je hebt gelijk, ik heb dat zelf erg vaak met sommige mensen, je kan een ondertoon of een sarcastische opmerking vrij moeilijk plaatsen op het net....
En wat Mido betreft, hij schijnt al weer 12 kilo kwijt te zijn, alleen jammer dat hij er 120 woog... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
De wedstrijd tegen groningen was goed en sinds die wedstrijd heb ik weinig goeds van hem gezien. Lui, loopt de gaten dicht en al die 'ziekmeldingen' maken het voor mij vrij duidelijk dat meneer El hamdaoui geen Ajax-materiaal is |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
Ik zeg strik erom heen. weg met die kerel, als Jol nu ergens in Engeland even een club neemt kan hij hem komen ophalen. doet ie weer eens wat goeds voor de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door toro... -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
toro...
|
|
|
Ik was nooit fan van Jol maar echt slecht heeft hij het niet gedaan. alleen kon hij het niet vol houden en is hij met de scheveningen 86 er vandoor gegaan. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Column: Mounir de mazzel! 22-12-10
Mounir El Hamdaoui. Bij het aantrekken van deze voetballer door Ajax rees bij mij enkele maanden geleden al de twijfel. Waarom zul je zeggen, Mounir mag toch in staat worden gesteld dat hij de rol van spits prima in kan vullen bij Ajax. Inderdaad dat zou je mogen verwachten van een speler van het kaliber El Hamdaoui. Echter de manier waarop deze speler naar Ajax is gelokt bewijst maar weer eens dat het tot nu toe goed fout zat bij Ajax.
AjaxF-side.NL Een trainer die openlijk flirt met Fulham en de bestuursleden met de rug tegen de muur zet, is natuurlijk al van de zotte en hier had Ajax dan ook direct moeten ingrijpen. Maar nee men knikte eensgezind een 'Ja' naar Martin en zijn eisen om El Hamdaoui naar Amsterdam te halen werden direct in werking gezet. Eigenlijk had El Hamdaoui helemaal geen zin in een overstap naar Ajax.
Dit kwam zeer duidelijk aan het licht in de onderhandelingen tussen de speler en Ajax. Ook voordat hij een contract zou tekenen zette hij Ajax al te kakken. Dan weer niet, dan weer wel. Om maar te zwijgen van de eisen die El Hamdaoui op tafel durfde te leggen. Maar Martin wilde hoe dan ook een spits, dus drong hij er stevig op aan dat de beschikbare miljoenen, of eigenlijk niet beschikbare miljoenen, uitgegeven moesten worden aan Mounir El Hamdaoui.
Demy de Zeeuw deed volledig mee in het complot. De Zeeuw had zich gek ge-sms't. Gesmeekt heeft hij, of El Hamdaoui voor Ajax wilde spelen. Dat vond El Hamdaoui niet erg. Voor iedere sms'je dat hij ontvangt krijgt hij van Ajax een leuke scooter naar keuze. El Hamdaoui heeft Ajax de afgelopen weken behandeld als de eerste de beste amateurclub, en dat kan en mag niet geaccepteerd worden in Mokum, niet ten overstaan van het bedrijf Ajax maar ook zeer zeker niet ten overstaan van de vele supporters die Ajax zo,n warm hart toedragen.
Naar mijn mening had Ajax vorige week direct toe moeten slaan en hadden ze deze duur betaalde voetballer per direct op de transferlijst moeten zetten. Het ordinaire Marokkaanse Zwarte Markt-gedoe van El Hamdaoui en zijn 12 aangetrouwde zaakwaarnemers is niet gewenst in Amsterdam, en daarmee had Ajax een soap weten te voorkomen die nu dreigt. Zoals een vrouw, overigens een fel Ajacied, mij afgelopen zomer op de camping al zei; 'Wat moeten jullie nou met die rotterdammer'.
Even duidelijk laten merken hoe Ajax omgaat met verwende duur betaalde voetballers. Maar ach je kunt het de bestuurders ook niet kwalijk nemen. Die presteren namelijk precies hetzelfde en mogen ook blijven zitten op hun pluche. Ze wisten er een jaartje of dertig geleden wel raad mee. Ik verlang hevig naar het Ajax van weleer, een voorzitter die Johan Cruijff na een briljant seizoen desnoods wel wat korting op een vleespakket bij slager Sal Meijer kon beloven, of een slof gratis peuken bij Bennie Muller. Of Bobby Haarms die je openlijk uitmaakte voor rotte vis als je ook maar één scheef woord over Ajax in je mond nam. Tja tegenwoordig is een dikke Mercedes en een klinkende bankrekening al niet meer voldoende voor de verwende spelers van Ajax, laat staan het dragen van het mooiste shirt van Nederland, namelijk van Ajax, Ons Ajax!
Henk AjaxF-side.nl AjaxF-side.N |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
El hamdoui je dagen zijn geteld jij bent Ajax onwaardig. Meneer kampt met mentale problemen omdat hij niet mocht mee spelen in Milaan. Wat een instelling zeg.... NIEMAND IS GROTER DAN DE CLUB. Verkoop die kneus maar in de Winter!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door 3e ster -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Welkom, je nick zal aan het eind van dit seizoen gewild zijn |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Inderdaad want die 3e ster komt op onze borst. En zeker niet op die van El hamdoui want die is tegen dan al opgenomen in een inrichting :-) om zn mentale jeuk aan zn ziel op te lossen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 december 2010 door 3e ster -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Eerlijk gezegd zie ik nu al geen weg meer terug. Ik ben bang dat Mounir bij de eerstvolgende thuiswedstrijd 90 minuten lang uitgefloten gaat worden (mocht hij ooit nog spelen) en ik denk dat een trots mannetje zoals hij daar niet mee om kan gaan. Hieruit blijkt maar weer dat talent alleen niet voldoende is om de top te halen. Hij is niet voor niks geflopt bij Tottenham! Als hij de eerste spits is dan is er niets aan het handje, maar zodra hij ook maar enige concurrentie voelt dan wordt hij rebels. Hopelijk kunnen we hem nog tegen een redelijke prijs verkopen, zodat we er niet al te veel verlies op lijden. Op deze voet doorgaan is in ieder geval geen optie! |
|
|
|
|
Sarco
|
|
|
Dit is geen mentaliteit van een godenzoon ,het is kleuterschool gedrag wees een echte vent en accepteer je status. Natuurlijk altijd zijn zin gehad als verwent marokkaans jochie !!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ah, het PVV-schuim meldt zich. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 17:52 schreef Pietje het volgende:[..] Ik geloof er helemaal niks van, dat Frank de Boer zijn excuses zou hebben aangeboden. Waaromm zou hij dat in vredesnaam moeten doen? De trainer/coach beslist en bepaalt de opstelling voor de basis. El Hamdaoui is gewoon "maar" een van de spelers, niks meer en niks minder. Die jongen heeft, denk ik, een wat te grote ego. Ik las ergens ook een stukje van Gertjan Verbeek (trainer AZ) die voor de overgang van El Ham naar Ajax ook een aanvaring met hem heeft gehad. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132601Ik denk dat Ajax en met name Frank de Boer gewoon de rug recht moet houden. Geen enkele speler is groter dan de club. De trainer is aan niemand verplicht om uitleg te geven. Het is optioneel, niks meer en niks minder. Een peoplemanager ala Hiddink zou dat wel doen om juist onrust te voorkomen. Hij heeft 30 jaar ervaring met vedettes (of spelers die denken dat ze vedette zijn). Maar excuses van de Boer richting Mounir? Waarvoor? haha Geloof er helemaal niks van, dan verlies je per direct je gezag over de groep. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Ik snap je opmerking, maar toch lag een soortgelijke opmerking voor in mijn mond. Je ziet dat machogedrag toch vaker bij dergelijke culturen. En dat betekent niet dat ik racistisch ben, mijn vriendin werkt nota bene op een school met 95% Turken en Marokkanen, maar ik ben ook niet blind voor de cultuurverschillen die er zijn t.o.v. de Nederlandse cultuur. Het is gewoon een feit dat Marokkaanse jongetjes thuis meer 'rechten' hebben dan hun zusjes. Ik denk dat Sarco dat zo ongeveer bedoelt met 'verwent Marokkaans jongetje'.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door Harm de Graaf -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
interesseert me nou geen ene reet man of hij marokaan is of tamil of belg of kan mij het verrotten.....hij heeft een kutmentaliteit en een kutkarakter........gewoon mega oprotten!!!!ik fluit me helemaal gek als hij nog eens op het veld komt te staan....en jaja,dan krijg ik weer kommentaar want je moet je eigense jongens niet uitfluiten....hahah het is niet snel goed he? en daarbij dat er nog suporters waren die liever el hammie haden dan luis???????hahahah die kunnen beter terug naar school man..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 00:00 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Ik snap je opmerking, maar toch lag een soortgelijke opmerking voor in mijn mond. Je ziet dat machogedrag toch vaker bij dergelijke culturen. En dat betekent niet dat ik racistisch ben, mijn vriendin werkt nota bene op een school met 95% Turken en Marokkanen, maar ik ben ook niet blind voor de cultuurverschillen die er zijn t.o.v. de Nederlandse cultuur. Het is gewoon een feit dat Marokkaanse jongetjes thuis meer 'rechten' hebben dan hun zusjes. Ik denk dat Sarco dat zo ongeveer bedoelt met 'verwent Marokkaans jongetje'. Zoiets ja.. leve de culturele inmenging.
Alhoewel ik het vreten best lekker vind... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
scheelt weer veel salir..
Elham je bent de zwaksteschakel.. TOT ZIENS |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
En nu lees ik weer dat Jol hem wil meenemen naar Wolfsburg, wanneer McLaren daar ontslagen wordt. Eigenlijk ook een kutstreek van Jol om spelers van zijn oude club mee te nemen, maar in dit geval denk ik dat het een win-win situatie is. Als Jol het maar laat om meer spelers uit onze vijver te vissen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 10:06 schreef Harm de Graaf het volgende:En nu lees ik weer dat Jol hem wil meenemen naar Wolfsburg, wanneer McLaren daar ontslagen wordt. Eigenlijk ook een kutstreek van Jol om spelers van zijn oude club mee te nemen, maar in dit geval denk ik dat het een win-win situatie is. Als Jol het maar laat om meer spelers uit onze vijver te vissen... Wie dan nog meer?
Mido? Zeeuw? Atouba? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zeeuw gaat niet en mido ook niet denk ik.. maar Jol is dus lang niet zoon goeie trainer als mclaren.. dus snap de wissel niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 08:40 schreef joduh het volgende:interesseert me nou geen ene reet man of hij marokaan is of tamil of belg of kan mij het verrotten.....hij heeft een kutmentaliteit en een kutkarakter........gewoon mega oprotten!!!!ik fluit me helemaal gek als hij nog eens op het veld komt te staan....en jaja,dan krijg ik weer kommentaar want je moet je eigense jongens niet uitfluiten....hahah het is niet snel goed he? en daarbij dat er nog suporters waren die liever el hammie haden dan luis???????hahahah die kunnen beter terug naar school man..... Nou, joduh, ik ben er inderdaad niet zo voor om mijn eigen Ajacieden uit te fluiten, maar in dit geval ga ik oorverdovend met je meefluiten!!! Maar wedden dat meneer El Hamdaoui geen seconde meer voor Ajax speelt. Die lamlul is er gewoon op uit om te breken met Ajax. Weg met die kerel!! Flapdrol-aoui!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Tsja... wie heeft er gelijk
quote: AMSTERDAM - Ondanks alle berichtgeving is Mounir El Hamdaoui niet van plan om zo snel mogelijk naar de eerste de beste club te verhuizen. De Ajacied wil voorlopig geen commentaar geven.
Bronnen uit zijn omgeving melden NUsport dat hij in ieder geval niet bezig is met een andere club. Hij gaat eerst op vakantie en zal zich, zoals het er nu naar uitziet, 4 januari weer melden bij Ajax om verder te praten over de gerezen problemen.
Uiteindelijk koos hij voor Ajax waar hij voor vier jaar tekende. Onder Frank de Boer is een lastige situatie ontstaan. Het grootste probleem voor El Hamdaoui is dat de nieuwe trainer niet de moeite nam om hem persoonlijk in te lichten dat hij tegen AC Milan niet zou spelen, terwijl dit feit 's middags al op internet circuleerde.
Slechts vier woorden 'Mounir, je speelt niet' waren voor de aanvaller genoeg geweest. De suggestie dat El Hamdaoui daar die middag 'woedend' over was, zoals het internetbericht vermeldde, klopt niet. 's Middags was hij immers nog niet ingelicht.
Denk dat Frank ook aanstuurt op een vertrek als je dit bericht gelooft...
Maar goed, wat er ook gebeurt. Het beste is als hij van de winter vertrekt ondanks zijn superdoelpunten waar ik getuige van was in de Arena.
Die waren wel schitterend hoor... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Zullen we het gewoon lekker afwachten? ;-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Iemand opgelet toen hij erin werd gebracht door dDe Boer tegen AC Milan ? De Boer had zijn hand op de rug van El hamdaoui, en Hammie was daar niet van gedient en duwde die hand weg. Dacht er toen nog niet zo heel veel over , maar nu wel. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Bloed, zweet en tranen COLUMNS DOOR: REDACTIE OP 23 DEC 2010 Mounir zit op de bank en kijkt om zich heen. San Siro is gevuld met mensen. Mensen die hem niet zien, omdat ze niet naar hem kijken. Hij kijkt eens naar links. Naar zijn nieuwe trainer. Snapt hij soms niet dat de mensen gekomen zijn voor Mounir El Hamdaoui? Blijkbaar niet. De nieuwe trainer draait zijn hoofd richting Mounir. Maar Mounir kijkt naar beneden, naar zijn kicksen. Ze glimmen van het vet. Ze zijn nog schoon. Gadverdamme.
Mounir El Hamdaoui werd gehaald door Martin Jol. En onder diezelfde Jol maakte El Hamdaoui de ene prachtgoal na de andere. El Hamdaoui leek zelfs zijn collega-spits en vlagvoerder van het elftal te overschaduwen. Dit bleek niet helemaal de bedoeling. Suarez is de held van Ajax. Zelfs Marko Pantelic, evenzeer gekenmerkt door vedettegedrag, had dit vrij snel door.
El Hamdaoui lijkt symbool te staan voor het vertrek van Jol en zijn opvolging door Frank de Boer. De Boer wil met een balvaste spits spelen en twee buitenspelers. Zo hoort het bij Ajax en dat had Jol blijkbaar niet begrepen. De Boer denkt aan Ajaxspel en passeert El Hamdaoui tegen AC Milan. Hij denkt dat dit Ajax in deze wedstrijd beter rendeert zonder de huidige nummer 9. Maar hoe moet het dan verder met El Hamdaoui?
El Hamdaoui is een trotse jongen. En zijn trots staat hem onmiskenbaar in de weg momenteel. Trots kan een mooi gevoel zijn. Trots zijn op jezelf. Trots zijn omdat je het shirt van Ajax mag dragen. Het rood-witte shirt dat Cruijff, Swart, Krol, Neeskens, Van Basten, Rijkaard, Litmanen en vele andere clublegendes droegen.
Trots zijn omdat zij hetzelfde logo op de borst droegen. Trots zijn omdat je zoon debuteert in het eerste van Ajax waar je zelf ooit aanvoerder van was. Trots, een emotie die hoort bij een club als Ajax. Maar domheid en trots groeien op hetzelfde hout: onafzienbare trots leidt tot overschatting.
Inmiddels is bekend dat El Hamdaoui zich fysiek en mentaal niet in staat acht te spelen. Als je deze gecommuniceerde boodschap ontleedt, valt er te lezen dat de aanvaller geen zin heeft om te spelen voor dit Ajax. Hij heeft een wedstrijd vanaf de bank moeten toekijken en dat was niet de afspraak, althans, volgens Mounir. En dus staakt hij.
Een soort staking die de postbodes onlangs hielden. Het verschil is echter dat meneer El Hamdaoui niet elke dag door weer en wind moet fietsen om de mensen hun post te brengen. Lange werkdagen maken en het luttele minimumsalaris verdienen om in je eerste levensonderhoud te voorzien. Dan zou hij zich het hele jaar ziek melden.
Zou Mounir wel eens een blik werpen op de mensen net achter het doel in de Arena? Kinderen in een rolstoel, glimlachend en genietend. Een Ajax sjaal om de nek. Zo dicht bij hun helden. Helden die dingen doen waar zij alleen maar van kunnen dromen. Dromen, omdat zij niet de kans zullen krijgen.
Geen kans om profvoetballer te worden. Geen kans om te lopen, over een veld. Het gras ruikend, de bal aan je voeten. Voetballen in de Arena, voor Ajax. Toegezongen worden door duizenden supporters. Maar relativeren is een groot goed. Blijkbaar niet voor eenieder weggelegd.
Wat moet Mounir nou doen om weer in de gratie te raken? Allereerst zijn excuses aanbieden jegens de technische staf en de supporters en vervolgens zijn salaris, gekregen tijdens zijn werkweigering, schenken aan een goed doel. Serious Request bijvoorbeeld. Met z'n exorbitante Mercedes naar het Glazen Huis rijden om een cheque te overhandigen.
De grote El Hamdaoui, in de rij staand, wachtend tussen gewone stervelingen. Het is koud, het sneeuwt. Hij voelt zich helemaal niet lekker. En dan is hij aan de beurt. Met het schaamrood op de kaken biedt hij de cheque aan. Hij vraagt aan Giel Beelen of hij alsjeblieft dat liedje van Hazes wil draaien: Bloed, zweet en tranen. Waarbij hij ons, Ajaxfans, plechtig belooft juist dat te zullen gaan tonen. Hij zal laten zien dat hij een plek verdient in het eerste van Ajax.
Ach, dit is slechts een naïeve gedachte. Z'n trots is allang gekrenkt. Net als die van ons. Desondanks zal ik zal hem een kerstkaart sturen. Een kerstkaart met een wijsheid van een ware vedette:
"I can accept failure, but I can't accept not trying." - Michael Jordan
Tim Franssen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, Ride! Sommige dingen begin ik knap zat te worden... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
fc braabse 7
|
|
|
toen ik nog in de 3de voetbalde heb ik ooit eens last gehad van diarree elke keer als ik wou rennen of bewegen liep het langs me benen. het was heel beschamend waardoor ik zei tegen me trainen ik voel me niet fit ik ben ziek. ik ben naar de huisarts gegaan e n heb antibiotica aan gevraagt. toen is het binnen 2 weken opgeknapt. ik zeg niet dat mounir er ook last van heeft,, we zullen het wel zien |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 18:02 schreef fc braabse 7 het volgende:toen ik nog in de 3de voetbalde heb ik ooit eens last gehad van diarree elke keer als ik wou rennen of bewegen liep het langs me benen. het was heel beschamend waardoor ik zei tegen me trainen ik voel me niet fit ik ben ziek. ik ben naar de huisarts gegaan e n heb antibiotica aan gevraagt. toen is het binnen 2 weken opgeknapt. ik zeg niet dat mounir er ook last van heeft,, we zullen het wel zien huuuh? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben heel KNAP, en als we vanavond winnen, ook weer eens ZAT. Ik hoop dus niet dat je het over mij hebt??:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Viezerik he.. Gadver:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha! Dat doet me denken aan Marc Overmars, vele jaren geleden. Die ging vlak voor het begin van een wedstrijd, ik weet bij God niet meer welke, voor het oog van de camera over z'n nek... Jam, jam... ik had gelijk niet zo veel trek meer ;-) Maar spelen deed hij wel en hoe!!! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Moeten jullie al niet onderweg naar het plaats delict zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 18:30 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha! Dat doet me denken aan Marc Overmars, vele jaren geleden. Die ging vlak voor het begin van een wedstrijd, ik weet bij God niet meer welke, voor het oog van de camera over z'n nek... Jam, jam... ik had gelijk niet zo veel trek meer ;-) Maar spelen deed hij wel en hoe!!! Kan ik me echt niet meer herinneren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou ik wel... ik weet dus niet precies meer wanneer dat was en in welke wedstrijd. Het was ter hoogte van de middellijn en ook nog eens voor mijn snufferd... Ik had wat krentenbrood bij me, maar ik had er niet meer zo'n trek in... Maar Marc speelde een fantastische wedstrijd. Dat deed hij overigens bijna altijd :-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: En jij weg van hier? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
is die trol weer aan het jennen hier |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Yep. Ze stuurde me ook al ongevraagd een pasfoto.
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|