BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui al weer weg?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sicko
 Sicko - donderdag 23 december 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Ik gok dat die vrouwelijke kakkerlak dit is gezien haar reacties komt ze de deur niet uit en dat klopt precies met zo'n lichaam
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 23 december 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Ach, wie heeft die Hammie gemist vanavond
freakie
 freakie - donderdag 23 december 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Altijd gezegd dat el hamdoui geen goede koop was en verspilt geld..
ajax4efa
 ajax4efa - vrijdag 24 december 2010 - 00:29   quote  deeplink  
van mij mag ie weg, vanavond had ik hem niet gemist, maar ik vond het wel goed hoor eerlijk is eerlijk.. maar hij is wel arrogant
Wim
 Wim - vrijdag 24 december 2010 - 11:18   quote  deeplink  
El Hamdoui is een fantastische voetballer, als hij het op zijn heupen heeft, dat staat buiten kijf.
Maar toch hij moet zich kapot schamen, een verwend jongtje wat op jaar basis minimaal 30 keer per zoveel verdiend als ik, een schande is het, iedere normale baas zou hem onmiddellijk buiten willen kiepen. Zijn werk weigering zal zijn sportzaak meer schade berokkenen, dan het feit dat hij voor Ajax uitkomt.Verder gooit hij ook zijn eigen ruiten helemaal in, welke ploeg/trainer durft zo'n jongen nog binnen te halen; je weet op voorhand dat je hommels krijgt. Grote Europese clubs ontgaat dergelijk soort akkefietjes ook niet, want die hebben een wijdverspreid netwerk en overal scouts rondlopen. Enfin de manier waarop hij bij Ajax binnen kwamen was ook al een gigantische soap, een klucht van hier tot ginder. Suarez is langdurig geschort, als je in die wetenschap verkeert, dan maak je daar toch optimaal gebruik van, als voorhoedespeler.
Als je lef en moed in je donder hebt El Hamdoui, biedt je, je excuses aan, aan de staf en je medespelers, maar daar moet je niet te lang mee wachten, want anders met een dergelijke ongepaste arrogantie ondergraaf je je eigen carrière compleet en valt het doek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 december 2010 door Wim --
alibabba
 alibabba - vrijdag 24 december 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 18:37 schreef joduh het volgende:
gewoon opflikkeren met die arrogante bal man!!!opzouten ,optiefen,lamlul!!!wie denkt die pisvlek wel dat die is man!!niet eens een strikkie erom!!!!!klaar met die lamzak!
HAHAHAHAHAHAHAHA.....
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA.....
hahaha die joduh toch...zo is het opzouten
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 24 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
El Hamdaoui wie?? We hebben nu Sulejmani. Die kan balletjes ook over de keeper heenstiften en heeft meer snelheid dan die arrogante lul. Laat hem maar lekker werken in zijn sportzaak in Rotjeknor. Ik ben helemaal klaar met die gozer. En zoals Joduh als zegt: Zelfs een strikkie erom is al teveel van het goede!
joduh
 joduh - vrijdag 24 december 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 17:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Ride! Sommige dingen begin ik knap zat te worden...
hahahah klasse pietje....dont fuck with us.........
Sicko
 Sicko - vrijdag 24 december 2010 - 18:54   quote  deeplink  
http://www.v-bal.nl/nieuws/63159/sevilla-opnieuw-genteresseerd-in-el-hamdaoui.html.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 24 december 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Mounir El Hamdaoui lijkt uit zijn lijden verlost te kunnen worden. De aanvaller stond afgelopen zomer, toen hij nog maar net werkzaam was voor Ajax, al in de belangstelling van Sevilla. De Spaanse club heeft nu haar interesse hernieuwd, meldt Diario de Sevilla.

Gezien de broze relatie tussen El Hamdaoui en Ajax, lijkt een transfer naar Spanje niet ondenkbaar. De Marokkaanse spits hoeft onder nieuwe trainer Frank de Boer niet op een plaats in de basis te rekenen. Eerst wimpelden de hoofdstedelingen de vragen nog af met een 'griepje', later bleek dat El Hamdaoui het geestelijk niet meer kon opbrengen om voor Ajax te spelen.
http://www.v-bal.nl/nieuws/63159/sevilla-opnieuw-genteresseerd-in-el-hamdaoui.html.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door ajaxamsterdam4ever --
Sicko
 Sicko - vrijdag 24 december 2010 - 19:05   quote  deeplink  
@ajaxamsterdam4ever

Yeah right dat staat er al??
Sicko
 Sicko - vrijdag 24 december 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Opdonderen die Mocro
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 12:02   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Koning Mounir

quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 23:33 schreef Sarco het volgende:
Ik ben het ook wel eens niet eens met mijn baas,maar
ik zal het wel moeten doen voor die paar kutcenten.
Die marokkees eerst een paar weken in een fabriek laten werken,dan
piept hij wel anders.
Dit is echt een waardeloze kut mentaliteit voor verwende jochies,te zielig
voor woorden ,oprotten met die gast Ajax onwaardig dit is geen godenzoon.
Marokkees? Hahahahaha, het is een Marokkaan hoor;-) Ikzelf begrijp er ook niets van. Meneer is gelijk in zijn eer gekrenkt en dat ligt echt aan El Hamdaoui zelf en aan niemand anders. Zijn instelling is helemaal verkeerd en dat eruit krijgen, is heel moeilijk. Hij moet zich eens voorstellen dat de supporters het niet meer kunnen opbrengen om naar het stadion te komen.....dan houd het voor Mounir ook op....
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 18:02 schreef fc braabse 7 het volgende:
toen ik nog in de 3de voetbalde heb ik ooit eens last gehad van diarree elke keer als ik wou rennen of bewegen liep het langs me benen.
het was heel beschamend waardoor ik zei tegen me trainen ik voel me niet fit ik ben ziek.
ik ben naar de huisarts gegaan e n heb antibiotica aan gevraagt.
toen is het binnen 2 weken opgeknapt.
ik zeg niet dat mounir er ook last van heeft,,
we zullen het wel zien
Hebben ze nog ooit op dat veld gespeeld?
alibabba
 alibabba - zaterdag 25 december 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 18:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahaha! Dat doet me denken aan Marc Overmars, vele jaren geleden. Die ging vlak voor het begin van een wedstrijd, ik weet bij God niet meer welke, voor het oog van de camera over z'n nek... Jam, jam... ik had gelijk niet zo veel trek meer ;-) Maar spelen deed hij wel en hoe!!!
Ik dacht dat het een thuiswedstrijd tegen Nac was, maar dat weet ik niet heel zeker. Ik dacht dat het buikgriep was. Tenminste dat wist Tom Egbers toen te melden.
nora
 nora - zaterdag 25 december 2010 - 17:11   quote  deeplink  
het is gewoon belachelijk hoe sommige spelers reageren ik denk dat Ajax een voorbeeld moet geven aan de rest,gewoon in het tweede spelen en geen premies meer bij ziek zijn geen doorbetaling van salaris en meneer ikke je moet inderdaad een daad stellen met zo,n miljoenen investering moet je keihard omgaan en ook voor in de toekomst moeten spelers weten dat de club het belangrijkste is dan komen de spelers die zich ten alle tijden moeten schikken bij wat de trainer beslist ,ik ben dus een voorstander van verkopen in de winterstop want dit komt niet meer goed.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 25 december 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Ik ben een voorstander van het gebruik van een hoofdletter aan het begin en punt aan het eind van een zin. Ofwel: ik ga niet eens de moeite nemen je post te lezen.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 25 december 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Ja.
joduh
 joduh - zaterdag 25 december 2010 - 20:31   quote  deeplink  
en toch weet ik zeker dat je hem gelezen hebt......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El hamdoui al weer weg?

0.0068101