|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Lodeiro hoopt in januari aan te sluiten (Ajax Club)
|
|
|
remco k
|
|
|
Lodeiro hoopt in januari aan te sluiten Nicolás Lodeiro wil zich in januari weer aansluiten bij de rest van de selectie van Ajax. Dat meldt Ajax Life. De Uruguayaanse middenvelder raakte eind november geblesseerd aan zijn voet, maar zijn herstel verloopt voorspoedig. Het is de bedoeling dat Lodeiro in januari aansluit bij de groep. Mogelijk kan de Uruguayaan zelfs mee op trainingskamp naar Turkije. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: weet niet zal nog moeten blijken. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ik geloof er heilig in dat Nicolas een hele goede voetballer is. Maar dat vind ik van Aissatti ook... en ja, er kunnen er maar elf spelen. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Aissati een goeie voetballer? goed voor Merab's cluppie
Hoop ook dat hij terugkomt |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Samen met Eriksen en de Zeeuw en Enoh? . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat de Boer uiteindelijk met Lodeiro linkshalf, De Zeeuw Rechtshalf, en Eriksen op 10 Gaat spelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kijk! dat zijn nu goede berichten man!Ik verwacht veel van die gozer! |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Ik zou graag nemanja matic van vitesse erbij zien. ruilen met lodeiro wil ferrer misschien wel. die matic word egt een grote voetballer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 18:43 schreef AFCAKAMPEN het volgende:Ik zou graag nemanja matic van vitesse erbij zien. ruilen met lodeiro wil ferrer misschien wel. die matic word egt een grote voetballer. Wordt gehuurd toch, hij is toch eigendom van Chelsea?? |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
klopt idd, maar denk wel dat vitesse er een koopoptie bij heeft, misschien dat ajax die mooi kan dwarsbomen. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Denk je nu serieus dat zo'n Matic ooit voor Vitesse zal kiezen? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Of voor ons? Chelsea betaald veel meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 19:08 schreef AFCAKAMPEN het volgende:klopt idd, maar denk wel dat vitesse er een koopoptie bij heeft, misschien dat ajax die mooi kan dwarsbomen. Vitesse heeft geen optie tot koop op deze speler dacht ik, en als hij echt zo goed is, zal hij wel weer aansluiten bij Chelsea |
|
|
|