BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord uiten kritiek op Beenhakker?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
De Vrienden van Feyenoord staan volledig achter de directie van de club. Dat hebben Pim Blokland en Hennie Huigen namens de investeerders laten weten aan RTV Rijnmond.

Huigen uitte wel kritiek op Leo Beenhakker. De technisch directeur maakte zich in zijn ogen in de aanloop naar de afgelaste klassieker tegen Ajax schuldig aan calimero-gedrag. Ik vind niet dat je in zijn positie moet roepen dat we niet met 10-0 van Ajax zullen verliezen. Dan maak je jezelf wel erg klein, aldus Huigen

Ik voel nu al de invloeden van Willem,wat jullie?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ik voel onrust. Ik hoor zagen aan stoelpoten.
Maar als dat ook nodig is, prima.
Als t maat geen wespennest word.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 december 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik voel onrust. Ik hoor zagen aan stoelpoten.
Maar als dat ook nodig is, prima.
Als t maat geen wespennest word.
mwah een beetje onrust!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 21:45   quote  deeplink  
De boel op scherp, dat mag wel weer eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 december 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
De boel op scherp, dat mag wel weer eens.
ja in dat opzicht kan het geen kwaad denk...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 december 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
De boel op scherp, dat mag wel weer eens.
eens.
De Spot
 De Spot - woensdag 22 december 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Stel Leo eruit Willem technischdirecteur word het dan beter..los van wie je wel en niet mag???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 december 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:34 schreef De Spot het volgende:
Stel Leo eruit Willem technischdirecteur word het dan beter..los van wie je wel en niet mag???
Nee natuurlijk niet!!!Willem moet je op een trainingsveld zetten als klankboord maar
ik persoonlijk ziet geen TD in Willem.Wel als aanvulling betreft de beoordeling van
een speler die gehaald moet worden!!!
De Spot
 De Spot - woensdag 22 december 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet!!!Willem moet je op een trainingsveld zetten als klankboord maar
ik persoonlijk ziet geen TD in Willem.Wel als aanvulling betreft de beoordeling van
een speler die gehaald moet worden!!!
Alleen dat is Leo nu dus dan zal die eruit moeten want Leo en Willem dat gaat niet...ik zou het gewoon zo houden..al zou ik liever een andere td zien..maar wie???
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 december 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Zn vrouw zou t wel kunnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 december 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:42 schreef De Spot het volgende:

[..]

Alleen dat is Leo nu dus dan zal die eruit moeten want Leo en Willem dat gaat niet...ik zou het gewoon zo houden..al zou ik liever een andere td zien..maar wie???
Dat klopt,ik zou graag 2 mensen op die post willen zien!!!
Pierre v Hooijdonk met Henk Fräser
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Leo schiet op kan je nog net Chanoeka vieren in Mokum. Doe dan maar gewoon geen TD, of ik, doe het wel voor 50k per jaar..
Dieren
 Dieren - woensdag 22 december 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Hij gedraagd zich ook al een TD van Helmond Sport. Als het zo moet kun je beter vertrekken.
De Spot
 De Spot - woensdag 22 december 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 23:02 schreef hotjumper het volgende:
Leo schiet op kan je nog net Chanoeka vieren in Mokum. Doe dan maar gewoon geen TD, of ik, doe het wel voor 50k per jaar..
hahahah..maare ik doe het er gratis bij heb alleen wat lijntjes in het amateurvoetbal..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 december 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 23:10 schreef De Spot het volgende:

[..]

hahahah..maare ik doe het er gratis bij heb alleen wat lijntjes in het amateurvoetbal..
Je komt vaak bij DHZ? Of Volendam?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 december 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:42 schreef De Spot het volgende:

[..]

Alleen dat is Leo nu dus dan zal die eruit moeten want Leo en Willem dat gaat niet...ik zou het gewoon zo houden..al zou ik liever een andere td zien..maar wie???
ik denk dat we niet zozeer een andere TD nodig hebben, als meer een soort luxe assistent trainer. Beetje lastig te omschrijven, maar meer een soort rol als die Wim Jansen had. Was hij niet Technisch adviseur? Uitermate geschikt voor deze rol zou natuurlijk Willem v Hanegem zijn. Vooral ook om Mario te kunnen ondersteunen, want die wordt op dit moment in kou gezet eigenlijk.

Bovendien Leo is met zijn ervaring en netwerk en hart voor de club een prima TD, maar het is al zovaak gezegd, boodschappen doen met een lege portemonnee is nogal lastig. Dan kom je in de categorie huurlingen uit en transfervrije spelers. En ja die blijken vaak geen versterking te zijn voor Feyenoord, maar alsof Guus Hiddink (om maar eens iemand te noemen) wel directe versterkingen haalt, zonder dat er geld aanwezig is. ik heb er alle vertrouwen in dat, zodra er weer wat besteedt kan worden, Leo de juiste spelers weet binnen te halen.
ted
 ted - donderdag 23 december 2010 - 00:16   quote  deeplink  
Leo is niet meer ,Leo was .
de flh
 de flh - donderdag 23 december 2010 - 05:51   quote  deeplink  
Beetje kritiek, meer niet, moet kunnen.
Iedereen krijgt wel eens kritiek op z'n werk.
Milo
 Milo - donderdag 23 december 2010 - 09:22   quote  deeplink  
Wie is leo? jumpert wie is leo?
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 23 december 2010 - 09:49   quote  deeplink  
Leo Beenhakker heeft zich verkeken op de transfermarkt. Heeft zich verkeken in zijn netwerk. Heeft zich verkeken met het verlengen van contracten van Feyenoorders.
Leo heeft kritiek gehad op het Financiele beleid.
Laat dan nou het enige succes geweest zijn het afgelopen jaar.
Ik geef Leo een 4min voor 2010!!!
Nick4F
 Nick4F - donderdag 23 december 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet!!!Willem moet je op een trainingsveld zetten als klankboord maar
ik persoonlijk ziet geen TD in Willem.Wel als aanvulling betreft de beoordeling van
een speler die gehaald moet worden!!!
100% mee eens. Willem zo snel mogelijk in die rol binnenhalen, - vooral ook ter ondersteuning van Mario Been. De druk op Mario heeft dusdanige proporties aangenomen, dat er niet veel betaalbare trainers zijn op wie ik in deze situatie mijn geld durf te zetten. Het zal niet makkelijk voor Mario zijn, maar alles moet wijken in het belang van de club. Willem meteen meenemen op trainingskamp deze winterstop.
Ik denk dat Martin van Geel bewezen heeft een top TD te zijn. En hij heeft bij ons gespeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord uiten kritiek op Beenhakker?









0.0071001