|
|
verbrande harry
|
|
|
WOLFSBURG - De Duitse media - met boulevardkrant Bild voorop - weten het zeker. Een eventueel ontslag van VfL Wolfsburg-trainer Steve McClaren maakt de weg vrij voor Martin Jol. De Nederlandse trainer, die onlangs ontslag nam bij Ajax, geniet in Duitsland nog veel aanzien.
Bij HSV speelde Jol lange tijd mee om het kampioenschap en bereikte hij de halve finale van zowel de DFB-Pokal als de Europa League. Na het 'mislukte' avontuur met ex-FC Twente-coach McClaren - aan wiens trainerskwaliteiten niet wordt getwijfeld - zou Wolfsburg er veel waarde aan hechten iemand aan te trekken die (wetten van) de Bundesliga kent.
Bronnen in de directe omgeving van Mounir El Hamdaoui melden dat Jol de spits de toezegging heeft gedaan hem mee te nemen naar een nieuwe club. Dat zou goed nieuws zijn voor Ajax, dat Jol dan niet hoeft door te betalen tot het einde van het seizoen en de 'mentaal niet fitte' El Hamdaoui kwijt is.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8570227/__Weg_vrij_voor_Jol_bij_Wolfsburg__.html?p=1,1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
oke dus de geruchten van gister kloppen toch wel,en martin bij die joden neem je niks mee daar moet voor betaald worden...haha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
ajax.nl dan geloof ik het pas |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ik ook natuurlijk maar waar rook is is vuur toch ? |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Zou wel mooi zijn! En van Hamdaoui(en salaris) af en van dat doorbetalen van Jol af, twee vliegen in één klap! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Klopt maar genoeg rook gezien de afgelopen 6 maanden. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
opgeruimd staat netjes man! geen ajaxwaardig persoon..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 11:44 schreef verbrande harry het volgende:WOLFSBURG - De Duitse media - met boulevardkrant Bild voorop - weten het zeker. Een eventueel ontslag van VfL Wolfsburg-trainer Steve McClaren maakt de weg vrij voor Martin Jol. De Nederlandse trainer, die onlangs ontslag nam bij Ajax, geniet in Duitsland nog veel aanzien. Bij HSV speelde Jol lange tijd mee om het kampioenschap en bereikte hij de halve finale van zowel de DFB-Pokal als de Europa League. Na het 'mislukte' avontuur met ex-FC Twente-coach McClaren - aan wiens trainerskwaliteiten niet wordt getwijfeld - zou Wolfsburg er veel waarde aan hechten iemand aan te trekken die (wetten van) de Bundesliga kent. Bronnen in de directe omgeving van Mounir El Hamdaoui melden dat Jol de spits de toezegging heeft gedaan hem mee te nemen naar een nieuwe club. Dat zou goed nieuws zijn voor Ajax, dat Jol dan niet hoeft door te betalen tot het einde van het seizoen en de 'mentaal niet fitte' El Hamdaoui kwijt is. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8570227/__Weg_vrij_voor_Jol_bij_Wolfsburg__.html?p=1,1 Een paar miljoen plus Dzeko en er valt te praten hahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Inpakken en weg ermee. Die El Hamdaoui... ik ben er helemaal klaar mee: werk weigeren kan niet. Meneer met zijn grote ego. Las nu ook dat Ronald Koeman, destijds bij AZ continu met hem overhoop lag. Kssst!! Weg wezen!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het heeft geen enkel nut meer dat hij terugkomt. Teveel mentale schade opgelopen |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Koeman moet zich er niet mee bemoeien... die is overal al mislukt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Zoals ik net elders al tikte, zullen we het gewoon allemaal eens afwachten? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alvast Voor jaqueltrien, want je bent gewoon maar een K*T K*KKERLAK!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Kijk, een held waar geen gezeur over is... simpel. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Jol over El Hamdaoui en Wolfsburg: "Volslagen onzin" Martin Jol ontkent dat hij trainer van VfL Wolfsburg wordt en dat hij daarbij de 'mentaal niet fitte' Ajacied Mounir El Hamdaoui meeneemt. Door Robin van Gelder 23 dec. 2010 13:48:00
Martin Jol zou Steve McClaren opvolgen bij het Duitse Wolfsburg en hij zou daarbij El Hamdaoui meenmen, dat werd donderdag in de media gesteld. Martin Jol weet echter nergens van.
"Van dat Wolfsburg-verhaal weet ik niks. En dus ook niet dat ik Mounir mee zou nemen", aldus een verbaasde Jol tegenover ELF Jol. "Het wordt allemaal steeds gekker. In een bericht van een paar regels staan drie leugens."
"Vooral de toevoeging dat een overstap van mij naar een andere club goed nieuws voor Ajax zou zijn, omdat Ajax mij dan niet hoeft door te betalen en de tegelijkertijd de 'mentaal niet fitte' Mounir kwijt zou zijn is volslagen onzin en bewijst maar weer eens dat sommige kranten zo maar wat schrijven", aldus Jol.
El Hamdaoui is elke cent waard
"Zo is het toch gek dat - bijvoorbeeld - vandaag wel geschreven wordt dat Mounir niet op tijd tekende om tegen PAOK te spelen, maar dat men vergeet te vermelden dat hij ons enkele weken later tegen Kiev naar de Champions League heeft geschoten. Alleen al daardoor is hij voor Ajax iedere cent waard."
Jol zegt dat hij nog niemand van Wolfsburg heeft gesproken en dat hij zich nu eerst wil richten op de naderende feestdagen. "Ik heb met niemand gesproken. Ik ga eerst maar eens lekker Kerst vieren."
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/23/2274393/jol-over-el-hamdaoui-en-wolfsburg-volslagen-onzin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 14:22 schreef Ride het volgende:Jol over El Hamdaoui en Wolfsburg: "Volslagen onzin" Martin Jol ontkent dat hij trainer van VfL Wolfsburg wordt en dat hij daarbij de 'mentaal niet fitte' Ajacied Mounir El Hamdaoui meeneemt. Door Robin van Gelder 23 dec. 2010 13:48:00 Martin Jol zou Steve McClaren opvolgen bij het Duitse Wolfsburg en hij zou daarbij El Hamdaoui meenmen, dat werd donderdag in de media gesteld. Martin Jol weet echter nergens van. "Van dat Wolfsburg-verhaal weet ik niks. En dus ook niet dat ik Mounir mee zou nemen", aldus een verbaasde Jol tegenover ELF Jol. "Het wordt allemaal steeds gekker. In een bericht van een paar regels staan drie leugens." "Vooral de toevoeging dat een overstap van mij naar een andere club goed nieuws voor Ajax zou zijn, omdat Ajax mij dan niet hoeft door te betalen en de tegelijkertijd de 'mentaal niet fitte' Mounir kwijt zou zijn is volslagen onzin en bewijst maar weer eens dat sommige kranten zo maar wat schrijven", aldus Jol. El Hamdaoui is elke cent waard "Zo is het toch gek dat - bijvoorbeeld - vandaag wel geschreven wordt dat Mounir niet op tijd tekende om tegen PAOK te spelen, maar dat men vergeet te vermelden dat hij ons enkele weken later tegen Kiev naar de Champions League heeft geschoten. Alleen al daardoor is hij voor Ajax iedere cent waard." Jol zegt dat hij nog niemand van Wolfsburg heeft gesproken en dat hij zich nu eerst wil richten op de naderende feestdagen. "Ik heb met niemand gesproken. Ik ga eerst maar eens lekker Kerst vieren." http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/23/2274393/jol-over-el-hamdaoui-en-wolfsburg-volslagen-onzin Heb ik net al gepost? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Oeps..
quote: Reactie of we dit moeten geloven... net zoals de flirt met Fulham die niet waar zou zijn zeker ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 14:29 schreef Ride het volgende:[..] Oeps.. [..] Reactie of we dit moeten geloven... net zoals de flirt met Fulham die niet waar zou zijn zeker ;) Idd.. Daarom zit ik te twijfelen.. Hoop wel dat het waar zou zijn. ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 12:38 schreef Pietje het volgende:Inpakken en weg ermee. Die El Hamdaoui... ik ben er helemaal klaar mee: werk weigeren kan niet. Meneer met zijn grote ego. Las nu ook dat Ronald Koeman, destijds bij AZ continu met hem overhoop lag. Kssst!! Weg wezen!!! Ik heb in het begin al geschreven Pietje, met de contractonderhandelingen, dat Ajax El Hamdaoui niet moest kopen. Meneer voelt zich groter dan hij is en dat is uit den boze. Ajax had informatie moeten uitwissen over zijn verleden. Jol wilde hem persé hebben en de top heeft het allemaal goedgekeurd en dat had dus nooit mogen gebeuren. In eerste instantie ligt het dat Ajax zelf geen spits kan opleiden, maar een goedkeuring geven aan iets wat bij voorbaat al mislukt is triest te noemen! |
|
|
|