BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax: 'Onze scouts vonden Chadli niet goed genoeg'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/59333/ajax-onze-scouts-vonden-chadli-niet-goed-genoeg
Ajax: 'Onze scouts vonden Chadli niet goed genoeg'

Nacer Chadli maakt op dit moment zijn minuten in het shirt van FC Twente. In het verleden had ook Ajax belangstelling voor de aanvaller, maar er waren teveel twijfels bij de Amsterdamse topclub.

"Chadli werd destijds door onze scouts technisch en tactisch niet goed genoeg bevonden. Zelfs niet goed genoeg om hem nog langer te volgen", zegt directeur Rik van den Boog tegen Voetbal International.
"Als onze scouting tot die conclusie komt, dan nemen wij dat van ze aan. Chadli presteert goed bij FC Twente, maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij het bij ons ook goed zou doen", aldus Van den Boog.

Fijn.. Presteert goed bij Twente, en wij hadden hem makkelijk kunnen krijgen..
Ride
 Ride - donderdag 23 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Dat hij bij Twente presteert betekend niet dat hij dat bij ons ook zou kunnen doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:30 schreef Ride het volgende:
Dat hij bij Twente presteert betekend niet dat hij dat bij ons ook zou kunnen doen.
Dat weet ik.. maar ik vind het eigenlijk wel het proberen waard. Niet dat ik zo'n gek ben die de hele tijd zegt: kopen! kopen! kopen!, maar een tijdje terug hadden we een beetje geld en ik had gelezen dat we hem voor een miljoentje konden krijgen..
Ride
 Ride - donderdag 23 december 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat weet ik.. maar ik vind het eigenlijk wel het proberen waard. Niet dat ik zo'n gek ben die de hele tijd zegt: kopen! kopen! kopen!, maar een tijdje terug hadden we een beetje geld en ik had gelezen dat we hem voor een miljoentje konden krijgen..
Hoeveel?

een miljoentje voor een amateurclub als AGOVV.. laat me niet lachen.

Dat is een 10jarige begroting voor die gasten.
remco k
 remco k - donderdag 23 december 2010 - 14:53   quote  deeplink  
En we weten ook totaal niet hoe goed hij was op het moment dat Ajax hem bekeek. voor hetzelfde geld is zijn ontwikkeling van de laatste tijd, en was hij ook totaal niet goed voor het ajax van dat moment...
Rogier
 Rogier - donderdag 23 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Feit is dat van de Brom een paak keer aangaf bij Ajax dat deze jongen erg goed is. Maar als hij er zou zijn zou bijv. Ebicilio niet doorbreken.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 23 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:53 schreef remco k het volgende:
En we weten ook totaal niet hoe goed hij was op het moment dat Ajax hem bekeek. voor hetzelfde geld is zijn ontwikkeling van de laatste tijd, en was hij ook totaal niet goed voor het ajax van dat moment...
Van den Brom had het blijkbaar wel gezien, waarom de scouts van Ajax niet? Het is juist de kwaliteit van een goede scout om de potentie van een speler op juiste waarde in te schatten. Anders kan iedereen scout worden door steeds naar de uitblinkers te wijzen. Het zijn bij jonge spelers juist de kleine dingen die extra klasse verraden zoals een balaanname, een loopactie, een steekpass, etc.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:53 schreef remco k het volgende:
Das waar..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:52 schreef Ride het volgende:

[..]

Hoeveel?

een miljoentje voor een amateurclub als AGOVV.. laat me niet lachen.

Dat is een 10jarige begroting voor die gasten.
Voor hoeveel heeft Twente hem dan gehaald?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 23 december 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Voor hoeveel heeft Twente hem dan gehaald?
Ik had ergens gelezen dat Twente 400.000 voor hem had betaald.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 15:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat Twente 400.000 voor hem had betaald.
Ow haha! Dan is een miljoen nogal veel :P
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 23 december 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 14:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Van den Brom had het blijkbaar wel gezien, waarom de scouts van Ajax niet? Het is juist de kwaliteit van een goede scout om de potentie van een speler op juiste waarde in te schatten. Anders kan iedereen scout worden door steeds naar de uitblinkers te wijzen. Het zijn bij jonge spelers juist de kleine dingen die extra klasse verraden zoals een balaanname, een loopactie, een steekpass, etc.
spijker op z'n kop Mocro.
Brom heeft er meer gezien waar we nu nog spijt van hebben.
En zo slecht doet hij het nu niet
Mikejz93
 Mikejz93 - donderdag 23 december 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Maarja Zoals eerder werdt gezegd; dat hij bij Twente goed speelt, zeg niets over dat hij bij ajax zo zou zijn..

voorbeelden
-Wielaert
-delorge(ado en roda goed)
Per4manc
 Per4manc - donderdag 23 december 2010 - 16:11   quote  deeplink  
VdBrom kan achteraf makkelijk zeggen dat hij voorspeldt had dat Chadli een goede speler zou worden. En daarnaast zoooo geweldig is Chadli ook niet.
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 23 december 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Van der Brom heeft niets achteraf gezegd, dat zei hij al toen Ajax bekerde tegen AGOVV.
remco k
 remco k - donderdag 23 december 2010 - 16:23   quote  deeplink  
V/D Brom heeft inderdaad aangegeven dat Chadli een bruikbare speler voor Ajax zou kunnen zijn..

Maar dat heeft v/d Brom van zon 60 spelers per jaar gezegd, dat was namelijk zijn werk destijds, en er worden iedere 10 jaar wel 1000 spelers gescout die misschien ooit het niveau van Ajax wel aan zouden kunnen. Ajax kan toch niet ieder talent ophalen, en het kan toch ook onmogelijk zo zijn, dat de juiste keuze ALTIJD wordt gemaakt.

Het is hetzelfde als met het aannemen van personeel, de intervieuws en voortekenen kunnen nog zo perfect en mooi zijn, er zijn nog steeds heel veel mensen die het dan alsnog niet redden..
joduh
 joduh - donderdag 23 december 2010 - 16:24   quote  deeplink  
je kan niet alle goede sspelers aantrekken toch?klaar...
remco k
 remco k - donderdag 23 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:24 schreef joduh het volgende:
inderdaad. weer zijn we het eens Joduh, zou het met de kerst te maken hebben??
joduh
 joduh - donderdag 23 december 2010 - 16:30   quote  deeplink  
hahahah ,nee maar als je beetje verstand hebt zitten wij al snel op 1 lijn he? ik begrijp zoiezo al die aankoopkreten niet man....iedereen schreeuwt om de jeugd?om de ajaxschool?ajaxstijl?en ik zie hier vaak van die nutteloze posts waarin suporters die en die willen kopen en aantrekken bla bla enz enz....hahah wordt er beetje moe van ,jij?
nora
 nora - donderdag 23 december 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Beste scouts van Ajax wil u aub met pensieon gaan want er komt uberhoud helemaal niks naar Ajax door jullie gescout ook Mertens de beste speler van Utrecht zat bij Agovv ook door Brom aan gegeven maar zowel Chadi als Mertens waren volgens ons niet goed genoeg dat zegt genoeg over onze geweldige scouts.
nora
 nora - donderdag 23 december 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:24 schreef joduh het volgende:
He Joduh welke goede speler dan wel de hele dure spelers kan iedereen scouten(Sulejmani en Suarez en de Zeeuw) dus welke super spelers onbekend voor een kopie hebben zij gescout??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 december 2010 - 16:51   quote  deeplink  
daseenlangezinzonderkommasenpuntenenvraagtekensendatleestnietzolekkerdusdevolgendekeernietmeerdoenok
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:30 schreef joduh het volgende:
hahahah ,nee maar als je beetje verstand hebt zitten wij al snel op 1 lijn he? ik begrijp zoiezo al die aankoopkreten niet man....iedereen schreeuwt om de jeugd?om de ajaxschool?ajaxstijl?en ik zie hier vaak van die nutteloze posts waarin suporters die en die willen kopen en aantrekken bla bla enz enz....hahah wordt er beetje moe van ,jij?
Heb al aangegeven dat ik niet zo'n gek ben die zegt dat we alles en iedereen moeten kopen..
Dit had misschien een goede aankoop kunnen wezen, maar we hebben nu toch Özbiliz, Ebecilio en Lukoki, dus eigenlijk had het dus ook niet gehoeven ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 december 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
daseenlangezinzonderkommasenpuntenenvraagtekensendatleestnietzolekkerdusdevolgendekeernietmeerdoenok
LOL XD
joduh
 joduh - donderdag 23 december 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb al aangegeven dat ik niet zo'n gek ben die zegt dat we alles en iedereen moeten kopen..
Dit had misschien een goede aankoop kunnen wezen, maar we hebben nu toch Özbiliz, Ebecilio en Lukoki, dus eigenlijk had het dus ook niet gehoeven ;)
precies man,dat bedoel ik ook dus...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 december 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Chadli is niet goed genoeg voor Ajax, punt!

ARROGANTIE!!! AMSTERDAM!! AJAX!
Pietje
 Pietje - donderdag 23 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2010 - 16:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hahahaha! LOL
alibabba
 alibabba - zondag 26 december 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Die hele scouting deugt voor geen meter. Ik ben het weer eens met Mocro en het word tijd dat er daarin koppen gaan rollen. Er word binnen AJAX teveel mensen de hand boven het hoofd gehouden en ik word daar pisnijdig van. CRUIJFF GA JE GANG AUB!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax: 'Onze scouts vonden Chadli niet goed genoeg'

0.0073828