|
|
El Jardinero
|
|
|
Of wordt het een leuk uitje, kaartje leggen en beetje op het trainingsveld staan? Het is niet echt een land waar je even tegen gelijkwaardige tegenstander kunt oefenen.... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ja ik geloof 2 wedstrijden tegen FC Bal op het dak uit de locale competitie zeg maar ! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Dus dan komen ze extra "gemotiveerd" terug voor de 2e helft van de competitie! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik denk dat ze alleen met een lekker kleurtje terug komen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Tegen alibaba en zn 10 kamelen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
als ze maar genieten, want het was erg zwaar voor onze jongens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet zo zwaar als voor ons. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga ook ga jij niet dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op vakantie? Wintersport is voor tokkies! En wij gaan verbouwen van t voorjaar, dus heb de 13e maand ff geparkeerd. Althans voor 2/3 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee gap, ik ga naar oman, heb een uitnodiging gehad! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Beetje jammer dat je ons team zo bekritizeert, want er moet nog aan geschaafd worden, maar we hebben een goed team met veel diepgang, creativeit en inlevingsvermogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh man, natuurlijk, hadden ze een lijnentrekkert nodig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 19:05 schreef Quiroz het volgende:[..] Beetje jammer dat je ons team zo bekritizeert, want er moet nog aan geschaafd worden, maar we hebben een goed team met veel diepgang, creativeit en inlevingsvermogen. Klinkt als een groep nichten. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nee, maar wel een trekkert. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Kenne ze lekker hun hoofdjes leeg maken en met de WI spelen, die ze van de kerstman hebben gehad! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag lije dat ze met die spelersbus gaan. Lekker lang onderweg. Worden ze sterk van. |
|
|
|