BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bereikt akkoord over Simon?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - zaterdag 08 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha je bent geen milimeter groter of kleiner wuppie!!!
je vrouw zei van de week nog wat anders ;) wuppie!
Milo
 Milo - zaterdag 08 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 18:40 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahahahahaha hey milo je gaat weer lekker he!!!
Toch wel met condoom he anders krijg je zo een lange neus........
elke dag volle bak in de gym, met joden! troggel ze allemaal geld af! en aan het einde van mijn carriere steek ik de gym in de fik! als de sportschool volstaat hehehe!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 januari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:26 schreef Milo het volgende:

[..]

ga ik van de week ff doorgeven! zonnetje, biertje, heerlijk! gaan we met z'n allen toch? ff voordrinken, lekker ouwehoeren!
gaan we regelen gozer!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:27 schreef Milo het volgende:

[..]

je vrouw zei van de week nog wat anders ;) wuppie!
Klopt alleen de lengte in je broek vond ze een lachertje...;)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:26 schreef Milo het volgende:

[..]

ga ik van de week ff doorgeven! zonnetje, biertje, heerlijk! gaan we met z'n allen toch? ff voordrinken, lekker ouwehoeren!
Goed plan!
JanM
 JanM - zaterdag 08 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Is het nou al rond?
MMM
 MMM - zaterdag 08 januari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Nee anders had het wel overal gestaan he..
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 18:45 schreef MMM het volgende:
Nee anders had het wel overal gestaan he..
Babovic schijnt trouwens ook terug te komen, alleen zoekt hij nog iemand die zijn belachelijke salaris gaat betalen ...
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 00:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Babovic schijnt trouwens ook terug te komen, alleen zoekt hij nog iemand die zijn belachelijke salaris gaat betalen ...
Was die weg dan?
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Wie?
Milo
 Milo - zondag 09 januari 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt alleen de lengte in je broek vond ze een lachertje...;)
ja om die van mij kon ze nog lachen, ze zag wat! bij jou was niks te zien en begint elke avond spontaan te huilen en schreeuwt zelfs mijn klit is beter te zien! chef ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

ja ik kom wat lengte te kort....

ach man,als je maar gelukkig bent joh..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 00:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Babovic schijnt trouwens ook terug te komen, alleen zoekt hij nog iemand die zijn belachelijke salaris gaat betalen ...
Oké, bedankt voor de info Babovic fan.
craven
 craven - zondag 09 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
hahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 januari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Simon binnenkort definitef ///held?

----

Megastad FM verslaggever Edward van Cuilenborg laat via zijn twitter weten dat Mario Been en Leo Beenhakker het er samen over eens zijn dat de 19-jarige Hongaarse vleugelspeler Krisztian Simon een versterking zal zijn voor Feyenoord.

Krisztian Simon, die onder contract staat bij Ujpest FC en het sinds januari 2009 verhuurd aan het Engelse Wolverhampton Wanderers, krijgt waarschijnlijk na het oefenduel tegen het Olympisch team van Oman een contract aangeboden.

Mario Been liet in Sohar na de zondagmiddag-training weten dat hij technisch directeur Leo Beenahkker een positief advies gaat geven over Simon. Beenhakker verklaarde op zijn beurt ook erg gecharmeerd te zijn van de 19-jarige aanvaller. De vraag is nu of Feyenoord en Simons huidige werkgever Ujpest overeenstemming gaan bereiken, en op welke voorwaarde hij van Hongarije naar Nederland verkast.

Over de andere stagiar, Sergei Kiznichnko, is Been minder uitgesproken, want die speelde afgelopen woensdag tegen Sparta maar een paar minuten mee. De spits uit Kazachstan krijgt daarom dinsdag nog een kans als Feyenoord oefent tegen het Olympisch Elftal van Oman.

Op de tweede training ontbraken Wijnaldum, Biseswar, De Vrij, Cissé, Fer, Van Haaren en Darley met kleine pijntjes

----

bron: FR-Fanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Heb Simon alleen de akties zien maken waar bij S. doelpunten uitrolden. Da's al veel meer dan elk andere selectielid heeft laten zien.
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Simon binnenkort definitef ///held?

----

Megastad FM verslaggever Edward van Cuilenborg laat via zijn twitter weten dat Mario Been en Leo Beenhakker het er samen over eens zijn dat de 19-jarige Hongaarse vleugelspeler Krisztian Simon een versterking zal zijn voor Feyenoord.

Krisztian Simon, die onder contract staat bij Ujpest FC en het sinds januari 2009 verhuurd aan het Engelse Wolverhampton Wanderers, krijgt waarschijnlijk na het oefenduel tegen het Olympisch team van Oman een contract aangeboden.

Mario Been liet in Sohar na de zondagmiddag-training weten dat hij technisch directeur Leo Beenahkker een positief advies gaat geven over Simon. Beenhakker verklaarde op zijn beurt ook erg gecharmeerd te zijn van de 19-jarige aanvaller. De vraag is nu of Feyenoord en Simons huidige werkgever Ujpest overeenstemming gaan bereiken, en op welke voorwaarde hij van Hongarije naar Nederland verkast.

Over de andere stagiar, Sergei Kiznichnko, is Been minder uitgesproken, want die speelde afgelopen woensdag tegen Sparta maar een paar minuten mee. De spits uit Kazachstan krijgt daarom dinsdag nog een kans als Feyenoord oefent tegen het Olympisch Elftal van Oman.

Op de tweede training ontbraken Wijnaldum, Biseswar, De Vrij, Cissé, Fer, Van Haaren en Darley met kleine pijntjes

----

bron: FR-Fanatic
Ik hoorde vanmiddag op Radio Rijnmond dat Mario idd Simon graag aan de selectie zou toevoegen.
Pim Blokland zou morgen ook in Oman arriveren, wellicht dat hij (ook) hierin betrokken wordt.
Overigens vertelde de verslaggever van Rijnmond ook dat hij Cissé nog steeds niet buiten heeft gezien?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 januari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 18:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik hoorde vanmiddag op Radio Rijnmond dat Mario idd Simon graag aan de selectie zou toevoegen.
Pim Blokland zou morgen ook in Oman arriveren, wellicht dat hij (ook) hierin betrokken wordt.
Overigens vertelde de verslaggever van Rijnmond ook dat hij Cissé nog steeds niet buiten heeft gezien?
Het zou me niet verbazen als Pim Blokland bij deze transfer betrokken is. Niet als second opinion en financiering lijkt me ook niet nodig aangezien Simon een aflopend contract heeft. Maar het lijkt me niet meer dan normaal dat Blokland op de hoogte wordt gehouden (na alles wat oa hij voor Feyenoord heeft betekend en nog gaat betekenen. Zeker ook gezien zijn plek in de RvC.

Cisse is afwachten. Dat is het eigenlijk al anderhalf jaar met die vent. Wellicht dat hij later zal aansluiten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als Pim Blokland bij deze transfer betrokken is. Niet als second opinion en financiering lijkt me ook niet nodig aangezien Simon een aflopend contract heeft. Maar het lijkt me niet meer dan normaal dat Blokland op de hoogte wordt gehouden (na alles wat oa hij voor Feyenoord heeft betekend en nog gaat betekenen. Zeker ook gezien zijn plek in de RvC.

Cisse is afwachten. Dat is het eigenlijk al anderhalf jaar met die vent. Wellicht dat hij later zal aansluiten.
Cissè was niet zo te spreken over zijn medespelers die zijn blessure in twijfel trokken
en hem vervolgens links lieten liggen, en niks meer van hun lieten horen?
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cissè was niet zo te spreken over zijn medespelers die zijn blessure in twijfel trokken
en hem vervolgens links lieten liggen, en niks meer van hun lieten horen?
die gozer moet niet zo janken, heeft nog (veel te) weinig laten zien, en Mario zou ook een beetje klaar zijn met hem?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

die gozer moet niet zo janken, heeft nog (veel te) weinig laten zien, en Mario zou ook een beetje klaar zijn met hem?
Mario was al klaar met hem ...
Was overtuigd via de medischestaf van Feyenoord
dat hij niks mankeerde??
En maar laten trainen en voetballen...
Op eigen verzoek van cisse maar ff naar Frankrijk gegaan,
fotootje laten maken en ja een gebroken teen...?
Het komt allemaal een beetje lachwekkend over..

Maar goed nu word het hoogtijd dat tie idd
eens tegen een bal gaat trappen..
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mario was al klaar met hem ...
Was overtuigd via de medischestaf van Feyenoord
dat hij niks mankeerde??
En maar laten trainen en voetballen...
Op eigen verzoek van cisse maar ff naar Frankrijk gegaan,
fotootje laten maken en ja een gebroken teen...?
Het komt allemaal een beetje lachwekkend over..

Maar goed nu word het hoogtijd dat tie idd
eens tegen een bal gaat trappen..
okay, dat Frankrijk verhaal ben ik met je eens, maar nu schijnt ie weer wat last te hebben van onduidelijke pijntjes? naar mijn idee duidelijk (ook) niet een "geen woorden maar daden" mentaliteit.

hoop overigens dat ik me vergis, maar . . . . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, dat Frankrijk verhaal ben ik met je eens, maar nu schijnt ie weer wat last te hebben van onduidelijke pijntjes? naar mijn idee duidelijk (ook) niet een "geen woorden maar daden" mentaliteit.

hoop overigens dat ik me vergis, maar . . . . . . . .
ik hoop ook dat jij je vergist sevi,anders oprotten met die gozer...
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Misschien stond het röntgen apparaat wel verstopt in de struiken, konden ze de foto's niet controleren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
hahahahaha
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Kan Cissé een beetje rappen?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Nee, en hij kan ook niet tappen.
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Schaken dan? Of klaverjassen? Of kan die gozer echt helemaal niets?
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Jawel, hij kon een beetje voetballen, en over twee maanden weten we of hij het weer kan.
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:
Jawel, hij kon een beetje voetballen, en over twee maanden weten we of hij het weer kan.
Als het meezit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door MMM --
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Zal mij benieuwen OF hij nog terugkomt!
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
gewoon overblasting van cisse
FR-Han
 FR-Han - maandag 10 januari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 21:59 schreef JanM het volgende:
Kan Cissé een beetje rappen?
lijkt me wel. hij heeft zelfs een tenenrap gemaakt. alleen duurt dat nummer zo lang dat het gaat vervelen ;-)
kuipje
 kuipje - maandag 10 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
ik zag wel dat hij het grootste talent onder de 19 is in Hongarije.. 2 dingen snap ik dan niet.. a. waarom laten ze hem nu al gaan. B. Waarom wil niemand anders hem, hij heeft nl ook al stage gelopen bij wolverhamton wanderes
Pietje1
 Pietje1 - maandag 10 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Hij bewaart gewoon al zijn talent en kunsten voor ons. Doet hij goed!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord bereikt akkoord over Simon?









0.0074141