BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als je toch niks te doen heb?Hennie Huigen en Pim Blokland!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 december 2010 - 22:18   quote  deeplink  
Zij weten precies wat wij willen...
Feyenoord terug brengen en de wereld draait door in de fik steken......
Leuk!!!Een halfuuurtje kijk plezier!!!

http://www.fr-fanatic.com/2010/12/23/27515/
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Oh en morgen ff FC Rijnmond kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 december 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Hehehe, zit net een kwartier te kijken. Mooi duo en Pim laat zich niet verleiden tot zware uitspraken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 december 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Pim heeft het ook over die Sjaak Swart. Die lul die ook op radio én tv MOET vertellen dat ie een 10-tje overmaakt. Kut-020-houding van "Kijk mij eens?"
Blokland kotst ervan, zie je duidelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Goed dat ze nog een keer in de media komen en openheid geven.

He, dus iedereen die heel graag wil weten hoeveel er nu is opgehaald (waaronder ik ook), heb effe geduld. De actie loopt tenslotte tot september 2012. Als de tijd ervoor rijp is, krijgen we heus wel weer een update. Dat er geen uitlatingen worden gedaan betekend niet meteen dat het tegenvalt oid.
Red
 Red - donderdag 23 december 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Bedankt voor de info Leon.
Ik heb zeker vertrouwen in Pim, die man is echt Feyenoord supporter en geen zakkevuller.

Het komt allemaal wel goed alleen zullen we echt wat geduld moeten blijven houden!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 08:48   quote  deeplink  
Het lijkt alsof t communicatie moment Febrari gaat zijn.
blokland noemde dat als het moment tot hij waarschijnlijk in de spotlights zou staan
daarna zou t wegebben.

toch verwacht ik op de nieuwjaarsreceptie iets.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 24 december 2010 - 09:04   quote  deeplink  
Als de VvF wachten met het geven van een tussenstand; wacht ik met mijn volgende donatie. Naar mijn idee zijn er toch mensen die graag willen weten waar ze aan toe zijn als ze wat geven. Vanwaar die geheimzinigheid?
Milo
 Milo - vrijdag 24 december 2010 - 09:05   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Nu fc rijnmond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:
Nu fc rijnmond
En?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Nu nog :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:42 schreef Stylzz het volgende:
Nu nog :)
De kinderen zijn de baas van de TV nu,ik vraag het je later nog wel een X ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 december 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 09:04 schreef Dubble O ms het volgende:
Als de VvF wachten met het geven van een tussenstand; wacht ik met mijn volgende donatie. Naar mijn idee zijn er toch mensen die graag willen weten waar ze aan toe zijn als ze wat geven. Vanwaar die geheimzinigheid?
hoezo? ik begrijp de VvF prima. is het het echt nodig om wekelijks een update te krijgen over een actie die 2 jaar duurt? natuurlijk is het leuk, maar vergeet niet dat elke tussenstand telkens weer een discussie teweeg brengt over of het nou goed of slecht gaat. Stel nou dat het niet zo hard gaat als mensen verwachten, dan denken mensen weer van "daar ga ik dus geen geld aangeven, dat schiet toch niet op". en mocht het bedrag juist groot zijn, dan haken er weer mensen af door te stellen dat het niet meer nodig is. bovendien wordt dan weer aan iedereen bij Feyenoord gevraagd wat ze er van vinden, wat de aandacht nodeloos afleidt van waar het nou eigenlijk omgaat.

Laat de VvF lekker hun werk doen, het zijn echte Feyenoorders en ze kijken heel goed naar waar het geld heengaat. Als er een mooi bedrag is bereikt zullen ze heus wel weer naar buiten komen. En ondertussen elke maand en bedrag overmaken, hoeft niet groot te zijn, als veel mensen een klein bedrag overmaken, dan krijg je ook een groot bedrag.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Word de hele avond herhaald. Ik zit bij mn ouders en de koters maken zo veel herrie versta dr niets van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:
Word de hele avond herhaald. Ik zit bij mn ouders en de koters maken zo veel herrie versta dr niets van
hahahahaha wel gezellig :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als je toch niks te doen heb?Hennie Huigen en Pim Blokland!!!!!!









0.0093941