BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe: Uit Rotterdam komen betere spelers dan uit 020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 24 december 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
ROTTERDAM - Hoewel Royston Drenthe al na één seizoen in het eerste Feyenoord verliet voor Real Madrid, is hij maar wat trots op zijn oude werkgever en geboorteplaats. De aan Hércules verhuurde linkspoot heeft een tatoeage met '010', het kengetal van de havenstad.
,,Rot-ter-dam, represent", zijn de trotse woorden van Drenthe als het over de tatoeage heeft. ,,De Maliestraat, daar is alles begonnen", blikt Drenthe terug.

,,Mijn vrouw vindt me gek. 'Hoe kan je zoveel liefde voelen voor een stad?', vraagt ze. Ik leg het niet eens meer uit. Dat weet je pas als je er bent geboren. Rotterdam zit in mijn hart. In mijn genen. Deze stad heeft meer dan iedereen denkt."

,,Iedereen praat over Amsterdam, maar waar komen nou de beste spelers vandaan? Juist, uit Rotterdam", aldus Drenthe.

Dat de 23-jarige éénvoudig international zover gekomen is, komt volgens Drenthe voornamelijk door zijn geboorteplaats. ,,Daar heb ik de mentaliteit opgedaan die me ver heeft gebracht. Voor jezelf opkomen, altijd blijven knokken en nooit opgeven."

,,Als Rotterdams jochie is Feyenoord mijn club. Het gaat nu even niet goed, maar ik sluit niet uit dat ik er terugkeer. Ik ben al een tijdje niet op vakantie geweest. Komende winter had ik lekker naar een warm land kunnen gaan, maar ik meld me in Rotterdam. Lekker Kerst vieren met vrienden en bekenden. Rotterdam voelt als thuiskomen."
Nou, tot over een paar jaar!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 december 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Goed bezig Drenthe!
el1986
 el1986 - vrijdag 24 december 2010 - 10:26   quote  deeplink  
mm, ik denk dat die iets te groots is gezegd haha.. maar goed. wel de juiste instelling lol
el1986
 el1986 - vrijdag 24 december 2010 - 10:55   quote  deeplink  
gehe '' http://www.youtube.com/watch?v=VXSZmc8HRo4 ''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door el1986 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Jammer dat die beste voetballers dan nooit IN 010 spelen.
craven
 craven - vrijdag 24 december 2010 - 11:18   quote  deeplink  
ontopic: duh....
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 24 december 2010 - 12:13   quote  deeplink  
hij heeft een tatoe van :010
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 december 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Kan er toch niet veel waarde aan hechten. Drenthe zegt altijd die dingen die men het liefste wil horen.
Liever geen woorden...
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 24 december 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Kuyt zegt altijd ongeveer hetzelfde
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 december 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:18 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Kuyt zegt altijd ongeveer hetzelfde
Ja, ja ook al iemand die terug zal keren...Wordt nog druk.
Els
 Els - vrijdag 24 december 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:
Kan er toch niet veel waarde aan hechten. Drenthe zegt altijd die dingen die men het liefste wil horen.
Liever geen woorden...
Over de meeste mensen zou ik ook deze conclusie trekken, beetje volksmennerij. Maar bij Drenthe zit het denk ik dichter bij de waarheid dan bij de meesten, ik vind hem een wat ongeleid projectiel, veel te onbevangen voor zijn leeftijd en salaris. Beetje ontwapenend naief. Ik kan het van hem daardoor beter hebben.
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 24 december 2010 - 12:39   quote  deeplink  
als ze nou allemaal over een jaar of 2/3 terug keren worden we misschien kampioen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 december 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:39 schreef de kromme 73 het volgende:
als ze nou allemaal over een jaar of 2/3 terug keren worden we misschien kampioen.
Dan mag er wel een groter veld in het nieuwe stadion komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Over de meeste mensen zou ik ook deze conclusie trekken, beetje volksmennerij. Maar bij Drenthe zit het denk ik dichter bij de waarheid dan bij de meesten, ik vind hem een wat ongeleid projectiel, veel te onbevangen voor zijn leeftijd en salaris. Beetje ontwapenend naief. Ik kan het van hem daardoor beter hebben.
+1
En laat ik nu al jaren hier de enige zijn die dit over hem doet!!Hem eren ;) DRENTHE///HELD!!!!
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Drenthe: Uit Rotterdam komen betere spelers dan uit 020

noem ze maar is op??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:47 schreef astra het volgende:
Drenthe: Uit Rotterdam komen betere spelers dan uit 020

noem ze maar is op??
Drenthe v Persie El Ham..... Nieveld de Vrij Bruma
Ken nog wel ff doorgaan maar de Zeeuw en hoe heet tie rechtsback van 020 ook al weer?
is wat er tegenover staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Leon FR1908 --
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 24 december 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Als je puur kijkt naar wie er geboren of getogen zijn Amsterdam of Rotterdam... dan heeft Drenthe denk ik wel gelijk.
Spelers als Zlatan, Sneijder, Maxwell, Chivu worden er al genoemd door ajacieden als ze dit lezen. Maar dat zijn geen Amsterdammers.
Biseswar is bijvoorbeeld wel een Amsterdammer:p
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:50 schreef MauricioAros het volgende:
Als je puur kijkt naar wie er geboren of getogen zijn Amsterdam of Rotterdam... dan heeft Drenthe denk ik wel gelijk.
Spelers als Zlatan, Sneijder, Maxwell, Chivu worden er al genoemd door ajacieden als ze dit lezen. Maar dat zijn geen Amsterdammers.
Biseswar is bijvoorbeeld wel een Amsterdammer:p
Ik vind Gabral beter!!!
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 24 december 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Kijk ook gewoon naar Jong oranje. allemaal Rotterdammers, of ze nou van Sparta of Feyenoord zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Dat zeg ik gamma ;)
Blade85
 Blade85 - vrijdag 24 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
hmmz ik lees het allemaal maar snap het niet helemaal wat maakt het uit waar je geboren bent al kom je uit een gehucht met maar 4 huizen het gaat erom waar je opgeleid word en als je puur daar naar kijkt dan komen de grootste spelers toch echt uit amsterdam (niet dat jullie dat ooit zullen toegeven:p) en die drenthe kletst altijd maar wat uit zijn nek die ziet zeichzelf nu al als levende legende:D
astra
 astra - vrijdag 24 december 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:04 schreef Blade85 het volgende:
hmmz ik lees het allemaal maar snap het niet helemaal wat maakt het uit waar je geboren bent al kom je uit een gehucht met maar 4 huizen het gaat erom waar je opgeleid word en als je puur daar naar kijkt dan komen de grootste spelers toch echt uit amsterdam (niet dat jullie dat ooit zullen toegeven:p) en die drenthe kletst altijd maar wat uit zijn nek die ziet zeichzelf nu al als levende legende:D
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:04 schreef Blade85 het volgende:
hmmz ik lees het allemaal maar snap het niet helemaal ..
Zo moeilijk is het anders niet....
Ik denk dat de meest domme supporters wel uit Amsterdam komen!!!
Blade85
 Blade85 - vrijdag 24 december 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het anders niet....
Ik denk dat de meest domme supporters wel uit Amsterdam komen!!!
ach... jochie toch... moet je weer ff haten?? is niet erg hoor. Ik bedoel dat ik drenthe niet snap waar basseert hij het op.
craven
 craven - vrijdag 24 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
waarom komen jullie altijd naar ons forum toe??? Jaloers dat hier wel mensen posten?
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 24 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
wat een boel joden ineens hier. en in tegenstelling tot wat blade zegt heeft royston het hier wel degelijk over geboren zijn in rotter of amster dam. dus niet over de genoten opleiding. daarom zegt hij ook op de maliestraat is het begonnen. anders had hij wel gezegt in de etjes bij feyenoord is het begonnen. de betere straatvoetballers komen allen uit rotterdam dat is algemeen bekend. iedereen herinnerd zich de dagen dat van persie, el hamdaoui en noem ze maar op op de pleintjes voetbalden! zelfs moulijn is met een muurtje begonnen.

maar de betere opgeleide spelers kwamen toch bij onze amsterdamse vrienden vandaan. al is die tijd een beetje voorbij. tegenwoordig leiden wij ook betere spelers op dan hun. alleen zij scouten beter en hebben meer geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door BRAYY --
Blade85
 Blade85 - vrijdag 24 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:18 schreef craven het volgende:
waarom komen jullie altijd naar ons forum toe??? Jaloers dat hier wel mensen posten?
Haha nee. Ik ben niet het type dat zich er druk om maakt voor welke voetbalclub je bent. Ik werk voor de marine en zit op een schip met 50% feyenoord supporters en 50% ajax supporters. en ik zeg niet dat we elkaar nooit een beetje sarren maar we kunnen meestal toch vrij normaal met elkaar over voetbal praten. in tegenstelling tot sommige hier...
Blade85
 Blade85 - vrijdag 24 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:22 schreef BRAYY het volgende:
wat een boel joden ineens hier. en in tegenstelling tot wat blade zegt heeft royston het hier wel degelijk over geboren zijn in rotter of amster dam. dus niet over de genoten opleiding. daarom zegt hij ook op de maliestraat is het begonnen. anders had hij wel gezegt in de etjes bij feyenoord is het begonnen. de betere straatvoetballers komen allen uit rotterdam dat is algemeen bekend. iedereen herinnerd zich de dagen dat van persie, el hamdaoui en noem ze maar op op de pleintjes voetbalden! zelfs moulijn is met een muurtje begonnen.

maar de betere opgeleide spelers kwamen toch bij onze amsterdamse vrienden vandaan. al is die tijd een beetje voorbij. tegenwoordig leiden wij ook betere spelers op dan hun. alleen zij scouten beter en hebben meer geld.
Kluivert??? Seedorf??? Davids??? Heitinga??? de Jong??? v\d Vaart??? ken nog wel ff doorgaan hoor maar die komen allemaal toch echt uit amsterdam

en hoe kom je erbij dat feyennord een beter opleiding heeft? ajax en feyenoord spelen op het moment allebei met zowat volledig zelf opgeleide teams...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Blade85 --
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 24 december 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:25 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Kluivert??? Seedorf??? Davids??? Heitinga??? de Jong??? v\d Vaart??? ken nog wel ff doorgaan hoor maar die komen allemaal toch echt uit amsterdam

en hoe kom je erbij dat feyennord een beter opleiding heeft? ajax en feyenoord spelen op het moment allebei met zowat volledig zelf opgeleide teams...
ja hoor ik zeg ook niet dat er geen goede voetballers uit amsterdam komen. rotterdam staat gewoon bekend om zn pleintjes en muurtjes.

Ajax een eigen opgeleid team?? dat is ook wat overdreven he.

hoe ik erbij kom dat feyenoords opleiding beter is? misschien omdat we de prijs hebben gewonnen afgelopen jaar? beste jeugdopleiding van NL! en een van de beteren in de wereld.
maar ik zeg niet dat jullie het slecht voor elkaar hebben hoor. daarvoor moet je zoeken in eindhoven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door BRAYY --
Blade85
 Blade85 - vrijdag 24 december 2010 - 14:36   quote  deeplink  
haha sja eindhoven... daar kunnen ze ook alleen maar carnaval vieren
fredje
 fredje - vrijdag 24 december 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 13:47 schreef astra het volgende:
Drenthe: Uit Rotterdam komen betere spelers dan uit 020

noem ze maar is op??
Drenthe
craven
 craven - vrijdag 24 december 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:25 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Kluivert??? Seedorf??? Davids??? Heitinga??? de Jong??? v\d Vaart??? ken nog wel ff doorgaan hoor maar die komen allemaal toch echt uit amsterdam

en hoe kom je erbij dat feyennord een beter opleiding heeft? ajax en feyenoord spelen op het moment allebei met zowat volledig zelf opgeleide teams...
kluivert, seedorf??hij heeft het over de laatste jaren..niet over voetbal opa's.....:)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Vd vaart, heemskerk
Seedorf&Davids, paramaribo
Heitinga, alphen aan de rijn.

Kutprutsers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Stylzz --
wup von dutch
 wup von dutch - vrijdag 24 december 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:
Vd vaart, heemskerk
Seedorf&Davids, paramaribo
Heitinga, alphen aan de rijn.

Kutprutsers.
Johan Cruijff amsterdam
denis bergkamp amsterdam
ruud gulit amsterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door wup von dutch --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 december 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:24 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Haha nee. Ik ben niet het type dat zich er druk om maakt voor welke voetbalclub je bent. Ik werk voor de marine en zit op een schip met 50% feyenoord supporters en 50% ajax supporters. en ik zeg niet dat we elkaar nooit een beetje sarren maar we kunnen meestal toch vrij normaal met elkaar over voetbal praten. in tegenstelling tot sommige hier...
Logisch, voetbal is geen oorlog.
feyenoord for life
 feyenoord for life - vrijdag 24 december 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 14:24 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Haha nee. Ik ben niet het type dat zich er druk om maakt voor welke voetbalclub je bent. Ik werk voor de marine en zit op een schip met 50% feyenoord supporters en 50% ajax supporters. en ik zeg niet dat we elkaar nooit een beetje sarren maar we kunnen meestal toch vrij normaal met elkaar over voetbal praten. in tegenstelling tot sommige hier...
misschien kan je dan toch beter op je scheepje over voetbal praten
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 16:49 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

Johan Cruijff amsterdam
denis bergkamp amsterdam
ruud gulit amsterdam
Mooi he t verleden. Er komen inderdaad best goede voetballers uit 020.
Dat ontkent niemand.
Maar als iemand voorbeelden geeft moet je t wel goed doen.
craven
 craven - vrijdag 24 december 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 16:49 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

Johan Cruijff amsterdam
denis bergkamp amsterdam
ruud gulit amsterdam
he von kneus, das vorige eeuw.....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 december 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Ook zo simpel: A-jeugd van Feyenoord heeft toch meer kampioenschappen laatste jaren achter de rug dan ,,,,
wup von dutch
 wup von dutch - vrijdag 24 december 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 16:58 schreef craven het volgende:

[..]

he von kneus, das vorige eeuw.....
sorry wist niet dat het zo gevoelig lag !!!!!
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:07 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

sorry wist niet dat het zo gevoelig lag !!!!!
weet je wat ook gevoelig ligt?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:12 schreef Terminator het volgende:

[..]

weet je wat ook gevoelig ligt?
Spijkerbed
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:12 schreef Terminator het volgende:

[..]

weet je wat ook gevoelig ligt?
Spijkerbed
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:33   quote  deeplink  
HAHAHAHA ja ik wilde eigenlijk een ziekenhuisbed zeggen maar ja wup von marocs reageerde maar niet dus jah P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Kut Joden pleurt toch op...
Drenthe praat over zijn generatie....
Nu weet ik zeker dat de domste uit Amsterdam komen...

Prettige en vredige kerstdagen !!!
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kut Joden pleurt toch op...
Drenthe praat over zijn generatie....
Nu weet ik zeker dat de domste uit Amsterdam komen...

Prettige en vredige kerstdagen !!!
ja dat zeg ik al jaren dat mijn buren dom zijn.nu horen jullie het ook is van een ander! hahaha

prettige en vredige??pfffff ik moet effe po eeee pen ben zo terug uhum...P:
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Spijkerbed
we kunnen wup van marocs er even op liggen en het dan aan hem vragen.is dat niet een idee?P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 december 2010 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

P:
Ron,tong hangt boven je linker oog?
Terminator
 Terminator - vrijdag 24 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ron,tong hangt boven je linker oog?
nou er hangt vanalles boven mijn linkeroog.je wilt niet weten wat er aan mijn rechteroog hangt....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:41 schreef Terminator het volgende:

[..]

nou er hangt vanalles boven mijn linkeroog.je wilt niet weten wat er aan mijn rechteroog hangt....
Een oor?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe: Uit Rotterdam komen betere spelers dan uit 020









0.0070180