BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Volgens mij vindt bijna iedereen dat behalve de technische staf om wat voor reden dan ook.
Net als op het middenveld en voorin.
Allemaal onbegrijpelijke keuzes van Gio , volledig in strijd met wat hij verkondigde.
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Lijkt haast wel of hij niemand zomaar opzij wil schuiven. Alsof hij vindt dat basisspelers van vorig seizoen niet zomaar uit het team kunnen worden gelaten. En dan doel ik met name op Immers en Kazim.

Wel het jonge duo achterin opofferen.... om vervolgens tegen Pisvee (!) te merken dat het niet werkt.
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Dat laatste is een even grote stommiteit als Van der Heijden als centrale verdediger zien, als je het mij vraagt. Waarom geen extra back gehaald!
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Precies.
voor beide quotes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Zondag examen voor Gio..
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Bel jij Giovanni ff dan? 😁
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Waarom..(?)
Barabas
 Barabas - woensdag 09 september 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Was eigenlijk voor Van Geil.... Postten tegelijk....
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Ik denk nog steeds dat t van hogerhand ingegeven is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Laat mij er ff buiten ja..!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 september 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Ik denk dat de alternatieven tegenvallen.
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Dat kan alleen als ze collectief de vogelgriep hebben opgelopen.
Slechter kan gewoonweg niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 september 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Ik ben gevaccineerd..
JanM
 JanM - donderdag 10 september 2015 - 07:51   quote  deeplink  
De sfeer zit er weer lekker in ... maar desondanks welkom terug geile!
Barabas
 Barabas - donderdag 10 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 22:18 schreef van geil het volgende:
Ik denk nog steeds dat t van hogerhand ingegeven is.
Lijkt mij sterk....
van geil
 van geil - donderdag 10 september 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 07:51 schreef JanM het volgende:
De sfeer zit er weer lekker in ... maar desondanks welkom terug geile!
Hoi Jan, we gaan er n mooi seizoen van maken.
JanM
 JanM - donderdag 10 september 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2015 - 13:35 schreef van geil het volgende:

[..]

Hoi Jan, we gaan er n mooi seizoen van maken.
Ga je zo vaak op vakantie dan ;-P ?
van geil
 van geil - donderdag 10 september 2015 - 22:41   quote  deeplink  
ghe ghe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''KNVB vindt De Kuip krakkemikkig, onzin!''

1zznx4k.jpg

Willem van Hanegem vindt het in- en intriest dat Nederland zich niet weet te kwalificeren voor een Europees Kampioenschap met 24 (!) landen. ''Onze clubs stellen in Europa al niets meer voor, en dat geldt nu ook voor de nationale ploeg'', schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad.

De Kromme denkt de oorzaak te weten. ''Het begint bij de KNVB, waar er mensen zitten die niets met voetbal hebben. Zo heeft meneer Van Oostveen besloten dat het Nederlands elftal niet meer in het Feyenoord-stadion mag spelen. De Kuip zou krakkemikkig zijn. Als het regent zouden die mensen in hun driedelig pak een beetje nat worden en je zou niet snel genoeg een kroket kunnen kopen. Wat een onzin!''

''De Kuip is wel altijd een onneembare vesting geweest, het ruikt en smaakt er naar voetbal. Daar hoort het Nederlands elftal te spelen! Nee, de wedstrijden moeten zo nodig in de aRENa worden gespeeld. Ik heb echt geen hekel aan Ajaks, maar het is belachelijk dat alles bij de KNVB aan die club is gelinkt. Dat slaat nergens op.''

Het vizier kan al bijna naar het WK van 2018. ''Er komt bij Nederland een stel goede jonge spelers aan. Ik vind wel dat je er voor moet zorgen dat al die gasten normaal blijven doen. Die gekke maniertjes moeten niet worden geaccepteerd, spelers die in interviews over bepaalde dingen niet willen praten, kom op, zeg, doe lekker normaal. Dat soort jongens hoort een draai om de oren te krijgen. Maar dat gebeurt niet.

Ze willen allemaal vriendjes van elkaar zijn, het is één grote belangenverstrengeling. Daarom blijft iedereen lief en aardig en wordt niemand aangesproken op zijn gedrag. Spelers die niet normaal doen, moet je niet selecteren, wegwezen, blijf jij maar lekker thuis.''
Dread
 Dread - maandag 12 oktober 2015 - 08:52   quote  deeplink  
Held !
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 12 oktober 2015 - 10:10   quote  deeplink  
ja Willem je hebt helemaal gelijk, het is al vele jaren de k.n.A.v.b. Ook Fox doet daar natuurlijk/vanzelfsprekend aan mee! Veel mensen die ik over voetbal spreek hebben dat idee en een steeds sterker vermoeden. Dit moet toch niet kunnen...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Dat vind ik dan wel weer mooi aan Willem. Kom niet aan z'n club!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 oktober 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Willem//HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Ik begrijp nu waarom hij Blind heet''

2lc8s4i.jpg

Vooral na het debacle van dinsdagavond tegen Tsjechië is de kritiek op bondscoach Danny Blind niet mals. Ook oud-international Willem van Hanegem doet zijn zegje.

De vraag was wat er nu moet gebeuren, na het mislopen van het EK. "Ja, dat moet iedereen lekker zelf weten. Dat zal mij een rotzorg zijn. Ik vind het vooral heel erg voor alle mensen die waarschijnlijk al ingeslagen hadden. Dit gaat een heleboel mensen heel veel geld kosten", stelt Van Hanegem in gesprek met De Telegraf.

"Ik denk trouwens niet dat de spelers van het Nederlands elftal zich daar druk over maken. Waar maken die mensen zich druk om joh, wij hebben geld zat, denken ze. Ik heb niet het gevoel dat ze er wakker van liggen, nee. Je had veel eerder je stinkende best moeten gaan doen."

Dat Blind claimde dat hij zichzelf niets kwalijk kan nemen, irriteert Van Hanegem. "Dat interesseert me allemaal niks. Maar als Blind dat écht denkt, dan doet hij mij denken aan zijn achternaam. Dan begrijp ik nu ook waarom hij zo heet."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Van Hanegem spreekt van partijdigheid KNVB

25p4yzk.jpg

Willem van Hanegem is niet te spreken over de KNVB en dan vooral niet over de aanklager betaald voetbal. De oud-international en ras-Feyenoorder vindt dat Ajacied Riechedely Bazoer een soortgelijke 'overtreding' maakte als Michiel Kramer.

Kramer moet vrezen voor een schorsing na een 'duw' in het gezicht van De Graafschap-speler Ted van de Pavert. Bazoer krijgt waarschijnlijk geen proces aan zijn broek na een soortgelijk vergrijp in de wedstrijd tussen Heracles Almelo en Ajaks (0-2). 'Bij Ajaks zag ik een speler een tegenstander van Heracles een klap voor zijn kop geven', concludeerde De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Ik wil hier absoluut niemand een oor aannaaien. Ik ben ook van mening dat als de scheidsrechter en zijn assistenten het niet hebben waargenomen, je het daarbij zou moeten laten. Maar áls je toch de beelden erbij wilt halen, dan moeten ze bij de televisie wel één lijn trekken. Die duw van Kramer tegen De Graafschap hebben ze wel honderd keer laten zien, maar dat gebeurde bij die jongen van Ajaks dus niet. Dat noem ik partijdigheid', aldus Van Hanegem.
MMM
 MMM - maandag 19 oktober 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Is wel zo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Eensert..

Met twee maten meten hebben een Gods gruwelijke schurft aan..
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 10:16 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem spreekt van partijdigheid KNVB

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem is niet te spreken over de KNVB en dan vooral niet over de aanklager betaald voetbal. De oud-international en ras-Feyenoorder vindt dat Ajacied Riechedely Bazoer een soortgelijke 'overtreding' maakte als Michiel Kramer.

Kramer moet vrezen voor een schorsing na een 'duw' in het gezicht van De Graafschap-speler Ted van de Pavert. Bazoer krijgt waarschijnlijk geen proces aan zijn broek na een soortgelijk vergrijp in de wedstrijd tussen Heracles Almelo en Ajaks (0-2). 'Bij Ajaks zag ik een speler een tegenstander van Heracles een klap voor zijn kop geven', concludeerde De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad.

'Ik wil hier absoluut niemand een oor aannaaien. Ik ben ook van mening dat als de scheidsrechter en zijn assistenten het niet hebben waargenomen, je het daarbij zou moeten laten. Maar áls je toch de beelden erbij wilt halen, dan moeten ze bij de televisie wel één lijn trekken. Die duw van Kramer tegen De Graafschap hebben ze wel honderd keer laten zien, maar dat gebeurde bij die jongen van Ajaks dus niet. Dat noem ik partijdigheid', aldus Van Hanegem.
Willem heeft zeker de Topic van Kramer gelezen van 18-10 1955
Hij is eens met mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door de bluffer --
daan limbos
 daan limbos - maandag 19 oktober 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Ajax-spelers zijn allemaal lieve jongens, doen geen vlieg kwaad. En zijn de besten van allemaal. Dat vindt ook inte3llectueel Blind (inderdaad, what's in a name)want die speelden toch de sterren van de hemel in de laatste interlands. Blind, van Oostveen en de KNJB Feyenoord-haters? Wat flauw om dat te denken. En wees eerlijk, dat gedoe om Kramer is fauwe kul, die speler van de Graafschap kreeg echt een verschrikkelijke doodklap. Nee, dan Bazoer tegen Heracles, die hield heel correct zijn arm stil, deed echt niks. Die smwerige Feyenoorder van Hanegem wil de zaak gewoon opruien.
Maar als de bestuurlijke rotzooi binnen die club uit Amsteldorp nou eens lekker doorwoekert, ze elkaar de strot afbijten en hun vazallen in Zeist eindelijk eens worden weggestuurd, ja, kan er in het Nederlandse voetbal misschien toch nog zo iets als democratie ontstaan, een gevoel bij alle andere clubs dat ze niet alleen maar wandversiering zijn voor het "goddelijke" Ajax. (mijn toetsenbord protesteert meteen heftig als ik het woord Ajax intyp)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 11:51   quote  deeplink  
De mijne heb ik aangeleerd er direct ajaks van te maken..👌
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Ik vond dat van Bazoer ook niks.
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:
De mijne heb ik aangeleerd er direct ajaks van te maken..👌
de mijne tik alleen maar 020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Nou dat was toch zeker tien keer erger dan Kramert..
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:01 schreef RenatoBos het volgende:
Die speler ging door de klap naar de grond zo hard kwam die aan
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:05   quote  deeplink  
WE wachten maar gewoon af wat de uitspraak vandaag wordt
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Vol verwachting..!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:00 schreef de bluffer het volgende:

[..]

de mijne tik alleen maar 020
Goed opgevoed ook dan maat..!
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 oktober 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Mag ik nu wel 5-0 zeggen
en geen 0-5
voor a.s. zondag

Met Kazim in de spits

Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:01 schreef RenatoBos het volgende:
In objectiviteit vond ik dat van Kramer zwaarder.
Subjectief moet die snavel 40-45 wedstrijden krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha eens..!!👍
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:12 schreef de bluffer het volgende:
Mag ik nu wel 5-0 zeggen
en geen 0-5
voor a.s. zondag

Met Kazim in de spits
Kennert..👌
Barabas
 Barabas - maandag 19 oktober 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Willem heeft gewoon een dik vet punt met zijn statement, maar uiteraard zal het geen enkel effect hebben. De arbitrage is beneden alle peil. Bijna iedere gegeven rode kaart is aanleiding voor discussie of herroeping, maar die klotevoetbalbond weigert er al jaren iets aan te doen. We vervallen tot een derderangs voetbalnatie en diegenen die onze belangen moeten vertegenwoordigen en beschermen gaan liever wat anders doen.
VVout
 VVout - dinsdag 20 oktober 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ghèhè, zo in mijn sas ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 oktober 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 09:52 schreef VVout het volgende:

[..]

Ghèhè, zo in mijn sas ...
haha :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 november 2015 - 07:35   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Feyenoords beste wedstrijd van seizoen"

9kxjie.jpg

Willem van Hanegem heeft zich uitermate vermaakt met De Klassieker van zondagmiddag. ''Ik denk dat het Feyenoords beste wedstrijd was van dit seizoen'', oordeelt de clubicoon in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''In de tweede helft zakte het iets weg, maar het kostte ook behoorlijk veel kracht.''

Jasper Cillessen was de uitblinker bij Ajaks en dat zeg genoeg, vindt De Kromme. ''Bij zijn collega aan de andere kant, Vermeer, vraag ik me af of hij bij dat doelpunt die bal niet had kunnen pakken. Die bal had toch niet zo veel snelheid? Vermeer deed helemaal niets. Het was een vreemde situatie.''

Van Hanegem vindt de basisplaats van Eric Botteghin 'een prima zet. ''Ik dacht vooraf dat hij misschien Kongolo in het centrum zou zetten. Maar dit liep goed zo. Kongolo speelde aan de zijkant iets naar voren, zodat Botteghin een beetje naar links kon uitwijken. Botteghin had de pech dat hij vlak voor rust twee slechte ballen gaf en ze op tv bij Fox meteen zeiden dat hij dat de hele eerste helft had gedaan. Dat klopte dus niet, het waren z'n eerste foute ballen.''

De linksbenige spelers waren de uitblinkers. ''Ik vond Kongolo geweldig en Vilhena was in de eerste helft de beste man van het veld. Bij Elia ging lang niet alles zoals hij wilde, maar hij werkte zich wel drie slagen in de rondte. Dat had ik eerlijk gezegd niet van hem verwacht. En Kazim had zich natuurlijk echt onsterfelijk kunnen maken, maar raakte de bal bij die grote kans niet goed.''
G-child
 G-child - maandag 09 november 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Die raakt zelden een bal goed Willem, hoef je niet raar van op te kijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 november 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Haha, dat valt wel mee. Maar zelfs had hij er op deze wijze makkelijk in kunnen gaan.
Die neuzenkeeper had gewoon mazzel dat hij toevallig tegen zijn arm kwam, daar was niets bewust aan.
G-child
 G-child - maandag 09 november 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Viel het maar mee Stylzz, wanneer gaat hij dit soort ballen wel eens raken dan?
Zie zijn meerwaarde in welk opzicht nog steeds niet. Beetje hoop hebben tegen beter weten in als je het mij vraagt.
nr 10
 nr 10 - maandag 09 november 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Die jood staat al met zijn benen wijd. Kszim had er gewoon langs kunnen lopen en die bal binnen kunnen schuiven. Maar dat ziet die onnozele hals niet. Het zal wel weer een bidon of zes hebben gekost.
Tjabba
 Tjabba - maandag 09 november 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Kazim zal zo'n kans nooit maken , het enige wat hij kan doen is zich laten onderuittrappen.
Dan heb je meer kans dat het een doelpunt wordt dan wanneer hij het zelf probeert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

0.0151832