|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2015 - 08:19 schreef G-child het volgende:Viel het maar mee Stylzz, wanneer gaat hij dit soort ballen wel eens raken dan? Zie zijn meerwaarde in welk opzicht nog steeds niet. Beetje hoop hebben tegen beter weten in als je het mij vraagt. T wordt nooit wat hoor. Net als Kramer niet beter wordt dan dit. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Achebar verdiend nu de kans ,en als Gio dat niet begrijpt ziet moet hij maar bij Nlind gaan zitten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De enigste hoop die ik gehad heb ligt in de pot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gadver.....moet je doorspoelen viespeuk... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar wel een leuke wedstrijd had meer ingezeten helaas het mocht weer niet zo zijn. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Arm schaap zich zelf zo verkwantseld aan de knavb |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Henk ik heb mijn veters thuisgelaten |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Topic-vervuiling dit.. Zo jammer.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is voor mij nog altijd één van de beste voetballer naar Johan Cruijff op de Nederlandse velden die ik heb gezien verder vond ik Dusan Tadic en Jan Sorensen ook zeer goed |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Cruijff was van een uitzonderlijke klasse, maar ik vond Hanegem meer allround. Briljante verdeler, goede kopper, stond verdedigend zijn mannetje en schopte je lachend in tweeën. Ik zag laatst een uitzending over de wereldbeker winst en de Europacup I finale. Zowel de spelers Estudiantes als die van Celtic roemde Hanegem om zijn kwaliteiten. Uitzonderlijk goede speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kanjers worden gezien maar alsje veel kontakt hebt met blind wat denkje zou het besmettelijk zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad. Blind is ook een Zeeuw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:58 schreef Fer 1 het volgende:Kanjers worden gezien maar alsje veel kontakt hebt met blind wat denkje zou het besmettelijk zijn. Als je maar een condoom gebruik als je veel kontakt heb.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De goeie hangen we apart op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem over Feyenoord: ''Dat is toch in- en intriest''
Feyenoord moet dit seizoen eindelijk weer eens een kampioenschap gaan pakken, dat zijn de fans allemaal wel met elkaar eens. Ook publiekslieveling Willem van Hanegem hunkert er naar.
"Het Legioen... Een beter legioen bestaat niet. Of je nu als een drol speelt of niet, die mensen zitten er toch allemaal. Laat staan als je heel goed speelt, dan kan het helemaal niet op", opent Van Hanegem het gesprek met Voetbal Inside. "Voor die mensen wordt het nu eens tijd dat ze kampioen worden. Ik geloof dat ze in de laatste veertig jaar één of twee keer kampioen geworden zijn. Dat is toch... Dat is in- en intriest."
"Dan is het toch helemaal geweldig als het stadion dan elke week vol zit, met al die mensen", vervolgt De Kromme zijn relaas. "Daar zitten voor negentig procent echte Feyenoorders tussen en tien procent van die lawaaipapegaaien. Sfeer, dat haal je uit de manier waarop je spelers spelen. Wat bezielt die mensen die een seizoenkaart kopen, om vervolgens met hun blote rug naar het veld te staan. En alleen maar schreeuwen. Ik snap dat niet. Dan spoor je toch niet?"
Willem van Hanegem over Het Legioen
(http://youtu.be/16hut4-K8fs) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Van hanegem for president good old willem. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 11:04 schreef de bluffer het volgende:Is voor mij nog altijd één van de beste voetballer naar Johan Cruijff op de Nederlandse velden die ik heb gezien verder vond ik Dusan Tadic en Jan Sorensen ook zeer goed Tadic? Die mag niet eens in hun schaduw staan man. Goeie voetballer, oké, maar om hem nou bij de groten te zetten, mwoah... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gullit Rijkaard Van Basten Robben Van Persie Ronaldo Romario Bergkamp
Na Cruijff en Van Hanegem de beste spelers die de Eredivisie heeft gekend.
En dan vergeet ik er vast nog 10. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 11:34 schreef Barabas het volgende:Gullit Rijkaard Van Basten Robben Van Persie Ronaldo Romario Bergkamp Na Cruijff en Van Hanegem de beste spelers die de Eredivisie heeft gekend. En dan vergeet ik er vast nog 10. De meeste van deze heb ik nooit van gehoord. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Cruijff was een meer spectaculaire voetballer. Hanegem was een meer complete voetballer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gullit van Persie en Ronaldo zijn de Besten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zijn ook uit de ouwe doos... kan ik zo'n jonge God als jou niet verwijten.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Persoonlijk vind ik die lange van Elinkwijk de beste na Cruijff en Willem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja die ken ik wel ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Jammer dat Legioen niet altijd één blok is''
Willem van Hanegem zag deze week de prachtige documentaire over de reis per boot van 1.500 Feyenoord-supporters richting Portugal. ''Zoiets kan echt alleen maar bij Feyenoord. Toen ik het zag, was ik best trots'', reageert De Kromme.
''Het is jammer dat de supporters tegenwoordig niet meer altijd één blok vormen. Want dat is wel het kenmerk van het Legioen'', gaat Van Hanegem verder in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. ''Vroeger was Feyenoord onverslaanbaar in de Kuip. Dat is nu helaas niet meer het geval.''
''Ik kan ook zeker niet garanderen dat Feyenoord over twee weken in eigen stadion de KNVB-beker wint. Natuurlijk hebben ze een goede kans tegen FC Utrecht. Tegen Twente werd er gisteren ook best aardig gespeeld, maar we moeten dan niet vergeten op wat voor een manier de tegenstander speelde. Twente hield voortdurend vijf man achter, inclusief de keeper. Dus maakten ze er geen gebruik van dat Ziyech vaak in zijn eentje vier man bezighield.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Het was gewoon rood, wegwezen''
Willem van Hanegem denkt niet dat Feyenoord de favoriet is in de bekerfinale van aankomend weekend tegen FC Utrecht. ''Ik zou niet weten op grond waarvan'', stelt De Kromme, die afgelopen zaterdag weer een pover Feyenoord zag.
''Het spel was tegen FC Groningen behoorlijk bedroevend'', aldus Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Ook daar liep er een scheidsrechter rond die niet consequent was. Kramer had uiteraard weggestuurd moeten worden. Ik hoorde hem vertellen dat het over en weer was met de verdedigers van Groningen.''
''Dat zal wel, maar hij pakte iedereen bij zijn keel. Hoe dom kan je zijn een week voor de bekerfinale? Het was gewoon rood, wegwezen. Hij was in de eerste helft ook al bezig. Ik begrijp dan niet dat de trainer hem er niet uithaalt. Het was wachten op problemen.'' |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:Van Hanegem: ''Het was gewoon rood, wegwezen''Willem van Hanegem denkt niet dat Feyenoord de favoriet is in de bekerfinale van aankomend weekend tegen FC Utrecht. ''Ik zou niet weten op grond waarvan'', stelt De Kromme, die afgelopen zaterdag weer een pover Feyenoord zag.''Het spel was tegen FC Groningen behoorlijk bedroevend'', aldus Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Ook daar liep er een scheidsrechter rond die niet consequent was. Kramer had uiteraard weggestuurd moeten worden. Ik hoorde hem vertellen dat het over en weer was met de verdedigers van Groningen.'' ''Dat zal wel, maar hij pakte iedereen bij zijn keel. Hoe dom kan je zijn een week voor de bekerfinale? Het was gewoon rood, wegwezen. Hij was in de eerste helft ook al bezig. Ik begrijp dan niet dat de trainer hem er niet uithaalt. Het was wachten op problemen.'' [/quot Ik ben het met Willem 100% eens, vorige week uit bij de Tukkers was hij ook al raar bezig geen reclame voor FEYENOORD |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel rood krijgen voor iets lulligs tegen Heracles en op vrijdag wordt dan uitgesproken dat hij komende Zondag niet mee mag doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 08:43 schreef VVout het volgende:Zal wel rood krijgen voor iets lulligs tegen Heracles en op vrijdag wordt dan uitgesproken dat hij komende Zondag niet mee mag doen. Ik zal hem dan niet missen tegen Fc. Utrecht |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Handig Hanegem om zoiets te zeggen. Een nog idealere schoonzoon dan onze toptrainert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja ach, Kramer moet dat grijpen naar die kelen ook maar eens afleren toch. Ik begrijp hem als ie zegt dat ie zichzelf verdedigd maar als je iedereen steeds zo beetpak wetende dat er een dozijn camera's op je gericht zijn, wetende dat de media dat soort dingen altijd aangrijpt moet je het niet doen, daar ben je prof voor. Pleurt hem dan gewoon op de grond of zo.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach.... het viel wel mee allemaal.... ik zie het hele weekend veel ergere dingen passeren op de Europese velden. Hier in dit land zijn ze gewoon een stel mietjes als het op dit soort zaken aankomt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat ik dan weer niet snap is dat er geen onderzoek wordt gestart naar die groningenspelers? En Hanegem met zijn gelul, hij heeft iedereen bij de keel gepakt. Pfft, zeikwijf. Moet je zien wat ie zelf allemaal deed vroeger. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 08:08 schreef nr 10 het volgende:Wat ik dan weer niet snap is dat er geen onderzoek wordt gestart naar die groningenspelers? En Hanegem met zijn gelul, hij heeft iedereen bij de keel gepakt. Pfft, zeikwijf. Moet je zien wat ie zelf allemaal deed vroeger. Daar is die Top speler ook vaak voor gestraft |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 08:08 schreef nr 10 het volgende:Wat ik dan weer niet snap is dat er geen onderzoek wordt gestart naar die groningenspelers? En Hanegem met zijn gelul, hij heeft iedereen bij de keel gepakt. Pfft, zeikwijf. Moet je zien wat ie zelf allemaal deed vroeger. Wat Willem deed was hard en hij ging ook wel eens over de schreef, maar het verschil is dat wat Kramer doet is gewoon dom. Het heeft totaal geen nut. Hij kan toch nagaan dat hij dan misschien rood krijgt? Van Hanegem deed het tenminste met nut, al mocht dat ook niet. Het was soms om even een signaal af te geven dat ze dit team niet zo maar konden verslaan. Die clowns van tegenwoordig zijn mietjes in vergelijk met de voetballers van toen. Dàt waren pas kerels! Als Kramer met hun mee mocht doen, zou hij huilend van het veld stappen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 15:43 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wat Willem deed was hard en hij ging ook wel eens over de schreef, maar het verschil is dat wat Kramer doet is gewoon dom. Het heeft totaal geen nut. Hij kan toch nagaan dat hij dan misschien rood krijgt? Van Hanegem deed het tenminste met nut, al mocht dat ook niet. Het was soms om even een signaal af te geven dat ze dit team niet zo maar konden verslaan. Die clowns van tegenwoordig zijn mietjes in vergelijk met de voetballers van toen. Dàt waren pas kerels! Als Kramer met hun mee mocht doen, zou hij huilend van het veld stappen. 100% mee eens, klasse verhaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt wel, wordt tijd dat voetbal weer een mannensport wordt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Jankmuilen zijn het... En de scheidsrechters gaan er vol in mee. Als zij nou eens gewoon geel geven voor een schwalbe is het zo gedaan met dat genaai. Wanneer een verdediger een sliding maakt zie je tegenwoordig bijna elke aanvaller doorlopen zodat hij over dat been komt te struikelen. Dan is er geen overtreding gemaakt, maar dan fluit bijna elke scheidsrechter, waarom? Het is blijkbaar niet meer te onderscheiden van echte overtredingen. Het is kwaliteit wanneer je een ander zo kunt naaien en dan heb ik het nog niet eens over elkaar een kaart aannaaien....
Vroeger was echt niet alles beter, maar voetbal wel. Het was veel meer strijd. Tegenwoordig is het een meisjessport geworden, mietjes zijn het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je gaat voor het gemak wel voorbij aan het feit dat Kramer de hele wedstrijd stelselmatig werd gezocht door diverse Grûnn-spelers. En dan wil ik niets goedpraten, maar oorzaak/gevolg is hier zeker aan de hand geweest. Provoceren hoort bij het spelletje en de scheids had daar naar mijn bescheiden mening wél oog voor door Kramer alleen een gele kaart te geven. Weet je nog met die Pavert van Begraafschap? Die was ook al de hele wedstrijd bezig. En toen volgde ook een zitting met die jokers van de tuchtcommissie. We weten allemaal hoe dat afliep....
Verder ben ik het met je eens. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog moet hij zo slim zijn dat hij zich niet laat verleiden. Zij zoeken hem he.... Dan moet je erboven staan. Ook al wil je zo'n tegenstander op zijn bek slaan. Gewoon even vies lachen naar dat opgewonden standje voor je doet meer pijn dan als je het fysiek wilt oplossen.. Of je moet gewoon spijkerhard duels in gaan. let wel spijkerhard, niet gemeen... in elk geval niet zo gemeen dat de scheidsrechter het in de gaten heeft... Dat is ook een stukje voetbalintelligentie, wat hij blijkbaar niet heeft. Iemand die dat wel had (al was het in zijn tijd gemakkelijker) was Van Hanegem... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 16:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog moet hij zo slim zijn dat hij zich niet laat verleiden. Zij zoeken hem he.... Dan moet je erboven staan. Ook al wil je zo'n tegenstander op zijn bek slaan. Gewoon even vies lachen naar dat opgewonden standje voor je doet meer pijn dan als je het fysiek wilt oplossen.. Of je moet gewoon spijkerhard duels in gaan. let wel spijkerhard, niet gemeen... in elk geval niet zo gemeen dat de scheidsrechter het in de gaten heeft... Dat is ook een stukje voetbalintelligentie, wat hij blijkbaar niet heeft. Iemand die dat wel had (al was het in zijn tijd gemakkelijker) was Van Hanegem... Hij had dat net zo moeten doen als Beugelsdijk van Den Haag met de Leeuw gewoon weg lopen en niet om kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 16:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Maar dan nog moet hij zo slim zijn dat hij zich niet laat verleiden. Zij zoeken hem he.... Dan moet je erboven staan. Ook al wil je zo'n tegenstander op zijn bek slaan. Gewoon even vies lachen naar dat opgewonden standje voor je doet meer pijn dan als je het fysiek wilt oplossen.. Of je moet gewoon spijkerhard duels in gaan. let wel spijkerhard, niet gemeen... in elk geval niet zo gemeen dat de scheidsrechter het in de gaten heeft... Dat is ook een stukje voetbalintelligentie, wat hij blijkbaar niet heeft. Iemand die dat wel had (al was het in zijn tijd gemakkelijker) was Van Hanegem... Misschien lijkt dat zo, maar ik denk dat Kramer slimmer is dan menigeen denkt.
Als je al 80 minuten gezocht wordt dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je je zelfbeheersing even verliest. Niet oké, wel begrijpelijk. Misschien dat een sportpsycholoog hem een stapje verder kan helpen?
Verder hoop en reken ik op vrijspraak. Belachelijke aanklacht; wederom aangedragen via de onpartijdige en objectieve media. Misschien is er nog een supporter die aangifte wil gaan doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 17:16 schreef Barabas het volgende:[..] Misschien lijkt dat zo, maar ik denk dat Kramer slimmer is dan menigeen denkt. Als je al 80 minuten gezocht wordt dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je je zelfbeheersing even verliest. Niet oké, wel begrijpelijk. Misschien dat een sportpsycholoog hem een stapje verder kan helpen? Verder hoop en reken ik op vrijspraak. Belachelijke aanklacht; wederom aangedragen via de onpartijdige en objectieve media. Misschien is er nog een supporter die aangifte wil gaan doen? Kramer is slimmer dan de gemmiddelde voetballer. Alleen staat emotie los van die slimheid. |
|
|
|