|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha lekker hoor 25% korting op sliptong..! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Smakelijk, buiten Vermeer het positiefste nieuws wat er te vinden was :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vis kopen bij de supermarkt.. Nee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet in dat folie nee. Koop ik nooit van z, n leven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je nagaan, meer kon ik er niet van maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Dat hoort Feyenoord uit te stralen''
Feyenoord won gisteren knap met 0-5 van FC Groningen. Feyenoord-icoon Willem van Hanegem is positief over de nieuwe spelers Brad Jones, Steven Berghuis en spits Nicolai Jørgensen. ''Deze drie spelers kunnen Feyenoord verder helpen,'' geeft hij aan in het Algemeen Dagblad.
Giovanni van Bronckhorst heeft voorlopig gekozen voor Brad Jones als eerste keeper. ''Jones is gewoon een prima keeper, niet te vergelijken met de Zweed Pär Hansson die in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV onder de lat stond. Hansson veroorzaakte vooral onrust, Jones zorgde voor het tegenovergestelde.''amp;euro;amp;euro;De afgelopen weken is er veel gesproken over een goed gevoel in de spelersgroep. ''In de aanloop naar een seizoen roepen veel spelers van Feyenoord dat ze mee gaan doen om de prijzen. Die verhalen lees ik al jaren. Maar als je zo start als mijn club in Groningen, dan voeg je gelukkig de daad bij het woord.''
''Dat hoort Feyenoord uit te stralen,'' vervolgt Van Hanegem in zijn column ''Niet dat zielige gezanik over beperkte budgetten of keer op keer vertellen dat de concurrentie veel spelers heeft gekocht. Nee, zelf de borst vooruit en laten zien dat je iets van plan bent.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik mis eigenlijk de helft van de werkelijke tekst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er moeten nodig wat droef toeters door geselecteerd worden. Ik citeer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Kuyt kwam helemaal niet in het stuk voor''
Willem van Hanegem hoopt dat Dirk Kuyt dit seizoen belangrijk gaat zijn als een mentor van de groep. De oud-Feyenoorder zag de Rotterdammers gisteren met 2-0 winnen, alleen de aanvoerder had geen aandeel in de zege op FC Twente. ''Dirk Kuyt kwam helemaal niet in het stuk voor. Hij zag er behoorlijk boos uit na zijn wissel.''
Volgens Van Hanegem moet Feyenoord vooral gebruik maken van zijn ervaring. ''Laat trainer Giovanni van Bronckhorst nou slim zijn en duidelijk maken dat Kuyt een belangrijke factor is als een soort mentor van de ploeg'', geeft het clubicoon aan in het Algemeen Dagblad. ''Kuyt moet niet meer zo wanhopig op zoek gaan naar zijn doelpuntje of voorzet.''
''Hij moet gewoon met zijn enorme ervaring die andere gasten de weg gaan wijzen. En dan gedurende dit seizoen beetje bij beetje achteruit stappen. Ok, dan speelt hij straks niet alles meer, maar dan nog kan hij belangrijk zijn. Ik hoop dat Kuyt dat inziet en zich inderdaad steeds meer wegcijfert. Het zou hem helpen, maar ook Van Bronckhorst en Feyenoord.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Dat moet Gio niet te vaak doen''
Feyenoord is alleen koploper, maar Willem van Hanegem is toch niet helemaal tevreden. De overwinning op Excelsior kwam vooral tot stand via individuele klasse.
''Maar ik zie in het veldspel toch nog veel te weinig aanknopingspunten die mij vertellen dat als het straks even tegenzit bij Feyenoord, de manier van voetballen uitkomst gaat bieden'', stelt De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad.
Van Hanegem genoot wel van de onvoorspelbaarheid van Steven Berghuis als rechterspits. ''Ik hoorde trainer Giovanni van Bronckhorst een week geleden letterlijk zeggen dat hij Berghuis nooit aan de linkerkant zou gaan opstellen, omdat hij daar niet thuis zou horen. Zeven dagen later stond hij er dus wel.''
Een slechte eigenschap van trainers. ''Net zoals Dirk Kuyt vorig seizoen absoluut geen optie was als nummer 10. Tot Dick Advocaat binnenstapte en Kuyt opeens toch wel een schaduwspits was. A zeggen en B doen, dat moet je als trainer niet te vaak doen, want dan verlies je je geloofwaardigheid bij het publiek, maar ook bij jouw eigen spelers.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
''Maar ik zie in het veldspel toch nog veel te weinig aanknopingspunten die mij vertellen dat als het straks even tegenzit bij Feyenoord, de manier van voetballen uitkomst gaat bieden''
Had het niet beter kunnen zeggen, Willem. Vinger op zere plek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind hem wel een punt hebben maar ook nog wel iets te vroeg om te oordelen. We hebben 'behoorlijk' wat spelers in moeten passen die nog aan elkaar moeten wennen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:05 schreef RenatoBos het volgende:Vind hem wel een punt hebben maar ook nog wel iets te vroeg om te oordelen. We hebben 'behoorlijk' wat spelers in moeten passen die nog aan elkaar moeten wennen. nou dat valt ook wel weer mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ruim 30% van het elftal stond er vorig seizoen niet. Als ik op m'n werk 30% nieuwe werknemers krijg gaat het ook allemaal niet zo vlotjes kan ik je verzekeren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan heb je nog spelers die noodgedwongen op een andere positie moeten spelen denkende aan Toornstra en/of Vilhena.. |
|
|
|
|
Roadie8591
|
|
|
Willem van Hanegem, mijn idool toen ik nog een jong ventje was, begint een beetje een chagrijnige oude man te worden. Sinds jaren hebben we een keertje een Feyenoord waardige seizoenstart gemaakt en hoe we de punten binnenhalen maakt mij niet uit, als we ze maar binnenhalen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:05 schreef RenatoBos het volgende:Vind hem wel een punt hebben maar ook nog wel iets te vroeg om te oordelen. We hebben 'behoorlijk' wat spelers in moeten passen die nog aan elkaar moeten wennen. Hij constateert iets feitelijks op dit moment. Hij oordeelt niet, zegt bv. niet dat dit niet goed gaat komen. Hij zegt slechts dat het nog beter moet worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hij constateert iets feitelijks op dit moment. Hij oordeelt niet, zegt bv. niet dat dit niet goed gaat komen. Hij zegt slechts dat het nog beter moet worden. Dat laatste is een open deur intrappen, dat ziet iedereen toch. En das bij elke ploeg in de eredivisie. Dus dat vind ik helemaal nietszeggend dan uit zijn mond.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:48 schreef Roadie8591 het volgende:Willem van Hanegem, mijn idool toen ik nog een jong ventje was, begint een beetje een chagrijnige oude man te worden. Sinds jaren hebben we een keertje een Feyenoord waardige seizoenstart gemaakt en hoe we de punten binnenhalen maakt mij niet uit, als we ze maar binnenhalen! Welkom Roadie, Willem is en blijft een held natuurlijk en is en blijft erg meegaand met zijn en onze club. Vorig jaar hadden we ook een beste seizoensstart en was het veldspel ook niet goed en vooral niet beter werd. Dat ging ons ook punten kosten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ruim 30% van het elftal stond er vorig seizoen niet. Als ik op m'n werk 30% nieuwe werknemers krijg gaat het ook allemaal niet zo vlotjes kan ik je verzekeren.. Dat hangt ervan of het completen nono's zijn die alles moeten leren, of hetzelfde al jaren doen, maar dan elders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar maar dan nog heb je met nieuwe collega's te maken waar je niet jaren mee gevoetbald hebt en je elkaar met name in het veld nog moet leren kennen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:48 schreef Roadie8591 het volgende:Willem van Hanegem, mijn idool toen ik nog een jong ventje was, begint een beetje een chagrijnige oude man te worden. Sinds jaren hebben we een keertje een Feyenoord waardige seizoenstart gemaakt en hoe we de punten binnenhalen maakt mij niet uit, als we ze maar binnenhalen! Willem zegt dat we verleden seizoen ook goed resultaat hadden in het begin van het seizoen, maar dat het voetbal niet over hield...Nu constateert hij hetzelfde....en dat is niet helemaal onterecht. Vooral de wedstrijd tegen Heracles viel bij mij verkeerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2016 - 08:31 schreef RenatoBos het volgende:En dan heb je nog spelers die noodgedwongen op een andere positie moeten spelen denkende aan Toornstra en/of Vilhena.. Dat is het probleem. . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willem///Held..
Mooi Intervieuw..d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En vaak bij het goede eind.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1 Willem.. trots op mn cluppie en hopeloos wat betreft de afknappers die altijd maar moeten vuilbekken omdat ze denken dat dat misschien best wel stoer is. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat denkie dan, dat ik gedacht heb, als ze nou maar niet winnen. Natuurlijk niet man. En dan die kop erbij. Willem, superheld. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Leuk stukkie. Hoor hem graag positief. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Heerlijk om Botteghin in je team te hebben'
Willem van Hanegem is zeer tevreden over het Feyenoord dat hij deze week zag. De Rotterdammers wonnen donderdag verdiend van Manchester United. ''Schitterend dat die arrogantie is afgestraft'', zegt De Kromme, die Feyenoord gisteren zag zegevieren op bezoek bij PSV.
En dat was niet onverdiend, stelt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Dat Luuk de Jong direct na afloop wat anders beweerde, zegt me niets. Ik snap niet waarop hij dat baseert.'' Het clubicoon genoot van enkele spelers. ''Botteghin benut zijn kwaliteiten als verdediger. Hij port in je rug, zit overal tussen met die lange stengels. Hij irriteert en schuwt het duel nooit. Het is heerlijk zulke spelers in je team te hebben.''
''Brad Jones is er ook zo een. Keer op keer ging hij gisteren in de lucht het duel aan en dat gaf andere verdedigers vertrouwen én de kans een andere positie te kiezen.'' Complimenten zijn er ook voor Nicolai Jorgensen. ''Hij wint heel veel duels. Hij loopt vaak snel weg, de hoeken in. Rechts, links. Hij levert veel arbeid, legt de ballen terug. In het centrum was hij gisteren in bijna alle kopduels zijn tegenstanders de baas. In Jørgensen zit dat onverzettelijke dat Feyenoord nu zo kenmerkt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dus we hebben een spits om de hoeken in te lopen? Volgens mij moet ie de ballen in het netje leggen. Gisteren weer een grote kans en missen doordat ie niet weet dat er iemand achter hem loopt. Snij naar binnen, dan loopt die dikke Willems je ondersteboven. Wel opvallend dat de 0-1 valt uit de rug van Kramer vandaan. Die gaat naar de eerste paal en trekt mensen mee. Baco achter hem aan en toen was het helemaal chaos in de pisvee defensie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 13:04 schreef nr 10 het volgende:Dus we hebben een spits om de hoeken in te lopen? Volgens mij moet ie de ballen in het netje leggen. Gisteren weer een grote kans en missen doordat ie niet weet dat er iemand achter hem loopt. Snij naar binnen, dan loopt die dikke Willems je ondersteboven. Wel opvallend dat de 0-1 valt uit de rug van Kramer vandaan. Die gaat naar de eerste paal en trekt mensen mee. Baco achter hem aan en toen was het helemaal chaos in de pisvee defensie. Bekijk de goal nog eens, KRamer had er echt he-le-maal niets mee te maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is maar wat je wil zien.
Het is duidelijk dat er twee spelers zijn die weinig tot niets goed kunnen doen bij jou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 13:23 schreef Barabas het volgende:Het is maar wat je wil zien. Het is duidelijk dat er twee spelers zijn die weinig tot niets goed kunnen doen bij jou. Kramer kan niet voetballen. Maakt af en toe een goal. Had met de goal echt niets te maken.
Er loopt zelfs niemand echt met m mee. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nee, maar dat is het hem nu juist. Je ziet vier psv-spelers stilstaan en denken: Hè, waar is Kramer nou? Zoveel waarde heeft ie. Je wil het gewoon niet zien Stylz. :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 13:39 schreef nr 10 het volgende:Nee, maar dat is het hem nu juist. Je ziet vier psv-spelers stilstaan en denken: Hè, waar is Kramer nou? Zoveel waarde heeft ie. Je wil het gewoon niet zien Stylz. :-) haha, fuck, OPSTELLEN DIE GOZEERRRT |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|