BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 13 december 2016 - 19:01   quote  deeplink  
die bluffert..:))
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2016 - 19:34   quote  deeplink  
icon_razz.gif
tomson
 tomson - dinsdag 13 december 2016 - 19:44   quote  deeplink  
○0
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 13 december 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 18:45 schreef de bluffer het volgende:

[..]

maar jij hebt ook geen verstand van voetbal
zoals Willem en ik wij lopen veel lange mee
Ik vind dit overtuigend overkomen
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 december 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Kijk Willem heeft weer gelijk wat hij over Tapia vind
JanM
 JanM - maandag 19 december 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 10:04 schreef de bluffer het volgende:
Wat Willem vindT respecteer ik, wat jij vindT zou ik maar netjes naar de politie brengen ;-P
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 10:04 schreef de bluffer het volgende:
Dat is raar, want jij vindt Tapia helemaal niets.
Terwijl Willem vindt dat hij bij Feyenoord niet presteert, maar dat een international van Peru toch geen koekenbakkert is.

quote:

'Hij was een aardige voetballer bij FC Twente en hij is international van Peru, dus dan ben je zeker geen weggooier. Maar bij Feyenoord is hij niet vooruit te branden. Elk balletje geeft hij breed of achteruit. Het lijkt wel alsof hij angstig en onzeker is. Zelfs in zijn eigen stadion. Dat begrijp je toch niet?'
JanM
 JanM - maandag 19 december 2016 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 11:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is raar, want jij vindt Tapia helemaal niets.
Terwijl Willem vindt dat hij bij Feyenoord niet presteert, maar dat een international van Peru toch geen koekenbakkert is.

[..]

Zijn Deens is beter dan zijn Nederlands ;-P
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Dat blijkt.
Rotterdamijsselmonde
 Rotterdamijsselmonde - vrijdag 23 december 2016 - 06:46   quote  deeplink  
van Bronckhorst mag van Hanegem zijn schoenveters nog niet vast maken.
van geil
 van geil - vrijdag 23 december 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Weten we dat ook weer.
VVout
 VVout - vrijdag 23 december 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Wat?
van geil
 van geil - vrijdag 23 december 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Iets met dropveters.
VVout
 VVout - vrijdag 23 december 2016 - 11:32   quote  deeplink  
Ah, dacht laat ik deze bijdrage ook eens verrijken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 januari 2017 - 23:12   quote  deeplink  
''Te gek voor woorden dat hij het hier in zijn broek doet''

mt6zye.jpg

Willem van Hanegem was te gast in het programma FC Rijnmond, dat deze keer in De Kuip opgenomen werd. Hem werd onder andere gevraagd naar zijn mening over de kampioenskansen van Feyenoord en over hoe het gemis van Karim El Ahmadi de komende weken het best op te vangen is.

Wat hem betreft krijgt Renato Tapia het vertrouwen niet. "Zijn denkwijze is heel angstig in De Kuip. Zijn eerste bal is nooit naar voren. Zelfs als hij er voorbij is draait hij terug om de bal naar achter te spelen. Ik heb bij hem niet gezien dat het beter wordt. Juist omdat hij international is (voor Peru - red.) en tegen goede landen speelt is het te gek voor woorden dat hij het hier in zijn broek doet."

Het zal 'De Kromme' goed gedaan hebben dat Van Bronckhorst gisteren in de oefenwedstrijd tegen Mainz met Jens Toornstra in de basisopstelling speelde, want ook hij 'zou Toornstra op de plek van El Ahmadi zetten'.

Hij hoopt op een kampioenschap voor Feyenoord, maar houdt ook nog een flinke slag om de arm.
"Het is geweldig dat Feyenoord vijf punten voorsprong heeft, maar een paar weken geleden waren dat nog meer punten. Het kan zomaar dat 'het even weg is' en dan kan het hard gaan, want die andere ploegen verspelen ook weinig punten."
van geil
 van geil - zondag 08 januari 2017 - 23:17   quote  deeplink  
Grappig , lees het vaker.
Maar Vilhena stond op de plek van El.
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2017 - 00:30   quote  deeplink  
Willem zegt wie Zyech contracteert wordt kampioen. Nou bedankt Willem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2017 - 06:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2017 - 23:17 schreef van geil het volgende:
Grappig , lees het vaker.
Maar Vilhena stond op de plek van El.
Ik kon er ook niks meer of minder van maken idd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2017 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 00:30 schreef tomson het volgende:
Willem zegt wie Zyech contracteert wordt kampioen. Nou bedankt Willem.
Hij zegt er wel bij dat hij vaak ongelijk heb in voorspellen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Botteghin en Jones beste pionnen''

2ep3m6d.jpg

Willem van Hanegem was gisteren zeer benieuwd hoe Feyenoord het eraf zou brengen zonder middenvelder Karim El Ahmadi. De Feyenoord-legende zag dat Tonny Vilhena de controlerende rol van de Marokkaan overnam, terwijl Dirk Kuyt en Jens Toornstra voor hem speelden op de middenlinie.

In de eerste helft lag het tempo te laag. ''Feyenoord speelde met de rechtsbenige Kuyt voor Kongolo, daarvoor Eljero Elia die ook rechtsbenig is. Aan de rechterkant speelt Steven Berghuis, die juist weer linksbenig is. Dat werkt nou eenmaal spelvertragend'', oordeelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.

''Pas na rust, toen er meer beweging in Feyenoord zat, het aantal balcontacten per speler afnam en er ook nog eens spelers met loopacties in de rug van de verdedigers Roda JC doken, werd het minder voorspelbaar.'', aldus De Kromme, die twee uitblinkers aanwees. ''Bij Feyenoord waren Eric Botteghin en Brad Jones de beste pionnen. Als Jones zo keept, is er geen enkele reden om hem te vervangen door Vermeer.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Je vergeet Nicolai Willem..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 10:53   quote  deeplink  
Ja idd
de bluffer
 de bluffer - maandag 16 januari 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 10:15 schreef RenatoBos het volgende:
Je vergeet Nicolai Willem..
ja dat klopt wat was hij weer actief
een dikke 8 weer
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 12:31   quote  deeplink  
Van Hanegem hekelt PSV en Feyenoord: ‘Druist tegen alle wetten van topsport in’

2hpr281.jpg

PSV en Feyenoord werden voor de winterstop uitgeschakeld in Europa en zien daar naar eigen zeggen de voordelen van in. Willem van Hanegem vindt het onbegrijpelijk dat de clubs daar zo over denken. Het druist volgens de oud-international in tegen de wetten van de topsport.

PSV-trainer Philip Cocu en Feyenoord-directeur Eric Gudde lieten weten dat het met het oog op de competitie geen ramp is om Europees uitgevoetbald te zijn. “Als je als trainer of directeur vindt dat uitschakeling een voordeel is, dan is er nog een lange weg te gaan. Van de lat lager leggen is nog nooit iemand beter geworden”, zegt Van Hanegem in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad.

"Als we rapporten vol schrijven over hoe het Nederlandse voetbal weer aansluiting moet vinden bij de top van Europa, is dit wel een aandachtspuntje", gaat de Kromme verder. “Het druist tegen alle wetten van topsport in om een uitschakeling, op welk niveau ook, juichend te accepteren. Bovendien kun je ook het seizoen nog glans geven als het in de competitie niet loopt zoals gehoopt. Kijk eens hoe blij Leicester City is met de prestaties in Europa, terwijl ze in de competitie voortdurend worden afgedroogd.”
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 12:34   quote  deeplink  
Tja ik vind het moeilijk daar een oordeel over te geven, wat PSV betreft snap ik Willem zeker wel, die hebben 8 punten achterstand op ons, spelen niet meer in de beker, dan wil je Europees zover mogelijk zien te komen. Feyenoord gooit nu alles op het kampioenschap wat te billijken valt. Toch blijf ik het raar vinden om Europees te laten lopen, je speelt een heel seizoen om Europees voetbal veilig te stellen en dan laat je dat toch niet lopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 12:34 schreef RenatoBos het volgende:
Tja ik vind het moeilijk daar een oordeel over te geven, wat PSV betreft snap ik Willem zeker wel, die hebben 8 punten achterstand op ons, spelen niet meer in de beker, dan wil je Europees zover mogelijk zien te komen. Feyenoord gooit nu alles op het kampioenschap wat te billijken valt. Toch blijf ik het raar vinden om Europees te laten lopen, je speelt een heel seizoen om Europees voetbal veilig te stellen en dan laat je dat toch niet lopen.
Alles blijft toch een gok,maar voor Feyenoord is het juist logisch..De EL kan Feyenoord alleen maar de kop kosten met zo'n smalle selectie.
Plaatsing CL leverd Feyenoord eindelijk eens geld in het laadje zonder een talentpool of andere negatieve bijzaken.
En ergens zou het slimmer van Ajax en Psv zijn om Feyenoord dit kampioenschap te gunnen want het maakt de competitie veel sterker waardoor zij zelf in de toekomst ook weer sterker worden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 12:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Alles blijft toch een gok,maar voor Feyenoord is het juist logisch..De EL kan Feyenoord alleen maar de kop kosten met zo'n smalle selectie.
Plaatsing CL leverd Feyenoord eindelijk eens geld in het laadje zonder een talentpool of andere negatieve bijzaken.
En ergens zou het slimmer van Ajax en Psv zijn om Feyenoord dit kampioenschap te gunnen want het maakt de competitie veel sterker waardoor zij zelf in de toekomst ook weer sterker worden.
Vind jij dan dat we een smalle selectie hebben..(?) Alle posities zijn minimaal dubbel bezet..
Clubs als PSV zen Ajaks zullen dat ons nooit gunnen, die willen zelf het geld binnenschrapen uit CL-gelden. Overigens denk ik niet dat Ajaks en PSV sterker worden als wij kampioen worden. De top 3 bestaat al decennia, deze competitie zal sterker worden als er een club of 6 voor het kampioenschap zullen strijden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 12:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vind jij dan dat we een smalle selectie hebben..(?) Alle posities zijn minimaal dubbel bezet..
Clubs als PSV zen Ajaks zullen dat ons nooit gunnen, die willen zelf het geld binnenschrapen uit CL-gelden. Overigens denk ik niet dat Ajaks en PSV sterker worden als wij kampioen worden. De top 3 bestaat al decennia, deze competitie zal sterker worden als er een club of 6 voor het kampioenschap zullen strijden..
Er zijn maar 3 clubs die tot nu toe kwa begroting naar elkaar toe kunnen groeien.
Clubs als AZ Twente Heerenveen en Groningen kunnen zoals vroeger hele goede outsiders worden.
Meer zit er niet in voor deze competitie.
Ik denk overigens dat ze het Feyenoord wel gunnen als ze het beide toch niet worden.
En ja ik geloof dat Ajax en PSV beide rond de 75 contract spelers hebben met talenten van een
iets hoger niveau. ..Of het talent er echt uitkomt is een 2de maar dat geld ook voor onze selectie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er zijn maar 3 clubs die tot nu toe kwa begroting naar elkaar toe kunnen groeien.
Clubs als AZ Twente Heerenveen en Groningen kunnen zoals vroeger hele goede outsiders worden.
Meer zit er niet in voor deze competitie.
Ik denk overigens dat ze het Feyenoord wel gunnen als ze het beide toch niet worden.
En ja ik geloof dat Ajax en PSV beide rond de 75 contract spelers hebben met talenten van een
iets hoger niveau. ..Of het talent er echt uitkomt is een 2de maar dat geld ook voor onze selectie.
Das nou eenmaal de eredivisie maat, en als je kijkt naar onze begroting en die van die andere twee doen wij het de laatste jaren helemaal niet zo slecht toch, zeker dit jaar niet d:-)

Ik verwacht de komende jaren wel wat meer van AZ, redelijk nieuw stadion wat toch altijd voor zo'n 90% gevuld zit, nieuw up-to-date trainingscomplex voor de jeugd, doen het best aardig Europees. Twente komt uit het diepe dal, benieuwd hoe die het blijven doen, Heerenveen is altijd wel een outsider. Groningen valt voor mij af, dan zie ik eerder Vitesse als een outsider.

Wat moet je in godsnaam met 75 contractspelers dat zijn bijna 7 elftallen. Overigens vind ik onze talenten het ook hoed doen. Kijk enkel maar al wat er momenteel bij het eerste rond loopt, denkende aan Kongolo, Vilhena, Karsdorp, Van Beek die het al een tijdje laten zien, maar ook wat er aan zit te komen zoals Danmers, Nieuwkoop, Fernandes, Robertha, Hamer, Hankouri, Vente, Bijlow, Woudenberg, Malacia en Knoester. Ze zullen het niet allemaal redden zoals jezelf ook al aangeeft maar er zit toch behoorlijk wat aan te komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 13:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das nou eenmaal de eredivisie maat, en als je kijkt naar onze begroting en die van die andere twee doen wij het de laatste jaren helemaal niet zo slecht toch, zeker dit jaar niet d:-)

Ik verwacht de komende jaren wel wat meer van AZ, redelijk nieuw stadion wat toch altijd voor zo'n 90% gevuld zit, nieuw up-to-date trainingscomplex voor de jeugd, doen het best aardig Europees. Twente komt uit het diepe dal, benieuwd hoe die het blijven doen, Heerenveen is altijd wel een outsider. Groningen valt voor mij af, dan zie ik eerder Vitesse als een outsider.

Wat moet je in godsnaam met 75 contractspelers dat zijn bijna 7 elftallen. Overigens vind ik onze talenten het ook hoed doen. Kijk enkel maar al wat er momenteel bij het eerste rond loopt, denkende aan Kongolo, Vilhena, Karsdorp, Van Beek die het al een tijdje laten zien, maar ook wat er aan zit te komen zoals Danmers, Nieuwkoop, Fernandes, Robertha, Hamer, Hankouri, Vente, Bijlow, Woudenberg, Malacia en Knoester. Ze zullen het niet allemaal redden zoals jezelf ook al aangeeft maar er zit toch behoorlijk wat aan te komen.
We kunnen ook trots zijn maar met een kampioenschap kom je toch weer een stapje dichterbij de andere twee.Dus wat mij betreft vind ik het prima dat zij uit de EL zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We kunnen ook trots zijn maar met een kampioenschap kom je toch weer een stapje dichterbij de andere twee.Dus wat mij betreft vind ik het prima dat zij uit de EL zijn.
Helemaal eens, daarom zei ik ook eerder dat het voor ons wel te billijken valt en voor PSV vind ik dat niet omdat die al uit de beker zijn en 8 punten achterlopen op ons.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Tijd dat we weer structureel mee gaan doen om het kampioenschap maat..!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 januari 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Ja je wordt sterker door de Europese wedstrijden. Maar het winnen ooit is bijna een utopie.
Verder willen alle clubs zo ver mogelijk komen, maar als ze er uit zijn, hebben ze daar voordeel van. Dat is alles wat ze zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Logisch want dan kun je je op 1 prijs richten, maar wat als die prijs ook al niet haalbaar meer is omdat je op 8 punten achterstand staat is het toch zonde om die Europese leerschool te laten varen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 januari 2017 - 13:43   quote  deeplink  
8 punten is op de helft van het seizoen niets.
Dan heb je juist alle zeilen nodig om bij te komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
8 punten is op de helft van het seizoen niets.
Dan heb je juist alle zeilen nodig om bij te komen.
Snap maar in het geval van PSV zie ik dat niet zomaar gebeuren, ze komen amper tot scoren, verdedigend staat het top..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 januari 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 10:15 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''Botteghin en Jones beste pionnen''

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem was gisteren zeer benieuwd hoe Feyenoord het eraf zou brengen zonder middenvelder Karim El Ahmadi. De Feyenoord-legende zag dat Tonny Vilhena de controlerende rol van de Marokkaan overnam, terwijl Dirk Kuyt en Jens Toornstra voor hem speelden op de middenlinie.

In de eerste helft lag het tempo te laag. ''Feyenoord speelde met de rechtsbenige Kuyt voor Kongolo, daarvoor Eljero Elia die ook rechtsbenig is. Aan de rechterkant speelt Steven Berghuis, die juist weer linksbenig is. Dat werkt nou eenmaal spelvertragend'', oordeelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.

''Pas na rust, toen er meer beweging in Feyenoord zat, het aantal balcontacten per speler afnam en er ook nog eens spelers met loopacties in de rug van de verdedigers Roda JC doken, werd het minder voorspelbaar.'', aldus De Kromme, die twee uitblinkers aanwees. ''Bij Feyenoord waren Eric Botteghin en Brad Jones de beste pionnen. Als Jones zo keept, is er geen enkele reden om hem te vervangen door Vermeer.''
Hoezo Jones? Die zat er bij de hoge ballen telkens goed bij, maar voor de rest heeft ie zich nauwelijks (kunnen) onderscheiden toch?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 18:45   quote  deeplink  
Eens hoor lelijkert..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 januari 2017 - 18:48   quote  deeplink  
Je bent '<--' vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 18:59   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 januari 2017 - 08:34   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Feyenoord, ga beter voetballen''

2ep3m6d.jpg

Willem van Hanegem maakt zich zorgen over het povere spel van Feyenoord. Als de Rotterdammers niet beter gaan voetballen, ligt puntenverlies op de loer. ''Die vijf punten voorsprong, die kan Feyenoord zo kwijt zijn hoor'', waarschuwt De Kromme in het Algemeen Dagblad.

''Een keer verliezen en het zijn nog maar twee punten. Dan gaat het knagen, want Feyenoord moet ook nog naar de aRENa'', weet Van Hanegem. ''Wat me wel opvalt, is dat de spelers van Feyenoord inmiddels heel realistisch zijn over het vertoonde spel. Ik vind dat een belangrijk gegeven. Het is goed dat spelers dat beseffen en niet meegaan met de meute die roept dat de Coolsingel al in zicht is.''

Het advies is dus simpel: ga beter voetballen. Al beseft het Feyenoord-icoon ook dat Karim El Ahmadi gemist wordt. ''Hij weet wanneer de tegenstander moet worden opgejaagd en zijn ploeggenoten volgden hem daarin. De andere spelers proberen dat nu soms ook, maar kiezen soms het verkeerde moment, waardoor grote ruimtes op het veld ontstaan.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 januari 2017 - 08:35   quote  deeplink  
Hup Ivoorkust..
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 januari 2017 - 09:19   quote  deeplink  
Eens.
de bluffer
 de bluffer - maandag 23 januari 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Morgen de grote dag
MMM
 MMM - maandag 23 januari 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 09:22 schreef de bluffer het volgende:
Morgen de grote dag
Eens. Morgen een hele belangrijke wedstrijd, normaal gesproken zou Ivoorkust dit moeten kunnen winnen. Maar volg de Afrika Cup niet goed genoeg om te zien of dat nu ook het geval is.
VVout
 VVout - maandag 23 januari 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 09:22 schreef de bluffer het volgende:
Morgen de grote dag
20:00 ben benieuwd hoor, zou voor de ontwikkeling en zelfvertrouwen misschien beter zijn dat El het voortouw neemt en ze erdoor sleept naar de finale. We missen hem, maar wat een speler komt er dan terug als ze het pakken. Moeten ze nu maar ff laten zien in Rotterdam dat ze het ook zonder hem kunnen, op wat voor manier dan ook.
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 januari 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Het kan niet zo zijn dat het gemis van Karim zoveel inpact heeft op een team
Alexi
 Alexi - maandag 23 januari 2017 - 18:36   quote  deeplink  
Hoe dan ook, ze speelden nu niet de sterren van de hemel.
Je bent koploper en er word van je verwacht dat je dat met flair in je spel laat zien,zeker tegen Willem11...
Ze kunnen en moeten veel beter want de concurrentie loert op een misstap, en dat mag niet afhangen van de afwezigheid van 1 speler.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 januari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 08:35 schreef RenatoBos het volgende:
Hup Ivoorkust..
Als ze verliezen worden ze weer vastgezet door het leger in een kazerne.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2017 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als ze verliezen worden ze weer vastgezet door het leger in een kazerne.
Ha ja en twintig stokslagen of 5 minuten stenigen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

0.0182249