|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als ze achter staan dan zou ik als ik Karim was om een wissel vragen en maken dat ik weg zou komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Straal toch eens uit dat je bovenaan staat!''
Feyenoord gaat ook de laatste dertien speelronden van de Eredivisie in met een voorsprong van vijf punten. Toch houdt clubicoon Willem van Hanegem een slag om de arm als het gaat om het kampioenschap, zo schrijft hij in zijn column in het Algemeen Dagblad.
''Bij Feyenoord denk je toch: Het kan nog fout aflopen, iedere week weer. Al speelt Ajaks, de nummer twee, op dit moment ook een stuk minder makkelijk dan eerder dit seizoen, wat voor Feyenoord dus echt goed nieuws is'', aldus De Kromme.
Het oogde gisteren onsamenhangend voor rust. ''Dat houdt me bezig: Waarom is dat? Straal toch eens uit dat je bovenaan staat! Maar er stond ook veel tegenover. De tweede helft van Feyenoord was redelijk. Na de 0-1 ging het zelfs gemakkelijk voetballen.''
Eric Botteghin blijkt echter de rots in de branding. ''Zeker als hij ook aanvallend zijn steentje bij gaat dragen. Botteghin geeft het team veel houvast. Die was weer goed. Nee, dan heb ik het niet over die goal. Leuk voor hem hoor, maar daar gaat het me hier even niet om. Hij houdt zoveel tegen voor Feyenoord.''
De titelrace gaat volgens Van Hanegem alleen nog tussen Feyenoord en Ajaks. De aartsrivaal heeft volgende week op papier een makkelijkere thuiswedstrijd (Sparta om FC Groningen). ''Aan de andere kant geloof ik niet dat Feyenoord dit seizoen in de Kuip nog zal verliezen.'' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als zelfs de kromme niet meer klaagt (behalve eventjes over de eerste helft) dan gaat t echt 5t de goeie kant op :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2017 - 07:28 schreef tomson het volgende:Als zelfs de kromme niet meer klaagt (behalve eventjes over de eerste helft) dan gaat t echt 5t de goeie kant op :) Precies. :)
Aardig gespeelt = wereldpartij! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''ADO moet je ondersteboven spelen''
Willem van Hanegem is nog steeds niet gerust op een kampioenschap voor Feyenoord. De legendarische middenvelder van weleer zag dat de hekkensluiter gisteren nog een grote kans kreeg op de gelijkmaker.
''Ikzelf kreeg steeds een beroerte als die gasten van ADO de bal naar voren schoten. Hij kon namelijk best een keer goed vallen'', stelt hij in het Algemeen Dagblad. ''Het is dat doelman Brad Jones redde met zijn voet, want anders was het gewoon gelijk geworden. En dan had Feyenoord met nog maar drie punten voorsprong op Ajaks volgende week in de Kuip tegen PSV moeten aantreden. Daar had ik echt niet aan moeten denken!''
De Kromme had meer verwacht. ''Feyenoord speelde gisteren tegen de nummer 18 van de eredivisie. De nummer 18! Niet de nummer 3 of 4 hè? Zo'n beperkte ploeg als ADO Den Haag hoor je, als je echt kampioen wilt worden, met je hele ziel en zaligheid ondersteboven spelen. Maar dat gebeurde dus niet. Daarom blijf ik Feyenoord waarschuwen, zoals ik al vaker op deze plek heb gedaan: het veldspel moet echt beter.'' |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik blijf het toch zeggen hoor zou van willem kunnen zijn, maar willem proficiat met je verjaardag en dat je nog lang kritisch mag blijven dan ben je er teminste nog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zure man het is nooit goed, sinds hij niet meer gehoord wordt door het bestuur. Of je kiest voor Janssen of voor hem beide kan volgens mij niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier kan ik niet genoeg van zien..d:-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beste voetballer van het WK 74 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mail niks verkeerd over Willem dan krijg je met mij te doen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Willem is een stuk chagrijn.
Dit is geen mail. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt niet!
Bluffert zegt dat je over Willem niks verkeerds mag MAILEN. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies jij mailt toch dat Willem een stuk chagarijn is op de topic, als mijn grote vriend uit Denenmarken die mail leest oei oei.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2017 - 22:34 schreef RenatoBos het volgende:Precies jij mailt toch dat Willem een stuk chagarijn is op de topic, als mijn grote vriend uit Denenmarken die mail leest oei oei.. ikku MAIL niet, vraagt maar aan de bluffert, met zo'n mening ben jij maar beter van 020. Tukkert! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En als jij nog zoiets mailt krijg jij met mij van doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2017 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] ikku MAIL niet, vraagt maar aan de bluffert, met zo'n mening ben jij maar beter van 020. Tukkert! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Veel agressie op de topic. Dit is alleen voor nette mensen,dus ga je mond spoelen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het grote KENNERT.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gelukkig begrijpen wij elkaar vaak in de mails. We spreken elkaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vergeef het jullie. Tot ziens allemaal zondag tegen de Tukkers uit Eindhoven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2017 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz