|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 23:02 schreef de bluffer het volgende:[..] En ik hoop ook het laatste bericht Willem, Co Adriaans, Aart ter Mors en Jan Boskamp (als hij niet bij RTL 7 zit) zijn de beste mensen die verstand van voetbal hebben daar blijf ik voor thuis als ze op TV zijn Ben jij van 020? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2017 - 22:47 schreef De Bestlander het volgende:Sorry beste mensen, het is mijn eerste bericht. Maar ik vind Wilem van hanegem een ouwe zeur worden, snel boos, vaak negatief en niet altijd objectief. Hij zeg dat het zo is maar daar ben ik het niet altijd mee eens. Een mening, en die mag hij hebben. Fijn als er mensen zijn die er een andere mening op na houden als jijzelf. In de discussie kom je vaak tot betere inzichten. |
|
|
|
|
De Bestlander
|
|
|
O, je wordt hier hartelijk ontvangen. Wat een eikel ben jij zeg, als iemand een andere mening heeft dan moet ook maar zijn laatste bericht zijn. Denk jij dat jij het uitgevonden heb of zo kom op googelaar doe normaal op deze site ook tegen nieuwkomers, snotneus! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 12:38 schreef De Bestlander het volgende:O, je wordt hier hartelijk ontvangen. Wat een eikel ben jij zeg, als iemand een andere mening heeft dan moet ook maar zijn laatste bericht zijn. Denk jij dat jij het uitgevonden heb of zo kom op googelaar doe normaal op deze site ook tegen nieuwkomers, snotneus! Haha, ik zeg welkom.
Je zult merken dat we ze van elk pluimage hebben hier en bluffer begrijpt niemand.
Maar die heeft wel jaren ervaring in een betaalde omgeving. Ofzo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat vieze getal wat betekend dat, lees eerst de namen en dan pas oordelen zijn mensen die hebben verstand van voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 12:38 schreef De Bestlander het volgende:O, je wordt hier hartelijk ontvangen. Wat een eikel ben jij zeg, als iemand een andere mening heeft dan moet ook maar zijn laatste bericht zijn. Denk jij dat jij het uitgevonden heb of zo kom op googelaar doe normaal op deze site ook tegen nieuwkomers, snotneus! Mooi tweede bericht man. Komt de frustratie van zondag een beetje los zo? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 13:29 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat vieze getal wat betekend dat, lees eerst de namen en dan pas oordelen zijn mensen die hebben verstand van voetbal Dan moet je godverdomme eens snappen dat mensen ook een andere mening mogen hebben. Zaadlul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2017 - 12:38 schreef De Bestlander het volgende:O, je wordt hier hartelijk ontvangen. Wat een eikel ben jij zeg, als iemand een andere mening heeft dan moet ook maar zijn laatste bericht zijn. Denk jij dat jij het uitgevonden heb of zo kom op googelaar doe normaal op deze site ook tegen nieuwkomers, snotneus! Hahaha. Niet serieus nemen. Volkomen welkom in dit circus. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nah, soms zijn er best momenten dat ik hem niet verdragen kan hoor. Niet dat ie stom aan het ouwehoeren is dan maar wel in het negatieve slaat, wat ik dan niet kan hebben. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een goede column zet aan tot nadenken of lokt discussie uit. Daarbij is Willem ook maar een mens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je vindt dat Willem teveel zeurt keur je daarmee nog niet Willem als speler/trainer/columnist af. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dat vind ie lachen. Weet ik zeker :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 17:56 schreef FR-Henk het volgende:Als je vindt dat Willem teveel zeurt keur je daarmee nog niet Willem als speler/trainer/columnist af. Voor 66.666% eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geduld Willem ,je weet toch,alles komt goed !......? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Even radiostilte en de td krijgt er alweer van langs. Ondankbare opportunisten zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Willem geen ondankbare opportunist willen noemen. Held! Ja dat wel.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De schaal staat amper in de kast of het gemopper begint weer. Alsof Willem weet wat er intern en achter de schermen speelt op transfergebied... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2017 - 13:20 schreef MightyAce het volgende:[..] De schaal staat amper in de kast of het gemopper begint weer. Alsof Willem weet wat er intern en achter de schermen speelt op transfergebied... Kritische kijk van onze legende mag gewoon. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Willem mag mopperen. Maar half juni is wel wat vroeg hiervoor.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Willem mag pagina's vullen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: En nog een keer! Hahahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dank je. Vind jou ook wel okay. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Geef Diks nog even voordeel van de twijfel''
Willem van Hanegem kijkt met wisselende gevoelens terug op de wedstrijd van Feyenoord in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. De Rotterdamse club sleepte de derde prijs in korte tijd binnen, maar het voetbal was nog niet om over naar huis te schrijven. Onder andere Kevin Diks, die in de ogen van supporters al weinig goeds meer lijkt te kunnen doen, maakte geen fenomenale indruk.
“Feyenoord vond ik echt prima beginnen tegen Vitesse. Maar daarna was het ook opeens helemaal verdwenen”, schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. “Van de nieuwe spelers was Kevin Diks het minst op dreef. Maar ik geef die jongen nog wel even het voordeel van de twijfel, want in zijn eerste periode bij Vitesse vond ik hem een leuke rechtsback.”
“Hij heeft de pech dat Bart Nieuwkoop zijn concurrent is, want die speler heeft met zijn goede spel afgelopen seizoen iets afgedwongen bij het publiek. Dat nadeel heeft Ridgeciano Haps bijvoorbeeld niet. Veel fans zien Miquel Nelom totaal niet zitten en zien om die reden straks foutjes van Haps door de vingers.”
Volgens het boegbeeld maakt Feyenoord komend seizen opnieuw kans op de titel. “Zoals het er nu voor staat, zie ik de strijd om de titel tussen Ajaks en Feyenoord gaan. Ajaks voetbalt volgens mij wederom makkelijker. En als Frenkie de Jong daar straks echt een basisplaats heeft, zal het alleen maar beter worden. Hij is in mijn ogen een geweldig talent.”
“Maar ook vorig seizoen voetbalde Ajaks vaak beter dan Feyenoord. Toch werd Feyenoord terecht landskampioen. Als ze in Rotterdam dat onverzettelijke weer kunnen oproepen en ze trekken voetballend de lijn van de start tegen Vitesse door, dan zijn ze wederom heel lastig te verslaan." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Hanegem: ''Daarom snap ik de aankoop van Larsson wel''
Feyenoord-icoon Willem van Hanegem snapt niet waarom er nog Nederlandse clubs op kunstgrasvelden spelen. Jan Smit gaf afgelopen weekend aan dat er een onderzoek moet komen naar de velden in de eredivisie. Volgens Van Hanegem hoeft er geen onderzoek te komen en zijn de minpunten nu al duidelijk zichtbaar.
''Nou, dat vorige onderzoek staat mij nog helder voor de geest hoor. Het was allemaal de kant van kunstgras op redeneren door iemand van de universiteit van Taiwan of iets dergelijks. Eigenlijk waren er helemaal geen verschillen volgens die man, gebaseerd op kromme aannames en scheve vergelijkingen. Het zal wetenschappelijk misschien lastig te bewijzen zijn. Maar wie op zondag kijkt, ziet al die verschillen toch gewoon?''
''Overigens is kunstgras ook weer geen vrijbrief om zo slecht te spelen als Feyenoord gisteren op Woudestein deed. Ik ben blij dat Jean-Paul Boëtius terug is in de eredivisie en hij maakte een prima doelpunt. Maar daarna heeft hij niet veel meer goed gedaan. Daarom snap ik de aankoop van Sam Larsson ook wel. Dan zeg je straks na een uur 'kom even lekker zitten Jean-Paul' en breng je gewoon een kwaliteitsspeler als vervanger. Dat maakt een elftal en dus automatisch ons voetbal beter.''
''Daar willen we allemaal naartoe, toch?'' vraagt Van Hanegem zich af in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Ook Jan Smit en Eric Gudde straks als nieuwe bazen in Zeist, toch? Naar een eredivisie zonder kunstgras en met clubs uit Nederland die in Europa van zich doen spreken. Laat dat een collectief doel zijn en hou daarom ook op met die eigenwijze meningen. En met die achterlijke onderzoeken in Zeist om dingen aan te tonen die er helemaal niet zijn.'' |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Willem weet dingen. Helemaal mee eens weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alleen over de of het topic? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ook niet. Moet gewoon altijd met 'de'. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geloof dat het allebei mag tegenwoordig |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hier op het beroemde headliner is het gebruikelijk om De forum en Het topic te zeggen. Ik vind dit allebei niet klinken. Zal vast aan mij liggen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 - 07:38 schreef netsurfer het volgende:Hier op het beroemde headliner is het gebruikelijk om De forum en Het topic te zeggen. Ik vind dit allebei niet klinken. Zal vast aan mij liggen. Nee, ben het met je eens. Leven en laten leven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb hetzelfde mening. Als het boodschap maar duidelijk is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vind dat we juist door de verloedering van de Nederlandsche taal door o.a social media de taal in spraak en geschrifte hoog moeten houden en met zijn allen moeten waken op laks gedrag betreft dit onderwerp.
Edit: Ik heb mijn mail aagepast doordat dhr Geil mij terecht wees op een fout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moeten we met zijn allen doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar niet op deze mails.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doe je nu zo vervelend op t topics?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:15 schreef Fart het volgende:Ik vind dat we juist door de verloedering van de Nederlandsche taal door oa social media de taal in spraak en geschrifte hoog moeten houden en met zijn allen moeten waken op laks gedrag betreft dit onderwerp. Ik houw me spelling op pijl |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben jij een grote KENNER? Ga je mond spoelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:15 schreef Fart het volgende:Ik vind dat we juist door de verloedering van de Nederlandsche taal door oa social media de taal in spraak en geschrifte hoog moeten houden en met zijn allen moeten waken op laks gedrag betreft dit onderwerp. Misschien beginnen dan met o.a. te schrijven ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk